home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108583 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #60: 27 Jan 2009, 21:03 »

Det bliver et godt transfervindue.. er meget tæt på to spillere, som kan give Zaragoza de farligste kanter i La Liga.. Nøøj det bliver godt.. Og begge er hentet på den iberiske halvø..

Uha..... Nu begynder gætterierne igen igen.......
De farligste kanter i La Liga.... Tænkes der på FM kanter, eller "Real life" kanter?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #61: 28 Jan 2009, 09:25 »

Jeg vidste ikke, at Zaragoza har, eller rettere sagt havde, pengene til Cazorla og Silva crazy

Men en sæson som ventet, uden nogen klumper i halsen. Det er nu det først bliver spænende, da de fleste oprykkere som regel har det svært efter de er rykket op. Jeg regner dog med, at du overlever sæsonen og hvis muligt kommer endnu længere i pokalen Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #62: 28 Jan 2009, 16:58 »

Uha..... Nu begynder gætterierne igen igen.......
De farligste kanter i La Liga.... Tænkes der på FM kanter, eller "Real life" kanter?

Ja det er jo det..  crazy

Ej det er nok nærmere efter min mening og to spillere jeg har villet have hentet siden jeg startet spillet.. kan da afsløre at den ene er hentet i Real Sociedad.. Cool

Jeg vidste ikke, at Zaragoza har, eller rettere sagt havde, pengene til Cazorla og Silva crazy

Men en sæson som ventet, uden nogen klumper i halsen. Det er nu det først bliver spænende, da de fleste oprykkere som regel har det svært efter de er rykket op. Jeg regner dog med, at du overlever sæsonen og hvis muligt kommer endnu længere i pokalen Thumbs Up

Nej vel.. jeg har forgæves forsøgt at strikke et tilbud sammen til både Valencia og Villarreal, men jeg tror mit tilbud ville få FM til at lukke ned,.. Men de to jeg har nuppet bliver gode for os.. jeg kan mærke det..  Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Nej det var en fn sæson, hvor jeg fik det ud af den som jeg skulle.. Det er jeg helt enig i.. Det sjove starter først nu og jeg håber på det bedste.. Holdet bør være i stand til at overleve, men jeg tror det bliver svært at komme længere end semifinalen.. men det er da værd at håbe på.. Thumbs Up


Tak for jeres kommentare.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

sindsygt
Gæst
 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #63: 28 Jan 2009, 17:01 »

Hvornår kan vi fovente næste update?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #64: 28 Jan 2009, 17:40 »

Hvornår kan vi fovente næste update?
'

Satser på en transferupdate i aften.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
9# Transfers - Real Zaragoza
« Svar #65: 28 Jan 2009, 20:16 »



9# Transfers - Real Zaragoza



Oprykkerne fra Real Zaragoza har været yderst aktive på årets transfermarked og hele atten nye spillere er blevet præsenteret på La Romareda for en samlet værdi af 175.000.000 danske kroner. Elleve af spillerne er dog hentet til Zaragozas ungdomsafdeling og to af spillerne er ”kun” hentet ind på lejeaftaler som gælder for resten af sæsonen. Men Zaragoza har også sagt farvel til seks spillere idet at Carlos Cuartero er skiftet på en fri transfer til Sparta Prag, Danijel Kosovac har fået ophævet kontrakten og Frank Songo’o blev solgt til Lorient for 16.000.000 kroner. Javier Lópes Vallejo har skiftet bænken ud med et skifte til Everton for en værdi af 12.000.000 kroner, Braulio blev byttet væk og Antonio Hidalgo er skiftet til Gimnástic for 16.000.000 kroner.

Pichu Atienza fik tre kampe i Primera Dívision i sidste sæson og den blot 19-årige midterforsvarer er skiftet på en fri transfer fra Atlético Madrid. Stortalentet beskrives som en utrolig hovedstødsstærk og god i tacklingerne, hvilket er to gode egenskaber for en midtforsvarer. Han minder utrolig meget om sin nye kollega Rubén Pulido og Zaragozas trænerstab overvejer i disse dage om han skal oplæres af enten Pulido, Pavón eller Ayala. Atienza har fået en 4-årig kontrakt samt trøjenummer 13.

Sergio Asenjo er en af de største målmandstalenter i Spanien og ikke mindst resten af verden, hvilket betyder at Zaragoza har gjort sig noget af et scoop selvom de har betalt næsten 70.000.000 kroner for den blot 20-årige målmand. Han har gode reflekser, er suveræn i en mod en situationer og han er meget adræt, hvilket styrker den 182 centimeter høje målmands springkraft og hans evner i luften. Asenjo har spillet 52 kampe i Primera Dívision og 39 kampe i Segunda División B2 for Valladolids førstehold og B-hold, hvilket bliver en vigtig belast for Zaragoza nye førstevalg. Asenjo har fået trøjenummer 1 og en 5-årig kontrakt.

Gerardo Bruna er lejet i Liverpool og den 18-årige venstrekant skal i første omgang optræde for Zaragozas u19-hold. Bruna håber på at få debut i Primera Dívision i foråret, men det kræver en del fra den tidligere Real Madrid-spiller, der kan blive hentet til La Romareda på permanent basis til næste sommer, hvis han gør det godt. Bruna menes at have et større potentiale end både Jorge López & Angel Di María og det bliver spændende at følge den unge spanier.

Angel Di María skal løfte arven efter Juan Pablo Caffa, der er vendt tilbage til Betis efter endt lejemål. Den 21-årige venstrekant er hentet hos de portugisiske mestre fra Benfica for sølle 60.000.000 kroner og argentineren med italiensk pas ser frem til nye udfordringer i én af verdens bedste ligaer. Den 183 centimeter høje venstrekant er hurtig, driblestærk, teknisk dygtig og hans evne til at slå indlæg bliver vigtig i hans bestræbelser på at blive ”topscorer” på Assist-listen i den kommende sæson. Di María er ny mand i trøjenummer 11 og han har fået en 5-årig kontrakt.

Xabi Prieto er hentet i Real Sociedad for en overgangssum på 46.000.000 kroner og angriberen Braulio, der har været en stor skuffelse i hans tretten kampe for Zaragoza, hvor det kun blev til en enkelt scoring. Prieto har spillet 179 førsteholdskampe for Real Sociedad og den 25-årige højrekant skal nok blive et stort hit på La Romareda. Prieto er som Di María driblestærk, men han er også stærk i hovedspillet og så er han en stabil straffesparksskytte . Prieto har tegnet en 5-årig kontrakt med Zaragoza og fået trøjenummer 17.

Adrián López Álvarez er lejet hos Deportivo de La Coruña for resten af sæsonen og den 21-årige angriber ser frem til at prøve talentet af i oprykkerklubben. Adrián var i sidste sæson lejet ud til Málaga, hvor det blev til fireogtyve optrædener med fire mål til følge. Det er derfor ikke den mest målfarlige angriber, som er kommet til Zaragoza, men mon ikke Oliveira, Ewerthon og Arizmendi kan hjælpe ham med et par kyndige råd. Adrián skal spille for Zaragoza frem til sommeren 2010 og han skal optræde i trøjenummer 18.

Luis Manuel Villa López eller bare Luisma er hentet i Racing Santander for 1.800.000 kroner og den vævre venstrekant har fire Primera Dívision kampe på CV’et. Luisma skal agere backup for Di María og den blot 19-årige menes at have samme potentiale som sin direkte konkurrent; Angel Di María. Luisma har fået trøjenummer 16 og så har spanieren underskrevet en 5-årig kontrakt.

Zaragozas ungdomshold er blevet forstærket med følgende spillere; Eduardo Díez, Xabier Saizar, Adrián Fernández García, José Luis Álvarez García, Asier Zudaire, Pablo Antón, Oskar Agüeros, Thiago, Christian Antuña og Adrián Murcia Rodríguez er navne, som vi kommer til at høre om i de kommende år, men for nu må i nøjes med navnene.

Logged

- Veni, vidi, vici -

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #66: 28 Jan 2009, 20:18 »

meget flot sat op, og gode transfers må man sige
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 9# Transfers - Real Zaragoza
« Svar #67: 28 Jan 2009, 20:24 »

Spændende spændende indkøb. Du satser meget ungt stadig, og det synes jeg er lækkert. Prieto er ikke den hurtigste, men har det tekniske og mentale på plads, så det betyder ikke noget. Sergio Asenjo er et stort talent, og jeg glæder mig til at se ham om et par år - super indkøb. Det bedste indkøb i mine øjne er dog Di María, som må siges at være et kæmpe talent. Køber ham ofte selv, men plejer dog at kunne få ham til 45-50mio - så ved ikke om det er lidt overpris, eller det er fordi du er i 2. sæson, da mit køb af ham altid har været i første. Endnu en gang rigtig flot Jimmy, og lækkert du også skriver lidt om ungdomstruppen. KIU!

De 3 ovennævnte spillere er mine favoritindkøb. Glæder mig til sæsonstart :b

Med Venlig Hilsen /superpew. Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #68: 28 Jan 2009, 21:30 »

meget flot sat op, og gode transfers må man sige

Mange tak og igen tak Thumbs Up

Spændende spændende indkøb. Du satser meget ungt stadig, og det synes jeg er lækkert. Prieto er ikke den hurtigste, men har det tekniske og mentale på plads, så det betyder ikke noget. Sergio Asenjo er et stort talent, og jeg glæder mig til at se ham om et par år - super indkøb. Det bedste indkøb i mine øjne er dog Di María, som må siges at være et kæmpe talent. Køber ham ofte selv, men plejer dog at kunne få ham til 45-50mio - så ved ikke om det er lidt overpris, eller det er fordi du er i 2. sæson, da mit køb af ham altid har været i første. Endnu en gang rigtig flot Jimmy, og lækkert du også skriver lidt om ungdomstruppen. KIU!

De 3 ovennævnte spillere er mine favoritindkøb. Glæder mig til sæsonstart :b

Med Venlig Hilsen /superpew. Thumbs Up

Jeg har en del rutinerede kræfter i truppen så det pynter med lidt ungt bold i truppen.. Wink Men jeg er glad for at du kan lide dem Thumbs Up

Nej Prieto er langt fra den hurtigste men jeg har set en del kampe med ham i sidste sæson og jeg har været yderst imponeret.. Han bliver vigtg for os Thumbs Up

Asenjo har ligeledes været scoutet hele vejen igen og selvom han lukkede mange mål ind i sidste sæson er jeg dybt imponeret af hans store talent - han bliver en en vital brik for os og han kan udvikle sig til at nå "Sank Iker"'s niveau og jeg håber inderligt at jeg kan holde på ham i mange år fremover.. Wink

Di María har spillet en go' sæson for Benfica, hvor de blev mestre og det har presset prissen en smule op.. De der 10-15 millioner mere end du plejer skal nok tjene sig selv ind igen og her er jeg også selv meget godt tilfreds.. Jeg håber på at han bliver "mr. Assist"..  Wink

Ang. ungdomstruppen burde jeg nok havde uddybet det lidt mere, men da ungdomsspillere har været gratis kan vi se på det om et par år om de er noget værd.. hehe

Det er jeg glad for at høre... Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #69: 28 Jan 2009, 21:39 »

Jeg håber på at han bliver "mr. Assist"..  Wink

Ang. ungdomstruppen burde jeg nok havde uddybet det lidt mere, men da ungdomsspillere har været gratis kan vi se på det om et par år om de er noget værd.. hehe

Det gør han.. Tro mig hehe.. Han laver så mange assist's :b..

Præcis det du nævner med ungdomsholdet er hvad jeg tænkte. Man kan tage det op om et par år  Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Afslutningen - Real Zaragoza
« Svar #70: 28 Jan 2009, 22:14 »

Det gør han.. Tro mig hehe.. Han laver så mange assist's :b..

Præcis det du nævner med ungdomsholdet er hvad jeg tænkte. Man kan tage det op om et par år  Thumbs Up

Så håber jeg da endnu mere på det.. nice.. Thumbs Up

Godt så.. bare vi er enige Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
10# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #71: 28 Jan 2009, 23:57 »



10# Preseason – Real Zaragoza
 



Freiburg - Zaragoza 1-2
0-1 Pulido '36
0-2 Valero '57
1-2 Idrissou '63

Bari - Zaragoza 1-2
0-1 Herrero '32
1-1 Strambelli '73
1-2 Adrián '90+

Jaén - Zaragoza 0-6
0-1 Gil selvmål '43
0-2 Oliveira '60
0-3 Oliveira '68
0-4 Oliveira '71
0-4 Luccin sent off '74
0-5 Luisma '87
0-6 Ewerthon '90+

Barakaldo - Zaragoza 1-4
0-1 Oliveira '2
0-2 Ruben '9
0-3 Oliveira '41
1-3 Egaña '69
1-4 Arizmendi '77

Lorca - Zaragoza 0-2
0-1 Generelo '85
0-2 Ruben '87

Sporting Gijón - Zaragoza 1-4
0-1 Oliveira '24
0-2 Ruben '52
1-2 Bilic '62
1-3 Ruben '69
1-4 Oliveira '90+
29-08-09

Der er ikke blevet spillet fodbold på La Romareda siden trettende juni og det trætte græstæppe har fået lov til at hvile i oprykkernes bestræbelser på at blive klar til den kommende sæson i Primera Dívision. Real Zaragoza har dog været vidt omkring og det er blevet til seks kampe på fremmed græs i Italien, Spanien og Tyskland. Første opgave var SC Freiburg fra anden Bundesliga på badenova-stadion og foran 17.813 kunne hjemmepublikummet se deres helte komme bagud med to mål i løbet af anden halvleg. Pulido steg højest i første halvleg efter et hjørnespark, mens indskiftede Valero hamrede bolden i kassen fra kanten af feltet uden chance for målmanden. Den camerounske landsholdsangriber Idrissou oversprintede Zaragoza-forsvaret efter 63 minutter, hvor efter angriberen bragede bolden ind bag Doblas, men tyskerne kom aldrig tættere på end 1-2.

Zaragoza fortsætte det uimponerende spil i Italien, hvor Bari blev slået med 2-1 efter et sent mål fra Adrián og man kunne rejse hjem til Spanien med den ventede sejr i bagagen. Jaén var næste offer og her foldede Ricardo Oliveira sig ud på elleve minutter med et vaskeægte hattrick i en kamp som Zaragoza vandt med hele 6-0. Peter Luccin blev ellers kampens store synder med flere brændte chancer igennem kampen og med seksten minutter igen modtog han det røde kort for en svinsk tackling, som ikke fortjente andet end et tidligt bad.

Det satte gang i Zaragoza og de sidste tre kampe blev vundet med stensikkert 4-1, 2-0 og 4-1, hvor stort set alle spillere kom i aktion. Zaragoza havde store problemer med offensiven i de første to kampe, hvor der blev brændt alt for meget, men til sidst fik Arizmendi, Oliveira og de andre styr på det, hvorefter de mange chancer blev omsat til mål.

Zaragoza har i øvrigt solgt en midtbanespiller og en angriber, men José Soler har handlet hurtigt og fundet to erstatninger i to spanske storklubber. Zaragoza har solgt Peter Luccin til Marseille, mens Sporting Lissabon har investeret i den 28-årige Ewerthon, som længe har ønsket at forlade La Romareda. Hvem Soler har hentet må du vente med at se til, der kommer update igen..

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #72: 29 Jan 2009, 19:01 »

Gudaw..  Wink

Jeg regner med at i får en gennemgang af truppen i aften og så får bloggen lige en uges pause fordi jeg rejser til Grand Canaria.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 10# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #73: 29 Jan 2009, 19:03 »

Lækkert med en trupgennemgang Jimmy. Glæder jeg mig til Thumbs Up
God tur i øvrigt. Har selv været der for et par år siden. Fantastisk ø! Peace
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 10# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #74: 29 Jan 2009, 19:04 »

Gudaw..  Wink

Jeg regner med at i får en gennemgang af truppen i aften og så får bloggen lige en uges pause fordi jeg rejser til Grand Canaria.. Thumbs Up

Okay lyder rigtig godt, 2 rigtig gode updates du har haft og det er nogle utroligt gode/spændende du har gjort Opstemt De virker til at være meget velovervejet Opstemt

Ærgerligt med en uges pause, men du må have en god ferie Opstemt så har jeg i hvert fald sagt det Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010