home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!  (Læst 52168 gange)
Alfster
Blogmester

Sv: (Ny update!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #45: 07 Maj 2009, 10:57 »

Super update. Er sikker på at du hjemtager mesterskabet til CSKA.

Jeg har stemt på at du skal spille på begge dine fm09 spil. Kunne godt tænke mig at se om du kan få mesterskabet til Spurs.

Tror ikke at der er så meget udfordring for dig med CSKA.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #46: 07 Maj 2009, 23:12 »

Super update. Er sikker på at du hjemtager mesterskabet til CSKA.

Jeg har stemt på at du skal spille på begge dine fm09 spil. Kunne godt tænke mig at se om du kan få mesterskabet til Spurs.

Tror ikke at der er så meget udfordring for dig med CSKA.

Tusind tak, Alfster - Jeg håber, du får ret  Thumbs Up

Jeg skal prøve at opdatere begge blogs, hvis det er det, folk ønsker  Peace

Caspper
Manager

« Svar #47: 07 Maj 2009, 23:17 »

Rigtig god blog. Har lige hurtigt læst den igennem, og jeg tror at jeg vil følge med fremover! Wink

Metsu1
Manager

« Svar #48: 07 Maj 2009, 23:34 »

Rigtig god blog. Har lige hurtigt læst den igennem, og jeg tror at jeg vil følge med fremover! Wink

Takker, Caspper, der er update om et øjeblik  Wink

Metsu1
Manager

Sv: (Sidste spillerunde) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #49: 07 Maj 2009, 23:37 »

Hvem vinder mesterskabet?
CSKA Moskva eller Zenit Saint Petersborg

Der er lagt op til en ren gyserafslutning på den russiske sæson, hvor CSKA Moskva og Zenit ligger side om side i tabellen med et enkelt points mellemrum i CSKAs favør.
CSKA er netop gået i gang med deres udekamp mod Shinnik, mens Zenits kamp mod Lokomotiv Moskva på hjemmebane også er sat i gang.

Første halvleg

0 min.: Kampene er fløjtet i gang og målet er klart for CSKA, de skal vinde for at være sikre på mesterskabet, mens Zenit også skal vinde, men samtidig håbe på, at CSKA sætter points til hos Shinnik.

15 min.: Der er spillet et kvarter i Shinnik og der har stået CSKA på det hele. De har haft tre store chancer, men Zhirkov og Kolodin brændte deres, mens Grigojev sendte sit kanonskud på overliggeren.
Fantastisk scoring af Zhirkov

20 min.: Frispark til CSKA på et farligt sted. Der er omkring 25 meter til mål og bolden ligger forholdsvis godt til Zhirkovs venstreben. Han går til bolden …… OG SMADRER DEN IND VIA OVERLIGGEREN, 1-0 til CSKA og man fristes til at sige, hvem ellers end Zhirkov som første målscorer.
Hos Zenit sker der stort set intet, men mon ikke denne scoring af Zhirkov kan få hjemmeholdet til at satse lidt mere fremad.

40 min.: Scoringen har fået CSKA til at skrue ned for aggressiviteten, men Shinnik har alligevel først lige haft deres første afslutning mod Akinfeevs mål. Kalouda har også været tæt på at øge føringen for CSKA, men han var ikke præcis nok i sin afslutning.

43. min.: Det ligner afgørelsen i mesterskabskampen. Durica har nemlig bragt Lokomotiv foran på udebane mod Zenit, hvilket i den grad efterlader Zenit med ryggen mod muren.

45 min.: Så er der fløjtet til pause i både Shinnik og Zenit. I Shinnik har CSKA fuld kontrol over begivenhederne, mens Zenit slet ikke kan få det til at fungere mod Lokomotiv og de skal håbe på et mirakel i anden halvleg, hvis de skal vinde mesterskabet.

Anden halvleg

48. min.: Kæmpe chance til Yuri Zhirkov efter flot forarbejde af Kalouda på højrekanten, men desværre for CSKA hiver Pesjakov en stor redning frem og fastholder dermed spændingen i kampen.
Nedtur for Advokaats tropper

60. min.: Billedet er stadig det samme i Shinnik, CSKA kontrollerer og hjemmeholdet har ikke midlerne til at åbne CSKA stærke forsvar.
Stor fejl i Shinnik forsvaret… kæmpe chance til Necid, han lobber bolden……. men bolden går forbi målet. I Zenit er hjemmeholdet stadig en skygge af sig selv, men de har dog fået etableret, hvad der ligner et pres på Lokomotiv.

80. min.: Det er dømt straffespark i Shinnik og det er til udeholdet CSKA Moskva efter en forseelse mod Berezutskiy, der var lidt svær at få øje på.
Kampens og sæsonens helt store spiller, Yuri Zhirkov skal sparke straffesparket.  Han går til bolden….. men brænder, [/b]NEJ DEN GÅR IND[/b], 2-0 til CSKA men det var bestemt ikke det bedste straffespark af Zhirkov. Det må være mesterskabet, der blev sikret her, Zenit er fortsat bagud mod Lokomotiv, så det ser rigtig godt ud for Zidanes tropper.

87. min.: NY SCORING i Shinnik, men denne gang er det hjemmeholdet, der har fundet vej til netmaskerne.
Dårlig opdækning i højre side hos CSKA efterlod en helt fri Vasiljev, der sikkert kunne heade reduceringen i nettet efter Gomis’ glimrende indlæg. Scoringen får højst sandsynligt ikke betydning, da Zenit stadigvæk ikke har fået scoret mod Lokomotiv, selvom de for alvor har fået lagt pres på Lokomotiv i løbet af anden halvleg.

90+3. min.: DER ER FLØJTET AF I SHINNIK, CSKA har vundet kampen og dermed også mesterskabet efter en flot slutspurt. Zenit endte med endnu en skuffelse ved at tabe hjemmekampen mod Lokomotiv med 0-1 og må derfor nøjes med andenpladsen.

Slutstillingen

Caspper
Manager

« Svar #50: 07 Maj 2009, 23:41 »

Tillykke med mesterskabet. Og du er god til at referere kampene. Du tager det vigtige med, intet overflødigt som gør det let og sjovere at læse. Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #51: 07 Maj 2009, 23:44 »

Tillykke med mesterskabet. Og du er god til at referere kampene. Du tager det vigtige med, intet overflødigt som gør det let og sjovere at læse. Thumbs Up

Endnu en gang mange tak, Caspper  Thumbs Up

Dejligt at høre, du kan li' bloggen og følger med  Wink

A Coruna
Gæst

« Svar #52: 08 Maj 2009, 01:41 »

Stort tillykke med mesterskabet!. og som Caspper siger: du er god til at referere kampene. og flot blog, du sætter billederne godt og flot op. endnu en gang tillykke Smiley

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #53: 09 Maj 2009, 01:49 »

Kæmpe tillykke med mesterskabet!!!
Så var salget af Vagner Love for 180 mio. ikke det dummeste at gøre.  Grin

Har læst med fra starten, og den bliver ved med at holde niveauet, fantastisk...
Dine kampreferater er super gode, og i det hele taget din opsætning af dine blogs er super dejlige.

KIU  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Maj 2009, 17:23 af kirederf19 » Logged

Brodtgaard
Manager

« Svar #54: 10 Maj 2009, 23:39 »

Klasseblog...  og tillykke med mesterskabet. Det er flot!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager

« Svar #55: 12 Maj 2009, 20:42 »

Tusind tak for de rosende ord alle sammen  Thumbs Up

kirederf19 @ Ja, man må sige, at de andre spillere har leveret varen efter salget af Love og især Zhirkov har været fantastisk, mens unge Necid i angrebet også har vist rigtig gode takter  Thumbs Up

Der går desværre lidt tid, inden der kommer update, da tiden er meget knap i øjeblikket  Peace

Brodtgaard
Manager

« Svar #56: 20 Maj 2009, 11:26 »

Jeg håber at du er ved at få tid til en ny update ?

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager

« Svar #57: 21 Maj 2009, 10:20 »

Jeg håber at du er ved at få tid til en ny update ?

Hej Brodtgaard

Jeg satser hårdt på, jeg kan lave en update i løbet af weekenden  Peace

Den kommer til at handle om vores kampe i UEFA Cuppen.

Metsu1
Manager

Sv: (UEFA Cuppen) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #58: 23 Maj 2009, 13:11 »

UEFA Cup gruppespil
- CSKA langt fra overbevisende

Gruppe B

• CSKA Moskva
  • Manchester City
  • Racing Santander
  • Club Brügge
  • Dinamo Bucharest

Lodtrækning til gruppespillet
Kvalifikationen til dette års gruppespil i UEFA Cuppen blev sikret uden problemer efter to sejre over hollandske NAC Breda.
Første kamp blev spillet i Holland og her vandt CSKA med 1-0 efter en scoring af Dzagoev, mens man i returopgøret på Dinamo vandt med 3-1 og igen var Dzagoev den store oplevelse.
Selve lodtrækningen til gruppespillet gav en fornuftig pulje til CSKA Moskva, men med udekampe i Santander og Brügge stod det samtidig klart, at der skulle kæmpes hårdt for at nå videre til anden runde.
D. Bucharest (h)  2-0
1-0 R. Jesus (42)
2-0 D. Kolodin (81)

R. Santander (u)  0-1
0-1 J. Pereira (42)
P. Munitis udvist, Racing (49)

Manchester City (h)  2-0

1-0 N. de Jong (sm, 7)
R. Mavuba udvist, CSKA (45)
2-0 Y. Zhirkov(90+3)

Club Brügge (u)  0-1
0-1 W. Sonck (55)

Bucharest - hjemme
Gruppespillet blev for CSKAs vedkommende skudt i gang med en hjemmekamp mod gruppens vel nok svageste modstander, rumænske Dinamo Bucharest.
Kampen blev en ensformig affære med CSKA i kontrol gennem hele kampen. Udeholdet havde intet at komme med og var mere end heldige med at slippe fra Moskva med et beskedent nederlag. Denis Kolodin var kampens helt store spiller og kronede en fremragende indsats med en scoring ti minutter før tid, som endegyldigt slog sejren fast.

Santander - ude

Efter den gode start med sejren over Bucharest, ventede spanske Racing Santander på udebane i den næste kamp og det blev præcis lige så svært som forventet for Zidanes mandskab.
Kampen var ikke særlig velspillet fra nogen af mandskaberne og chancer var der heller ikke mange af, men det lykkedes alligevel for Racing at komme i front ved Pereira kort før pausen.
Pedro Munitis blev kort inde i anden halvleg udvist, hvilket ændrede kampen. CSKA fik overtaget i spillet og kom også til nogle muligheder, men hjemmeholdet holdt stand og endte som vindere af en dårlig kamp.

Manchester City - hjemme
Der var pres på CSKA efter det dårlige resultat mod Racing Santander og kampen mod rigmandsklubben Manchester City skulle vindes, hvis man stadig ville gøre sig forhåbninger om at avancere til næste runde.
Det var et fokuseret hjemmehold, der løb på banen og efter bare syv minutter kom CSKA foran efter et selvmål af hollandske De Jong. Kort før pausen blev Mavuba endnu en gang udvist og selvom han har været en god spiller for CSKA indtil videre, så skal han blive bedre til at holde hovedet koldt, da dette var hans tredje røde kort i blot fjorten optrædener for Moskva klubben.
Mange havde nok regnet med, at anden halvleg ville blive et langt stormløb mod hjemmeholdets mål, men presset udeblev fra englænderne og inde i dommerens tillægstid afgjorde Zhirkov kampen med sin scoring til slutresultatet 2-0.
CSKA er nu næsten sikker på videre deltagelse, medmindre man taber stort til belgiske Club Brügge i den sidste puljekamp.

Club Brügge - ude
Det var blevet tid til sidste spillerunde i UEFA Cup, Gruppe B og der var lagt op til en spændende kamp på Jan Breydelstadion i Brügge.
Hjemmeholdet skulle vinde med fire overskydende mål, hvis de ville videre til anden runde, hvilket lignede en umulig opgave. Det var derfor også ganske naturligt, at det var Brügge, der styrede begivenhederne i første halvleg, men det blev hverken til store chancer eller scoringer. Billedet var det samme i de sidste 45 minutter, hvor det dog lykkedes for hjemmeholdet at score en enkelt gang, men det var ikke nok og dermed var CSKA Moskva endegyldigt klar til anden runde i UEFA Cuppen, men indsatsen i Belgien var utrolig ringe og uinspirerende. Slutstillingen i gruppen

Anden runde
CSKA Moskva havde det sværere end forventet i gruppespillet og gik kun videre pga. en en bedre målscore og i anden runde venter der en af favoritterne til at vinde UEFA Cuppen.
Modstanderne bliver den spanske topklub Valencia, der var særdeles overbevisende i deres gruppe, hvor de var oppe mod Sampdoria, Feyenoord, Basel og Dortmund.

Valencia er et fremragende mandskab med mange dygtige spillere, men som altid er der nogle, der skiller sig ud. I forsvaret har vi styrmanden Carlos Marchena, der må betegnes som den vigtigste brik i den bagerste kæde. På midtbanen er det landsholdsspilleren David Silva, der sørger for det kreative i Valencia opspillet, mens man i angrebet har en af Europas farligste angribere i David Villa

Spiller for spiller er Valencia et klart bedre mandskab end CSKA Moskva og må også betegnes som storfavoritter til at gå videre i turneringen. Et andet faktum, der er imod CSKA, er den manglende kamptræning, de vil være i, når kampene skal                                                                    spilles i februar, hvor der er pause i den hjemlige liga, men alt kan jo som bekendt                                                            ske i fodbold.
« Seneste Redigering: 23 Maj 2009, 13:16 af Metsu1 » Logged

Temp
Reserveholdsspiller

Sv: (UEFA Cuppen) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #59: 23 Maj 2009, 13:24 »

Lækkert at bloggen er i gang igen Thumbs Up
Held og lykke mod Valencia, du får brug for det Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010