home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108471 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #30: 21 Jan 2009, 21:02 »

jaa!

Så må jeg jo hellere få den oploadet så.. hehe.. Rullende Øjne

Jimmy, du ved jo godt at min spådom holder............

I'm magic, PETER MAGIC!!!!! Opstemt

Ikke med celta - og Valencia kunne godt blive slået ud af Copa del Rey af Atlético, selvom de hvide pt. er 2'er i ligaen..

Nu er der ikke meget Magic over ham så det går nok.. hehe Hævet Øjenbryn
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #31: 21 Jan 2009, 21:03 »



3# Preseason - Real Zaragoza



José Soler har fået en mere end godkendt start hos nedrykkere fra Zaragoza og den nordspanske klub har sikret sig fem ud af fem mulige sejre. Holdet lagde ud med at rejse til det sydlige Spanien, hvor det halvprofessionelle Marbella blev første offer. Den 11-årige klub tabte ironisk nok med 11-0 på hjemmebane. Javier Arizmendi blev kampens store oplevelse med fire scoringer i første halvleg, mens hans afløser Ewerthon scorede hattrick i anden halvleg. Ricardo Oliveira blev dobbelt målscorer, mens David Generelo og Gabi hver blev noteret for en enkelt pind i den totale ydmygelse og perfekte opstart for Blanquillos.

Zaragoza nåede et hurtigt pitstop i Aragón inden turen gik til Holland, hvor FC Volendam inviterede indenfor på Kras Stadion. Kampen blev en del tættere end forventet og holdet fra Æresdivisionen leverede god modstand i første halvleg, hvor begge mandskaber havde chancer til at score flere gange. Zaragozas anfører Alberto Zapater havde første halvlegs største chance, da han efter 24 minutter bankede bolden på stolpen langt udefra. I anden halvleg kom afgørelsen ved et drømmehug fra Gabi’s højre fod fra 30 meter og bolden endte helt oppe i højre målhjørne uden for målmand Kok’s rækkevidde. 

Zaragoza fortsatte de imponerende takter ved at besejre italienske Sassuolo med 3-0 og spanske Lorca med 2-0 inden spanske Zamora i den sidste testkamp blev ydmyget med hele 8-0. Real Zaragoza indleder sin jagt på oprykning den 31. august på La Romareda, hvor en af de største rivaler kommer på besøg. Real Sociedad er det hold som får første mulighed får at stikke en kæp i oprykningsdrømmene for de ambitiøse nordspaniere, men mon ikke det bliver en brag af en kamp.

José Soler indleder sæsonen med et uændret hold, da Zaragoza har formået at holde på Roberto Ayala, Carlos Cuartero og Ricardo Oliveira som har været de spillere, der har størst kamp om. Soler har heller ikke solgt en eneste spiller, men han må alligevel starte uden par spillere der er blevet skadet i opstartsfasen. Carlos Diogo, Roberto Ayala, Jorge Lopez, Franck Songo’o og Juan Pablo Caffa er alle spillere med rødder i start 11’eren og det kan hæmme Zaragoza i opstarten.

Mål
Ricardo Oliveira 7
Javier Arizmendi 5
Gabi 5
Ewerthon 4
David Generelo 2

Assists
Juan Pablo Caffa 5
Javier Arizmendi 3
Ricardo Oliveira 2
Fábio Coentrão 2
Ewerthon 2
Gabi 2

Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Gæst
 
Sv: 3# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #32: 21 Jan 2009, 21:07 »

God update og rigtig fedt man lige får at vide med hvor mange mål de diverse spillere på holdet har scoret og hvor mange assists de har lavet. God detalje at få med Smiley. Grafikken er jo enkelt. Lad mig gætte. Newton Heath eller Cesc, right?
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2# Ny træner - Real Zaragoza
« Svar #33: 21 Jan 2009, 21:11 »

Hold da op en start!

Smukt skrevet i et lækkert simpelt setup. Sproget giver mening, og bloggen er ikke fyldt med ligegyldigheder hverken i indholdet eller rent grafisk. Ingen tvivl om hvorfor du er blogmesteren.  Thumbs Up

Ligeledes et spændende klubvalg, en klub hvor man forventer succes lige fra start, og lunten kan være temmelig kort fra ledelsens side, hvilket er en prøve i sig selv.

Du har ihvertfald fundet endnu en fast læser, jeg ser frem til at følge dine næste updates!

Perfekt arbejde, ser frem til mere fra din hånd!

/Yakushin

Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1# Intro - Real Zaragoza
« Svar #34: 21 Jan 2009, 21:13 »

Hehe.. ikke så langt.. skal til 16. spillerunde i første sæson.. Opstemt

Hvordan gik det så de første sæsoner så?

Jeg vandt liga adelante i første sæson , anden sæson blev jeg nummer 8 Skuffet 1  point fra Uefa Bold SkuffetSkuffet

Her i starten af 3 sæson ligger jeg nummer 1 med 5 sejre ud af 5 mulige Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Preseason - Real Zaragoza
« Svar #35: 21 Jan 2009, 21:39 »

God update og rigtig fedt man lige får at vide med hvor mange mål de diverse spillere på holdet har scoret og hvor mange assists de har lavet. God detalje at få med Smiley. Grafikken er jo enkelt. Lad mig gætte. Newton Heath eller Cesc, right?

Mange x2 Thumbs Up Det er jeg glad for at du synes Wink

Det er Newton Heath.. Thumbs Up

Hold da op en start!

Smukt skrevet i et lækkert simpelt setup. Sproget giver mening, og bloggen er ikke fyldt med ligegyldigheder hverken i indholdet eller rent grafisk. Ingen tvivl om hvorfor du er blogmesteren.  Thumbs Up

Ligeledes et spændende klubvalg, en klub hvor man forventer succes lige fra start, og lunten kan være temmelig kort fra ledelsens side, hvilket er en prøve i sig selv.

Du har ihvertfald fundet endnu en fast læser, jeg ser frem til at følge dine næste updates!

Perfekt arbejde, ser frem til mere fra din hånd!

/Yakushin
 


Mange tak Yakushin Wink

Mange tak for de mange flotte ord.. jeg takker & bukker Thumbs Up

Ja jeg tror også lunten er kort - men det er sgu i orden med det hold - alt under førstepladsen er for dårligt.. Wink

Mange tak - det er jeg rigtig glad for at høre Thumbs Up

tak tak Thumbs Up

Jeg vandt liga adelante i første sæson , anden sæson blev jeg nummer 8 Skuffet 1  point fra Uefa Bold SkuffetSkuffet

Her i starten af 3 sæson ligger jeg nummer 1 med 5 sejre ud af 5 mulige Wink

Nice.. Thumbs Up  Det er da fandeme da også bittert - men godt klaret med et oprykkerhold..

Endnu mere nice.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #36: 22 Jan 2009, 14:02 »



4# Som ventet - Real Zaragoza



LIGA Adelante er nu ti runder gammel og nedrykkerne fra Zaragoza er helt som forventet i førersædet med 25 point takket være otte sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag. Det er fire point mere end Las Palmas som i øjeblikket indtager andenpladsen foran Gimnástic, Real Sociedad og Hércules. Men ligaen er stadig utrolig tæt hele vejen igennem og det er faktisk kun Zaragoza i toppen og Sevilla Atlético der i bunden som har formået at skabe et lille hul. Sevillas andethold er i overhængende fare for at rykke ned med sølle to point i de første ti kampe, men oprykkerne fra Girona har også meget at gøre endnu. Salamanca og Levante er de sidste to hold under stregen og hvor de er endt der er mig stadig en gåde, da begge efter mit hoved hører til i top10.

Som lovet har Jose Solers mandskab indledt en kontrolleret offensiv med tekniske lækkerier og de to kanter har Juan Pablo Caffa og Gabi har tryllebundet med sammenlagt elleve assists. Javier Arizmendi og Ewerthon er ligaens farligste duo med otte og seks scoringer, men også Oliveira og Braulio har scoret i denne sæson. Men der er faktisk rigtig mange spillere, der har gjort sig positivt bemærket i den første fjerdedel af sæsonen og det har været med til at drive Zaragoza fra point til point til trods for de mange skader. Caffa, Diogo, Songo’o, Herreo, López, Pavón, Valero, Coentrão, Ewerthon, Generelo, Pulido, Pignol, Oliveira og Arizmendi har alle været ude i mindst en uge af gangen, dog ikke på samme tidspunkt.

Diogo, Generelo, López og Ewerthon er dog de eneste der tilbage på skadeslisten, så mon ikke Zaragoza går en endnu lysere tid i møde. Inden for to uger er tre tilbage i fuld træning og i starten af januar kan Jorge López få sin længeventede debut for Zaragoza. Den 30-årige højrekant skiftede i sommers fra Racing Santander for en overgangssum på 26.000.000 kroner og Zaragozas fans hungrer efter at se ham i aktion.


« Seneste Redigering: 22 Jan 2009, 14:20 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #37: 22 Jan 2009, 16:43 »

Super lækker update. Det er godt at se, at Zaragoza er kommet godt fra start i ligaen. Imponerende start. Det er skuffende at se et hold som Celta langt nede i tabellen. Han må da snart blive fyret? Har jeg ret? Hehe..

Ewerthon synes jeg godt nok ser farlig ud.

Endnu engang super update, og det er lækkert at få et indblik i din trup ved hjælp af links du poster.

KIU JimmyGP Thumbs Up

Med Venlig Hilsen /superpew
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #38: 22 Jan 2009, 18:20 »

Super lækker update. Det er godt at se, at Zaragoza er kommet godt fra start i ligaen. Imponerende start. Det er skuffende at se et hold som Celta langt nede i tabellen. Han må da snart blive fyret? Har jeg ret? Hehe..

Ewerthon synes jeg godt nok ser farlig ud.

Endnu engang super update, og det er lækkert at få et indblik i din trup ved hjælp af links du poster.

KIU JimmyGP Thumbs Up

Med Venlig Hilsen /superpew

Mange tak skal du have.. Ja det går lidt for godt - jeg har dog ikke noget problem med at tromle alt modstand i LIGA Adelante.. det bliver først svært hvis vi kommer op.. Celta er jeg selv meget skuffede over - men de har ikke fyret træneren endnu..

Det er han skam også - men det er de andre angribere nu også med undtagelse af Braulio..

Mange tak.. Glad for ar du kan lide det og jeg synes også selv de links er vigtige for jer.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Jan 2009, 18:27 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #39: 22 Jan 2009, 18:48 »

Så har du gud-død'me kaldt mig en spåKÆLLING i en PB! Tsk, tsk, tsk Jim-se drengen. Wink

Kan vi forvente en Copa del Rey update snart, hvor alle kan se, at jeg i det mindste KAN spå noget rigtigt. Wink Peace

FORTSÆT!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #40: 22 Jan 2009, 20:55 »

Rigtig fed blog du har gang i der jimmy Smiley
jeg vil helt sikkert følge med.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #41: 22 Jan 2009, 22:08 »

Så har du gud-død'me kaldt mig en spåKÆLLING i en PB! Tsk, tsk, tsk Jim-se drengen. Wink

Kan vi forvente en Copa del Rey update snart, hvor alle kan se, at jeg i det mindste KAN spå noget rigtigt. Wink Peace

FORTSÆT!

Det kunne jeg da ikke finde på at kalde dig.. hehe.. eller kunne jeg..  crazy  Rullende Øjne

I kan nok få en halvvejs update engang i morgen..  Thumbs Up der er lidt Copa i den.. Peace

Rigtig fed blog du har gang i der jimmy Smiley
jeg vil helt sikkert følge med.

Mange tak Baliian.. Skal vi snart se noget nyt fra dig?

Det er jeg rigtig glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Gæst
 
Sv: 4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #42: 22 Jan 2009, 22:10 »

Verdensklasse. Intet mindre Jimmy. Kan kun sige det sådan Thumbs Up.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Som ventet - Real Zaragoza
« Svar #43: 24 Jan 2009, 00:17 »

Verdensklasse. Intet mindre Jimmy. Kan kun sige det sådan Thumbs Up.

Mange tak AFC.. jeg takker og bukker Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
5# Halvvejs - Real Zaragoza
« Svar #44: 24 Jan 2009, 00:25 »



5# Halvvejs - Real Zaragoza



Hvis man skulle skrive et eventyr om det faldende storhold der efter en dramatisk sæson rykkede ned i næstbedste række ville Zaragoza være et godt bud. Holdet har været udsat for en masse prøvelser i sæsonens første enogtyve kampe og her er de løst opgaven til perfektion hele sytten gange. Tre kampe er endt uafgjort og Zaragoza har stadigvæk blot lidt et nederlag i denne sæson, hvilket kom i hus da man tabte 1-0 på udebane til Córdoba i tredje spillerunde. Men det nederlag er efterhånden gået i glemmebogen og Zaragoza er kommet på autopilot med otte points forspring i toppen med hele 54 point. Tenerife og Real Sociedad indtager de efterfølgende pladser med henholdsvis 46 og 40 point, mens Hércules forsøger at overtage den oprykningsgivende 3. plads blot to point efter Real Sociedad.

I den anden ende af tabellen ser det mere og mere håbløst ud for Sevilla Atlético, der kunne har høstet sølle fem point i de første kampe. Men ellers er der tæt kamp om de øvrige nedrykningspladser og uden for oprykningspladserne kæmpes der indædt om topplaceringer. I mine øjne tror jeg Huesca og Girona ryger ned sammen med Sevilla Atlético i den tredje bedste række, men jeg kan ikke blive klog på om Salamanca bliver det sidste hold der ryger. Holdet spiller som nat og dag, men de er nød til at stabilisere sig og få styr på det store potentiale de har i truppen.

Roberto Ayala har oplevet en ny ungdom på La Romareda og den 35-årige argentiner rundende i tyvende spillerunde sin kamp nummer 50 for Zaragoza. Han styrer forsvaret med hård hånd og et godt samarbejde med sine andre forsvarere og målmand Antonio Doblas har stor andel i at Zaragoza er det hold i LIGA Adelante, som har lukket færrest mål ind. Ayala står i øvrigt også noteret for to mål og to assists, men også Rubén Pulido står noteret for to scoringer, mens reserven Chus Herrero er forsvarets topscorer med fire mål.

I Copa del Rey tromler Zaragoza derud som José Soler også spåede før sæsonen og holdet har med frækt angrebsspil spillet sig frem til kvartfinalen i den prestigefyldte pokalturnering. Hércules og Tenerife blev ekspederet ud henholdsvis 2-1 og 1-0 på La Romareda, mens man i fjerde runde stod over for Recreativo Huelva fra Primera Dívision. Zaragoza gik dog uimponeret til opgaven både hjemme og ude, hvilket resulterede i flot 3-1 sejr i den første kamp og en sikker 1-0 sejr i den anden. I femte runde fik man igen æren af at starte på La Romareda og to mål fra Ricardo Oliveira sikrede en vital 2-0 sejr over gæsterne fra Mallorca. På ONO Estadi i de solrige Palma de Mallorca fik de betalende tilskuere fuld valuta for pengene med tre scoringer i første halvleg. De tre scoringer holdt til et minut før tid, hvor Braulio kunne sende det udlignede mål i kassen til 2-2 og samlet 4-2 til LIGA Adelante-mandskabet fra Zaragoza. Ricardo Oliveria er i øvrigt Zaragozas topscorer i turneringen med fem træffere, hvilket kun overgås af Mariano Pavone (6) fra Betis og Guillermo Franco (7) fra Villarreal.

Zaragoza er det lavest rangeret hold der er tilbage i turneringen og i deres kvartfinale møder de Racing Santander, som de bør kunne sende ud over to kampe. I en eventuel semifinale kommer Real Zaragoza virkelig i ilden, da man kommer til at stå overfor enten FC Barcelona eller Valencia.

De øvrige kvartfinaler er som følger:

Barcelona - Valencia
Betis - Villarreal
Sevilla - Real Madrid


« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 13:07 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010