home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 50064 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #15: 01 Apr 2009, 20:38 »

En gennemgang af truppen er altid på sin plads – og også denne gang. Inden nogle transfer er sket, ser vi på truppen fra Udinese.
Med en medieprognose omkring syvendepladsen er Udinese helt sikkert et hold med gode spillere – faktisk så gode, man undrer sig over, at holdet ikke er seedet højere. Starter man på KEEPERPOSTEN har Udinese en ret imponerende målmand i Handanovic. Den 25-årige slovenske landsholdsmålmand er med sine verdensklassereflek ser og enorme styrke i luften klar førstemålmand på holdet. Reserverne hedder Emanuele Belardi, en 31-årig veteran på lån fra Juventus og Sloveniens nye skud, Jan Koprivec (20), skal ikke forvente at få meget spilletid i sæsonen, hvis alt går vel for Handanovic.

UDINESE
handanovic
motta · felipe · zapata · lukovic
pepe · inler · obodo · sanchez
di natalec · floro flores


I FORSVARET har Udinese måske det bedste midterforsvar i hele Italien – de to brasilianere Felipe og Zapata bliver ved med at imponere og overraske. Kommende fra stortset ingenting blev de hentet til Udineses ungdomsafdeling og nu står de som to af de mest eftertragtede midterforsvarer i hele Europa – men ledelsen i Udinese kræver helt sikkert ikke småpenge for dem. Motta og Lukovic må betegnes som de bedste bud på hver sin backposition – dog er der rigeligt med reserver her; Moreno, Ferronetti, Pasquale, Mazzarani, og Domizzi mestrer alle backspillet fornuftigt. Midt kan selvsamme Domizzi også agere reserve, sammen med talentet Coda, der står klar til at tage over for de to startere.

MIDTBANEN står 24-årige Inler og styrer det hele. Den unge schweizer har spillet 25 landskampe for sit land og scoret 2 gange – hentet fra Zurich i 2007 har Inler altså bare udviklet sig i en sådan grad, at Barcelona, Manchester City og Inter har erklæret eller rygtet sig interesseret i Udineses vidunder – ligenu spiller han dog i Udinese, som den offensive kreatør/spilfordeler ved siden af Obodo. Obodo er holdets slider og ham, der skal holde fast på defensiven når kontrabølgen er på vej over Udinese. Nigerianeren Obodo kommer fra Fiorentina, hvor han spillede som 20-årig. Nu er han samme alder som sin makker midtpå, og de to, kan danne en superduo midtpå, hvis de får det til at fungere.
På fløjene huserer Alexis Sanchez, den blot 19-årige vidunderdreng fra Chile – på den anden side har han superitalieneren Simone Pepe. Både Pepe og især Sanchez er to utroligt eftertragtede på den internationale scene, men ingen konkrete bud har endnu ramt Udinese-ledelsens skrivebord.

I ANGREBET forventes Di Natale og Floro Flores at starte. Natale vil blive den livlige angribertype, superdribleren og med afslutninger som Del Piero – Floro Flores som bomberen, targetmanden og som ham, der hovedsagligt skal være der på alle returbolde. Manden med det noget længere navn, Fabio Quagliarella, kandiderer både til højrefløjspositione n, men bestemt også til angrebet. Quagliarella er en allroundspiller, der kan svinge meget fra kamp til kamp – det bliver spændende at se hvad Guidolin får ud af ham, men spændende er angrebet i hvert fald.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #16: 01 Apr 2009, 20:41 »

Helt klart den bedste blog i konkurrencen!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #17: 01 Apr 2009, 20:42 »

Klasseupdate! Umiddelbart min favorit efter de få updates der nu har været rundt omkring, men meget kan jo ændre sig endnu. Skriftligt er din klasse og din grafik er lækker. Mht. updaten så er Zapata columbianer. Smiley

KIU! Thumbs Up
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #18: 01 Apr 2009, 21:12 »

Ret fed trupgennemgang, hvor den største udfordring nok må være, ikke at kede læserne ihjel, hvilket jeg ikke mener, du gjorde her. Rigtigt flot skriftligt samt stillistisk sat op.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #19: 01 Apr 2009, 21:23 »

Rigtig fed blog indtil videre, fedt klubvalg og fedt skrevet Smiley
KIU Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #20: 01 Apr 2009, 22:33 »

Helt klart den bedste blog i konkurrencen!
Rigtig fed blog indtil videre, fedt klubvalg og fedt skrevet Smiley
KIU Thumbs Up

Ret fed trupgennemgang, hvor den største udfordring nok må være, ikke at kede læserne ihjel, hvilket jeg ikke mener, du gjorde her. Rigtigt flot skriftligt samt stillistisk sat op.
Klasseupdate! Umiddelbart min favorit efter de få updates der nu har været rundt omkring, men meget kan jo ændre sig endnu. Skriftligt er din klasse og din grafik er lækker. Mht. updaten så er Zapata columbianer. Smiley

KIU! Thumbs Up
Store ord, mange tak. Jeg håber jeg kan leve videre på jeres forventninger, og håber I fortsat vil læse og kommentere i bloggen.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #21: 01 Apr 2009, 22:36 »

Fantastisk blog! Thumbs Up
Jeg vil helt sikkert følge med!
Lækker grafik, lækkert læsning og bare lækkert Opstemt !

KIU
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #22: 01 Apr 2009, 23:03 »

Seriøst, jeg tror allerede vi har en stor bejler (stav) til, den bedste blog i denne konkurrence
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #23: 02 Apr 2009, 16:41 »


Første del af transfervinduet bød sig ikke på mange nye ansigter i Udinese-truppen. Guidolin skiftede ikke en eneste spiller ud eller ind inden venskabskampene, udover at sende 22-årige forsvarsspiller, Nikola Vujadinovic til Pisa på et lejemål med en ukendt fremtidig sum. Derudover venter der allerede en transferhandel i Niki Zimling – danskeren, der skal på eventyr i det italienske efter flotte præstationer i Esbjerg; et kæmpe spring, men Zimling
selv, siger at han er fuldt klar på at tage kampen op imod de fremragende fodboldspillere i Udinese.

Venskabskampene begyndte herefter, og det var fra start David mod Goliat. Udinese rendte i første kamp ind i det tyske amatørhold, VfB Aalen i Tyskland. Udinese kom foran efter 3 minutter, og førte 4-0 ved blot ti minutters spil. Det var dermed en fantastisk start for Guidolin i Udinese – som dog ikke stoppede helt. Kampen endte 0-6 til Udinese med den 33-årige superstjerne Di Natale som kampens bedste, idet offensivspilleren lavede hattrick og lagde op til et mål.
Ind i mellem de mange kampe med amatørhold, kom en større opgave – hjemme mod Portugals Sporting CP. Di Natale gjorde det til 1-0 efter 16 minutter til sit hold, Postiga udlignede, inden Udinese ved Floro Flores igen kom foran. 4 minutter i overtiden gjorde indskiftede og umarkerede Yannick Djalo det til 2-2, som naturligvis blev kampens resultat. En flot generelprøve for, hvad der kan vente Udinese i Europa i år – bestået; ikke med bravur, men taget i betragtning at det er anden kamp under Guidolin, klart bestået.
Herefter vandt Udinese først 1-0 over Zwolle – en kamp som skulle have endt med en meget større sejr ifølge chancestatistikken, derefter tog Udinese to 2-0’s sejre hjem over hhv. Rimini og Liege, inden man sluttede venskabsrunden af for denne gang, ved at smadre Willem II på deres egen bane, 3-0. Imponerende flotte venskabskampe af Guidolin, der altså ikke ser ud til at have problemer fra start.

Mest imponerende har førnævnte Di Natale, Floro Flores og Pepe været. De tre offensive spillere har tilsammen scoret 11 mål i de 6 venskabskampe, hvilket tegner rigtig godt for sæsonen, der starter i Siena, hvor Siena venter. Også skal den eftertragtede herre, schweizeren Inler, roses for utrolig flot spil på midtbanen. Allerede nu har der været større klubber efter den 24-årige midtbanedreng, der i venskabskampene lavede 2 kasser – Udinese har indrømmet bud på ham, men også fortalt, at man har afslået alle sammen.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #24: 02 Apr 2009, 16:44 »

Der er nogle stavefejl ind i mellem, men fint skrevet og flot grafik. Udinese lyder spændende. Jeg vil kigge lidt mere med her Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #25: 02 Apr 2009, 17:00 »

Der er nogle stavefejl ind i mellem, men fint skrevet og flot grafik. Udinese lyder spændende. Jeg vil kigge lidt mere med her Smiley

Hmm okay, jeg så ikke rigtig nogen stavefejl i den her update, og jeg plejer at spotte dem. Der er ingen grund til at lyde smart, bare vær' dig selv.

Fantastisk blog, keep on.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #26: 02 Apr 2009, 17:05 »

Hmm okay, jeg så ikke rigtig nogen stavefejl i den her update, og jeg plejer at spotte dem. Der er ingen grund til at lyde smart, bare vær' dig selv.

Fantastisk blog, keep on.
Jeg fandt da en her:
''En flot generelprøve for''

Hedder det ikke generalprøve? Måske er jeg en flueknepper, men spottede den lige.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #27: 02 Apr 2009, 17:07 »

Jeg kan heller ikke finde nogen stavefejl, og jeg må sige, at sproget, layoutet og grafikken, har gang i et godt sammenspil. Du er helt klart en af favoritterne til at tage pokalen. Wink

Jeg fandt da en her:
''En flot generelprøve for''

Hedder det ikke generalprøve? Måske er jeg en flueknepper, men spottede den lige.

Arh come on, én fejl? Stort set alle updates har vel mindst en enkelt lille fejl Smiley
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 17:09 af Ghertesteas » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #28: 02 Apr 2009, 17:08 »

Jeg fandt da en her:
''En flot generelprøve for''

Hedder det ikke generalprøve? Måske er jeg en flueknepper, men spottede den lige.

Så skulle du måske have styr på dit eget sprog, og lade vær' med at sætte fejlen i flertal.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #29: 02 Apr 2009, 17:11 »

Fandt bare fejlen, men sorry så hvis du skal være sådan Inferno. Det er Zulues blog og jeg syntes denne blog er rigtig god.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010