home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290816 gange)
Shaft
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #135: 24 Mar 2009, 00:30 »

Hehe, glæder mig i hvertfald til at sætte Pluto for derefter sikkert at score mod VK Opstemt

Obs: Læs min signatur Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #136: 24 Mar 2009, 00:33 »

Tak tak tak pluto Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Haha men nej defensiven var ikke lige nr 1 på dagsordenen den dag, men godt jeg havde man u fanen, og jonas dernede Grin.. Ellers var jeg da blevet solgt helt og aldelse Opstemt... Ej men syntes bare man som keeper har pligt til at redde kastanjerne ud af ilden når det kikser i forsvaret af og til Peace

Så kikser ud på dagen skal jeg da gøre hvad jeg kan for at rette op på skade Grin.. haha ej pluto ingen af os har en off day der, vi er bedst når det gælder Wink Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #137: 24 Mar 2009, 00:34 »

Helt sikkert, VK Thumbs Up

Vi piller Shaft ned, så han må opsøge terapi for at få sin målnæse igen Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager

« Svar #138: 24 Mar 2009, 00:38 »

Heller lille og hurtig end stor og doven Wink

Er det så godt, når man, som mig, er lille og doven?

Kan desværre ikke selv deltage, da mine fodbolddrenge skal spille kamp kl. 13.45.. Men forstår heller ikke helt, at man ligger det midt i fodboldsæsonen. Og så forstår jeg slet ikke, at man vælger et sted, hvor der kan være på tale at man skal betale for at bruge en bane??  Shockeret

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #139: 24 Mar 2009, 00:45 »

Helt sikkert, VK Thumbs Up

Vi piller Shaft ned, så han må opsøge terapi for at få sin målnæse igen Wink

Der skal nok snarere en plastisk operation til Wink Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #140: 24 Mar 2009, 00:47 »

Øhh det er vel også fint nok Wink Siger ikke jeg aldrig er doven Peace

plutonium
Manager

« Svar #141: 24 Mar 2009, 00:52 »

Ser mig selv som almindelig/stor og vågen, men med en utrolig dårlig kondition crazy

Jeg giver altid 100 %, men farten går hurtigt af ballonen. Til gengæld plejer min koncentration at være den samme først som sidst i kampene jeg spiller med vennerne. Jeg går ikke til fodbold (endnu), så jeg kan ikke sige om det er det samme der gør sig gældende i betydende kampe, men vi spiller da med en god intensitet og teknik i de kampe vi spiller, så der er masser at se til!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager

« Svar #142: 24 Mar 2009, 00:52 »

Kan desværre ikke selv deltage, da mine fodbolddrenge skal spille kamp kl. 13.45.. Men forstår heller ikke helt, at man ligger det midt i fodboldsæsonen. Og så forstår jeg slet ikke, at man vælger et sted, hvor der kan være på tale at man skal betale for at bruge en bane??  Shockeret

Altså datoen er der hvor arrangørne kan - Andre kan jo lave et vol. 2 midt i sommerferien - Og så må de bare håbe på folk ikke er ude og rejse eller i sommerhus etc.

Og de 400 kr det evt. vil koste er jo ikke meget for gode baner? Slet ikke nå man kommer så meget - Derfor er prisen underordnet.

Smiley

N17
Manager

« Svar #143: 24 Mar 2009, 01:00 »

Altså datoen er der hvor arrangørne kan - Andre kan jo lave et vol. 2 midt i sommerferien - Og så må de bare håbe på folk ikke er ude og rejse eller i sommerhus etc.

Og de 400 kr det evt. vil koste er jo ikke meget for gode baner? Slet ikke nå man kommer så meget - Derfor er prisen underordnet.

Smiley

Jo jo, men tror bare, at man mister en del, da det jo er midt i fodboldsæsonen.

Jeg har det bare sådan, at skulle betale for at bruge nogle baner er fuldstændig håbløst. Forstår det simpelthen ikke. Det er jo også pr. kamp, hvis det er helt efter reglerne. Der er jo mange steder, hvor man kan spille på gode baner, men uden at skulle betale noget. Prisen kan jo, i princippet, blive pænt dyr, hvis man skulle lave en lille turnering.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #144: 24 Mar 2009, 01:01 »

Hvis der kommer 16(mener jeg det var) og vi alle smider en hund så kan det da godt blive til et par gode kampe Wink

Cool

Shaft
Manager

« Svar #145: 24 Mar 2009, 01:02 »

Jo jo, men tror bare, at man mister en del, da det jo er midt i fodboldsæsonen.

Jeg har det bare sådan, at skulle betale for at bruge nogle baner er fuldstændig håbløst. Forstår det simpelthen ikke. Det er jo også pr. kamp, hvis det er helt efter reglerne. Der er jo mange steder, hvor man kan spille på gode baner, men uden at skulle betale noget. Prisen kan jo, i princippet, blive pænt dyr, hvis man skulle lave en lille turnering.

Man mister en del midt i fodboldsæsonen, ligesom man mister en del i sommerferien grundet rejser og sommerhus..

Nu er det sådan, at man nødig vil brænde folk af nå man holder sådan et arrangement, og hellere ikke vil risikikere at blive smidt væk fra banen. Derfor må man bide i det sure løg og betale en 10-20 kroner per person for per kamp.

BenMusalho
Gæst

« Svar #146: 24 Mar 2009, 07:44 »

Som jeg har forstået det, er de 400 kroner for 45x2 minutter + 15 min.

Zone 43
Manager

« Svar #147: 24 Mar 2009, 12:27 »

Er Shaft virkelig så ond Huh

Det er ondskaben himself!

Desuden bør det os danskere mod jyderne, som kan forstærkes med fynboer, bornholmere o.l.. Skal desuden være på hold med Shaft, så jeg kan sikre mig ikke komme hjem i flere dele.

Spøg til side.. Del holdene op inden vi tager derud, så kan hold et tage en hvid trøje, hold to en rød trøje med osv. Desuden synes jeg at vi skulle vælge syvmandsbanen, så skal der ikke løbes så meget. Hævet Øjenbryn

Btw. så er jeg skuffet over dig, Søgaard. Alt hvad i kan deroppe, kan vi også her, så hop du bare op på et tog og spil noget bold med os andre. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 24 Mar 2009, 12:30 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 24 Mar 2009, 12:32 »

Det sku irriterende at man ikke er hjemme i den weekend, når man læser alle de her gode indlæg om hvor i beskriver jer selv  crazy  ticked off
iih ! jeg er sur .. !?
Men så håber man jo at det bliver en succes for jer, og at det kan gentage sig næste år  Peace

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Shaft
Manager

« Svar #149: 24 Mar 2009, 12:33 »

Det er ondskaben himself!

Desuden bør det os danskere mod jyderne, som kan forstærkes med fynboer, bornholmere o.l.. Skal desuden være på hold med Shaft, så jeg kan sikre mig ikke komme hjem i flere dele.

Spøg til side.. Del holdene op inden vi tager derud, så kan hold et tage en hvid trøje, hold to en rød trøje med osv. Desuden synes jeg at vi skulle vælge syvmandsbanen, så skal der ikke løbes så meget. Hævet Øjenbryn

Btw. så er jeg skuffet over dig, Søgaard. Alt hvad i kan deroppe, kan vi også her, så hop du bare op på et tog og spil noget bold med os andre. Thumbs Up

Jeg er dog ikke så meget for det med at dele hold inden - Så vil folk der får lyst i sidste øjeblik af deltage, ikke rigtigt komme på noget hold.

Men altså så svært er det altså ikke at dele hold, hvis det er skal jeg nok ordne det på banen.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010