home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290815 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #150: 24 Mar 2009, 12:40 »

Jeg er dog ikke så meget for det med at dele hold inden - Så vil folk der får lyst i sidste øjeblik af deltage, ikke rigtigt komme på noget hold.

Men altså så svært er det altså ikke at dele hold, hvis det er skal jeg nok ordne det på banen.

Mon ikke at evt. deltagere i sidste øjeblik kan smides ind på et hold? Det burde vel ikke være så svært.. Desuden vil også være noget nemmere, når man skal have sin kamptrøje med. Så f.eks. hold et har en hvid trøje med, hold to har en rød trøje med osv. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #151: 24 Mar 2009, 12:51 »

Mon ikke at evt. deltagere i sidste øjeblik kan smides ind på et hold? Det burde vel ikke være så svært.. Desuden vil også være noget nemmere, når man skal have sin kamptrøje med. Så f.eks. hold et har en hvid trøje med, hold to har en rød trøje med osv. Smiley

Alt i alt ville det være nemmere hvis hver person havde sin lille taske med, hvor i der lå en hvis, sort, råd osv. trøje i. Så kan man dele hold derude.

Chakana
Manager

« Svar #152: 24 Mar 2009, 12:55 »

Troede rent faktisk at der var flere der ville tilmelde sig.. Vi er kun 19 indtil videre Skuffet

Arsenal Football Club

Shaft
Manager

« Svar #153: 24 Mar 2009, 12:57 »

Troede rent faktisk at der var flere der ville tilmelde sig.. Vi er kun 19 indtil videre Skuffet

Og der er små 2 måneder endnu.. Folk kommer så småt som datoen nærmer sig - De skal jo være sikker på de kan og har lyst Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #154: 24 Mar 2009, 13:17 »

Kun 19 Rullende Øjne... Det syntes jeg da er yderst passende sådan at man kan nå at snakke med alle... Det er da fint Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager

« Svar #155: 24 Mar 2009, 13:21 »

VK.. hold nu op.. vi skal have flere mennesker hevet ind.. Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager

« Svar #156: 24 Mar 2009, 13:37 »

Jaja det sagde jeg ik, sagde bare det ikke er en katastrofe Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #157: 24 Mar 2009, 15:20 »

Alt i alt ville det være nemmere hvis hver person havde sin lille taske med, hvor i der lå en hvis, sort, råd osv. trøje i. Så kan man dele hold derude.

Imo ville det nemmeste være, at tage en enkelt trøje med.

Forhåbenlig bliver vi lidt flere end 19, men som Shaft skriver, så skal der nok komme flere tilmeldinger i løbet af de næste to måneder, ligesom der sikkert vil være et par stykker som sikkert melder fra. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Shaft
Manager

« Svar #158: 24 Mar 2009, 15:22 »

Imo ville det nemmeste være, at tage en enkelt trøje med.

Forhåbenlig bliver vi lidt flere end 19, men som Shaft skriver, så skal der nok komme flere tilmeldinger i løbet af de næste to måneder, ligesom der sikkert vil være et par stykker som sikkert melder fra. Smiley
Ja det ville være nemmere - Ligesom det ville være nemmere hvis alt var tilrettelagt Opstemt

Men igen, så er det ikke muligt at arrangere sådan noget hjemmefra nå der kommer folk fra Jylland - Det er jo ikke bare en normal omgang hyggebold Smiley

Shaft
Manager

« Svar #159: 24 Mar 2009, 15:23 »

Eller også så ser jeg om jeg ikke kan få lov til at låne nogle overtrækningstrøjer af mit hold.

Zone 43
Manager

« Svar #160: 24 Mar 2009, 15:36 »

Ja det ville være nemmere - Ligesom det ville være nemmere hvis alt var tilrettelagt Opstemt

Men igen, så er det ikke muligt at arrangere sådan noget hjemmefra nå der kommer folk fra Jylland - Det er jo ikke bare en normal omgang hyggebold Smiley

Indeed.

Jeg tvivler lidt på, at folk fra jylland melder sig til i sidste øjeblik, må jeg tilstå. Tror mere på, at dem fra Kbh. området melder sig til, hvis de kan og vil. Men kan du lokke et par overtrækstrøjer ud af dit hold, ville det være topdollar. Thumbs Up

- Daniel Agger.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #161: 24 Mar 2009, 22:47 »

Altså nu er det satme heller ik meget man kræver ..
haha omg hvad er problemet i at tage en sort og en hvid t-shirt med batman ??
Kan virkeligt ikke se det imo er det bare folk der ska finde noget at whine over ..

absalonsen
Gæst

« Svar #162: 24 Mar 2009, 22:52 »

Det er vil også sjovest, hvis dagen ikke er planlagt ned til mindste detalje? Ville jeg da mene. Peace

Shaft
Manager

« Svar #163: 24 Mar 2009, 22:53 »

Altså nu er det satme heller ik meget man kræver ..
haha omg hvad er problemet i at tage en sort og en hvid t-shirt med batman ??
Kan virkeligt ikke se det imo er det bare folk der ska finde noget at whine over ..

Er jeg nu blevet til batman ? Opstemt

Jeg ser det nu meget nemmere hvis jeg tager overtrækningstrøjer med, end at folk render rundt i en hvid trøje, som har alle mulige farver rundt omkring.

Og det kan da umuligt være whine nå jeg selv kommer med tilbuddet om at hjælpe med det, som jeg efterhånden har gjort både ved overtrækningstrøjer ne og evt. betaling hvis folk skulle pige over det.

BenMusalho
Gæst

« Svar #164: 24 Mar 2009, 22:54 »

Uenig. Vi skal planlægge resultatet. Cool

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010