home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1051 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290826 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #120: 24 Mar 2009, 00:04 »

Hvem snakker du om???
Ham selv vel Peace

Pepe
Gæst

« Svar #121: 24 Mar 2009, 00:05 »

Så tror jeg det er tid til, at han ser virkeligheden i øjnene Wink

plutonium
Manager

« Svar #122: 24 Mar 2009, 00:06 »

Pluto, du er en fornuftig mand! Jeg skal nok blive hjemme med dig på trods af, at jeg bliver mejet ned af Shaft, når han først er oppe i fart (12 km/t) Smiley

Jo tak, jo tak  Cool

Jeg ser frem til at møde Shaft. Hvis vi går ud fra reglerne om fair play (i den forstand: ikke svinsk spil) så ser jeg frem til en god dyst på midtbanen! Ikke at jeg regner med at vinde mod et stort lokum som Shaft, men duellen vil da blive en perfekt mulighed for at teste min egen fysik!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

søgaard
Gæst

« Svar #123: 24 Mar 2009, 00:06 »

Hvem snakker du om???
Mig selv selvfølgelig Wink
Omkring min frisure, så minder den en del mere om Dani Alves' end Puyols (Heldigvis Wink )

Pepe
Gæst

« Svar #124: 24 Mar 2009, 00:07 »

Arg ingen fik joken... Skuffende! Godnat Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #125: 24 Mar 2009, 00:10 »

Jo tak, jo tak  Cool

Jeg ser frem til at møde Shaft. Hvis vi går ud fra reglerne om fair play (i den forstand: ikke svinsk spil) så ser jeg frem til en god dyst på midtbanen! Ikke at jeg regner med at vinde mod et stort lokum som Shaft, men duellen vil da blive en perfekt mulighed for at teste min egen fysik!

Spiller aldrig svinsk Peace

Og hvis du skal have en dyst med mig, må du rykke helt i front, eller helt bagerst.. Skal sku ikke ud og løbe på midtbanen Opstemt

EDIT: Glæder mig også til at møde dig, VK har kun talt positivt om dig jo Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #126: 24 Mar 2009, 00:10 »

jeg fik den Pepe Grin

Og godnat Wink.. smutter selv Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst

« Svar #127: 24 Mar 2009, 00:13 »

jeg fik den Pepe Grin

Og godnat Wink.. smutter selv Peace

Det er jeg fandeme glad for  Grin

Godnat.

plutonium
Manager

« Svar #128: 24 Mar 2009, 00:13 »

Spiller aldrig svinsk Peace

Og hvis du skal have en dyst med mig, må du rykke helt i front, eller helt bagerst.. Skal sku ikke ud og løbe på midtbanen Opstemt

EDIT: Glæder mig også til at møde dig, VK har kun talt positivt om dig jo Wink

Jeg ser også frem til at møde dig, Shaft!

Har et positivt indtryk af dig! Thumbs Up

Jeg er oftest at finde i defensiven, selvom  jeg gerne vil ind i maskinrummet hvor jeg kan fungere i begge retninger. Men som sagt spiller jeg ofte sammen med typer, der glemmer defensiven, og så må mit fokus blive rykket ned til forsvaret...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #129: 24 Mar 2009, 00:16 »

Håber næsten at komme på hold med jer to, for så er defensiven og fysikken garderet Wink Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager

« Svar #130: 24 Mar 2009, 00:17 »

Jeg ser også frem til at møde dig, Shaft!

Har et positivt indtryk af dig! Thumbs Up

Jeg er oftest at finde i defensiven, selvom  jeg gerne vil ind i maskinrummet hvor jeg kan fungere i begge retninger. Men som sagt spiller jeg ofte sammen med typer, der glemmer defensiven, og så må mit fokus blive rykket ned til forsvaret...

Hehe og jeg er så fuldblods angriber i min klub - Men hvergang jeg begynder på hold nye steder og er til prøve træning smider de mig af en eller anden grund i forsvaret Opstemt
Går udfra det også er offensive typer der kommer til vores bold-møde, så må nok også der tage til takke med midterforsvaret - Men kun nået af tiden, vil spille i front lidt også Wink

plutonium
Manager

« Svar #131: 24 Mar 2009, 00:20 »

Hehe og jeg er så fuldblods angriber i min klub - Men hvergang jeg begynder på hold nye steder og er til prøve træning smider de mig af en eller anden grund i forsvaret Opstemt
Går udfra det også er offensive typer der kommer til vores bold-møde, så må nok også der tage til takke med midterforsvaret - Men kun nået af tiden, vil spille i front lidt også Wink

En stor kleppert som dig vil jo også være guld værd i defensiven! For det første er fysikken god, men derudover så kan du jo skræmme angriberne bare ved udseendet. Det er jo ubevidst, at man føler sig presset af at have en næsten 2 m høj mand foran sig!

Men jeg må have en hukommelse som en si crazy

Vi har jo tidligere talt om dig som angriber, og med det jeg har hørt fra dig, så vil jeg frygte at have dig som modstander. Men jeg vil uden tvivl tage kampen op! Vil aldrig lægge mig uden kamp  Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #132: 24 Mar 2009, 00:23 »

Haha kan jo for shafts skyld håbe at jeg har en dag ala der hvor jeg spillede med dig pluto Grin

Tror jeg er rimelig irriterende at have i målet så Opstemt...

Cool

Shaft
Manager

« Svar #133: 24 Mar 2009, 00:26 »

En stor kleppert som dig vil jo også være guld værd i defensiven! For det første er fysikken god, men derudover så kan du jo skræmme angriberne bare ved udseendet. Det er jo ubevidst, at man føler sig presset af at have en næsten 2 m høj mand foran sig!

Men jeg må have en hukommelse som en si crazy

Vi har jo tidligere talt om dig som angriber, og med det jeg har hørt fra dig, så vil jeg frygte at have dig som modstander. Men jeg vil uden tvivl tage kampen op! Vil aldrig lægge mig uden kamp  Peace

Sådan skal det også lyde - Kunne være en lækker duel Thumbs Up

Haha kan jo for shafts skyld håbe at jeg har en dag ala der hvor jeg spillede med dig pluto Grin

Tror jeg er rimelig irriterende at have i målet så Opstemt...

Jeg skal nok sørge for du får en dårlig dag Wink

plutonium
Manager

« Svar #134: 24 Mar 2009, 00:27 »

VK:

Du er en gave for et forsvar i al fald Thumbs Up

Du er levende (råber til forsvaret), og har et godt mod! Derfor ser jeg også frem til at have dig i ryggen i en kamp! Og rammer du så dagen som dengang vi spillede, så skal der et dårligt forsvar til at få dig ned med nakken! Og med al respekt for mine kammerater, så er de ikke for opmærksomme i defensiven Wink

nu skal det så lige passe, at jeg selv har en defensiv off-day når vi spiller Opstemt

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010