home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 50231 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #45: 04 Apr 2009, 21:32 »

Det gjorde det abselut og helt sikkert Smiley
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #46: 04 Apr 2009, 21:48 »

Endnu en fantastisk update fra sidens bedste blogger Wink
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #47: 04 Apr 2009, 23:36 »

Mangetak til alle, som har villet kommentere indtil videre. Er glad for bloggen er blevet så godt modtaget af så mange, og håber at endnu flere vil 'joine' Jer andre. Tusinde tak til alle i hvert fald.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #48: 04 Apr 2009, 23:37 »

Er bare nysgerrig men hvornår Ca. kan vi forvente næste update
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #49: 04 Apr 2009, 23:39 »

Det kan du enten i morgen tidlig, hvis jeg er meget smidig og tidligt oppe, ellers efter klokken 18.00 i morgen. Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #50: 04 Apr 2009, 23:40 »

Okay, ser KÆMPE meget frem til det
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #51: 05 Apr 2009, 11:14 »


7

Der var efterhånden spillet fem kampe, og det gik ikke som det skulle. Hvorfor ikke, vidste han ikke, men der var noget, som ikke hang sammen med den tankegang han selv havde. Det plagede ham ikke specielt om dagen, hvor han med alle kræfter prøvede at rette op på det, men det plagede ham om aftenen, når han kom hjem. Alene sad han, fortvivlet og egentlig meget tilfreds med sig selv, hvorefter han kiggede på papiret og tog en slurk fra glasset, samt mærkede smerten i maven, den smerte der havde forfulgt ham gennem hele livet, kommet i skolegården, hvor han ikke kunne få sig selv til at være med til at gynge, på grund aftenen forinden, der havde plaget ham.

En aften ringede telefonen. Han ville egentlig ikke tage den, men nummerviseren fortalte ham at det var nødvendigt.
”Ja?”, sagde han lettere vredt.
”Jeg har lige fået et opkald fra Assistenten. Du skal møde ham i morgen, i morgen aften.”

Det svirrede i hovedet på ham. ”Skal jeg møde Assistenten, eller Doktoren?”
”Det sagde han ikke noget om. Klæd dig nu bare ordentligt.”

Næste morgen stod han rystende nervøs. Nok engang uvidende og nok engang forvirret. Han sagde til sin assistent at han skulle stå for morgentræningen, inden han gik over mod den aftalte bygning. Han bankede forsigtigt på døren som det aftalt var, inden han så en lav og tæt bygget fyr, han af natur genkendte som Assistenten. Bag ham stod på sikkerhedsvagter, inden der var en stor gulddør ind til et kontor, hvis ejer man ikke var i tvivl om. ”I.L. M.E.D.I.C.O.”
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #52: 05 Apr 2009, 19:39 »

Mystisk mystisk. Smiley

Men hvor er det lækkert skrevet. Det er skrevet så flot at det er utrolig dejligt at læse.
Grafikken er dejlig enkel og flot.

KIU!

Har dog stadig ikke fundet ud af hvem doktoren er men det kommer vel. Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #53: 05 Apr 2009, 20:02 »

Jeg har været 'silent-reader' indtil nu, men nu følte jeg en trang til at kommentere denne blog.

Bloggen er simpelthen fantastisk. Jeg elsker din mystikse måde at skrive på, specielt i sidste update.
Grafiiken er virkelig på et sindsygt højt niveau (stav?), dine banners, og bare dine billeder er virkelig flotte.
Alt i alt er det utroligt smuk. Godt sat op, fin længde på updates, og så skriver du jo også dejlig, legende let.

Du er indtil videre min favorit i Blogkonkurrencen Smiley
KUTGW Opstemt
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #54: 05 Apr 2009, 20:47 »

Jamen fantastisk og fængende læsning. Som altid! Tænk at du kan tage et kedeligt Wink hold som Udinese og gøre det SÅ interessant. Jeg bukker mig i støvet! Thumbs Up Dine formuleringer er helt fantastiske og updates, som den seneste er foruden at være formuleret så smukt (ja jeg kunne sgu ikke finde andre ord) også vanvittigt inspirerende.

edit: skulle han møde ham om morgenen, eller om aftenen? blev jeg egentlig lidt forvirret over Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ben92
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #55: 05 Apr 2009, 20:56 »

Gider ikke at komme med en lang smøre om hvor godt det er, da du ved det selv. I stedet vil jeg bare sige; FANTASTIK! Du er klart min favorit til at løbe med titlen. Keep It Up!
Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #56: 05 Apr 2009, 22:12 »


Da der blev gjort status over de første fem kampe i var det ikke imponerende resultater Guidolin kunne fremvise. To sejre, ditto uafgjorte og et enkelt nederlag gav fem i pointtotalen – placeret på en lidt skuffende tiendeplads,
dog ikke med mange point op – eller ned – i tabellen, måtte Guidolin tage nye metoder i brug mod Cagliari.
Cagliari, seedet 15, blev dog også spillet ud af banen af et velspillende Udinesemandskab, der ikke lod hjemmeholdet komme til en chance hele kampen igennem. Udeholdet Udinese derimod sprudlede igennem kampen med helt styr på begivenhederne; Floro Flores lukkede al luft af ballonen efter blot syv minutters spil, mens Christian Obodo holdte nullet for Udineserne, en flot 1-0 sejr hevet i hus på flot – men målfattigt – spil.

Kampen efter bød på første hjemmesejr, og hvilken en. Palermo gæstede Fruilu og fik ikke meget med hjem fra hulen – bagude efter fire minutter kom de lyserøde aldrig igen. Det var Simone Pepe der lavede lynmålet og chokstarten for Udinese, som Palermo dog kom sig forholdsvist hurtigt over. Liverani havde sluppet fri at sin markering og efter 28 minutter bragede midtbanespilleren den ind bag Handanovic.

10 minutter senere var Udinese dog foran igen på et straffesparksmål af venstrebacken Lukovic – mens man med 9 minutter igen cementerede sejren ved Alexis Sanchez’ første sæsonmål.

Kampen efter spillede Udinese flot 2-2 ude mod Lazio, inden man hjemme så stærke ud, da giganterne og det første reelle tophold, Juventus kom på besøg. Juventus kom, så og sejrede uden en opstilling med prominente navne og individuelle individer, som kan tryllebinde en hel fodboldverden – det var kontant med rutinerede Nedved, Trezeguet og Christian Poulsen, men det virkede i den grad.
 Juventus hev en stensikker 2-0 sejr med hjem til Torino. Førermålet kom af Del Piero i starten af kampen, mens angrebsmakker-Trezeguet med to minutter igen af kampen hoppede let over Udineses forsvar og stangede bolden stensikkert fordi Handanovic.

Efter en uafgjort kamp imod Genoa slutter vi rundturen af med endnu et nederlag hjemme på Fruilu. Inler, midtbanespilleren fra Schweiz, tiltrak sig inden denne kamp imod Inter sig kæmpe opmærksomhed, i det den 24-årige stjerne havde spillet en brandkamp mod Genoa, hvor han efter blandt andet 2 mål blev kåret til kampens spiller.
Inter derimod havde let ved at slå Udinese – første scoring kom af veteranen Crespo, inden Floro Flores bragte håb tilbage i Udineselejren med sit femte sæsonmål, 7 minutter før pausen. Håbet varede dog ikke længe; de gæve Udinesespillere fik på et efterfølgende angreb fra Inter suget al spilleglæden ud af kroppen, da Crespo scorede til 1-2. I anden halvleg slukkede Muntari al ild i Udinesebålets glød, og slutter stillingen af efter 10 kampe, sådan:
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #57: 05 Apr 2009, 22:19 »

Rigtig flot Sprog, ja bare det jeg plejer at sig, men synes der er noget galt med Del Pieros Ansigt og Chrespos Hånd..?
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #58: 05 Apr 2009, 23:06 »

Super sprog. Også fænomenal grafik. Elsker din grafik. Blandede resultater, men tror du får bedre resultater. Held og lykke i Udinese fortsat! Vil følge med.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #59: 05 Apr 2009, 23:22 »

At sætte ord på, hvordan du på fantastisk vis formår at fange mig som læser, er næsten umuligt – så jeg må hellere prøve at lade være.

Jeg er stadig med!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010