home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 854 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 53590 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #75: 06 Apr 2009, 23:57 »

Det er virkelig en sindsygt blog det her, Oskar!
Layoutet= Fantanstisk
Sproget= Fantastisk
SUM= En helt fænomenal (stav?) blog Thumbs Up
KUTEGW Peace
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #76: 07 Apr 2009, 02:42 »

Jeg er som regel ikke så vild med interviews, men det her er godt nok klasse Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #77: 07 Apr 2009, 08:49 »

Flot blog, Zulue  Thumbs Up

Du må gerne skrue lidt ned for blusset ellers har vi andre jo ikke en chance  Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #78: 07 Apr 2009, 13:10 »

Det er helt utroligt med dit grafik og tekst!!!
KIU Peace
Det er virkelig en sindsygt blog det her, Oskar!
Layoutet= Fantanstisk
Sproget= Fantastisk
SUM= En helt fænomenal (stav?) blog Thumbs Up
KUTEGW Peace
Tusinde tak, begge to.  Forlegen
Kæft jeg er mundlam. Kan ikke sætte ord på hvor klasse dette er. Du er sku min favorit til at tage titlen, sammen med JimmyGP og Theo.
Du laver simpelthen det flotteste grafik. Bar du dog kunne lave noget til mig en dag.
Det er jeg glad for du synes, og det må vi jo se på. Det er jo ikke voldsomt svært at lave det som jeg laver, men det handler om at finde sig effekter man selv føler sig hjemme i og viderebygge på dem. Det vil være sjovere for dig selv, hvis du selv laver grafikken, så du bliver allround og det hele er din egen blog.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #79: 07 Apr 2009, 13:11 »

Flot blog, Zulue  Thumbs Up

Du må gerne skrue lidt ned for blusset ellers har vi andre jo ikke en chance  Wink

Haha Metsu. Fed kommentar, mange tak. Nu ved jeg ikke, det plejer ikke være dig, der har problemer med at følge med nogle i hvert fald. (;
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #80: 07 Apr 2009, 14:53 »

Som skrevet et andet sted, så ville jeg blive glad, hvis du gad skippe det der med små bogstaver overalt. Det ser altså keglet ud. Også det der blev lavet med kommaer ved Uefa-gruppen... Så skriv det hele med caps, hvad ved jeg!

Anyway, jeg følger med, og det er en god ting. Men det er jo også en pisse fed klub Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #81: 07 Apr 2009, 15:08 »

Jeg er pjattet med det! Din opsætning er helt fantastisk og gør at man/jeg bliver draget til teksten. Og i modsætning til Hafiz synes jeg det er skønt med de små bogstaver og også kommaerne - elsker at det er originalt og ikke det samme, som man kan se i størstedelen af andre blogs Thumbs Up
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #82: 07 Apr 2009, 16:31 »

Nu, hvor alle åbenbart er af den mening, at det er verdensklasse det, du laver, så synes jeg måske du skulle slå dig ned som forfatter Wink

Det er en ganske udemærket blog, du skriver godt og nydelige billeder er der også med Smiley Men, det er der også så mange andre, der gør.

Jeg finder ikke bloggen "HELT VILD FANTASTISK" som så mange andre, men det er jo en smags sag Smiley Men jeg følger da helt sikkert med og fortsæt endelig det gode arbejde Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #83: 07 Apr 2009, 16:47 »

Som skrevet et andet sted, så ville jeg blive glad, hvis du gad skippe det der med små bogstaver overalt. Det ser altså keglet ud. Også det der blev lavet med kommaer ved Uefa-gruppen... Så skriv det hele med caps, hvad ved jeg!

Anyway, jeg følger med, og det er en god ting. Men det er jo også en pisse fed klub Smiley
Det kan jeg godt prøve at skippe for en tid og se hvad jeg selv synes, så meget betyder det trods alt ikke for mig, hehe.
Ja, det er nemlig en fed klub, hvis trup er blevet superfed synes jeg selv, efter mine indkøb. Kommer nok op engang i aften. Tak, Hafiz.

Jeg er pjattet med det! Din opsætning er helt fantastisk og gør at man/jeg bliver draget til teksten. Og i modsætning til Hafiz synes jeg det er skønt med de små bogstaver og også kommaerne - elsker at det er originalt og ikke det samme, som man kan se i størstedelen af andre blogs Thumbs Up
Mange tusinde tak, jeg er glad for at du kan lide det, men jeg er også glad for min blog skiller sig lidt ud. Wink

Nu, hvor alle åbenbart er af den mening, at det er verdensklasse det, du laver, så synes jeg måske du skulle slå dig ned som forfatter Wink

Det er en ganske udemærket blog, du skriver godt og nydelige billeder er der også med Smiley Men, det er der også så mange andre, der gør.

Jeg finder ikke bloggen "HELT VILD FANTASTISK" som så mange andre, men det er jo en smags sag Smiley Men jeg følger da helt sikkert med og fortsæt endelig det gode arbejde Wink
Tak.
Mangler lidt at få a'vide, hvad det er jeg mangler, for at min blog kan blive super-fantastisk i dine øjne? (:
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #84: 07 Apr 2009, 17:21 »

Citat
Tak.
Mangler lidt at få a'vide, hvad det er jeg mangler, for at min blog kan blive super-fantastisk i dine øjne? (:

Meget mere fokus på selve spillet og ikke alt det "fyld" Wink som er historie, men så vil du jo gøre en masse andre kede af det. Så fortsæt du bare med det du gør, for selvfølgelig er det godt, men jeg er bare meget mere til "spillet" end til alt det andet lir Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #85: 07 Apr 2009, 17:27 »

Jeg har ikke fået kommenteret så meget, men nu synes jeg sgu, at det var på tide at smide en kommentar. Fantastisk, vil jeg sige dette er. Smukt skrevet, men du har sgu den allerflotteste opsætning af alle i hele konkurrencen imo. Hold da kæft jeg er forelsket i dine billeder. Vildt nok! Thumbs Up

KIU! Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #86: 07 Apr 2009, 17:41 »

Smukt.

Det her er noget, som skiller sig ud fra JimmyGP og Metsus efterhånden ret genereliserende, nærmest kedsommelige, forudsigelige blogge. Det er virkeligt dejligt, når nogen tør at lave noget anderledes.
RESKEPT. 
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #87: 07 Apr 2009, 21:54 »


Det var en sejr, som kom på det rette tidspunkt for Udinese, da man efter fire kampe uden sejr tog til Reggina og  slog de mørkerøde duellanter med hjemmebanen i baghånden flot 1-3 på to mål af Floro Flores og et enkelt af Di Natale. En ellers ganske lige kamp blev afgjort på Udineseangribernes koldblodighed og Regginas mangel på samme – 12-12 i chancestatistikken gjorde resultatet en anelse ufortjent, noget som de nok er ligeglade med i Udinese.

Kampen efter kom Napoli på besøg på Fruili, hvor mafiaklubben ikke fik et ben til jorden. Udinese var totalt boldkontrollerende og levnede kun sin opponenter tre chancer, mens man selv havde 15. Det blev dog ikke til den samme skarphed som i kampen før – en 1-0 sejr på mål af Di Natale, som gør sig selv til matchvinder to kampe i træk, sender Udinese opad i tabellen med maksimumpoint i de seneste to kampe.

Udbyttet blev dog ikke ved med at være optimalt da man hjemme mod Bologna var utroligt uheldige med ikke at score og derved spille 0-0 i en ellers interessant kamp. Udinese har i denne sæson spillet som ganske bølget – den ene dag med kombinationer og saltoer udmøntende i sejr og den anden dag som et bund fodbold-jomfruer, forvirret og fortumlet på banen.

Men i kampen mod Catania formåede de dog at skifte fra halvleg til halvleg. Første halvleg bød på overtag i spillet og et flot føringsmål af Simone Pepe efter ikke engang 20 minutters spil, mens anden halvleg vendte hele kampen fra 0-1 til 2-1 og en forholdsvist sikker Catania-sejr; skuffende for Udinese, men fortjent.

Vi slutter af mens bølgen er på vej op igen, hjemme er ved at blive et godt sted for Udinese, hvis seneste 4 kampe på Fruiliikke har kastet et nederlag af sig – hvilket kampen imod Torino udbyggede flot. Det var nemlig sandt Fabio Quagliarella-show. Quagliarella viste sig for første gang i sæsonen som den angriber, der har sendt ham på det italienske landshold, da han med sine imponerende langskud sendte Udinese et godt stykke på vej mod himlen.
Efter 13 minutter gjorde han det til 1-0, inden Torinoforsvaret knapt havde nået af lære stavelsen af Quagliarella, inden selvsamme havde gjort det til 2-0. Det blev til en reducering fra Rosina, inden den godt Fabio Quagliarella kunne fuldende sit hattrick til stor jubel for han selv og fansne på Fruili. Bianchi brændte et straffespark, men reducerede på returen, inden Simone Pepe viste sig overlegen i straffesparksduelle n, da han stensikkert udplacerede Sereni til slutstillingen 4-2. Det sender Udinese på en tiendeplads med en kamp i undertal efter;


Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #88: 07 Apr 2009, 22:05 »

Another good update Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #89: 08 Apr 2009, 00:15 »

Smukt.

Det her er noget, som skiller sig ud fra JimmyGP og Metsus efterhånden ret genereliserende, nærmest kedsommelige, forudsigelige blogge. Det er virkeligt dejligt, når nogen tør at lave noget anderledes.
RESKEPT. 

Vil bare lige sige tak for den her kommentar, den er virkelig rigtig flot, inspirerer rigtig meget til at fortsætte. Tak Riis!
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010