home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A  (Læst 41206 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#32 - 1. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #165: 29 Apr 2009, 21:09 »

CISCO ROMA
Serie B Playoff, Semifinale, 2. kamp




BolognaCisco Roma
1: 1,67   X: 3,25   2: 4,50








Missionen er umulig: At holde nullet mod en fantastisk angrebsmaskine og pille pynten af et mandskab, der har erfaringen med at spille i toppen. Sidst vi mødte dette super tjekkede tidligere Serie A hold på udebane, blev vi trukket rundt ved næsen og skulle prise os lykkelige over at vi tabte med én pind.



Taktikken er en klar defensiv med indbygget chance for kontra. Sådan én får vi allerede efter 11 minutter, da vi bryder Bologna’s forståeligt store pres. Cascio får bolden uden for straffesparksfeltet og føler bolden op i trekanten. Småkage!

Den sensationelle føring til udeholdet holder lige indtil 7 minutter før tid, hvor et enormt pres mod den sprællende Etemandi endelig giver bonus for hjemmeholdet. Men 1-1 er ikke nok i en match som Bologna burde have vundet, men hvor jeg samtidig synes at Cisco’s spil hang bedre sammen. Cisco Roma vinder 2-1 samlet!



Fortjenesten for finalepladsen må tilfalde Penedo’s vikar Etemandi, der var ude af førsteholdstruppen indtil mine omrokeringer i januar, der sendte Papa Waigo ned blandt reserverne. Men Cascios arbejde som højre wing er også fantastisk. Han er konstant udfordrende og evner at bringe sig i en situation, der er farlig for modstandren. Han spiller langt mere rutineret end sine 22 år.

Nu står Cisco overfor den ultimative eksamen: To orgasme eller narre-hat kampe om den tredje og sidste plads i Serie A næste sæson.



CISCO ROMA ER I SERIE B PLAYOFF FINALEN !!!!!

Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#32 - 1. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #166: 29 Apr 2009, 21:13 »

Jeg vil først sige tak for de mange roser. Jeg føler virkelig at jeg gamblede i denne sæson ved at sigte efter playoff, men det virker lige nu som om det var en god idé  Wink


Fantastisk 1-0 sejr, så skal du bare vinde og rykke op i Serie A!
Forresten, fortsætter du bloggen, efter konkurrencen er slut? - Jeg ville elske at høre mere til Cisco Roma, eventuelt i Serie A.
Det er 101% sikkert, at du får min stemme i blogkonkurrencen her.

Jeg overvejer kraftigt at fortsætte bloggen efter konkurrencen da jeg er blevet ramt af den farlige sygdom Cisco-mania  Opstemt

Men jeg kan ikke love det, da jg har mange ting i gang og lige er blevet den lykkelige ejer af Guitar Hero World Tour med hele svineriet til min Wii  Djævel
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#32 - 1. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #167: 29 Apr 2009, 21:28 »

Jeg vil først sige tak for de mange roser. Jeg føler virkelig at jeg gamblede i denne sæson ved at sigte efter playoff, men det virker lige nu som om det var en god idé  Wink


Jeg overvejer kraftigt at fortsætte bloggen efter konkurrencen da jeg er blevet ramt af den farlige sygdom Cisco-mania  Opstemt

Men jeg kan ikke love det, da jg har mange ting i gang og lige er blevet den lykkelige ejer af Guitar Hero World Tour med hele svineriet til min Wii  Djævel

Nå har herren været ude at smide med pengene. Jeg ejer også skidtet, dog til PS3. Det er rigtig sjovt, så glæd dig til at gå amok med Guitar hero world tour.

Men håber du vil køre den videre, det er jo spændende det skidt Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#32 - 1. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #168: 29 Apr 2009, 21:40 »

Nå har herren været ude at smide med pengene. Jeg ejer også skidtet, dog til PS3. Det er rigtig sjovt, så glæd dig til at gå amok med Guitar hero world tour.

Men håber du vil køre den videre, det er jo spændende det skidt Smiley

Jeg er allerede i fuld gang med Guitar Hero WT, og jeg synes det indtil videre er MEGET lettere end Guitar Hero 3 (spiller Medium)


Men back til topic: Jo, jeg tror jeg fortsætter efter konkurrencen, men det bliver absolut ikke med mange updates hver uge

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#33 - 2. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #169: 29 Apr 2009, 22:02 »

Det er da også helt fint, så længe at den fortsætter. Så skal finalen sgu bare vindes Dusty!
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [#33 - 2. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #170: 29 Apr 2009, 22:26 »

Klasse Smiley
Fedt at du slog Bologna ud! Thumbs Up Godt klaret!
Så vil vi sgu se dig i Serie A inden blogkonkurrencens udgang!  crazy

Jeg håber at du vil fortsætte bloggen efter konkurrencen - også selvom dine update måske ikke vil komme så ofte, som de har gjort her i april måned Smiley Bare du holder den kørende af og til!!!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#33 - 2. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #171: 30 Apr 2009, 15:11 »

Så er det sidste dag i konkurrencen.. Får vi at se om du rykker op? Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#33 - 2. SEMIFINALE I SERIE B PLAYOFF !!!] En mission i Rom
« Svar #172: 30 Apr 2009, 19:46 »

CISCO ROMA
Serie B Playoff, finale, 1. kamp






Cisco Roma – Treviso
1: 2,50   X: 3,00   2: 2,63









Cisco har nået det. Det mål, jeg satte mig ved sæsonstarten – som jeg håbede jeg kunne nå, men knapt turde forvente – er nået: Cisco skal spille om den tredje og sidste playoff plads mod Treviso over to kampe, hjemme og ude.



Modstanderen har befundet sig i Serie B begge de sæsoner Cisco også har været der. I første sæson blev vi kørt rundt på gulvet af dem i to klare nederlag. Men heldigvis er Cisco i den nuværende sæson blevet et meget bedre hold og de to matches vi spillede mod dem var tætte. Det ændrer dog ikke ved at fire kampe kun at udløst en smal sejr og en uafgjort. Ikke de mest lovende resultater at gå ind med.



Vi er nødt til at vinde denne hjemmekamp for at have en chance. I disse to-kamps finaler vil hjemmeholdet til enhver tid have en klar fordel i forhold til motivation, så en klar sejr er målet her i første møde. Min tro på sejr er dog stærkt handicappet af at Mezavilla er udelukket fra denne kamp på grund af for mange gule kort og at Penedo stadig ikke er tilbage i Italien.

På trods af hjemmebanefordelen bliver det ikke en kamp med massivt Cisco-dominans fra start til slut. Det er kampen for vigtig til. Men heldigvis har vi den afgørende tur i spillet på de vigtige tidspunkter, og det bliver afgørende. Det ender med at blive Calello’s kamp. Denne defensive midtbaneslider styrer spillet med en uhyggelig ro, og er hovedårsagen til at vi slipper så godt fra en kamp med landsholdsafbud, karantæner og skader. Han har kun været i klubben i denne sæson, men er kun blevet bedre og bedre som Mezavilla’s makker.



Den tidligere Serie C stjerne, nu Serie B bænkevarmer Morbidelli bliver manden, der giver os det vigtige andet mål, og dermed en to-måls sejr. Treviso har tidspunkter i kampen, hvor de presser meget på, men heldigvis har den forholdsvis urutinerede Etemandi hjælp fra et stærkt forsvarsfirkløver. Selv om Zugno er indkøbt til højre back, er han en meget god midterforsvarer, og han spiller en af sine rigtige gode kampe sammen med Lequi. 

Målet med kampen blev nået: Vi fik en sejr på 2-0 og ser rigtig gode ud før returkampen. Jeg kniber mig lidt i armen og tøver med at sætte FM i gang frem til næste kamp, for jeg ved ikke rigtig om jeg tør tro på oprykningen.

Men den er kun 90 nervepirrende minutter væk …

Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #173: 30 Apr 2009, 20:01 »

Super udgangspunkt!! Ser meget frem til næste update Opstemt
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #174: 30 Apr 2009, 20:04 »

fantastisk 2-0 sejr, genialt udgangspunkt! Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #175: 30 Apr 2009, 20:57 »

Får vi den endelige update idag, Dusty? Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #176: 30 Apr 2009, 21:17 »

Får vi den endelige update idag, Dusty? Smiley

Tja, det vuille være dumt IKKE at lægge den ud, ikk'?  Wink

Lige nu trækker jeg spændingen  Opstemt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #177: 30 Apr 2009, 21:19 »

Don't do that Smiley

Kan ikke vente Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #178: 30 Apr 2009, 21:20 »

Don't do that Smiley

Kan ikke vente Smiley

Henter lige en cola på tanken først  Wink
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#34 - FØRSTE SERIE B PLAYOFF FINALE !!!] En mission i Rom
« Svar #179: 30 Apr 2009, 21:51 »

EJ HALLO DUSTY!
skriv nu den sidste update Opstemt er ved at dø af spænding !
Logged

YNWA <3

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010