home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 323 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (Problem!) Olympique Lyon - Et hold i fremgang!  (Læst 44277 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #15: 09 Mar 2009, 20:21 »

Mange tak for de mange kommentarer, jeg er super glad for, I læser med  Thumbs Up

Det er en rigtig god blog KIU hvor har du hentet logoet til CSKA Moskva?

Jeg har brugt en gammel logo-pakke fra 08 og kørt det ned i størrelsen  Wink

Det var sgu på tide du kom med en 09 blog Thumbs Up Peace
Følger helt sikkert med!
Kan godt lide du bruger samme stil som i dine tidligere blogs, den er super flot.
KIU!

He he, jeg har ikke haft ordenlig tid til 09-udgaven og samtidig har jeg haft en del startproblemer med spillet, hvor intet har villet lykkes i de spil, jeg har startet  Peace

Endnu en gang tak for de mange kommentarer, det glæder mig som sagt, at I kan li' min nye blog.
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #16: 09 Mar 2009, 20:35 »

Hey Metsu... Spændende med en fm09-blog fra din side. Helt sikkert en jeg vil følge med i! Og et spændende klubvalg. Det bliver fedt at se, hvorvidt du kan hente Zenit i denne sæson! Betyder dette, at din fm08-blog lukker ned, eller fortsætter du den?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #17: 09 Mar 2009, 20:49 »

Hey Metsu... Spændende med en fm09-blog fra din side. Helt sikkert en jeg vil følge med i! Og et spændende klubvalg. Det bliver fedt at se, hvorvidt du kan hente Zenit i denne sæson! Betyder dette, at din fm08-blog lukker ned, eller fortsætter du den?

Hej Gabe

Jeg vil så vidt muligt forsøge at opdatere begge blogs  Peace

Tempoet på opdateringerne bliver dog lidt langsom, da tiden ikke er alt for god i øjeblikket, men jeg vil prøve at opdatere begge blogs, da jeg ikke har lyst til at lukke 08-bloggen endnu  Peace

 
Logged

El Barto
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #18: 09 Mar 2009, 20:54 »

Hey.

Det ser spændende ud med CSKA og dine indkøb Opstemt og det glæder mig at du endnu ikke har lyst til at stoppe din 08-blog Smiley pøj pøj med alt!
Logged

The Perfect World:

Pizza, Cola, Simpsons og Football Manager! Opstemt
Jeg anklager dem for at have lavet filmen med vilje! - Homer Simpson

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #19: 09 Mar 2009, 20:56 »

Hold kæft det her er lækkert at læse, og du ved udemærket at jeg altid har elsket dine blogs.

I grafikken er der intet at sætte en finger på, undtagen banneret i første update, som jeg ikke bryder mig om. Skriftligt er det også helt kanont, og dejligt flydende sprog, og med Zidane i sædet bliver det helt kanont at følge. Er lidt ked af salget af Love, men Berg er vel en okay substitut til ham, som du også fik lidt billigere.

Logoet i 1. update er helt vildt flot, og det sammen med billedet af Zidane i den samme update, som alt i alt ser godt ud, og som Ras88 er jeg også helt vild med de logoer i din trupgennemgang, som er meeget flot udført!

KIU mate, det kan blive meget stort.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers & Trup) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #20: 11 Mar 2009, 22:02 »

Hold kæft det her er lækkert at læse, og du ved udemærket at jeg altid har elsket dine blogs.

I grafikken er der intet at sætte en finger på, undtagen banneret i første update, som jeg ikke bryder mig om. Skriftligt er det også helt kanont, og dejligt flydende sprog, og med Zidane i sædet bliver det helt kanont at følge. Er lidt ked af salget af Love, men Berg er vel en okay substitut til ham, som du også fik lidt billigere.

Logoet i 1. update er helt vildt flot, og det sammen med billedet af Zidane i den samme update, som alt i alt ser godt ud, og som Ras88 er jeg også helt vild med de logoer i din trupgennemgang, som er meeget flot udført!

KIU mate, det kan blive meget stort.

Tusind tak, Yoggidk  Thumbs Up

Banneret i første update var et forsøg og det må siges, at have slået fejl, men så ved jeg det til en anden gang  Peace

Der manglede en kapitalindsprøjtnin g i CSKA og der var kun den ene mulighed at sælge Love, hvis der skulle penge i kassen. Berg skal nok blive god og samtidig har CSKA allerede skrevet kontrakt med en angriber fra Lokeren, der dukker op til januar.

Endnu en gang tak for kommentaren Wink
« Seneste Redigering: 11 Mar 2009, 22:12 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (De første kampe) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #21: 11 Mar 2009, 22:11 »


CSKA Moskva – Zizou’s første kampe
Solidt forsvarsspil danner grundlag for fremragende start

Det lader til, CSKA Moskva for alvor har fundet melodien efter ansættelsen af superstjernen Zinedine Zidane som manager. Holdet har nemlig ikke tabt i de første syv kampe under franskmandens ledelse, men ikke nok med det, så er der heller ikke blev scoret en eneste gang mod klubben i disse kampe.

Kampene
Debuten mod bundholdet Luch kunne ikke have været bedre for den franske manager.
CSKA holdte ganske enkelt legestue og vandt med imponerende 7-0 efter en flot præstation, hvor især den russiske landsholdsfløj Yuri Zhirkov funklede ved at score hattrick.
Efter den flotte debut mod Luch fortsatte CSKA mandskabet med at imponere i den næste kamp med flot offensiv fodbold. Den eneste skuffelse, som Zidane har oplevet indtil videre var, da det kun blev til et point på udebane mod Krylja Sovetov i hans tredje kamp. Resultatet var helt i orden efter en trist kamp og en skuffende indsats af CSKA efter to flotte kampe.
Den sløje indsats mod Krylja Sovetov blev dog hurtigt glemt, for allerede i næste spillerunde hjemme mod Amkar var der igen flot fodbold at se fra CSKA spillerne. Kampen endte fortjent med en sikker sejr på 3-0 til hjemmeholdet efter en underholdende kamp. Det underholdende spil fortsatte i de næste kampe og det udløste tre sejre mod henholdsvis Spartak Nalchik og Rubin, der tabte 3-0 og mod Terek, der på hjemmebane tabte med 2-0 på to sene scoringer af Odiah og Kolodin.
Med syv kampe på stribe uden nederlag og uden scoringer imod sig, hvilket betyder, at CSKA’s russiske landsholdskeeper Igor Akinfeev, nu har holdt buret rent i 630 minutter, har CSKA skiftet forårets usikre spil og resultater ud med flot offensivt spil og gode resultater.

Zhirkov har været outstanding

Spillerne
Der er mange spillere, der har leveret gode indsatser for CSKA i disse kampe og som har virket som forvandlede under Zidanes ledelse, men der er i særdeleshed en, der vist fremragende takter, hvilket har udløst en massiv interesse fra flere storklubber rundt omkring i Europa. Det er den føromtalte Yuri Zhirkov, der er i den grad har været en fornøjelse at følge på pladsen som venstrewing i Zidanes offensive 4-4-2 system og det er klubber som Chelsea, Liverpool og Barcelona, der er interesseret i russeren.
Det er ikke alene i oplæggerens rolle, Zhirkov har markeret sig, men han er også for alvor begyndt at finde vej til netmaskerne, hvor det er blevet til fem scoringer i de første syv kampe.
I ligaen betyder den flotte stime af ubesejrede kampe, at CSKA Moskva er rykket en enkelt plads op i tabellen, så man nu er placeret som nummer to efter Zenit St. Petersborg efter 18 kampe. Førerholdet fra Zenit har også vist skræmmende styrke i de første kampe efter sommerpausen, men i modsætning til CSKA har de spillet to kampe uafgjort, så forspringet er nu nede på 5 points mellem Premier Divisions nummer et og to.
CSKA har senere på efteråret fornøjelsen af Zenit på hjemmebane og den kamp skal man vinde, hvis man vil gøre sig forhåbninger om, at hente topholdet inden sæsonen slutter sidst i november måned.
Zidane har god grund til smil

Manageren
Jeg har talt lidt med Zinedine Zidane omkring hans første tid i CSKA og hans forventninger til resten af sæsonen.
- Allerførst et stort tillykke med de flotte resultater, du har opnået i dine første kampe. De har virkelig fået optimismen til at blomstre hos supporterne og troen på et mesterskab er vendt tilbage. Tror du på, I kan hente Zenit og dermed vinde det russiske mesterskab?
ZZ: Mange tak og jeg er naturligvis glad for den gode start, jeg har fået på mit russiske eventyr, men det er stadig tidligt at sige, om vi kan hente Zenit, men de har jo allerede sat de første points til og godt begyndt er jo som bekendt halvt fuldendt.

- Yuri Zhirkov har været den helt store oplevelse indtil videre, hvilket har udløst en kolossal interesse fra klubber rundt om i Europa. Tror du, I kan holde Zhirkov i klubben eller vil han være tabt, når sæsonen er slut?
ZZ: Jeg er meget tilfreds med indsatsen fra alle mine spillere og som udgangspunkt, er jeg ikke interesseret i at sælge nogle af stamspillerne, men faktum er, at CSKA Moskva er en forretning og kommer det rigtige bud og vil spilleren af sted, så kan det blive nødvendigt at sælge en bestemt spiller, men jeg håber naturligvis, at vi kan holde på Zhirkov i mange sæsoner endnu.

- Hvad er dine forventninger til UEFA Cuppen i denne sæson. Går I efter at vinde den eller er det den russiske liga, der har højeste prioritet?
ZZ: Det er altid rart med et europæisk eventyr og jeg mener, vi har truppen til at satse på både UEFA Cuppen og det russiske mesterskab. Det er jo ikke mange sæsoner siden, hvor CSKA vandt UEFA Cuppen og det er bestemt muligt igen, men i første omgang skal vi koncentrere os om at komme videre til gruppespillet.

Det var ordene fra den franske træner og jeg må indrømme, at jeg er fortrøstningsfuld med Zidane ved roret og jeg er sikker på, CSKA går en god tid i møde, hvis han altså får arbejdsro.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 23:51 af Metsu1 » Logged

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (De første kampe) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #22: 12 Mar 2009, 16:31 »

God start du har fået Thumbs Up Hvordan er det gået med din nye angriber? Kan han leve op til kravet? Smiley

Ellers en god update med interview med Zidane Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (De første kampe) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #23: 13 Mar 2009, 08:47 »

Du holder dit vanlige høje niveau og det glæder mig meget.. Det ser rigtig godt ud og selv du er otte point efter Zenit lyder det ikke til at være helt umuligt.. Glæder mig rigtig meget til at høre fra dig.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (De første kampe) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #24: 17 Mar 2009, 18:57 »

God start du har fået Thumbs Up Hvordan er det gået med din nye angriber? Kan han leve op til kravet? Smiley

Ellers en god update med interview med Zidane Thumbs Up

Takker, Ras88 og Berg gør det udemærket, men han er ikke en ny Vagner Love  Peace

Du holder dit vanlige høje niveau og det glæder mig meget.. Det ser rigtig godt ud og selv du er otte point efter Zenit lyder det ikke til at være helt umuligt.. Glæder mig rigtig meget til at høre fra dig.. KIU Thumbs Up

Mange tak, JimmyGP.

Det er ikke umuligt at hente Zenit, men de er desværre også rimelige stabile i deres spil.

Jeg regner med at kunne smide en update på i løbet af i aften og så har jeg rettet mit banner i den første update, så nu håber jeg, folk bedre kan li' det nye billede  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (19-24 spillerunde) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #25: 17 Mar 2009, 20:10 »


Sidste halvdel af sæsonen er i gang
Dårlig disciplin medvirkende til første nederlag

Starten på Zinedine Zidanes trænerkarriere i CSKA Moskva har været fremragende, men efter en stime af ubesejrede kampe har CSKA nu også tabt den første kamp med Zidane som træner.
På trods af nederlaget er håbet om et mesterskab ikke forsvundet helt i Moskva, men Zenit venter hjemme i næste spillerunde i en kamp, der skal vindes


Kampene
Efter 7 kampe i træk uden scoringer mod Igor Akinfeev i CSKA målet, blev stimen brudt i den svære hjemmekamp mod lokalrivalerne fra Lokomotiv Moskva. Det var nigerianske Peter Odimwingie, der fik scoret det første mål mod Akinfeev, der bragte Lokomotiv foran i kampen mod CSKA. Scoringen var den første scoring mod Ruslands bedste keeper i over 650 minutter.
Kampen var helt lige og det lykkedes heldigvis også for CSKA at få udlignet til 1-1 på et straffespark i starten af anden halvleg, men det blev ikke til flere scoringer og man måtte lidt skuffende nøjes med det ene point mod Lokomotiv.
Skuffelsen over det uafgjorte resultat blev skiftet ud med glæde i de næste par kampe, hvor CSKA igen var tilbage i den toneangivne rolle og sikrede sig flotte sejre mod henholdsvis Tom på udebane og bundholdet FC Moskva på hjemmebane. Bysbørnene fra FC Moskva løb ind i en regulær afklapsning på Dinamo, hvor det unge tjekkiske angrebstalent Tomas Necid var kampens helt store spiller med et hattrick på bare 17 minutter.
Med de to sikre sejre i bagagen var selvtilliden i top til mødet med Saturn, der før kampen var placeret som nummer syv i tabellen. Kampen mod Saturn udviklede sig til Zidanes sværeste test til dato og efter en lille times spil, kom hjemmeholdet fortjent foran med 1-0 efter et drømmehug fra Karyaka. Bolden var kun lige sat i spil igen, da det skulle blive endnu sværere for Zidanes tropper at komme tilbage i opgøret. Rio Mavuba lavede frispark midt på banen og dommeren takserede det noget tvivlsomt til et gult kort og da Mavuba havde et gult kort i forvejen blev han sendt i bad og dystre miner bredte sig på CSKA bænken. Resten af kampen blev meget underholdende med chancer til både CSKA og Saturn, men der blev ikke scoret yderligere og CSKA havde dermed tabt sin første kamp under Zidanes ledelse.
Nederlaget mod Saturn var en streg i regningen for CSKA i kampen om det russiske mesterskab, men de genfandt fokus i de efterfølgende kampe, hvor det igen blev til sejre og især sejren over ærkerivalerne fra Sparta på 3-1 var utrolig vigtig for moralen på holdet. Det kunne ses i udekampen mod Dynamo Moskva, som reelt set ikke fik et ben til jorden gennem hele opgøret og blev kørt over 4-0 efter en regulær opvisning fra CSKA.
Der er stadig lang vej op til førerholdet fra Zenit, der efter CSKAs nederlag til Saturn, har øget forskellen mellem de to hold til seks points. Nu venter Zenit i næste kamp og den skal simpelthen vindes, hvis man skal gøre sig forhåbninger om at støde ærkerivalerne af førstepladsen.

Tæt på fiasko i pokalen
Pokalturneringen
CSKA havde fået en på papiret nem lodtrækning i 6. runde af den russiske pokalturnering, hvor Kuban fra den næstbedste række ventede, men det skulle vise sig at blive en meget sværere opgave end først antaget og igen pga. manglende disciplin fra CSKA spillerne.
Kampen var nemlig ikke mere end seks minutter gammel, inden CSKA var reduceret til ti mand. Det var den russiske landsholdsspiller Denis Kolodin, der var synderen og efter en fuldstændig vanvittig og hensynsløs tackling blev han fortjent præsenteret for det røde kort.
Der blev endnu værre, da Kuban bragte sig foran på den efterfølgende standardsituation og pludselig, så det mere end svært ud for Moskva holdet, der før kampen var kæmpefavoritter. Udvisningen havde dog ikke den stor indflydelse på spillet, som stadig var seværdigt og det blev også til mange chancer, men ingen af disse blev udnyttet i første halvleg.
Anden halvleg var imidlertid ikke mere end fire minutter gammel, da CSKAs svenske nyerhvervelse Marcus Berg slog til og udlignede Kubans tidlige føring. Efter scoringen havde hjemmeholdet det meget svært med det tunge pres, de blev udsat for, men outsiderne holdte stand og kampen måtte i forlænget spilletid.
Her var der igen flere muligheder for CSKA mandskabet til at afgøre kampen, men den forløsende scoring udeblev og afgørelsen skulle findes efter straffespark. Hvert hold udvalgte 5 spillere, der skulle forsøge at score fra 11-meter pletten og endnu en gang var alt lige efter de ti spark. Kuban sendte Kuchyuk op for at sparke, men han havde ikke nerverne og sparkede sit straffespark direkte i favnet på Akinfeev. Derefter var det op til Vassily Beretzutskiy at afgøre kampen til fordel for CSKA og han bankede bolden i nettet og sendte CSKA videre til kvartfinalen, hvor Sibir fra den næstbedste række venter hjemme på Dinamo.

Spekulationerne
Unge Dzagoev er et stort talent

I takt med sejrene og de mange scoringer fra CSKA mandskabet, så er interessen også steget markant for de enkelte spillere og mange fans frygter, at der vil blive solgt ud af stjernerne på holdet, når transfervinduet igen åbner til januar. Vi har kigget lidt nærmere på nogle af de spillere, der meldes på vej til nogle af de store ligaer rundt omkring i Europa.
 
Yuri Zhirkov: Den helt store stjerne i CSKA truppen og vel nok den mest eftertragtede spiller i russisk fodbold i dag. Klubberne, der er interesseret i Zhirkov, er også nogle af de største klubber i europæisk fodbold. Det er klubber som Chelsea, Liverpool, Milan og Inter, der er interesseret i venstrefløjen og det kan blive svært for Zidane at afvise en transfer, hvis der kommer et stort bud fra en af disse klubber.
Alan Dzagoev: Denne talentfulde offensive midtbanespiller har for alvor fundet formen i de seneste kampe og det har betydet en massiv interesse for hans underskrift. Han har stadig meget at lære og vil nok have bedst af at blive i CSKA nogle sæsoner endnu, men klubber som Aston Villa, West Ham, PSG og Lazio står i kø for at sikre sig den unge spiller, så der er en risiko for, han forlader Moskva til vinter.
Tomas Necid: Endnu en ung spiller med en stor fremtid foran sig og den unge tjekke er for alvor trådt i karakter efter salget af Vagner Love. Han er blevet udråbt som den nye Jan Koller og det har fået klubber som Blackburn, Rennes, Wolfsburg og Dynamo Kiev til at interesse sig for Tomas og som det er med Dzagoez og Zhirkov, så kan det blive svært at holde på den unge tjekke, hvis det rigtige tilbud skulle komme i løbet af vinteren.

« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 23:54 af Metsu1 » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (19-24 spillerunde) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #26: 17 Mar 2009, 20:17 »

Det er rigtig flot Metsu.
Virkelig gode resultater mod de andre Moskva hold!
KIU! Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (19-24 spillerunde) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #27: 17 Mar 2009, 21:04 »

Super at høre fra dig igen. Har fulgt med i dine tidligere blogs vil ikke misse denne her..

KEEP IT UP...   Ser frem til at følge CSKA
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (19-24 spillerunde) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #28: 18 Mar 2009, 17:30 »

Det er rigtig flot Metsu.
Virkelig gode resultater mod de andre Moskva hold!
KIU! Thumbs Up

Tusind tak, MichaelHarlev og jeg må indrømme, at jeg er overrasket over, hvor godt det egentlig går, når jeg tænker på de problemer jeg har haft med FM09  Wink

Super at høre fra dig igen. Har fulgt med i dine tidligere blogs vil ikke misse denne her..

KEEP IT UP... Ser frem til at følge CSKA

Dejligt med en kommentar fra en af de trofaste læsere af mine blogs, det luner altid med en kommentar  Thumbs Up

Jeg håber, jeg kan få sat tempoet på opdateringerne lidt op, men tiden er sgu lidt knap i øjeblikket  Skuffet
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Zenit - første halvleg) CSKA Moskva - En klub med ambitioner!
« Svar #29: 21 Mar 2009, 15:04 »


CSKA Moskva – Zenit St. Petersborg
18. oktober 2008 - Dinamo, Moskva

Kampen om det russiske mesterskab er blevet til et parløb mellem de to ærkerivaler Zenit St. Petersborg og CSKA Moskva og netop disse to klubber støder sammen i dagens kamp. Der er derfor lagt op til en altafgørende duel om det russiske mesterskab på Dinamo i Moskva.

CSKA 4-4-2

Mm: I. Akinfeev
FH: C. Odiah
FV: O Ferreyra
FC: D. Kolodin
FC: S. Ignashevich
MC: R. Mavuba
MC: A. Dzagoev
OMH: M. Krasic
OMV: Y: Zhirkov
Bo: T. Necid
Bo: Ricardo Jesus


Zenit 4-3-2-1

Mm: V. Malafeev
FH: F. Ricksen
FV: R. Sirl
FC: R. Shirokov
FC: T. Hubocan
MC: I. Denisov
MC: I. Semshov
MC: K. Zyryanov
OMC: S. Huszti
OMC: A. Dominguez
Bo: P. Pogrebnyak


Der er naturligvis stor fokus på dette topbrag og på pressekonferencen op til kampen blev der heller ikke lagt skjul på, hvor vigtig dette opgør er, især for CSKA Moskva, der desperat forsøger at få kontakt med Zenit St. Petersborg. Manageren for CSKA Zinedine Zidane blev spurgt, hvorvidt hans hold stadig havde en chance for at vinde mesterskabet, hvis kampen mod Zenit blev tabt og her var han ganske fåmælt:

”Nej, denne kamp er som en finale for os, vi skal vinde, hvis vi stadig skal have en chance i mesterskabskampen ”

Vi nærmer os kick-off og begge startopstillinger er netop blevet offentliggjort. Det er to stærke mandskaber, men hos CSKA er man svækket i angrebet, hvor man har mistet sin nye angriber Marcus Berg til en grim skade. Han brækkede anklen for et par uger siden og er ude i det meste af den resterende del af sæsonen, hvilket er et hårdt slag for Zidanes tropper.
Zenit er i deres stærkeste opstilling, men salget af midtbanegeneralen Anatoliy Tymoschuk til Manchester City i august kan godt mærkes i truppen. Det er ikke nemt at sige farvel til to så prominente navne som Andrey Arshavin og Anatoliy                                     Tymoschuk med få måneders mellemrum.

KICK-OFF

Denis Kolodin

5. min.: Kampen er startet i et roligt og afventende tempo. Det er tydeligt at se, der er meget på spil for begge hold og som sagt tidligere, så kan et nederlag til hjemmeholdet betyde, at mesterskabet ikke længere er et realistisk mål i denne sæson.

10. min.: SÅ ER DER SCORET, det er hjemmeholdet, der er kommet foran med 1-0 efter et hjørnespark. Det er Zhirkov, der sparker hjørnesparket præcist ind til den forreste stolpe, hvor Kolodin kommer højest og header bolden i mål uden chancer for målmand Malafeev.

15. min.: ENDNU EN SCORING og endnu en gang er det hjemmeholdet, der scorer og bringer sig foran 2-0.
Det er den unge brasilianer Ricardo Jesus, der får skovlet bolden det sidste stykke i mål efter flot forarbejde af venstreback Ferreyra, der tager et raid ned af venstrekanten og sender bolden ind i straffesparksfeltet, hvor Krasic får tacklet bolden videre til Ricardo Jesus, der får skubbet bolden det sidste stykke ind over stregen. En perfekt start for hjemmeholdet, som i den grad sprudler af spillelyst og selvtillid.
Igen rødt kort til Mavuba

25. min.: Tempoet er faldet efter de to hurtige scoringer til CSKA, som har fuld kontrol over begivenhederne mod et opgivende Zenit mandskab. Der er ikke sket meget siden scoringerne, på nær uddelingen af et gult kort til Zenits tjekkiske venstreback Radek Sirl.

28. min.: Så er der ballade på banen. Der er sket et sammenstød mellem Zenits offensive midtbanespiller Hustzi og CSKA franske defensive midtbane spiller Rio Mavuba.
Der er mange spillere samlet omkring dommer Eduard Maly og Hustzi er blevet liggende på grønsværen. Maly griber til baglommen og trækker det røde kort op og præsentere det for Rio Mavuba, der åbenbart har gjort noget alvorligt i tværkampen med Hustzi.
I den langsomme gengivelse er det tydeligt at se, at Mavuba planter sin venstre albue direkte i ansigtet på Hustzi, så udvisningen er fuldt fortjent og det kan alt andet lige blive vendepunktet i en kamp, der indtil videre har foregået fuldstændig på CSKA præmisser indtil nu..
Mavuba går fra banen og manager Zidane er tydeligvis ikke er tilfreds med sin landsmands manglende disciplin, der igen har resulteret i en udvisning - præcis som i kampen mod Saturn.
Det efterfølgende frispark tages af Sirl, der finder Dominguez, der har god plads. Der er ingen, der møder ham, han skyder fra 25 meter…., men Akinfeev kan se bolden hele vejen og holder sikkert fast i bolden. Han bliver uden tvivl den vigtigste spiller for CSKA i resten af kampen, nu hvor de skal spille med en mand i undertal i den sidste time.
Vigtig reducering i overtiden

43. min.: Sikke en kæmpe chance til hjemmeholdet, men Yuri Zhirkov formår på en eller anden måde at misbruge chancen. Tomas Necid kommer ned i banen og modtager bolden og sender Zhirkov af sted med en god aflevering. Zhirkov løber fra Zenit forsvaret og kommer til en god afslutning som Malafeev redder, men returen falder lige ned for fødderne af Zhirkov til endnu en chance fra en spids vinkel tæt under mål, men han sender på en eller anden måde bolden forbi.

45+1. min.: Der er lagt et par minutter til pga. episoden med det røde kort til Mavuba efter en halv times tid.
Zenit har fået tilkendt et frispark på et farligt sted omkring 25 meter fra mål. Det er argentinske Dominguez, der skal sparke frisparket og han er berygtet for sin gode sparketeknik. Han går til bolden og sender den henover muren OG IND I MÅLHJØRNET uden chancer for en sprællende Akinfeev i CSKA målet. Hvilken scoring af argentineren og sikke et tidspunkt for Zenit mandskabet at få reduceret til 2-1.
Anden halvleg bliver uden tvivl ikke mindre interessant af denne scoring og det bliver spændende at se, om CSKA kan fastholde føringen og dermed hente tre vigtige points i mesterskabskampen.

PAUSE


« Seneste Redigering: 21 Mar 2009, 15:06 af Metsu1 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010