home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 885 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108705 gange)
3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #90: 06 Feb 2009, 14:00 »

Hola..


Min hjerne fungerer godt i det "aller sydligste" Spanien og paa Gran Canaria er der udtaenkt flere gode ideer til opsaetning, maaden at skrive paa og hvordan bloggen skal fortsaette.. Jeg har stor lyst til at blogge om vores allesammens bedste spanske ven, Josè Soler, som i den grad traenger til at fortaelle om sit liv i nordspanske Zaragoza.. Glaed jer.. Thumbs Up Det bliver godt Thumbs Up

Adios fra JimmyGP - stadig udenlandsdansker.. Opstemt


Edit: En update kan evt. komme loerdag aften, men kaerste og bytur kan komme i vejen og soendag er der foedselsdag.. Men nu faar vi se.. jeg glaeder mig til at dele mit spil med jer igen.. Thumbs Up

Glæder mig så meget til at se hvad dit hold kan præstere Opstemt
Ser meget frem mod en update Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #91: 06 Feb 2009, 18:26 »

Glæder mig så meget til at se hvad dit hold kan præstere Opstemt
Ser meget frem mod en update Wink

Jamen det maa jeg da sige at jeg ogsaa.. jeg har vaeret meget nervoes op til de foerste par kampe, men om det er gaaet godt eller skidt maa I vente med at hoere om..  Rullende Øjne

Det er jeg superglad for at hoere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #92: 09 Feb 2009, 21:05 »

Tænk, jeg synes der blev snakket om en update i dag? Rullende Øjne
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #93: 10 Feb 2009, 00:11 »

Det kender jeg ikke noget til.. Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #94: 10 Feb 2009, 01:04 »



12# Udsendt - Real Zaragoza



En efterårsdag i november steg jeg ud af en taxa iført solbriller, kasket og et kamera i hånden. Jeg kiggede op på det store hotel og jeg betalte hurtigt chaufføren, som kvitterede med et ”Gracias” for overbetalingen. Jeg tog fat om kuffertens håndtag og kørte den ind i receptionen, hvor en dejlig spansk ungmø med en fortryllende stemme sagde "Hola Señor" og hun smeltede mig med et helt fantastisk smil. Et kort øjeblik vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle gøre af mig selv, men jeg fik fremstammet et rustent "Hola" og smilede ligeledes til hende inden jeg forklarede hvem jeg var og spurgte til om mit værelse var klar. Hun tastede flittigt på tastaturen, mens jeg beundrede denne langhårede spanske skønhed, som på forunderlig vis satte gang i mange forskellige rene og urene tanker i mit trætte hoved. Hun vendte sig om efter et minuts tid og forklarede at mit værelse lå på fjerde sal på venstre hånd og gjorde meget ud af at værelsesnummeret var nummer fire-fire-to. Jeg smilte sjovt og sagde ”Gracias”, da hun gav mig nøglen, hvorefter jeg bevægede mig hen mod den ventede elevator. 4-4-2 sagde jeg inde i mit hovedet og ironien lyste meget tydeligt for mig specielt, hvis jeg tænkte over hvorfor jeg er udstationeret i det nordlige Spanien.

Navnet er Jørgensen, Lars Jørgensen og jeg er udsendt af tv2 sporten for at lave et indslag om den tidligere spanske landsholdsspiller José Soler, som i dag træner Real Zaragoza, der spiller i den bedste spanske række. Soler er i gang med sin anden sæson som træner i storklubben og holdet har overpræsteret i sæsonens første ti kampe, hvor det er blevet til en flot fjerde plads. Det er utroligt flot taget i betragtning at Solers drenge er et oprykkerhold, som man forventede ville placere sig omkring midten. Zaragoza har vundet fem kampe, spillet fire uafgjorte og blot tabt en enkelt kamp mod Real Sociedad på Anoeta indtil videre og holdet sprudler af selvtillid inden de sidste otteogtyve spillerunder.

De mange point skyldes uden tvivl Solers offensive tilgang til fodbolden og oprykkerne har haft modet til at fortsætte denne spillestil i denne sæson. Modet har båret dem gennem igennem svære kampe mod Barcelona, Atlético Madrid, Valencia og Sevilla, hvor det er blevet til hele ti vanvittige point. Holdet buldrer derud af i både ligaen og i Copa del Rey, hvor man indtil videre har ekspederet Espanyol ud med samlet 3-2 og man venter stadig på lodtrækningen til femte runde.

Jeg åbner døren til 442 og finder hurtigt sofaen hvor jeg flader ud til Sky Sports’, hvor de sender højdepunkter og mål fra the Championship inden jeg falder i søvn. Jeg vågner radbrækket dagen efter og jeg lunter træt ud i bad, men inden da får jeg tændt radioen og de spanske toner fylder mit hoved med tanker om min kære receptionist igen. Hvad hedder hun? Hvor gammel er hun? Og kan hun scores?

Men i første omgang er jeg nød til at komme i kontakt med Pepe Costa, som er pressesekretær hos Zaragoza. Jeg håber på at han kan skaffe mig et interview med både José Soler og anfører Alberto Zapater, hvor førstnævnte selvfølgelig har førstepriotet. Jeg håber på at kunne komme i kontakt med Señor Costa efter morgenmaden..


Logged

- Veni, vidi, vici -

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #95: 10 Feb 2009, 01:29 »

Fremragende update Opstemt

Rigtig flot kamp mod Barca Wink

Og tilykke med din gode placering , selvom der kun er spillet 10 kampe Wink
Ros herfra
KIU Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #96: 10 Feb 2009, 06:16 »

Diverse "rene og urene tanker".... Sådan Jimmy Opstemt
Hvordan du som oprykker kan ligge hvor du gør er mig en gåde, men ikke desto mindre er det kanon!
Glæder mig til at se om gassen flyver af ballonen, eller om du allerede i første sæson i La Liga kan komme højt nok til Europa! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #97: 10 Feb 2009, 09:09 »

Fremragende update Opstemt

Rigtig flot kamp mod Barca Wink

Og tilykke med din gode placering , selvom der kun er spillet 10 kampe Wink
Ros herfra
KIU Wink

Mange tak..  Thumbs Up

Igen tak - vi kom endda foran, men i sidste ende havde Barcelona fortjent de tre point.. Jeg sender lige en varm tanke til Asenjo.. Thumbs Up

Mange tak.. jeg synes at det er helt vildt, men det går godt mod de store hold, mens vi ofte spiller uafgjort eller vinder heldigt mod de små Wink

Tak tak Wink
Tak tak Wink

Diverse "rene og urene tanker".... Sådan Jimmy Opstemt
Hvordan du som oprykker kan ligge hvor du gør er mig en gåde, men ikke desto mindre er det kanon!
Glæder mig til at se om gassen flyver af ballonen, eller om du allerede i første sæson i La Liga kan komme højt nok til Europa! Thumbs Up

Det er jo det.. hehe.. Det er jo sådan vi kan lide det.. Thumbs Up

Nej jeg aner det sgu heller ikke - synes bare det er fedt - og så må vi jo håbe at Zaragoza kan holde sig på de europæiske pladser.. Wink Men jeg har en bad feeling med det førnævnte gas.. Skuffet Vi kan ikke fortsætte med at være så heldige.. desværre Sur



 
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #98: 10 Feb 2009, 11:37 »

Gad vide om Lars Jørgensen får arrangeret et interview med José Soler og Alberto Zapter? Det tror jeg da på at han gør så i skal være mere end velkommne til at stille spørgsmål til Soler og Zapater..

HIT ME!!

Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #99: 10 Feb 2009, 11:43 »

Hej Jimmy..

Jeg vil gerne høre hvilken kamp Zapter anser som værende den bedste kamp han har spillet i år, samt sidste år? (:

Og sidst vil jeg gerne hører hvor mange mål han satser på at score i år? Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #100: 10 Feb 2009, 12:05 »

Diverse "rene og urene tanker".... Sådan Jimmy Opstemt

Du må lade være med at skrive sådan, GP. Phoenix bliver jo helt tændt Wink

Anyways, endnu en lækker update med en masse fede resulteter! KIU Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #101: 10 Feb 2009, 12:42 »

Hej Jimmy..

Jeg vil gerne høre hvilken kamp Zapter anser som værende den bedste kamp han har spillet i år, samt sidste år? (:

Og sidst vil jeg gerne hører hvor mange mål han satser på at score i år? Opstemt

Hey Wink

To rigtig gode spørgsmål - de kommer med.. Mange tak Thumbs Up

Du må lade være med at skrive sådan, GP. Phoenix bliver jo helt tændt Wink

Anyways, endnu en lækker update med en masse fede resulteter! KIU Thumbs Up

Min kære Zonie.. der skal ikke så meget til før han er gejlet op.. hehe.. crazy

Mange mange tak Zone Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #102: 10 Feb 2009, 17:27 »

Du må lade være med at skrive sådan, GP. Phoenix bliver jo helt tændt Wink

Anyways, endnu en lækker update med en masse fede resulteter! KIU Thumbs Up

Hovhovhov....... Jeg kan da ikke blive "tændt" af noget tekst!.....

Eller kan jeg? Rullende Øjne
Hey Wink

To rigtig gode spørgsmål - de kommer med.. Mange tak Thumbs Up

Min kære Zonie.. der skal ikke så meget til før han er gejlet op.. hehe.. crazy

Mange mange tak Zone Thumbs Up

Næh, det skal der nok ikke Wink Men det er sgu svært ikke at blive "immergeil", når resultaterne er som de er!

@JimmyGP:
Hvilken klub er Solers yndlingsklub og om han drømmer om en dag at træne klubben? Smiley

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Udsendt - Real Zaragoza
« Svar #103: 11 Feb 2009, 11:05 »

Hovhovhov....... Jeg kan da ikke blive "tændt" af noget tekst!.....

Eller kan jeg? Rullende Øjne
Næh, det skal der nok ikke Wink Men det er sgu svært ikke at blive "immergeil", når resultaterne er som de er!

@JimmyGP:
Hvilken klub er Solers yndlingsklub og om han drømmer om en dag at træne klubben? Smiley



Jo du kan... Specielt min tekst.. crazy crazy Thumbs Up

Bruger du også Immergeil? funny

Jep den skal nok komme med.. Det er faktisk et ret godt spørgsmål og meget nemt at besvare.. hehe Peace Takker Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
13# De sidste formaliteter - Real Zaragoza
« Svar #104: 11 Feb 2009, 12:14 »



13# De sidste formaliteter - Real Zaragoza



Elevatoren er proppet med små tykke turister, der er så gamle at de burde nægtes at rejse udenlands uden lægeligt opsyn og jeg vælger i stedet trappen for at få lidt morgengymnastik. Jeg nyder de få minutter på trappen og jeg nyder det endnu mere, da jeg kommer ned i forhallen, hvor min lille veninde strutter i hendes stramme skjorte. Jeg klager bestemt ikke og sender et smil samt et ”Hola” i hendes retning inden jeg går mod buffeten for at få morgenmaden. Både smilet og mit ”Hola” bliver gengældt på sådan en måde at jeg nærmest smelter og som en lille forelsket skolepige svæver jeg nærmest væk. Beruset af genkendelige tanker går jeg ind i en tysker, som falder på halen og tænder fuldstændigt af. Jeg undskylder mange gange og yderst pinligt berørt finder jeg en plads i restauranten, hvor jeg kigger på den stak telefonnumre jeg har med hjemme fra.

Jeg finder hurtigt Zaragozas pressesekretær Pepe Carlos’ telefonnummer i mine mange papirer, hvorefter jeg beslutter mig for at ringe op når jeg har drukket den sidste tår kaffe. Den sidste tår kaffe glider ned samtidigt med at jeg taster hans nummer ind på mobilen, der har slået over på Vodafone ES og mens den ringer op gør jeg min kuglepen og blok klar. Jeg mødes af en kvindestemme, der forklarer at jeg har ringet til Pepe Carlos’ kontor og at jeg er nummer to i køen, men hurtigt stilles jeg direkte om til Pepe Carlos. Forundret går jeg direkte til værks og forklarer hvem jeg er og hvem jeg arbejder for. Carlos beder mig derefter forklare hvilke slags spørgsmål jeg havde i tankerne, hvor lang tid der cirka skal sættes af til interviewet og om jeg skal bruge en rundtur på La Romareda. Jeg er rystet om hans hjælpsomhed og jeg takker ja til både La Romareda, Soler og et solointerview med Alberto Zapater. Vi aftaler at jeg skal komme hen til hans kontor ved 12-tiden for at aftale de sidste detaljer om interviewet, som jeg sikkert kan få i løbet af ugen. Det giver mig to-tre timer til at kigge lidt rundt i Zaragoza og måske finde et par steder, hvorfra der skal filmes til selve indslaget.

På klokkeslettet ankommer jeg til Carlos’ konto og jeg bliver lukket ind på stilrent kontor, hvor en duft af cubanske cigarer rammer næsen og spansk salsamusik tordner ud gennem et par lækre B&O højtalere til alt for mange penge. Han hilser venligt og peger på stolen med hans pulsende cigar, der røger kontoret til; ”I have speciel offer for you my friend”. Det lyder som taget ud af gammel sort-hvid mafia film, men med et glimt i øjet får han mig overbevidst om at tilbuddet er rigtig nok, men inden jeg får svaret tilbage får jeg hans tilbage. To gange tyve minutters interview med José Soler og Alberto Zapater lige her på stadion med udsigt over La Romaredas græstæppe. Jeg takker mange gange og spørger ind til hvornår interviewet kan finde sted. Han finder en kalender frem og slår op på denne uge. Han mumler noget på spansk og det eneste jeg får ud af det er at Zaragoza skal spille mod Villarreal på søndag på El Madrigal. Han kigger op og siger meget bestemt; ”Miércoles”. Jeg nikker, hvorefter at jeg skriver under på vores lille aftale, får forklaret formaliteterne inden jeg siger ”Gracias & Adios”. Jeg forlader kontoret med en god følelse i maven og jeg skal hurtigt hjem til hotellet for at finpudse mine spørgsmål og finde en tolk til Alberto Zapater, som ikke kan et ord engelsk. Det kan José Soler da heldigvis og det er også ham jeg skal starte med at interviewe på onsdag.

Lars Jørgensen, TV2 sporten, Zaragoza

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010