home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 945 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!  (Læst 52128 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: (Zenit - første halvleg) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #30: 21 Mar 2009, 16:33 »

god update og frækt at du har delt kampen op i to dele Smiley håber du vinder kampen Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Metsu1
Manager

« Svar #31: 21 Mar 2009, 17:31 »

god update og frækt at du har delt kampen op i to dele Smiley håber du vinder kampen Smiley

Mange tak, anden halvleg er klar om nogle minutter  Wink

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #32: 21 Mar 2009, 17:45 »

For satan det' godt Metsu!
Elsker den måde du sætter dine updates op på! Det ser virkelig proffesionelt ud.
Og lækker detalje med at dele updaten op i 2 dele Thumbs Up

KIU!

Szczesny
Manager

« Svar #33: 21 Mar 2009, 17:50 »

Som de andre er jeg også pjattet med at du har delt din update op i to Thumbs Up

Har fulgt lidt med fra sidelinien her, men det er sgu en spændende vej den kære Zizou er gået Smiley Er dog bange for at hans spillere ikke kan klare presset og smider mesterskabet til Zenith i 2.halvleg Skuffet

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Metsu1
Manager

Sv: (Zenit - anden halvleg) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #34: 21 Mar 2009, 17:52 »

CSKA Moskva – Zenit St. Petersborg
18. oktober 2008 - Dinamo, Moskva

KICK-OFF – ANDEN HALVLEG

Anden halvleg af topkampen mellem CSKA Moskva og Zenit St. Petersborg er ved at blive fløjtet igang.
Efter de første 45 minutter er stillingen 2-1 til CSKA, men de er en mand i undertal efter udvisningen af Rio Mavuba, så der er lagt op til en meget spændende anden halvleg på Dinamo i Moskva.

47. min.: Anden halvleg er startet i et hæsblæsende tempo og det er især udeholdet, der har sat tempoet op og allerede efter et par minutter af anden halvleg, har de haft en meget kvalificeret afslutning fra distancen af Semshov.

51. min.: På ny en stor chance til udeholdet, denne gang var det Hustzi, der misbrugte en stor mulighed. Det hele startede med et kanonskud fra Denisov fra små 25 meters afstand, et skud der voldte problemer for Akinfeev, men heldigvis for Akinfeev og resten af CSKA holdet ramte Hustzi slet ikke målet på returen.
2-2 ved Pogrebnyak

54. min.: Fremragende afslutning af Zyryanov, men heldet er med CSKA, da bolden tager den ene opstander og ender for fødderne af Ferreyra, der sender bolden ud af farezonen.
Der bliver virkelig kæmpet for hver eneste centimeter på banen, men selvom hjemmeholdet kæmper godt, så bliver Zenit mere og mere nærgående. Udeholdet er meget direkte i deres spil og forsøger sig igen og igen med langskud, hovedsageligt fra de tre centrale midtbanespillere Denisov, Semshov og Zyryanov.

58. min.: SÅ SKETE DET, Pogrebnyak har bragt balance i regnskabet med en flot scoring. Det er Denisov, der starter angrebet med at sende en flot aflevering af sted ud på højrekanten, hvor Dominguez får taget bolden godt med og løber til baglinjen, hvor han sender et flot indlæg ind for fødderne af Pogrebnyak, der sikkert scorer og udligner for Zenit efter et kæmpe pres fra deres side i de første 15 minutter af anden halvleg.
Nu bliver det for alvor svært for et rådvild CSKA mandskab, der indtil videre har haft nok at gøre med at forsvare sig i denne anden halvleg.

61. min.: CSKA er meget tæt på at slå til med det samme efter udligningen, men Zhirkovs forsøg bliver reddet af Malafeev. En rigtig flot solotur af Zhirkov, men ærgerligt for ham og CSKA at Malafeev viser sin klasse i situationen.

75. min.: Efter udligningen er kvaliteten faldet drastisk i opgøret. Zenit er faldet tilbage på banen igen og det lader til, de er meget tilfredse med at tage det ene point med hjem. Der har kun været enkelt forsøg udefra, hovedsageligt af CSKA men der er ingen af afslutningerne, der har været rigtig farlige.
Bliver Zhirkov matchvinder?

84. min.: BOLDEN ER IGEN I NETTET og det er højest overraskende hjemmeholdet, der har bragt sig foran med 3-2 og det med mindre end ti minutter tilbage af opgøret.
Hvilken fremragende scoring, sat ind af venstrefløjen Yuri Zhirkov efter forarbejde af den unge Dzagoev på midtbanen. Zhirkov modtager bolden af Dzagoez, tager et træk mellem to Zenit forsvarere og løber fra dem, hvorefter han iskoldt udplacerer Malafeev i Zenit målet med en velplaceret afslutning i det lange hjørne.
Jublen vil ingen ende tage på tribunerne og nu bliver det for alvor spændende i de sidste ti minutter, kan CSKA holde føringen og skabe fornyet spænding i mesterskabskampen?

90. min.: Scoringen af Zhirkov har lammet Zenit spillerne, som slet ikke har fået skabt et pres i de sidste minutter. Det er blevet til mange mistede bolde og samtidig har hjemmeholdets spillere været gode til at holde bolden i egne rækker. Vi er i dommerens overtid og Gorshkov har bolden for Zenit, han sender en lang bold af sted ind i CSKA feltet, men den bliver headet væk af Odiah.
Faizulin opsnapper bolden igen og sender den frem mod Dominguez, men bolden løber fra den lille argentiner og bliver samlet op af Akinfeev. Han har god tid og sender med et langt udspark, bolden op på Zenits banehalvdel, hvor den ender ved Hubocan, der pumper den tilbage mod CSKA målet, Pogrebnyak får kontrol over bolden og spiller den til Gorshkov, der afslutter, men den ender endnu en gang lige i favnet på Akinfeev, var det Zenits sidste chance i kampen?
Hjemmeholdet spiller bolden rundt, mens Zenit spillerne forgæves jagter bolden rundt på banen. Vi har nu spillet tre minutter over tiden. Bolderobring af Faizulin, hurtig videre til Pogrebnyak, der sender bolden ud til venstre til Dominguez, godt indlæg af den lille argentiner, men Kolodin sender bolden ud af farezonen og i samme sekund fløjter dommer Maly kampen af. Det blev til en hjemmesejr efter en intens og flot fight fra begge mandskaber, som dominerede hver sin halvleg.
Efter sejren til CSKA er der nu ikke mere end 3 points mellem de to mandskaber med 6 spillerunder tilbage, så der er lagt op til en tæt og spændende sæsonafslutning.

« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 23:31 af Metsu1 » Logged

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #35: 21 Mar 2009, 17:53 »

3-2! SÅDAN!
Rigtig lækkert. Tillykke med sejren Metsu. Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #36: 21 Mar 2009, 18:14 »

3-2! SÅDAN!
Rigtig lækkert. Tillykke med sejren Metsu. Thumbs Up

Tusind tak, MichaelHarlev  Thumbs Up

Heldigvis stoppede Zenit presset efter udligningen og så var vi heldige med at score på en af de få chancer, der opstod, men det var ikke sjovt i det første kvarter af anden halvleg, der brændte det godt nok på hos os.

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 22 Mar 2009, 15:29 »

Lækker med de 2 updates Metsu1 Thumbs Up Og tillykke med sejren, så må vi håbe du indhenter dem Thumbs Up

Brodtgaard
Manager

« Svar #38: 27 Mar 2009, 11:01 »

Jeg har først opdaget denne blog nu, og det er da en klar fejl!

Endnu en god og superspændende blog fra Metsu1 Thumbs Up

Jeg er fast læser fremover.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager

« Svar #39: 27 Mar 2009, 13:06 »

Lækker med de 2 updates Metsu1 Thumbs Up Og tillykke med sejren, så må vi håbe du indhenter dem Thumbs Up

Mange tak og jeg håber, sejren kan give dem "gummiben"  Wink

Jeg har først opdaget denne blog nu, og det er da en klar fejl!

Endnu en god og superspændende blog fra Metsu1 Thumbs Up

Jeg er fast læser fremover.

Ja, det er da en STOR fejl, at du først ser bloggen nu  Wink

Det glæder mig, den falder i din smag, men der kommer nok til at være en lille pause i bloggen, da jeg er ved at gøre klar til Blogkonkurrencen med Tottenham som mandskab  Wink

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #40: 31 Mar 2009, 19:57 »

Super fed blog, elsker virkelig din måde at skrive på, synes at den fanger mig.

Fedt at du holder niveauet både med tekst og grafik.. Fedt med de logoer.

Fortsat held og lykke med Tottenham, i blogkonkurrence..

Metsu1
Manager

« Svar #41: 31 Mar 2009, 20:18 »

Super fed blog, elsker virkelig din måde at skrive på, synes at den fanger mig.

Fedt at du holder niveauet både med tekst og grafik.. Fedt med de logoer.

Fortsat held og lykke med Tottenham, i blogkonkurrence..

Tusind tak, Frederik, dejligt at du læser med  Thumbs Up

Desværre er denne blog blevet sat på pause, nu hvor blogkonkurrencen begynder, så må vi se, om jeg kan fange dig lige så meget med min Spurs blog, som tilfældet er med denne her  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #42: 07 Maj 2009, 00:06 »

Eminent afslutning af Zidane & Co.
- Kan CSKA tage det sidste skridt?

Det russiske mesterskab lignede en Mission Impossible for Zinedine Zidane, da han overtog det russiske storhold CSKA Moskva, men med en fremragende slutspurt og med hjælp fra rivalerne fra Zenit, så har CSKA nu hentet forspringet på de syv points og har selv muligheden for at sikre sig titlen i sidste spillerunde.

Rosgosstrakh
Championship of Russia

Khimki (u)  4-1
0-1 O. Ferreyra (str., 17)
0-2 M. Krasic (30)
0-3 Ramon (47)
0-4 V. Boudianski (sm, 55)
1-4 A. Rad’kov (str., 85)

Luch (h)  4-0
1-0 M. Krasic (20)
2-0 D. Kolodin (25)
3-0 D. Kolodin (35)
4-0 Y. Zhirkov (44)

Krylja Sovetov (h)  5-0
1-0 Y. Zhirkov (4)
2-0 R. Mavuba (6)
3-0 Y. Zhirkov (39)
4-0 R. Jesus (53)
5-0 D. Kolodin (55)

Amkar (u)  0-1
0-1 S. Volkov (8)

Spartak Nalchik (h)  7-0
1-0 T. Necid (2)
Rødt kort Dzagoev, CSKA (17)
2-0 D. Kolodin (27)
3-0 R. Jesus (29)
4-0 L. Kalouda (34)
5-0 T. Necid (58)
6-0 M. Krasic (78)
7-0 R. Jesus (82)

Uindtagelige Dinamo

Selvtilliden hos CSKA spillerne var naturligvis stor efter den vigtige sejr over ligaens tophold, Zenit St. Petersburg og det fik modstanderne i de efterfølgende kampe for alvor at mærke.
Det gik først udover midterholdet Khimki, der blev klædt af på hjemmebane efter en særdeles effektiv indsats fra CSKA. Khimki havde flest forsøg på mål, men det var hovedsageligt langskud, mens CSKA udnyttede de fleste af de chancer, de fik sig spillede sig til.
Sejren over Khimki blev fulgt flot op med to regulære lektioner hjemme på Dinamo, der mere og mere udvikler sig til en sand fæstning for Moskva mandskabet.
Først blev bundholdet Luch pulveriseret med fire scoringer i løbet af en halvleg. Sejren burde og skulle i virkeligheden have været langt større, men CSKA fik ikke scoret på flere af deres chancer. Efter kampen viste statistikken, at CSKA havde været total overlegne og stakkels Luch havde ikke haft så meget som en eneste registreret afslutning mod Igor Akinfeev.

Storsejren blev fulgt op med endnu en af slagsen og denne gang var det Krylja Sovetov, der stod for skud. Med en fantastisk Zhirkov i hopla blev Krylja blæst ud af Dinamo og pludselig var optimismen for alvor tilbage hos CSKA tilhængerne, men den optimisme skulle få et knæk i den efterfølgende udekamp.
Modstanderen var formstærke Amkar, der inden kampen mod CSKA havde vundet fem kampe i træk. Den stime blev udbygget til seks, takket være en tidlig scoring af Sergey Volkov og selvom CSKA forsøgte, så var Amkar det bedste hold på dagen og mesterskabsdrømmen var pludselig langt væk igen.
I næstsidste spillerunde ventede Spartak Nalchik, der kæmpede mod nedrykning, men det var tydeligt, at CSKA mandskabet ville have vasket nederlaget mod Amkar væk og på trods af et rødt kort til Dzagoev efter bare 17 minutter, så blev Nalchik kørt over og sendt hjem med en øretæve af dimensioner. Nu var det store spørgsmål, hvordan var det gået Zenit på udebane mod rækkens nummer seks, Saturn?
Zenit i vanskeligheder

Zenit med gummiben

Nederlaget mod CSKA havde givet Zenit lidt af et mentalt knæk og det kunne ses i de efterfølgende ligakampe.
Først spillede man uafgjort mod Rubin, derefter tævede man Terek, men i den næste kamp tabte Zenit igen points ved kun at få 0-0 ude mod Tom Tomsk og for første gang i lang tid var man blevet fortrængt fra førstepladsen af CSKA Moskva.

Med ryggen mod muren blev FC Moskva besejret sikkert med 6-0 og da CSKA samtidig tabte på udebane til Amkar var Zenit tilbage på førstepladsen med to kampe igen. I næstsidste spillerunde skulle man forsøge at forsvare positionen som førerhold på udebane mod et af de stærkere hold Saturn og det skulle vise sig at blive mere end svært.

Starten var ellers god med en hurtig scoring af argentinske Dominguez, men i løbet af femten minutter fra det 43. til det 58. minut var kampen vendt på hovedet med tre Saturn scoringer og selvom Denisov fik reduceret relativ kort efter, lykkedes det aldrig for Zenit at udligne, så med en spillerunde igen er CSKA i front med et point ned til Zenit, som i den grad er blevet ramt af gummiben siden nederlaget til netop CSKA på Dinamo for en måneds tid siden.

CSKA skal møde Shinnik på udebane i sidste runde, mens Zenit har Lokomotiv Moskva på hjemmebane og da Shinnik intet har at spille for, må man sige, at CSKA er favoritter til at vinde det russiske mesterskab efter et flot comeback.

Brodtgaard
Manager

Sv: (Ny update!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #43: 07 Maj 2009, 08:50 »

Zhirkov ftw !

Herligt at bloggen er igang igen Smiley  Jeg glæder mig til mere af samme fantastiske standard Thumbs Up

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager

Sv: (Ny update!) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #44: 07 Maj 2009, 09:58 »

Zhirkov ftw !

Herligt at bloggen er igang igen Smiley  Jeg glæder mig til mere af samme fantastiske standard Thumbs Up

Hehe, ja Zhirkov er en klassespiller, men jeg er desværre ikke sikker på, jeg kan holde på ham, men Zidane er trods alt blevet en del af hans favoritpersonale, så vi må håbe, det kan være med til at holde ham i CSKA  Wink

Tak for de rosende ord, jeg tror, det bliver denne 09 blog, jeg kommer til at køre med, selvom jeg også er blevet lidt bidt af mit Spurs spil og så har jeg jo også min 08 blog, jeg gerne vil opdatere en gang i mellem, så jeg er havnet i lidt af et dilemma  Wink

Jeg smider en afstemning op, så vi kan få afgjort, hvilken blog jeg skal fortsætte med i 09-udgaven, så håber jeg, I vil hjælpe mig med beslutningen.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010