home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 53531 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #105: 10 Apr 2009, 00:13 »

Det er høj høj klasse og du er pt. det bedste bud på at vinde blogkonkurrencen.. du skriver godt, grafikken er verdensklasse og jeg kan ikke sætte en finger på noget som helst..

Det er simpelhen fantastisk.. KUTGW Thumbs Up

Tusinde tak Jimmy, værdsætter det rigtig meget. (:

Meget spændende med de små updates ind i mellem om Il Medico. Det hele er utrolig flot skrevet, flot grafik osv.

Bliver spændende at se hvem angriberen er. Smiley
Glad for du kan lide dem,
de kommer jo mere opdelt end i de tidligere blogge, men nu har jeg givet dem en update for sig selv.

- Angriberen er jo Marquinhos.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #106: 10 Apr 2009, 00:19 »

Nåårh ja. Der var vidst lige noget jeg havde overset i første omgang mht. Marquinhos. Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #107: 10 Apr 2009, 12:34 »

Fantastisk blog Smiley.
En af de bedste jeg har set længe.  Et helt fantastisk skrive arbejde som ligger dejligt til hjernen og ikke mindst en utrolig spændende historie.

Hvis du forsætter det arbejde så er du en klar favorit fra min side Smiley.

KUTGW:D.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #108: 10 Apr 2009, 14:10 »


U D I N E S E I E U R O P A

Udinese tog først imod Galatasaray hjemme på Fruili i Italien – en kamp, mange forventede lige – men det var absolut ikke, hvad den blev. Udinese viste sig klart overlegne i forhold til sine tyrkiske opponenter, der hjemme i Tyrkiet ikke er sjove at spille imod, men da de tog til Italien, havde italienerne ikke svært ved at sætte ’Gala’ skatmat.

Det hele startede efter 10 minutter, hvor Marquinhos modtog bolden midt på banen. Den vævre og lette brasilianer vendte på sin mand, inden han trak ind foran Baris Özbek. Özbek fangede benet på Marquinhos, hev et gult kort hjem, inden Di Natale lagde bolden til rette. 30 meter skræmte ikke den italienske landsholdsspiller synderligt; Natale sparkede direkte på mål – og hvilket et spark. Skruet som en anden Del Piero langt udenfor målmandens rækkevidde, langt op i hjørnet sender Udinese foran 1-0.

Det resterende af første halvleg blev ét langt Galatasaray-pres, men kampens spiller, Handanovic, holdt tyrkerne fra fadet med mirakelredninger over hele linjen. Herefter vendte spillet igen til det normale, og da Quagliarella kom ind efter 74 minutter i stedet for målscorer-Natale, skete der igen ting og sager på Galatasarays banehalvdel.

 Quagliarella lukkede kampen med 5 minutter igen, da han med sit speciale – langskuddene – med ryggen til mål i blinde sparkede instinktivt imod det lange hjørne og ydmygede nok engang Galatasaraymålmande n. 2-0 hjemme i Italien lagde en solid bund til returen i Tyrkiet, der kunne have gjort returen lidt mindre frygtindgydende, end, hvad den var forventet at blive.

Handanovic blev kampens spiller igen, 2 kampe i træk. Det siger mere end hvad man behøves at vide. Kampen var et langt angreb fra Galatasaray mod Udineses Handanovic i målet, der reddede sit hold ud af umulige situationer mange gange – men samtidig sender Udinese videre til UEFA Cuppens anden knockoutrunde, hvor storfavoritterne Porto venter.
Returen endte 0-0 og endte i et raseri-færd for tyrkerne, hvis temperament kogte over til sidst. Føromtalte Özbek blev sent ud, mens resten af Galatasarayspillern e tilsammen fik 7 gule kort – alle sammen i anden halvleg, stigende i takt med redningsprocenten fra Handanovic.


 
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #109: 10 Apr 2009, 15:05 »

Ser jo fortsat fantastisk ud, Oskar! God længde på updaten, og jeg er fortsat forelsket i din grafik. Porto bliver nok en udfordring, men jeg tror på, at du kan slå dem Wink KIU!
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #110: 10 Apr 2009, 19:24 »

Nu har jeg stille læst med i et stykke tid, så en kommentar er vel snart en nødvendighed. Dejligt at se en blog med variation, hvor niveauet samtidig er højt, og der tænkes på alle detaljerne. Held og lykke med konkurrencen, som det ser ud nu, ligner bloggen en vinder Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #111: 10 Apr 2009, 21:49 »

Ser jo fortsat fantastisk ud, Oskar! God længde på updaten, og jeg er fortsat forelsket i din grafik. Porto bliver nok en udfordring, men jeg tror på, at du kan slå dem Wink KIU!
Tak Jakob, glæder mig du fortsat følger, samt at du tror vi slår Porto. (:

Nu har jeg stille læst med i et stykke tid, så en kommentar er vel snart en nødvendighed. Dejligt at se en blog med variation, hvor niveauet samtidig er højt, og der tænkes på alle detaljerne. Held og lykke med konkurrencen, som det ser ud nu, ligner bloggen en vinder Smiley
Det betyder rigtig meget, når en af mine store inspirationskilder og en, jeg har fået anbefalet tusinde af gange, kalder min blog for en vinder. Tusinde tak, DAu!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #112: 11 Apr 2009, 13:21 »


Det er efterhånden noget tid siden vi sidst har set til Udinese hjemme i Italien, men ventetiden har været det værd; fansne og kritikerne har spejdet efter bedre positioner til Udinesemandskabet, der erfter 25 kampe lå nummer 9, sikkert midt i tabellen.

Efter den uafgjorte kamp mod Palermo, tog Udinese sejr over Lazio, hjemme på Fruil, en kamp, som sendte Udinese et godt stykke nærmere de bedre positioner. Der var Floro Flores, topscoren og den enlige angriber, der sendte målet ind på oplæg af den lille Alexis Sanchez efter 49 minutter. Lazio var herefter det bedste hold, men kampens spiller – Zapata i midterforsvaret – gjorde sit til, at der ikke blev scoret mere i kampen.

Herefter blev der spillet 1-1 i en kedelig udekamp mod Juventus – Iaquinta nettede engang i første halvleg og Marquinhos udlignede fortjent i anden halvlegs begyndelse; ikke noget der sendte Udinese tilbage i tabellen, men en sejr her havde gjort underværker.
RESTERENDE KAMPPROGRAM
CATANIA
FIORENTINA
TORINO
SAMPDORIA
MILAN


En sejr blev det dog til i næste kamp – en pligtsejr hjemme mod Genoa, hvis kuriøse opstilling med 5 på midtbanen og 3 i angrebet, kan være et svært hold at spille i mod. D’ Agostino scorede dog et flot mål og beviste at han også kunne score mål, ligesom sin forgænger Inler, der dog nettede betydeligt mere end Agostino. I kampens første minut af overtiden scorede indskiftede Santon sit første mål i Udinesetrøjen – Santon har ikke fået meget spilletid siden sin ankomst, men der er en kæmpestor fremtid i møde, for en af de eneste unge italienere i Udinese, der berettiger sig til spilletid.

Hvis det var en pligtsejr mod Genoa, var det også et pligtnederlag mod Inter på Guiseppe Meazza i Milano. Mestrene fra Inter var naturligvis utroligt skarpe, så selvom chancestatistikken sagde 17-12 i Inters favør – og dermed ikke en voldsomt urimelig kamp – så var det en stensikker sejr først Muntari efter 12 minutter og senere Ibrahimovic to gange kunne slå fast, inden Di Natale reducerede til kampens slutresultat 3-1.

Herefter blev Reggina besejret i egen hule på mål af Marquinhos og Lukovic, inden en større udfordring ventede ude i mafiabyen Napoli.
Det havde været en blandet, halvkedelig og monoton italiensk 0-0 kamp indtil der i det 44. minut skete underværker. Den amerikanske stjerne i Napoli, Landon Donovan, satte foden på et indlæg, Udineseforsvaret havde trukket offside på – linjedommerens flag blev dog nede, og Donovan kunne til Udinese vrede juble. Marquinhos, den lille vævre brasilianer mistede herefter urutineret hovedet og brokkede sig til sit andet gule kort og måtte derfor forlade banen inden halvlegen var slut.
Donovan gjorde det til 2-0 på retfærdig vis, inden først Floro Flores og derefter danske Niki Zimling gjorde det til 2-2, et fremragende comeback, som fik Pablo Cannavaro i det røde felt, og lillebror-Cannavaro måtte gå samme vej som Marquinhos.

Vi slutter af med en sejr mod Roma, efter en udesejr i Bologna – vi kroner den gode stime med en legendarisk sejr over Roma, der simpelthen blev spillet ud af den efterhånden frygtindgydende hule, Friuli. Floro Flores byggede videre på sin storform i første halvlegs overtid, mens Fernando Tissone i Marquinhos fravær viste sit enorme talent og lukkede kampen med ti minutter igen på et pragtmål, som også gjorde ham til kampens spiller.

Resultatet i Udinese betyder at ligaen ser sådan ud efter 33 KAMPE.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #113: 11 Apr 2009, 13:30 »

Det her bliver bare bedre og bedre... Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #114: 11 Apr 2009, 13:35 »

Synes godt du kunne skrive i dit kampprogram, om det er ude- eller hjemmekamp, bare sådan lidt diskret, men så man ved det, eksempelvis med en parantes og U eller H indeni.

Ellers er der intet at klage over, fortsat god vind. Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #115: 11 Apr 2009, 15:42 »

Det her bliver bare bedre og bedre... Smiley

 Kys

Synes godt du kunne skrive i dit kampprogram, om det er ude- eller hjemmekamp, bare sådan lidt diskret, men så man ved det, eksempelvis med en parantes og U eller H indeni.

Ellers er der intet at klage over, fortsat god vind. Thumbs Up
Det er rigtigt, tænkte jeg godt på, men kom da vist fra det alligevel.
Tak. Smiley
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #116: 11 Apr 2009, 15:55 »

Vil ikke gentage mig selv, så tjek mine tidligere kommentarer Wink

KIU!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #117: 11 Apr 2009, 18:44 »

Jeg synes der er en tendens til at du "over-sharpener" dine billeder en lille smule. Det er dog blevet bedre i de sidste indlæg. Synes bare det er ærgeligt når man kan se pixels i billederne.

Bloggen er som helhed meget imponerende.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #118: 11 Apr 2009, 22:57 »

Jeg synes der er en tendens til at du "over-sharpener" dine billeder en lille smule. Det er dog blevet bedre i de sidste indlæg. Synes bare det er ærgeligt når man kan se pixels i billederne.

Bloggen er som helhed meget imponerende.

Tusinde tak, cube.
Jeg ved godt at jeg kan komme til at oversharpene mine billeder, men det er også forskelligt, hvor meget sharpen, billederne skal have. Har lavet den fejl mange gange før, men tak for at du påpeger den. (;
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #119: 11 Apr 2009, 23:30 »


Man vinder ikke en pokalturnering, hvis man i anden runde skal rende ind i det absolutte bedste hold i Italien, og det var, hvad Udinese som så mange andre måtte sande i dette års pokalturnering.
Det forløb ellers forholdsvist som det skulle, da man trak Empoli, det nyligt nedrykkede hold med sin gang i Serie B. En sikker sejr skulle hentes, og det var også hvad der blev gjort.

Det var dog ikke på prangende spil, Udinese kunne klare sig videre mod Empoli, men med et klart overtag i chancer og spil, var det ganske fortjent, at de hvidblusede i Udinetrøjerne hev en sejr med hjem. Først var det Di Natale der afsluttede et klumpet angrebsspil med en skruet afslutning udenfor keeperens rækkevidde, inden Alexis Sanchez blev sendt af netop Natale og med sin utrolige hurtighed skærmede Sanchez ind foran sin direkte mand og lagde bolden let forbi keeperen.

Og så kan det nok være Udinesebestyrelsen fik en klump i halsen og sværere ved at synke sit spyt, da lodtrækningsrunden bød på værst tænkelige modstander – Internazionale. Udinese havde et spinkelt håb i hjemmebanefordelen, men alligevel var det skræmmende, da Ibrahimovic, Moutinho, Maxwell og de andre superstjerner tromlede videre mod den perfekte sæson og lagde et umuligt pres i de første 40 minutter. Det bar frugt, da Vieiras 192 centimeter havde taget løbet fra den defensive midtbane med op i angrebet og let kunne sætte sine lange ben på et indlæg fra Mancini fra højresiden.

Herefter stod den på Udinese resten af kampen – i hvert fald chancemæssigt. Inter gjorde nemlig deres til, ikke at have travlt med at komme videre, og med tre kloge midtbanespillere på midten, blev tiden trukket så meget som muligt. Cambiasso, Vieira, Moutinho dræbte nemlig Udinesespillerne, der simpelthen kørte døde ved at løbe efter bolden. Udinese kom aldrig for alvor tæt på et mål, for selv, når de egentlig gjorde, stod en klassekeeper ved navn Cesar i vejen. Dermed måtte Udinese ud i kvartfinalen, mens Inter bragede videre – i semifinalen blev Sampdoria smadret 5-1 og finalen bød på en storkamp imod Fiorentina. Fiorentina kom foran, men så tog fanden ved Inter, der ved Ibrahimiovic og Adriano i det 3 minuts overtid vendte kampen til Inters fordel og vandt endnu et trofæ hjem til Milano.



Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010