home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!  (Læst 44615 gange)
A Coruna
Gæst
 
Sv: (UEFA Cuppen) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #60: 24 Maj 2009, 00:25 »

Yes! endnu en klasse update Opstemt tillykke med at du gik videre i uefaen... og jeg tror på du slår Valencia ud Peace
KIU
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Transfers) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #61: 27 Maj 2009, 18:04 »


CSKA Moskva – Transfers og Truppen
- Fornuftige indkøb af Zinedine Zidane

Mesterskabet blev sikret med en flot slutspurt, så forventningerne er endnu en gang store til Zinedine Zidane og CSKA Moskva. Et titelforsvar er nærmest et krav fra bestyrelsen og fansene og samtidig er der også forhåbninger om nogle gode resultater i Champions League.

Aktiviteten på vinterens transfermarked har været forholdsvis rolig for den franske manager, men rygtebørsen har ikke stået stille på noget tidspunkt. Det er ikke til at holde tal på, hvor mange spillere, der har været rygtet til CSKA og omvendt også væk fra klubben, men da transfervinduet lukkede i, havde Zidane kun hentet fire nye ansigter til klubben og samtidig kun sagt farvel til fire spillere.

Det største beløb, der er brugt, er på den blot 20-årige Ouwo Moussa Maâzou og det mest besynderlige er, at det ikke er Zidane, der har valgt denne spiller. Der lå allerede en aftale fast med Lokeren inden Zidane overtog trænersædet i CSKA, så det bliver spændende at se, om manden fra Niger overhovedet får chancen af Zidane.
Ellers er der kun blevet hentet spillere ind til at erstatte de spillere, der har forladt klubben. Nigerianske Odiah ville gerne til en større liga og derfor valgte man at sælge ham til PSV, da de kom med et fornuftigt bud. Zidane var hurtig til at hente en erstatning i form af den 22-årige russer Kirill Kombarov, der er blevet spået en stor fremtid.
Det største beløb, man har fået ind i denne omgang, var endnu en gang på et salg til ukrainske Shakhtar Donetsk, der åbenbart gerne vil handle med CSKA og Zidane. De smed 70.000.000 kr. for den unge serbiske højrefløj Milos Krasic og da Dimitri Payet allerede var hentet i Saint-Etienne tog det ikke lang tid før, Krasic kunne præsenteres i Shakhtars karakteristiske orange spilletrøje.

”- Det var perfekt at vinde mesterskabet og gå videre i UEFA Cuppen, men det er vigtigt, at vi fastholder fokus og kommer godt i gang med titelforsvaret, når turneringen starter igen.
Samtidig er der mange, der ikke tror på os mod Valencia, men med den trup vi har fået samlet og med den optimisme, der er i klubben efter mesterskabstitlen blev sikret, så skal man ikke afskrive os endnu i europæisk sammenhæng, selvom Valencia er et fremragende hold.”
– Zinedine Zidane, februar 2009.
 


Truppen anno 2009

Igor Akinfeev

Målmænd
Igor Akinfeev
Eugeny Pomazan


På målmandsposten hos CSKA har man i Igor Akinfeev uden tvivl Ruslands bedste målmand og samtidig en af de ti bedste i Europa.
Han har altid spillet hos CSKA og på trods af hans mange flotte præstationer og flere interesserede klubber, så ser det ikke ud til, at Akinfeev har tænkt sig at forlade CSKA Moskva foreløbigt. Han er yderst tilfreds med Zinedine Zidane og naturligvis også yderst tilfreds med resultaterne i øjeblikket. Reservemålmand Pomazan er en udmærket reservemålmand, men det ville uden tvivl være en kæmpe svækkelse for CSKA, hvis der skulle blive brug for at benytte Pomazan over en længere periode.
Jeg har valgt at give fem logoer til målmandsposten, da CSKA efter min mening har den bedste målmand i den russiske liga.



Denis Kolodin

Forsvar
Alexey Berezutskiy – F VC
Anton Grigorjev - F VC
Yuri Zhirkov – WB/OM V
Osmar Ferreyra – WB/OM V
Vasily Berezutskiy – F HC
Kirill Nababkin – F HC
Kirill Kombarov – F/WB/M H
Denis Kolodin – SW, F C
Sergey Ignashevich – F HC

Der er varslet et mindre systemskifte fra Zidanes side, men det betyder blot, at forsvaret ser endnu stærkere ud end det gjorde i den forgangne sæson.
På de to centrale pladser er der ikke nogen tvivl om, at de to russiske landsholdsspillere Ignashevich og Kolodin er det foretrukne makkerpar. På højreback positionen ser det ud til, at der bliver plads til den russiske nyerhvervelse Kirill Kombarov, mens Vasily Berezutskiy også kunne være en mulighed på denne position.
I Zidanes nye system skal der spilles med en wingback i enten højre eller venstreside og her vælger jeg at tro, at det hovedsageligt bliver i venstreside. Grunden til dette er ganske simpel, man har en af Europas bedste til denne position i Yuri Zhirkov og skulle han være skadet er Osmar Ferreyra en særdeles kompetent afløser.
Forsvaret fortjener også en god karakter, men på grund af den nye højreback Kombarov, der først skal bevise, han er klar til dette niveau, vil jeg ikke give topkarakter til forsvaret, men tæt ved med fire og et halvt logo, da forsvaret spiller for spiller må betegnes som det bedste i den russiske Premier Division.
 

Alan Dzagoev

Midtbane
Deividas Semberas – F HC, WB, DM, M C
Amir Kashiev - DM, M C
Rio Mavuba - DM, M C
Elvir Rahimic – DM, M C
Pavel Mamaev – M HC
Alan Dzagoev – OM C
Daniel Carvalho – OM VC, A C
Caner Erkin – OM V
Dimitri Payet – OM HV, A C
Lubos Kalouda – OM H

Salget af højrekantspilleren Milos Krasic må betegnes som en svækkelse af CSKA midtbanen, men samtidig har den nyindkøbte Dimitri Payet potentialet til at kunne erstatte Krasic, men Payet skal uden tvivl først bruge noget tid til at vænne sig til den russiske liga. Udover den franske nyerhvervelse har man desuden to kompetente kantspillere i tyrkiske Erkin og tjekkiske Kalouda, mens den altoverskyggende Zhirkov også kan rykkes op på venstrewing positionen.
På de to centrale pladser er der også kamp om pladserne, men unge Dzagoev må betegnes som en sikker starter som den offensive af de to, mens det enten bliver Mavuba eller Mamaev, der skal være den defensive bølgebryder på midtbanen. Rio Mavuba burde være det sikre valg, men hans disciplinære problemer har betydet, at manager Zidane har mistet lidt af sin tillid til den talentfulde midtbanespiller.
Midtbanen er godt besat hos CSKA, men det kan diskuteres, om kvaliteten på kantspillerne er god nok, når nu Zhirkov efter alt at dømme skal agere wingback, så det bliver til fire ud af fem logoer til denne kæde.


Ouwo Moussa Maâzou

Angreb

Ramon – OM/A C
Tomas Necid – A C
Ricardo Jesus – A C
Markus Berg - Bo
Ouwo Moussa Maâzou – Bo

Tomrummet var stort efter salget af Vagner Love og der blev derfor investeret en del millioner i svenske Marcus Berg, som dog stadig for alvor mangler at slå igennem hos CSKA.
Den tunge byrde efter Love blev i stedet for løftet af det unge tjekkiske stortalent Tomas Necid, der i den grad trådte i karakter for Moskva klubben i deres comeback i efteråret og efterfølgende har der også været en større interesse for den unge angriber, men det er lykkedes for Zidane at holde fast i talentet og han bliver uden tvivl en vigtig brik i forsøget på at forsvare det russiske mesterskab.
Forventningerne er fortsat høje til Markus Berg, der skal forsøge at skubbe Necid ud af startopstillingen, mens den nye mand fra Niger, Ouwo Moussa Maâzou også banker alvorligt på til en plads i startopstillingen.
De to brasilianere Ramon og Ricardo Jesus må betegnes som reserver og skal ikke forvente at få meget spilletid, så længe de tre øvrige angribere er fit for fight. Det tales også allerede nu om, at de to brasilianere vil forlade klubben til sommer, hvis der er nogle interesserede klubber.
Bredden til pladsen som den enlige angriber er rigtig god med tre gode angribere, men der mangler stadig en verdensklasseangrib er a la Vagner Love og derfor bliver det ikke til mere end en middelkarakter til angrebet i denne omgang.




Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Transfers) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #62: 27 Maj 2009, 18:10 »

Du ser virkelig ud til at gøre alt for at dette skal se godt ud. Du sætter dig virkelig ind til tingene og du formår ikke at skuffe mig ihvf. De der små CSKA Moskva logoer. Hvordan har du fået dem halveret?

Men en rigtig spændende trup. Jeg glæder mig til at læse mere om Zidane og Moskva!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Transfers) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #63: 27 Maj 2009, 18:31 »

Du ser virkelig ud til at gøre alt for at dette skal se godt ud. Du sætter dig virkelig ind til tingene og du formår ikke at skuffe mig ihvf. De der små CSKA Moskva logoer. Hvordan har du fået dem halveret?

Men en rigtig spændende trup. Jeg glæder mig til at læse mere om Zidane og Moskva!

Tusind tak, AFC og ja, det tager da også en del tid at lave disse updates, men så længe freaksene kan li' mine updates, så bruger jeg gerne lidt tid på dem  Thumbs Up

Jeg har ikke Photoshop, så jeg har klippet og klistret lidt i Microsoft Photo Editor, Paint og Office Picture Manager for at ramme dem og det har da også taget en del tid, før jeg fandt en brugbar løsning  Peace

Logged

kirederf19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Transfers) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #64: 28 Maj 2009, 19:45 »

Super fedt at du igen kommer med en opdatering. Thumbs Up

Jeg elsker din måde at sætte tingene op på, og som AFC siger kan man godt se at du bruger meget tid, på at det skal se godt, og lækkert ud for læseren.
Det bliver spændende at se hvad dine nye stjerneskud kan gøre i den kommende sæson.
Payet er jeg i hvertfald sikker på, bliver en sikker investering.  Wink

Din trupgennemgang, som du også brugte i den forrige sæson, er vildt god og detaljerende at læse.
Og det med dine logoer er fedt lavet.  Thumbs Up
So just keep it up!
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Transfers) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #65: 29 Maj 2009, 08:37 »

Topkarakter for den sidste update (ja og vel også for alle de andre) Smiley

Fremragende blog Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Transfers) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #66: 29 Maj 2009, 10:08 »

Endnu en lækker update fra din side.
Jeg synes dog ikke at bloggen fanger mig på helt samme måde som City og Tottenham bloggene gjorde.
Måske skyldes det at jeg aldrig har hørt om de russiske spillere, og derfor har svært ved at kende dem fra hinanden.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup og Transfers) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #67: 07 Jun 2009, 12:05 »

Tak for kommentarerne, alle sammen og beklager den manglende respons på det seneste  Peace

Som Dalle75 siger, så har bloggen ikke rigtig fanget ham og det er nok også det, der er problemet for mig.

Derfor skal I nok forvente, at Zizou ender med at skifte job i sommerpausen, men jeg ved endnu ikke hvorhen og bloggen er ikke død, men lige nu har jeg mere fokus på mit 08 save med City og andre FM09 spil.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sæsonstart) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #68: 13 Jun 2009, 17:12 »


Ny sæson og nye mål!
- Trist exit i UEFA Cuppen, men godkendt start i ligaen

En ny sæson står for døren med en masser forskellige udfordringer for Zidane og Co. Mesterskabet skulle gerne genvindes, mens man også gerne vil sætte sit præg i Europa, allerhelst i Champions League, så der bliver nok at se til for den franske manager og hans spillere

UEFA Cuppen
Valencia (h)  2-1
1-0 D. Semberas (4)
1-1 F. Morientes (73)
2-1 T. Necid (88)

Valencia (u)  2-4
0-1 A. Dzagoev (1)
1-1 M. Fernandes (34)
2-1 D. Villa (46)
3-1 J.M. Mata (51)
3-2 D. Carvalho (62)
4-2 D. Villa (89)

Lodtrækningen var som bekendt svær for CSKA Moskva i anden runde af UEFA Cuppen, hvor man skulle op imod det spanske storhold Valencia.
Første kamp skulle spilles i Rusland og et godt resultat var en nødvendighed, hvis man skulle gøre sig forhåbninger om at gå videre til næste runde og udgangspunktet blev også et godkendt et af slagsen, men det var først i de sidste minutter, at det lykkedes for CSKA og hive sejren hjem efter en scoring af den tjekkiske angrebskomet Tomas Necid.

Returopgøret var knap nok fløjtet i gang inden bolden var i nettet og det var CSKA, der chokstartede med en lynscoring af Alan Dzagoev efter bare 47 sekunder. En drømmestart for de undertippede russere, men samtidig startskuddet til en massiv Valencia offensiv.
Den enorme offensive satsning fra hjemmeholdets side gav også pote, men ved pausen havde man kun fået udlignet ved midtbanespilleren Manuel Fernandes på trods af flere kæmpe chancer til især David Villa, som dog gjorde skaden god allerede i anden halvlegs første minut, hvor han endelig prikket bolden i nettet og efter 136 minutters kamp var stillingen fuldstændig lige mellem de to mandskaber.

Der skulle dog ikke gå mere end fem minutter, før Valencia bragte sig foran med 3-1 ved Juan Manuel Mata og pludselig så det for alvor svært ud for Zidanes tropper, men brasilianske Daniel Carvalho tordnede efter en times tid bolden i nettet og pludselig var det igen CSKA, der var videre til næste runde af UEFA Cuppen.
Det så længe ud til, at overraskelsen skulle ske og som kampen skred frem, blev der længere og længere mellem chancerne til hjemmeholdet og spillerne så også mere og mere modløse ud, men det endte alligevel med jubel i Valencia, da den spanske landsholdsforward David Villa endnu en gang dukkede op og med et flyvende hovedstød sendte han bolden i nettet bag en chanceløs Igor Akinfeev til 4-2, hvilket blev kampens resultat.
En hård skæbne for et flot kæmpende CSKA Moskva mandskab, men set over de to kampe, så var Valencia det bedste hold, og med lidt mere held og effektivitet i afslutningerne, så var kampene aldrig blevet så tætte som de blev.

Amkar (h)  3-1
1-0 M. Jop (sm, 21)
2-0 O. Maazou (34)
3-0 E. Rahimic (38)
3-1 O. Gladkyi (90+3)

Zenit (u)  1-1
1-0 Y. Al-Qahtani (51)
1-1 T. Necid (81)

Lok. Moskva (h)  2-0
1-0 D. Carvalho (12)
2-0 A. Rad’kov (sm, 82)
Rødt kort, Rahimic, CSKA (86)

Kuban (u)  3-0
1-0 D. Payet (12)
2-0 T. Necid (30)
3-0 D. Kolodin (61)

Saturn (u)  2-1
0-1 T. Necid (19)
0-2 T. Necid (38)
1-2 M. Topic (68)

Tom (h)  4-1
1-0 A. Dzagoev (8)
2-0 A. Dzagoev (19)
3-0 D. Payet (46)
3-1 A. Mladenov (53)
4-1 O. Maazou (80)

Krylja Sovetov (h)  3-1
1-0 A. Dzagoev (11)
1-1 M. Gadjiev (19)
2-1 C. Erkin (37)
3-1 K. Kombarov (88)

Dynamo Moskva (u)  1-2
1-0 L. Wilkshire (21)
1-1 T. Necid (75)
2-1 J. Tanasijevic (79)
Titelforsvaret
Payet har fået en god start
hos CSKA Moskva

Efter den uheldige exit i UEFA Cuppen, kunne man i CSKA koncentrer sig fuldt ud om titelforsvaret, inden man igen til august skal til at fokusere på europæisk fodbold, i form af Champions League, som højest sandsynligt vil få højeste prioritet til den tid.
Indtil videre er der blevet spillet otte runder i kampen om det russiske mesterskab og man må i den grad konstatere, at CSKA Moskva endnu en gang er blandt favoritterne til at vinde titlen.

Første opgave var på papiret en overkommelig opgave mod Amkar hjemme på Dinamo og udeholdet blev da også sendt hjem med et klart nederlag, som i virkeligheden burde have været et par mål eller tre større, men effektiviteten manglede denne eftermiddag for hjemmeholdet.
Udfordringen var straks en helt anden i den næste kamp, hvor medkonkurrenterne til mesterskabet, Zenit St. Petersburg ventede på udebane, men selvom hjemmeholdet var toneangivende og burde have sikret sig sejren, så lykkedes det alligevel for CSKA at stjæle det ene points med hjem.

En svær udekamp var overstået og det virkede som om, at CSKA mandskabet for alvor havde fundet melodien, da man i de efterfølgende fem kampe gjorde rent bord med fem sejre på stribe.
Det mest imponerende resultat i denne stime kom på udebane mod Saturn, der må betegnes som en af de nærmeste konkurrenter til CSKA og Zenit i mesterskabskampen. De blev besejret med 2-1 i egen hule efter en særdeles effektiv indsats og efter en kamp, som i virkeligheden burde være endt med et nederlag, når man tager et kig på spil og chancer i løbet af kampen.

Den heldige sejr mod Saturn blev fulgt op af to sikre hjemmesejre i de efterfølgende kampe, men i udekampen mod Dinamo Moskva gik det galt for Zidane og hans spillere.
Hjemmeholdet besejrede nemlig de forsvarende mestre med 2-1 efter en god og underholdende kamp, som lige såvel kunne være tippet CSKAs vej, men denne gang var marginalerne ikke med mestrene. Efter otte spillerunder lader det til, at kampen om mesterskabet bliver spændende, men det er stadig meget tidligt at sige noget ud fra den nuværende stilling.

Trænerskifte på vej?

Man skulle tro, at alt var fred og idyl i den russiske storklub efter det vundne mesterskab og kvalifikationen til Champions League, men det lader til, at franske Zinedine Zidane kan være på vej væk fra CSKA Moskva til sommer, da der åbenbart er flere klubber, der er interesserede i at få fingre i franskmanden, der dog stadig har halvandet år tilbage af sin kontrakt til den tid.

Et hold, der ikke har lagt skjul på deres ønske om at erhverve den franske superstjerne, er Olympique Marseille, der efter alt at dømme ikke vil forlænge kontrakten med deres nuværende træner Eric Gerets og som altså ser Zidane som den oplagte efterfølger til belgieren.
Udover Marseille har der været rygter fremme om, at klubber som Sevilla og Schalke også gerne vil have fingre i Zidane, mens en klub som den engelske Championship klub Wolverhampton også skulle være interesseret, men dette er kun rygter, mens interessen fra Marseille altså er blevet bekræftet af klubben.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2009, 00:27 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hjælp!!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #69: 14 Jun 2009, 18:13 »

Jeg er blevet tilbudt en kontrakt af Rennes, men de er rykket ned i Ligue 2 efter en katastrofal sæson.

Hvad siger I til det, skal jeg blive i CSKA eller skifte til Rennes?

Der er ikke mange trænerjobs at få, så skal der skiftes klub i denne omgang, så skal det være til Rennes  Peace
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: (Hjælp!!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #70: 14 Jun 2009, 18:15 »

Synes du skal blive
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hjælp!!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #71: 14 Jun 2009, 18:38 »

Synes du skal tage udfordringen i Rennes op, så ville du i hvert fald, have mig som FAST læser, men det er jo op til dig
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hjælp!!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #72: 14 Jun 2009, 19:12 »

Synes du skal blive

Synes du skal tage udfordringen i Rennes op, så ville du i hvert fald, have mig som FAST læser, men det er jo op til dig

Hmmm, det var ikke meget hjælp   Peace

Jeg er egentlig lidt træt af CSKA, da det er for nemt i ligaen, men samtidig er det også noget af et trin ned med Rennes. Der er der ikke mulig for Champions League osv., men udfordringen er der i hvert fald.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Hjælp!!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #73: 14 Jun 2009, 19:28 »

Hmmm, det var ikke meget hjælp   Peace

Jeg er egentlig lidt træt af CSKA, da det er for nemt i ligaen, men samtidig er det også noget af et trin ned med Rennes. Der er der ikke mulig for Champions League osv., men udfordringen er der i hvert fald.

Tag en sæson mere i CSKA. Så kan du få bedre jobs. Du mister sikkert lysten hvis du skifter til Rennes Smiley.
Logged

Naah.

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Hjælp!!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #74: 16 Jun 2009, 09:44 »

Jeg har stemt på et skifte til Rennes da jeg, som før sagt, slet ikke er fanget af denne blog. Ikke på grund af det skriftlige, men fordi jeg synes at de fleste spillernavne er ukendte for mig. Ubeslutsom

Jeg syntes at du skal sende Zidane til Europa. Der er der helt sikkert en udfordring i at få genrejst Rennes. Når du har gjort det(bemærk lige at jeg ikke skriver hvis  Wink), så vil der være masser af udfordringer til dig.

Kunne man evt lokke et SS af Rennes´ trup ud af dig? Cool
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010