home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Engelske ulve
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Engelske ulve  (Læst 33032 gange)
SirToby
Manager

Sv: Engelske ulve
« Svar #135: 24 Maj 2009, 15:25 »

ENGELSKE ULVE
12/5 - 14

Det har ligget i kortene hele sæsonen, at det ville blive en sæson for Wolves, der hverken var fugl eller fisk, og her efter vores sidste kamp i sæsonen kan vi også konstatere, at det blev til en sikker midterplacering, hvilket også var målet før sæsonen.

Den sidste del af sæsonen havde ikke mange højdepunkter med sig. Den største skuffelse var nok nederlaget til Q.P.R. i FA Cuppen, mens vores 2-1-sejr over Chelsea var en god oplevelse. En hjørnsparksscoring i minut 90 var bag stor ekstase på Molinuex i det opgør. Men vi vandt faktisk kun to af de sidste 14 kampe i ligaen, men heldigvis var det ikke alle de øvrige kampe, som vi tabte. Vi fik blandt andet spillet to underholdende 3-3-kampe.

I sidste ende betød det, at vi endte på 13. pladsen. En markant forbedring i forhold til de sidste sæsoner, men faktisk fik vi kun fem point mere i forhold til sidste sæson og kun fire i forhold til den forrige. Men faktum var dog stadig, at vi havde gjort fremskridt og forhåbentlig nu kan kravle op i top ti næste sæson.

Og det skal Seleznyov, Fleck og Bernardo først og fremmest hjælpe med til. De har i denne sæson været vores målmagere med i alt 43 scoringer. De alle har også lagt op til den en del mål, men det er dog Bernardo, der har været klart skarpest her med hele 16 assists. Beevers, Veloso, Shelvey og Poulsen leverede stabile præstationer igennem hele sæsonen, og faktisk blev sidstnævnte kåret til sæsonens bedste køb i Premier League.

Nu gælder det atter om at få forbedret truppen. Jeg tror desværre ikke, at vi kan holde på Shelvey mere, og derfor gælder det om at få en god pose penge for ham og sikret en fuldgod erstatning.

WOLVES
        Slutstilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik

DavidMadsen
Manager

« Svar #136: 24 Maj 2009, 15:27 »

En udemærket 13. plads. Næste år kan du så forsøge at komme i Europa!
Klasse, Toby. KIU!

SirToby
Manager

« Svar #137: 24 Maj 2009, 16:26 »

ENGELSKE ULVE
15/8 - 14

Så gælder det min syvende sæson i Wolves! Der er løbet meget vand igennem åen, siden jeg startede, og forhåbentlig har jeg nu endelig skaffet mig en trup, der er god nok til den bedste halvdel af Premier League.

Først og fremmest har vi taget afsked med to stjerner, der til sammen har sikret os godt £40.000.000. Der er tale om midtbanespillerne, Veloso og Shelvey. Veloso er tilbage i City, hvor vi hentede ham, mens Chelsea har hentet Shelvey. Dermed har Chelsea nu en central midtbane bestående af vores tidligere stjerne i form af Delph og nu altså også Shelvey.

Den anden vej er ankommet fem spillere, der i alt har kostet os intet mindre end £60.000.000. Følgende har skrevet under på Wolves-kontrakter:

Igor Akinfeev
        Anthony Vanden Borre
        Branislav Ivanovic
        Arturo Vidal
        Carlos Eduardo

Med Fleck, Seleznyov og Turner som angribere i truppen følte jeg ikke, at vi manglede nogle på det område. Derfor blev der i stedet købt en målmand, en forsvarsspiller og tre midtbanespillere.

Der er tale om en af verdens bedste på målmandsposten med indkøbet af Akinfeev. Han kostede os også ufatteligt meget, men forhåbentlig vil han gøre det rigtig godt i de kommende mange sæsoner for Wolves.

For en fornuftig pris forstærkede vi forsvaret med Ivanovic. Nu er vores forsvar efterhånden rigtig habilt med spillere som Lukovic, Beevers og nu også Ivanovic.

På midtbanen er hentet en defensiv perfekt i form af Vidal, en allrounder i Vanden Borre og en teknisk og kreativ i Eduardo. En perfekt blanding, og jeg føler, at vi er blevet bedre her til trods for salgene af Veloso og Shelvey.

Nu er vi så atter klar til at tage kampen op i Premier League. Vi skal have en god start på sæsonen, og det får vi mulighed for ude imod Newcastle i 1. runde, fulgt op af en hjemmekamp imod Reading.

WOLVES
        Trup

DavidMadsen
Manager

« Svar #138: 24 Maj 2009, 16:31 »

Nogle spændende indkøb! Og Akinfeev er jo blevet vanvittig! Shockeret
Held og lykke, gå efter Uefa Cuppen! KUTGW Smiley

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

« Svar #139: 24 Maj 2009, 16:40 »

Fantastisk køb af Akinfeev.. For delen, hvor er han da blevet god Smiley !

Baliian
Landsholdsspiller

« Svar #140: 24 Maj 2009, 17:15 »

Super fed blog, du skriver fedt og det er rigtig fed simpel grafik og så er det fedt at du har holdt den kørende i så mange sæsoner Smiley
respekt. Og fantastiske indkøb du har lavet!

-Fugge-
Juniorspiller
**

« Svar #141: 25 Maj 2009, 09:26 »

Rigtig flot blog Opstemt

Kunne du ikke uploade et SS af hele truppen?

AFC
Manager

« Svar #142: 25 Maj 2009, 11:59 »

Det var sgu nogle imponerende indkøb. Jeg håber de kommer til at skaffe succes til dig.
Godt skrevet også. Det skal nok blive spændende med endnu en sæson i Wolves.

SirToby
Manager

« Svar #143: 25 Maj 2009, 16:17 »

ENGELSKE ULVE
13/9 - 14

Efter fire runder af Premier League kan jeg konstatere, at mit Wolves-hold har spillet den bedste Premier League-sæsonstart i min tid som manager. Med lidt held var vi kommet igennem de fire kampe ubesejret, men marginalerne har til gengæld også været på vores side i andre kampe, og vi ligger trods alt på 4. pladsen.

Målet for sæsonen er en plads i top ti, og derfor er det ganske tilfredsstillende, at vi har fået tre sejre og et enkelt nederlag i vores første kampe. Vi lagde ud imod Newcastle, og vi var bagud med 2-1 ved pausen, men værterne havde fået en mand smidt ud, og vi havde tilmed brændt et straffespark, hvorfor håbet om point bestemt ikke var ude. Efter 52 minutters spil fik Vidal også udlignet, og godt et kvarter senere blev det også 2-3. Denne gang var målscoreren John Fleck. Kampen endte 3-2, og en fornem start var på plads.

Syv dage senere viste vi igen god moral. Vi mødte Reading, og også denne gang kom vi bagud. Både 1-0 og 2-1 og efter 72 minutter var vi bagud 3-2. Men så skulle Vanden Borre først få scoret til 3-3, inden Seleznyov kom på tavlen for anden gang i opgøret kort efter. Kampen blev vundet med 4-3, og de to sejre blev fulgt op af et 2-1-nederlag til West Ham og en 4-0-sejr over Nottingham Forest. Vi førte 1-0 på Upton Park med tyve minutter igen og burde have lukket kampen, men West Ham skulle først få scoret i minut 72 og senere 90. Med en suveræn afslutning på Molineux blev Forest flået fra hinanden. Bernardo, Rat, Seleznyov og Turner kom på scoringstavlen.

I øvrigt er truppen også blevet en mand bredere. Ikechukwu Uche er sikret på en lejeaftale for resten af sæsonen. Dermed blev angrebet også forstærket.

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

« Svar #144: 25 Maj 2009, 16:24 »

Kanon start! Lad os håbe at du spiller sådan hele sæsonen igennem..

Nolte
Ynglingespiller

« Svar #145: 25 Maj 2009, 22:58 »

Så vil jeg også lige kommentere, da jeg først i dag har fået tjekket din blog ud.

Spændende start på den nye sæson - du har jo efterhånden også snart holdet til det. Ellers er det jo bare enkelt og ganske velskrevet.

En ting jeg dog vil efterspørge er, at du, når du sælger spillere, vedhæfter et SS af spilleren. Ellers synes jeg det bliver lidt svært at følge med i spillernes niveau, også med henblik på at sammenligne udgående transfers med de indgående..

SirToby
Manager

« Svar #146: 25 Maj 2009, 23:30 »

ENGELSKE ULVE
1/11 - 14

Der er spillet 16 runder af dette års Premier League, og der er gevaldige optræk til europæisk fodbold til Wolves i næste sæson. Vi spiller op med de store, slår de store og ligger i blandt de store.
EUGENE SELEZNYOV
Alder: 29
Aggression: 20
Strength: 19
Heading: 18

- - -
Kampe: 16 (1)
Mål: 10
Assists: 5

For Wolves har ikke bare kun slået Manchester City, siden I sidst hørte herfra. Liverpool har nemlig også fået ørene i Wolves-maskinen. City blev slået med 3-2 på Molineux, efter at den tidligere Wolves-spiller, Marguinhos, to gange havde bragt sit hold i front. En scoring fra Eduardo og to fra Seleznyov var bag den sensationelle sejr over guldkandidaten. Liverpool blev slået med 2-0 efter to mål i anden halvleg af Uche og Turner.

Vi har kun tabt tre af de 12 ligakampe, der er spillet siden sidst. Det var imod Arsenal, Chelsea, Sunderland. Bristol City, Leeds og Portsmouth er udover de førnævnte også blevet slået. Imod Bristol City leverede Uche et imponerende hattrick på kun otte minutter. Fra minut 20 til 27 sænkede han gæsterne fuldstændig.

Desværre har vi spillet for mange uafgjorte kampe. Senest imod Fulham førte vi med 2-0, men den føring smed vi og fik kun 2-2. Imod 1'eren, Tottenham, kunne vi også have vundet, men det sidste held manglede. Derudover var vi også uheldige med ikke at få point imod Chelsea og Arsenal. Vi spillede til tider rigtig fornuftigt, hvilket er noget, der lover godt for Wolves.

Og så kan vi også i år konstatere, at det ikke bliver liga cuppen, vi vinder. Everton slog os i 3. runde ud med en 1-0-sejr. Men vi glæder os da bare over den fantastiske 4. plads, som vi øjeblikket besidder og vores Premier League-topscorer, Seleznyov, og alle vores andre rigtig habile spillere.

WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik

Seje-RejexD
Lilleputspiller
*

« Svar #147: 27 Maj 2009, 14:13 »

Nu kører det satme for "De engelske ulve" (: Nu forventer jeg snart en plads i CHL :--------D

Alfster
Blogmester

« Svar #148: 27 Maj 2009, 16:12 »

Så har jeg fået kæmpet mig igennem bloggen. Det har været en udsøgt fornøjelse.

Fantastiske spillerindkøb du har præsteret og kan du holde på stjernerne, går der ikke mange år før du vinder premier league.

Ser frem til at følge dig..

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

SirToby
Manager

« Svar #149: 28 Maj 2009, 20:38 »

ENGELSKE ULVE
1/2 - 15

En plads i Europa i næste sæson er ikke længere så sikker, som den har været. Efter 25 runder ligger vi på 5. pladsen - hvilket dog også tilfredsstiller mig gevaldigt - men vi har storholdene Manchester United og Chelsea lige i hælene. Det kulminerer samtidig med en langtidsskade til vores topscorer Seleznyov, hvilket er meget kritisk. Han kan være ude op til at et halvt år. Vi håber, at Turner og Uche kan overtage hans plads, men det bliver bestemt ikke let, eftersom han måske har været vores bedste indtil videre.

De to seneste kampe har givet to sejre, men før det så det bestemt ikke alt for positivt ud. Vi havde tabt imod Reading, West Ham og Arsenal lige i streg, og holdet så ud til at være i kulkælderen. Heldigvis vendte to 1-0-sejre over Forest og Leeds om på det.

Inden de tre nederlag på stribe havde vi haft nogle rigtigt gode kampe. United var blevet slået med hele 3-1 på Molienux, Villa kom til kort på eget græs, og Newcastle og Portsmouth havde som United også fået ørene i maskinen på Molinuex.

Og Seleznyov og Eduardo har nok været blandt de skarpeste i denne periode. Førstnævnte er oppe på 13 scoringer, mens Eduardo ligger på ti. John Fleck har som altid også medvirket i meget i angrebet, mens Akinfeev helt bestemt har været med til at stabilisere forsvaret. Derudover skal det nævnes, at Parejo er blevet solgt, og som erstatning har vi hentet den lynhurtige Milos Krasic ind. Parejo blev solgt til United for godt og vel £10.000.000, og da Krasic blev sikret for £3.000.000 følte jeg, at vi havde gjort en fornuftig handel.

WOLVES
        Stilling
        Kampe siden sidst
        Spillerstatistik

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010