home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:28:13 Bubbles Blogkonkur... #18 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:52:59 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Indlæg: 1132831 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 51584 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #60: 06 Apr 2009, 01:07 »

Rigtig flot Sprog, ja bare det jeg plejer at sig, men synes der er noget galt med Del Pieros Ansigt og Chrespos Hånd..?

Det er fordi jeg har gjort dele af billedet sorthvidt. Tak.
Super sprog. Også fænomenal grafik. Elsker din grafik. Blandede resultater, men tror du får bedre resultater. Held og lykke i Udinese fortsat! Vil følge med.
Tusinde tak, glad for I er med mig, selvom resultaterne ikke er hvad de skulle være.  Smiley

At sætte ord på, hvordan du på fantastisk vis formår at fange mig som læser, er næsten umuligt – så jeg må hellere prøve at lade være.

Jeg er stadig med!

 Forlegen
Helt rørende sagt, Martinho. Tusinde tak!
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #61: 06 Apr 2009, 09:50 »

Man kan jo ikke ligefrem sige at resultaterne er prangende, men det skriftlige  Shockeret Shockeret
- HOLD DA OP! Det er fantastisk Zulue, pisse fed blog, stilen finder jeg meget fed! Og din grafik er også i topklasse! Fortsæt det indtil videre fantastiske arbejde!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #62: 06 Apr 2009, 17:23 »

Du er klart én af de bedste bud til at overtage "kronen" fra mig.. Du skriver fantastisk og man kan ikke sætte noget på det eller grafikken, som er i verdensklasse.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #63: 06 Apr 2009, 19:27 »


U D I N E S E I E U R O P A

Kvalifikationen til UEFA Cuppens gruppespil foregik over to kampe mod Zürich, det schweiziske tophold, hvis største profil hedder Yassine Chikhaoui, en 22-årig tunesisk fløjspiller, med de klare kvaliteter i driblingen og hurtigheden – på trods af sin unge alder har Chikhaoui allerede fået 14 landskampe, hvor han har kvitteret med 3 mål.
Første kamp var på Friuli, hvor Udinese hev en fortjent og forventet hjemmesejr. Den forpligtede sejr kom i hus efter et utal af brændte chancer – chancestatistikken efter kampen sagde 22-2 til Udinese, hvilket Zurich nok var nok så ligeglade med, så længe de havde resultatet. Kampen endte nemlig kun 2-1, efter en første halvleg uden mål. Tre minutter spillet af anden halvleg og Floro Flores blev spillet fri af Inler, og superitalieneren svigtede ikke det flotte oplæg.

Inler startede altså som oplægger, men gjorde sig selv senere til målscorer. Alexis Sanchez smed et indlæg fra venstre, som blev clearet ud foran feltet, hvor Inler stod. Med en mand i ryggen tog Inler et træk og sendte den op til venstre for sig, imponerende flot imod sine landsmænd. Zurich fik reduceret – et mål, der på papiret godt kunne blive rigtig vigtigt.
UEFA CUP-GRUPPEN
valencia,
slavia prague,
everton,
udinese,
dortmund.
 
UEFA CUP-FAVORITTER
ac milan

sevilla ● valencia ● atletico

porto ● benfica ● city ● bremen



Det viste det sig dog ikke at være,  for Zurich var slet ikke i stand til at få et ekstra mål hjemme i Schweiz – derimod var det Udinese som på et mål af Simone Pepe vandt en kedelig kamp og sikrede sig adgang til UEFA Cuppens Gruppespil i en gruppe som også huserer Everton, Slavia Prag, Valencia og Dortmund.

Hvad der tegner til at blive en rigtig svær gruppe, kan også meget vel blive det. Det er svært at se hvordan Udinese skal kunne hente point mod Valencia på Mestalla, men hvis Guidolin får sine tropper til at spille flot og flydende, er der pointmuligheder i alle resterende kampe; vigtigst er det næsten at få pligtsejren over Slavia Prague i første kamp – både for at komme godt fra start, men også for at vinde over gruppens svageste hold.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #64: 06 Apr 2009, 19:32 »

Det er en helt fantastisk og gennemtænkt blog det her. Og dit excentriske layout sætter bare prikken over i'et. Der er ikke noget at sætte en finger på, det går bare op i en højere enhed.

Fremragende arbejde, keep it up!
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #65: 06 Apr 2009, 19:36 »

Klasse, Zulue! Selvom du har leveret flotte blogs før overrasker du mig! Layoutet er intet mindre end perfekt, og du skriver godt også. Det ser rigtig godt ud, og jeg tror, at du er en bejler til at vinde hele skidtet, hvis du fortsætter sådan.

KIU!
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #66: 06 Apr 2009, 19:43 »

Det er jo smukt det her.
Høj, høj klasse. Du er absolut en af mine største farvoritter. Dit layout er fantastisk og billederne er bare super.
Respekt herfra

Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #67: 06 Apr 2009, 20:58 »

Det er en helt fantastisk og gennemtænkt blog det her. Og dit excentriske layout sætter bare prikken over i'et. Der er ikke noget at sætte en finger på, det går bare op i en højere enhed.

Fremragende arbejde, keep it up!

Tak, mange tak Alek!

Klasse, Zulue! Selvom du har leveret flotte blogs før overrasker du mig! Layoutet er intet mindre end perfekt, og du skriver godt også. Det ser rigtig godt ud, og jeg tror, at du er en bejler til at vinde hele skidtet, hvis du fortsætter sådan.

KIU!
Ow ow ow, beærende Pepinho, håber fortsat jeg kan overraske dig.

Det er jo smukt det her.
Høj, høj klasse. Du er absolut en af mine største farvoritter. Dit layout er fantastisk og billederne er bare super.
Respekt herfra

Smiley
Dejligt. Tusinde tak.

- Håber forresten I kan lide mit topbanner til Europa, som er krydret lidt fra det normale. Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #68: 06 Apr 2009, 21:02 »

Smukt, smukt, smukt.
Høj klasse her Zulue. Grafikken er jo helt enorm flotte. Og du er godt nok en god blogskriver. En af favoritterne i min bog, er du lige blevet Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #69: 06 Apr 2009, 21:04 »

- Håber forresten I kan lide mit topbanner til Europa, som er krydret lidt fra det normale. Wink

Det ville måske være mere passende med Europa istedet for verdenen, men det er stadig weltklasse! Ligesom din, og resten af konkurranternes, blog. Der er ikke noget negativt at sige, så fortsæt du bare det gode arbejde, Zulue! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


motZ
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #70: 06 Apr 2009, 21:09 »

Du er klart min favorit i blogkonkurrencen. Alle updates indtil videre er skrevet på et utrolig flot niveau. Grafikken er der heller ikke en finger at sætte på og opsætningen er ekstrem god.

KIU! Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #71: 06 Apr 2009, 21:49 »

Smukt, smukt, smukt.
Høj klasse her Zulue. Grafikken er jo helt enorm flotte. Og du er godt nok en god blogskriver. En af favoritterne i min bog, er du lige blevet Smiley

Det var da dejligt (:
Det ville måske være mere passende med Europa istedet for verdenen, men det er stadig weltklasse! Ligesom din, og resten af konkurranternes, blog. Der er ikke noget negativt at sige, så fortsæt du bare det gode arbejde, Zulue! Thumbs Up
Jaeh, men så tænkte jeg, at det ikke var sikkert man kunne se hvad det var.
Tak Zone.

Du er klart min favorit i blogkonkurrencen. Alle updates indtil videre er skrevet på et utrolig flot niveau. Grafikken er der heller ikke en finger at sætte på og opsætningen er ekstrem god.

KIU! Thumbs Up
Tusinde tak Motz, sætter pris på din enorme ros! Shockeret

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #72: 06 Apr 2009, 22:48 »



u p d a t e   1 0

Det er tiende gang vi tjekker til Udinese, og denne tiende gang fejres med et dobbeltinterview med de to sydamerikanere i Udine-forsvaret, som har styret det hele på imponerende vis de seneste sæsoner; og blot er kommet tilbage fra skadespauser, næsten samtidigt.
 
Siddende på hver sin stol er der tydelig forskel på de to supervenner, der til daglig styrer midterforsvaret hos midterklubben Udinese fra Italien. Endnu har kun Felipe været i kamp, men hvad siger de to til holdets start i Serie A, der nok ikke har været som forventet?

- ”Jeg er glad, virkelig glad for vi har fået Guidolin”, siger Zapata indledende. ”Det kan godt være at vi ikke har spillet som vi egentlig ville, men til træning kan man se at det bestemt går i den rigtige retning, og han kan se kvaliteterne i os som spillere. Nu er det bare vigtigt at vi fastholder stamspillerne over hele linjen, for vi har noget at bygge op ud fra”, slutter han selv – hvilket leder hen imod deres begges aktuelle situation.
Det er bestemt ikke ukendt verden over at Zapata og Felipe på papiret er bedre end ’det gennemsnitlige i Udinise’ og derfor kan det også undre folk verden over, at de to ikke er blevet solgt, når storklubber som Inter, Manchester United og Barcelona har været ude med riven efter de to superstjerner.

”Det er egentlig mest rygter jo, og ikke noget jeg vil bruge min tid på inden det bliver konkret. Selvfølgelig skal jeg ikke sidde og lyve og sige at jeg aldrig i min vildeste fantasi kunne drømme om at spille for Manchester United, men så længe det ikke er aktuelt, svækker det mig mere end det styrker mig, hvis jeg tænker på det”, kommer en kontant udmeldning fra Felipe, mens Zapata sidder i sin stol og nikker.

Det tegner altså ikke til noget skift for de to, men som Felipe udtaler sig om situationen, virker det som om, det er et aktuelt spørgsmål, de begge har fået rigtig mange gange før, og derfor ikke er uvidende hvad, de skal svare til. Vi spurgte ikke videre ind til det ømme emne, men derimod om visionerne for sæsonen. De to var ganske overbevist omkring, at Udinese rykkede videre op i tabellen – Zapata mente at holdet besidder kvaliteterne til indenfor 2 sæsoner at gå i top5, mens Felipe mente at holdet kunne ende i top8-7 i denne sæson. Begge mente at Internazionale ville hive titlen stensikkert i land; Zapata i den forstand, at Ibrahimovic var verdens bedste spiller og ’umulig at spille overfor’, mens Felipe simpelthen bare mente at de er ’klasser over alle andre på de fleste positioner’.

Fra hovedpersonerne selv er der altså ikke tale om et forestående skifte, men om ikke mange måneder går vi ind i januarvinduet, hvor der lige meget hvor godt Udinese som hold har præsteret vil blive spekuleret i salg og indkøb, men om der kan holdes på Zapata og Felipe kan kun tiden vise.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #73: 06 Apr 2009, 23:28 »

Det er helt utroligt med dit grafik og tekst!!!
KIU Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #74: 06 Apr 2009, 23:41 »

Kæft jeg er mundlam. Kan ikke sætte ord på hvor klasse dette er. Du er sku min favorit til at tage titlen, sammen med JimmyGP og Theo.
Du laver simpelthen det flotteste grafik. Bar du dog kunne lave noget til mig en dag.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010