home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108556 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #75: 29 Jan 2009, 19:31 »

Du må have en god ferie.
Super god blog Jimmy! Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #76: 29 Jan 2009, 20:44 »

Lækkert med en trupgennemgang Jimmy. Glæder jeg mig til Thumbs Up
God tur i øvrigt. Har selv været der for et par år siden. Fantastisk ø! Peace

Den kommer om lidt Michael.. er jeg glad for at høre Thumbs Up

Mange tak.. Oki.. jamen det ser jeg frem til.. kan du anbefale nogen bestemte mærker?

Okay lyder rigtig godt, 2 rigtig gode updates du har haft og det er nogle utroligt gode/spændende du har gjort Opstemt De virker til at være meget velovervejet Opstemt

Ærgerligt med en uges pause, men du må have en god ferie Opstemt så har jeg i hvert fald sagt det Opstemt

Mange tak.. Det er jeg glad for at du synes.. Tro mig det er de.. har overvejet de fleste siden spillet startede.. og de er alle scoutet i hoved og røv for at sige det pænt.. hehe Rullende Øjne

Jeg beklager men sådan er det jo.. Man siger jo ikke nej til en gratis ferie og da slet ikke som studerende.. Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Du må have en god ferie.
Super god blog Jimmy! Opstemt

Mange tak David Thumbs Up

Mange tak - er jeg glad for at du synes Thumbs Up

Update om lidt
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
11# Truppen - Real Zaragoza
« Svar #77: 29 Jan 2009, 20:45 »



11# Truppen- Real Zaragoza



29-08-09

Olympique Marseille har længe haft snøren ude efter den 30-årige midtbanespiller Peter Luccin, der tidligere har optrådt for den franske storklub fra 1998 til 2000. Luccin har spillet i den bedste spanske række siden 2001, hvor det er blevet til ophold i Celta Vigo, Atlético Madrid, Zaragoza og i sidste sæson var han udlejet til Racing Santander. Marseille har betalt 55.000.000 kroner for midtbaneslideren, der var udset en plads i start 11’eren hos oprykkerne fra Zaragoza, men han er nu fortid i klubben ligesom angriberen Ewerthon. Den 28-årige brasilianer har skiftet den hvide trøje ud med den grønne i Sporting Lissabon og de portugisiske vicemestre har betalt svimlende 75.000.000 kroner for angriberen. Han skiftede til Zaragoza fra Dortmund tilbage i 2005/2006-sæsonen og han har spillet 100 kampe med 37 til mål til følge, men nu skal han altså prøve kræfter med Liga Sagres. Ewerthon har længe ville prøve noget nyt og han er yderst tilfreds med sin nye klub.

Zaragoza har hentet to unge spillere ind som erstatning for de to og Ewerthons erstatning er 22 år gammel. Navnet er Marco Ruben og den argentinske angriber er hentet i Villarreal for små 34.000.000 kroner. Han har i de seneste to sæsoner været udlejet til Racing Santander, hvor det er blevet til 47 kampe og 16 mål.  Angriberen har spansk pas og han har imponeret i opstartsfasen med fire mål i fire kampe. Han har fået trøje nummer otte og en 5-årig kontrakt. Han får følgeskab af Ignacio Camacho, som er hentet i Atlético Madrid for 72.500.000 kroner og han har 43 Primera Dívision kampe på CV’et. Den blot 19-årige Camacho kan spille på både den defensive og centrale midtbane, hvor det ventes at han skal spille fast sammen med Alberto Zapater. Den 19-årige har fået fire landskampe for Spanien og han er én af de største midtbanetalenter i spansk fodbold længe, hvilket gør ham til Zaragozas største transferscoop i denne sæson. Camacho har fået en 4-årig kontrakt og trøjenummer 10.



Truppen anno 2009/2010

Portero
1. Sergio Asenjo
25. Antonio Doblas

Defensa
2. Carlos Diogo
3. Javier Paredes
4. Óscar Valero
5. Roberto Ayala (VC)
6. Chus Herrero
13. Pichu Atienza
15. Víctor
22. Rúben Pulido
23. Francisco Pavón
24. Stéphane Pignol

CentroCampista
7. Jorge López
10. Ignacio Camacho
11. Angel Di María
12. Pablo
14. Gabi
16. Luisma
17. Xabi Prieto
20. David Generelo
21. Alberto Zapater (C)

Huelguista
8. Marco Ruben
9. Ricardo Oliveira
18. Adrián
19. Javier Arizmendi

« Seneste Redigering: 07 Mar 2009, 11:18 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 11# Truppen - Real Zaragoza
« Svar #78: 29 Jan 2009, 20:50 »

Virkelig et nice hold Jimmy Opstemt

Tror sagtens du kan præstere noget rigtig godt med det hold Wink

Er dog lidt bekymret over Marco Ruben , er han god nok ?  Wink

Glæder mig til at læse om hvordan du klarer det Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Truppen - Real Zaragoza
« Svar #79: 29 Jan 2009, 21:00 »

Virkelig et nice hold Jimmy Opstemt

Tror sagtens du kan præstere noget rigtig godt med det hold Wink

Er dog lidt bekymret over Marco Ruben , er han god nok ?  Wink

Glæder mig til at læse om hvordan du klarer det Wink

Mange tak Thumbs Up

Det håber jeg også.. Wink

Ja det synes jeg.. han skal ifølge min trænere kunne nå Oliveiras niveau så det satser jeg på.. Cool

Mange tak - der går bare en uge..  Wink Bloggen er ferielukket for nu Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 11# Truppen - Real Zaragoza
« Svar #80: 29 Jan 2009, 21:02 »

Hehe okay , håber jeg også får dig Wink

Øv, hehe .

Men jeg vil vente spændt Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Truppen - Real Zaragoza
« Svar #81: 29 Jan 2009, 21:03 »

Der er ikke D i Gran Canaria, Jimmy........... Sur

Hehe.... Du skal ikke snydes for endnu en lovprisende kommentar! Di Maria - såfremt du kan holde fast på ham, og Real Madrid (Den lorteklub Wink) ikke snupper ham fra dig - bliver kanon!

Asenjo har jeg aldrig rigtigt set "in action", men alle siger at den frikøbsklausul er pengene værd, så er da sikker på at du har skudt papegøjen!

Go' ferie, Jimmy Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 11# Truppen - Real Zaragoza
« Svar #82: 29 Jan 2009, 21:10 »

Super trup du har fået samlet dig. Jeg tænker blot på en ting. Hvem af dine to centrale midtbane folk vil være den lidt mere offensive  Rullende Øjne? Glæder mig til at se hvordan dit zaragoza hold kommer til at klare sig i la liga 
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Truppen - Real Zaragoza
« Svar #83: 29 Jan 2009, 21:36 »

Hehe okay , håber jeg også får dig Wink

Øv, hehe .

Men jeg vil vente spændt Wink

Jep.. han har spillet godt indtil videre.. Wink

Ja såen er det..

Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Der er ikke D i Gran Canaria, Jimmy........... Sur

Hehe.... Du skal ikke snydes for endnu en lovprisende kommentar! Di Maria - såfremt du kan holde fast på ham, og Real Madrid (Den lorteklub Wink) ikke snupper ham fra dig - bliver kanon!

Asenjo har jeg aldrig rigtigt set "in action", men alle siger at den frikøbsklausul er pengene værd, så er da sikker på at du har skudt papegøjen!

Go' ferie, Jimmy Thumbs Up

Bla bla bla.. det overlever du nok.. hehe Wink

Med den frikøbskalusul jeg har smidt ham bliver det en dyr fornøjelse for det.. Muhaha..  Wink Det tror jeg også han bliver.. Thumbs Up

Det er også første gang jeg har haft ham, men mine scouts sagde "køb, køb, køb" Thumbs Up Jeg tror den er ret så skudt.. hehe..

Mange tak Vesper.. Thumbs Up

Super trup du har fået samlet dig. Jeg tænker blot på en ting. Hvem af dine to centrale midtbane folk vil være den lidt mere offensive  Rullende Øjne? Glæder mig til at se hvordan dit zaragoza hold kommer til at klare sig i la liga 

Mange tak..  Thumbs Up Ingen af dem.. vil spille lidt mere defensivt i den første sæson - så der er et lidt større pres på Di María og Prieto..

Det gør jeg også.. det bliver en spændende sæson Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #84: 29 Jan 2009, 22:55 »

Så er bloggen officielt på Pause og jeg glæder mig til at vende tilbage fra Spanien med nye ideer.. Det er et fedt save, som jeg har gang i og jeg kan ikke vente med at komme hjem og game videre..

HÅber i glæder jer ligeså meget..

Mvh. JimmyGP Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #85: 29 Jan 2009, 22:58 »

Ville være fedt, hvis du skulle til Zaragoza Tunge
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #86: 29 Jan 2009, 23:00 »

Ville være fedt, hvis du skulle til Zaragoza Tunge
Haha hvor skal du hen?
Og forresten utrolig god blog har læst med men ikke rigtig nogen kommentar Opstemt
og god ferie Thumbs Up
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #87: 29 Jan 2009, 23:32 »

Ville være fedt, hvis du skulle til Zaragoza Tunge

Ja det kunne fandeme være sjovt - ville da godt lige snakke lidt med José Soler.. hehe.. Thumbs Up

Haha hvor skal du hen?
Og forresten utrolig god blog har læst med men ikke rigtig nogen kommentar Opstemt
og god ferie Thumbs Up

Til Gran Canaria.. Thumbs Up

Mange mange tak.. det er jeg da ked af - håber der kommer flere fra din side.. Peace

Mange tak igen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 10# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #88: 30 Jan 2009, 14:11 »

Den kommer om lidt Michael.. er jeg glad for at høre Thumbs Up
Mange tak.. Oki.. jamen det ser jeg frem til.. kan du anbefale nogen bestemte mærker?

Puha der er sgu så mange år siden.
Men du SKAL tage ud til kysten. Det er virkelig fedt, også har de rigtig lækre strande.
Og deres tyggegummi smager fremragende :b
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Pause (pga Ferie) - Real Zaragoza
« Svar #89: 06 Feb 2009, 13:53 »

Hola..


Min hjerne fungerer godt i det "aller sydligste" Spanien og paa Gran Canaria er der udtaenkt flere gode ideer til opsaetning, maaden at skrive paa og hvordan bloggen skal fortsaette.. Jeg har stor lyst til at blogge om vores allesammens bedste spanske ven, Josè Soler, som i den grad traenger til at fortaelle om sit liv i nordspanske Zaragoza.. Glaed jer.. Thumbs Up Det bliver godt Thumbs Up

Adios fra JimmyGP - stadig udenlandsdansker.. Opstemt


Edit: En update kan evt. komme loerdag aften, men kaerste og bytur kan komme i vejen og soendag er der foedselsdag.. Men nu faar vi se.. jeg glaeder mig til at dele mit spil med jer igen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010