home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 50230 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #30: 02 Apr 2009, 17:14 »

Jeg er glad for, hvis du finder flere fejl, men nævn det i stedet for at få det til at lyde som et problem, det er én sølle tastefejl, og opdagede den godt selv før du opdagede den, men ville ikke lige rette, i det du allerede havde svaret.
Mange tak for alle jeres kommentarer, det betyder vildt meget - fedt der er så mange der er med på hvad der bliver lavet. Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #31: 02 Apr 2009, 17:15 »

Fandt bare fejlen, men sorry så hvis du skal være sådan Inferno. Det er Zulues blog og jeg syntes denne blog er rigtig god.

Der er bare ikke nogen grund til, at prøve at stille sig over bloggeren ved sådan en kommentar, når det faktuelle i den er forkert.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #32: 02 Apr 2009, 17:15 »

Jamen så beklager jeg meget Zulue.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #33: 02 Apr 2009, 17:35 »

Har lige læst de to seneste updates igennem og er sgu begejstret. Det er utrolig flot skrevet og grafikken er dejlig enkel. Layoutet er også rigtig godt.

Det med de enkelte små-fejl er sgu i orden. Man kan jo ikke undgå at lave nogle små fejl en gang i mellem. Det er sgu for meget flue-knepperi hvis man skal kommentere alle de mini fejl der laves. Synes det er for meget med alt det flueknepperi.

Ellers er der vel kun at sige: KIU! Peace
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 17:51 af motZ » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #34: 02 Apr 2009, 18:04 »

Det her er simpelthen verdensklasse. Orker egentligt ikke at skrive en hel roman om, hvad du gør godt og hvad du gør dårligt, for indtil videre har du kun vist, at du virkelig mestrer blogskrivning.

Dukker der ikke andre blogge op, som er på samme niveau med din, så tør jeg allerede garantere dig min stemme. Keep it up champion!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #35: 02 Apr 2009, 23:05 »

Jamen så beklager jeg meget Zulue.

Så slemt var det så heller ikke. Wink Tak for kommentaren i alt fald.

Har lige læst de to seneste updates igennem og er sgu begejstret. Det er utrolig flot skrevet og grafikken er dejlig enkel. Layoutet er også rigtig godt.

Det med de enkelte små-fejl er sgu i orden. Man kan jo ikke undgå at lave nogle små fejl en gang i mellem. Det er sgu for meget flue-knepperi hvis man skal kommentere alle de mini fejl der laves. Synes det er for meget med alt det flueknepperi.

Ellers er der vel kun at sige: KIU! Peace
Tusinde tak for den flotte kommentar motZ, glad for du er med.

Det her er simpelthen verdensklasse. Orker egentligt ikke at skrive en hel roman om, hvad du gør godt og hvad du gør dårligt, for indtil videre har du kun vist, at du virkelig mestrer blogskrivning.

Dukker der ikke andre blogge op, som er på samme niveau med din, så tør jeg allerede garantere dig min stemme. Keep it up champion!

Ow ow, hr. Årets Bruger. Pissemotiverende, min ven! Tak.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #36: 02 Apr 2009, 23:58 »

Rigtig rigtig god start her. Man får jo helt lyst til at starte FM09 op igen, og spille med Udinese.

KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #37: 03 Apr 2009, 16:26 »

Rigtig rigtig god start her. Man får jo helt lyst til at starte FM09 op igen, og spille med Udinese.

KUTGW

Mange tak Brodtgaard.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #38: 03 Apr 2009, 16:46 »


IL MEDICO5
Mens transfervinduet stadig var i fuld gang, men lagt i koma i Udinese-egnen, startede den længeventede sæson efter en lang sommerpause. Udinese startede ude mod Siena, en kamp, der på trods af udebanehæmningen, skulle vindes. Efter utroligt flotte resultater i venskabskampene stod Guidolin ikke som det helt store spørgsmålstegn, man kunne forvente af, en ny manager ville lide af. Der var forventninger og der var publikum på tribunen, og på trods af favoritværdigheden og det på papiret klart stærkeste hold, kom Udinese skuffende fra start.

Den italienske sæson var nemlig blot tre minutter gammel, da Calaio, Sienas hovedstødsstærke boksspiller, gjorde det til 1-0. En chokstart for udeholdet fra Udinese, en chokstart for Guidolin og et hjemmepublikum i ekstase ovenpå den allerførste scoring i Serie A 08-09-sæsonen. Men de skulle hurtigt komme tilbage, Udinese. For scoringen af Calaio virkede som et wake up call for de 11 spillere på banen – og da der først kom gang i Udinese-offensiven, blev der ikke skruet ned for blusset.


De første 15 minutter var dog ene og alene Siena-pres og ovenpå scoringen kom Siena til 7 ekstra chancer på de første 15, inden kampen vendte fra at have bølget frem og tilbage, til pludselig at blive ren Udinese. Den første trykbølge af pres kom efter 20 minutters spil, hvor vi først så Floro Flores i en imponerende solopræstation og et efterfølgende hjørnespark hvor Coda – midtforsvaren, der var i startopstillingen som styrmand foran de to skadede Felipe og Zapata – var millimeter fra at stange bolden i nettet til en Udinese-udligning.

Forløsningen kom dog blot 2 minutter senere. Di Natale viste storspil i venskabskampene og også nu i Serie A var manden flyvende. Først modtog han bolden 15 meter udenfor straffesparksfeltet, vendte med en mand i ryggen og sendte Pepe på højrefløjen af sted. Pepe satte en mand og var ved baglinien, hentydede til at slå den bagest, men med en flot kigvækfinte slog han den forrest i feltet til Di Natale, der bragede den bag en chanceløs keeper.
Floro Flores dukkede i anden halvleg op og lukkede kampen til slutstillingen 1-2 til Udinese – udeholdet med Guidolin i spidsen havde vendt kampen og hentet en fortjent sejr; 10-17 i chancestatistikken siger ikke vildt meget, men kampen var ene og alene Udineses.

På programmet har Udinese forholdsvist lette kamp i Lecce, Chievo, Atalanta og Cagliari – alle kampe, der med eller uden hjemmebanefordel kan vindes, og måske skal, hvis Udinese skal overraske i denne sæson.

Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #39: 03 Apr 2009, 21:54 »

Det tegner jo godt. Dog syntes jeg ikke du er helt oppe på samme niveau som du plejer rent tekstmæssigt, men det er kun en smule det kan forbedres. Rent grafisk er det jo upåklageligt, mens det taktiske jo også ser ganske fornuftigt ud - om end du måske tillod Siena for mange chancer. Tillykke med sejren iøvrigt.

Jeg læser stadig med!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #40: 04 Apr 2009, 20:39 »


Vi har hørt om venskabskampene, vi har skudt Serie A i gang – alle kampene med strålende resultater, så det var uden tvivl lagt op til smadder af nedrykningsfavoritt erne fra Lecce, da de rød-gule kom på besøg til sæsondebut til stadion Fruili. Det startede da også som det skulle, der gik ikke mere end en halv time med konstant Udinesepres, inden der blevet begået straffespark på anfører Di Natale. Straffesparket gik Lukovic stensikkert optil, men venstrebacken brændte for hjemmeholdet, og der var nulløsning ved pausetid.
Efter pausen fortsatte det tætte Udinesepres, men forløsningen kom aldrig – hjemmepublikummet debuterer som kampen startede, 0-0.

Derefter tog Udinese til Chievo – og uden de to normale midterforsvarer Felipe og Zapata gik det helt galt i forsvaret i første halvleg. Afløseren Coda fik scoret selvmål efter 20 minutters spil, inden han scorede et kluntet selvmål, og det var først sent inden i anden halvleg, Udine kom tilbage. Det var via højrefløj Pepe, der med et flot langskudsmål sendte bolden bag Chievokeeper og over i det lange hjørne. Med 10 minutter igen lagde Udinese et sidste pres, der dog ikke kom mere ud af. To skuffende kampe og en pointtotal på 5 efter 3 kampe er ikke optimalt for Guidolins tropper, der med lidt held, kunne have haft 9.

Hjemme på Fruili fortsatte Udinese med at skuffe – da Atalanta kom på besøg, lykkedes det nemlig Guidolin at smide et overlegent pres væk og give Atalanta en flot scoring, der gav en sejr til Ataltanta, der med Cigarini, spilfordeleren spillende i nummer 21, flot stod solidt sikret men samtidig fik muligheder i offensiven, hvilket Udinese ikke kunne dæmme op for og dermed led første nederlag i sæsonen.
Lidt optur fik de dog, Udineses fans i femte spillerunde, da deres hold – godt nok ikke på hjemmebanen – vandt stensikkert over Cagliari. På udebanen nettede Floro Flores efter 7 minutters spil; en indledning til en dødssyg kamp, hvor chancestatistikken sagde 10-0 i Udineses favør, hvilket gjorde at hjemmeholdet ikke var i stand til at score og udeholdet ikke var interesseret i det.

Det sender Udinese på en tiendeplads efter de første fem kampe – ikke imponerende, men forventet med ny manager.


Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #41: 04 Apr 2009, 20:42 »

Meget Meget Flot, Synd at du kun ligger nr. 10 men Meget Meget flot layout og godt sprog
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #42: 04 Apr 2009, 20:45 »

Rigtig flot Zulue. Jeg beklager, hvis jeg har været ude med riven med de stavefejl som jeg mente der var nogle stykker af, men lad os bare glemme det. Jeg er mega beæret over dette læsestof og grafisk og det hele. Placeringen i ligaen, kan vel ikke være den bedste, men er sikker på du har taktikken til at skaffe dem højere.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #43: 04 Apr 2009, 20:50 »

der er lige en ting jeg undre mig over hvorfor har du valgt at kalde Bloggen for il meDico, som betyder Lægen på Italiensk
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #44: 04 Apr 2009, 21:24 »

det er det dobbeltspil jeg normalt kører i mineblogs - der kommer snart flere updates hvor vi kommer under facaden på klubholdet udinese, som jeg haber vil give bedre forståelse for bloggens titel.Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010