home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108806 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: 15# Rundt om Zapater - Real Zaragoza
« Svar #120: 12 Feb 2009, 23:24 »

Suverænt. Smiley

Normalt forveksler jeg interwiev's i blogs, med nye og ukompetente blogskrivere, men du ændrer min mening!

Respekt til dig, kan rigtig godt lide dine blogs. Smiley

KIU.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Rundt om Zapater - Real Zaragoza
« Svar #121: 12 Feb 2009, 23:33 »

Fantastisk interview af Zapter, og så er det jo genialt at lade os brugere stille spørgsmålene..

Det er fedt, at du kan skabe bloggen ved hjælp af os brugere også..

Jeg har ikke fået kommenteret i et stykke tid, og det er jeg ked af hehe.. Bliv endelig ved Jimmy Thumbs Up!
Logged

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 15# Rundt om Zapater - Real Zaragoza
« Svar #122: 12 Feb 2009, 23:58 »

Syntes det med interviewerne er genialt Jimmy , man kommer tæt på holdet , og det er jo fremragende Wink

Bliv endelig ved Wink

Glæder mig allerede til næste update Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Rundt om Zapater - Real Zaragoza
« Svar #123: 13 Feb 2009, 13:43 »

Suverænt. Smiley

Normalt forveksler jeg interwiev's i blogs, med nye og ukompetente blogskrivere, men du ændrer min mening!

Respekt til dig, kan rigtig godt lide dine blogs. Smiley

KIU.

Mange tak Thumbs Up

Det er jeg da rigtig glad for - tak Wink

Tak for det!! er jeg glad for Thumbs Up

Det vil jeg gøre Thumbs Up

Fantastisk interview af Zapter, og så er det jo genialt at lade os brugere stille spørgsmålene..

Det er fedt, at du kan skabe bloggen ved hjælp af os brugere også..

Jeg har ikke fået kommenteret i et stykke tid, og det er jeg ked af hehe.. Bliv endelig ved Jimmy Thumbs Up!

Mange tak - Ja i skal jo også være med.. Thumbs Up

Jeg synes at det giver jer et helt andet forhold til bloggen når i får lov at være med..

Det er helt i orden - det går nok Wink Det vil jeg gøre Thumbs Up

Syntes det med interviewerne er genialt Jimmy , man kommer tæt på holdet , og det er jo fremragende Wink

Bliv endelig ved Wink

Glæder mig allerede til næste update Wink

Tak for det.. det var også tanken..  Thumbs Up

Det vil jeg gøre Wink

Er jeg glad for Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
16# Flying - Real Zaragoza
« Svar #124: 13 Feb 2009, 15:57 »



16# Flying - Real Zaragoza



Februar er lige begyndt og kalenderen siger nu 2010, hvilket betyder at der spillet præcist tyve kampe i Primera Dívision. Real Madrid topper stadig ligaen med 45 point foran ærkerivalerne Barcelona, som med 42 point er syv point foran Valencia på tredjepladsen. Athletic Bilbao, Getafe og Zaragoza indtager de efterfølgende pladser med 35, 35 og 34 point. Men der er tæt kamp om bronzemedaljerne i denne sæson og der er blot to point fra nummer tre til nummer ni, hvor også Atlético Madrid, Sevilla og Betis befinder sig. I den tunge ende af tabellen ligner Numancia en stensikker nedrykker med blot ni point, mens Osasuna, Deportivo og Sporting Gijón skal forsøge at hente Tenerife og Espanyol i forsøget på at overleve i Primera Dívision. Det ser svært ud for de tre i farezonen og det betyder at der er masser af spænding i begge ender af tabellen med atten runder igen.

Oprykkerne Real Zaragoza er i sandhed flyvende med placeringen som nummer seks, men det har haltet lidt de sidste ti runder, men holdet er stadig godt med ni sejre, syv uafgjorte og fire nederlag. Det skyldes i høj grad den 20-årige målmand Sergio Asenjo, som til trods for at han kun har holdt målet rent i seks af sine nitten kampe har udviklet sig til at være én af de vigtigste spillere i hele Zaragoza-truppen. Flotte præstationer har åbnet storklubbernes øjne for målmandstalentet og både Barcelona & Real Madrid har fulgt keeperen intensivt de seneste par måneder. Det er dog kun blevet ved interessen og med Asenjos frikøbsklausul kan han blive en dyr herre for de interesserede klubber, da den lyder på svimlende 1.000.000.000 kroner.   

Der var store forventninger Xabi Prieto og Angel di María før sæsonen gik i gang og selv om det samlet set kun er blevet til fire mål og syv assists til sammen skaber de to store problemer for de fleste backs i ligaen. De store forventninger er godt nok ikke blevet indfriet endnu, men de to arbejder knaldhårdt kamp efter kamp efter kamp og det er en ren fornøjelse at følge de to. Det skyldes dog ikke kun de to kantspillere, men simpelthen at Javier Arizmendi, Ricardo Oliveira, Marco Ruben og Adrián brænder alt for mange chancer. Det har José Soler nu taget konsekvensen af og sendt Adrián ned til u19-holdet, mens man har investeret 2.200.000 kroner i den 25-årige brasilianer Bruno Moraes. Moraes er hentet i Porto, hvor han var placeret på reserveholdet.

Bruno Moraes er en meget intelligent spiller og hans førsteberøringer samt fabelagtige teknik skal være med til at sende Prietos og di Marías indlæg i kassen. Han er noget af et sats da han ikke er den fødte målsluger, men José Soler tror på angriberen, som har fået en 4-årig kontrakt. Moraes takker forhåbentlig for tilliden og han er forhåbentlig den spiller, som skal være til at omsætte de mange chancer til mål.


« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 23:39 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 16# Flying - Real Zaragoza
« Svar #125: 13 Feb 2009, 23:50 »

Jeg overvejer at gøre lidt ud af Alberto Zapaters ligakamp nummer 200 for Zaragoza og det bliver endda på La Romareda.. er det noget jeg skal forsøge mig med?
Logged

- Veni, vidi, vici -

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 16# Flying - Real Zaragoza
« Svar #126: 13 Feb 2009, 23:57 »

Både og. Du må gerne skrive noget om det i din næste update, men det skal heller ikke fylde det halve af updaten Peace
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 16# Flying - Real Zaragoza
« Svar #127: 14 Feb 2009, 10:28 »

Både og. Du må gerne skrive noget om det i din næste update, men det skal heller ikke fylde det halve af updaten Peace

Oki.. Kampen er mod Tenerife på La Romareda og det er 31. spillerunde.. Så kan det evt. være introen til en update i stil med den seneste og så finder jeg på noget andet til de sidste syv kampe.. Thumbs Up

Tak for svaret El Kun Thumbs Up

EDIT: Det er 32. spillerunde og derfor skal jeg finde på noget om de sidste seks kampe.. Peace
« Seneste Redigering: 14 Feb 2009, 10:53 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #128: 14 Feb 2009, 12:14 »



17# 200 - Real Zaragoza



José Soler nærmer sig sin kamp nummer 100 i spidsen for Real Zaragoza og med blot seks runder tilbage af årets Primera Dívision bliver det ikke i denne sæson, hvor han når det jubilæum. Soler har indtil videre stået i spidsen for Zaragoza i 92 kampe og det har været med stor succes. Bestyrelsen er sammen med spillere og fans utrolige tilfredse med ham og han er ligeledes yderst tilfreds med tilværelsen i det nordspanske, selvom flere klubber har vist interesse i den talentfulde træner. Men apropos jubilæum er Alberto Zapater netop blevet fejret på La Romareda, da han spillede sin kamp nummer 200 i den hvide trøje og det blev fejret med en flot 3-1 sejr over Tenerife. Anføreren er virkelig en institution i klubben og dette jubilæum blev fejret i stor stil på både La Romareda og i byen, som har virkelig har fået fodboldfeber.
Feberen skyldes ikke kun Alberto Zapater, men simpelthen at holdet på magisk vis har holdt fast i placeringen i den sjove ende af tabellen. Zaragoza er overraskende placeret som nummer fem med seks kampe igen og holdet er noteret for 15 sejre, 12 uafgjorte og blot fem nederlag, men Valencia og Atlético ånder dem i nakken. Valencia er blot et point bagefter, mens Atlético er to efter og der er ikke plads til fejltagelser, hvis topplaceringen skal fastholdes for de ambitiøse oprykkere. Det forjættede land; Champions League er også indenfor rækkevidde, da Getafe på fjerdepladsen kun har skrabet sølle to point mere sammen, men kan det lykkes for et oprykkerhold at komme i CL i første hug? Det vil tiden vise og der bliver hård kamp fjerde til ottendepladsen. 

Ricardo Oliveira er i øjeblikket både topscorer for Zaragoza, men med tyve scoringer er hans også topscorer i Primera Dívision og han er stærkt med medvirkende til hvorfor Zaragoza er tophold. Oliveria har i sine 103 kampe for klubben scoret hele 62 gange og det svarer til at brasilianeren i gennemsnit scorer 0,619 mål per kamp. Den 29-årige angriber har stadig 3 år tilbage af sin kontrakt med oprykkerne og med ingen interesserede købere ser det ud til at Soler får lov til at beholde endnu én af sine mange guldfugle lidt endnu. Oliveira skulle eftersignede være ovenud lykkelig for at være fast mand på La Romareda og det eneste han ønsker pt. er mere målfarlighed på landsholdet. Oliveira har i fjorten kampe for hjemlandet blot nettet tre gange og det er ikke godt nok for en så målfarlig herre.

1. Sergio Asenjo - 6. Chus Herrero - 17. Xabi Prieto
19. Javier Arizmendi - 22. Rubén Pulido
21. Alberto Zapater

Kampe siden sidst

Primera Dívision
Player Stats
Team Stats

Zaragoza
s slutprogram
Sporting Gijón (ude)
Real Betis (hjemme)
Espanyol (ude)
Real Madrid (hjemme)
Athletic Bilbao (ude)
Racing Santander (hjemme)

Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #129: 15 Feb 2009, 07:29 »

Som lovet Jimmy så har jeg lige læst det hele, og det blev som forventet en dejlig fornøjelse.

Da du sagde Lars Jørgensen var journalistens navn, tænkte jeg straks på håndbold spilleren, er det noget du selv havde tænkt over? Og så er jeg skuffet over man ikke fik noget billede af damen Skuffet

Desuden var det nogle dejlige realistiske interwievs du lavede. Dit spil, både i første og anden sæson er jo helt imponeret, og en eller anden dag, må du lige lære mig noget taktisk.

Jeg kunne godt lige tænke mig et SS af dit sidste indkøb, Bruno Moraes da jeg ikke kan se det nogle steder?

Jeg glæder mig til at se om du kan komme i europa, allerede i første år. Jeg tror på det, for med undtagelsen af Real Madrid er det et overkommeligt program du har, efter min mening.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #130: 16 Feb 2009, 10:19 »

Som lovet Jimmy så har jeg lige læst det hele, og det blev som forventet en dejlig fornøjelse.

Da du sagde Lars Jørgensen var journalistens navn, tænkte jeg straks på håndbold spilleren, er det noget du selv havde tænkt over? Og så er jeg skuffet over man ikke fik noget billede af damen Skuffet

Desuden var det nogle dejlige realistiske interwievs du lavede. Dit spil, både i første og anden sæson er jo helt imponeret, og en eller anden dag, må du lige lære mig noget taktisk.

Jeg kunne godt lige tænke mig et SS af dit sidste indkøb, Bruno Moraes da jeg ikke kan se det nogle steder?

Jeg glæder mig til at se om du kan komme i europa, allerede i første år. Jeg tror på det, for med undtagelsen af Real Madrid er det et overkommeligt program du har, efter min mening.

Det er jeg glad for Lars Thumbs Up

Ja det tænkte jeg faktisk på, men først da jeg havde postet updaten.. Men sport og Lars J er da ikke en dårlig kombi..  Nah jeg havde faktisk taget et af den lækre pige der var på mit hotel, men det var alt for dårlig kvali..  Ubeslutsom

Mange tak.. er jeg glad for at du synes.. Jeg er født under en heldig stjerne og spiller ud over stepperne fodbold.. det virker åbenbart også i 09'eren.. det er mit taktik fra 07'eren der stadig virker.. hehe.. Så kig i en gammel blog fra mig.. der ligger den sikkert.. Wink

Jeg vil indrømme at han er floppet så et SS er næsten ikke nødvendigt..  Sur Til gengæld er der kommet gang i de andre angribere.. host host Oliveira.. Thumbs Up

Det gør jeg også - jeg håber virkelig på det.. jeg frygter faktisk endnu mere gummiben end Real Madrid.. Men helt enig.. det bør give euroæpisk.. Thumbs Up

Tak for den flotte kommentar.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #131: 16 Feb 2009, 11:45 »

Okay Jimmy. Efter som jeg nu kom tilbage igår efter min 14 dages 'ferie' har jeg overraskende nok ikke fået tid til at læse dette igennem som jeg har lovet jo. Først og fremmest vil jeg sige at de updates jeg har glippet før, er simpelthen bare så højniveauet som det kan være. Du foremår virkelig at fange mig i teksten. Grafikken er også dejlig simpel, så det skal der heller ikke røres ved. Din ligaplacering er da også ganske tilfredsstillende. Ham Zapater ser sku da god ud.

Jeg kender ikke meget til ham, og efter at have kigget på SS'et/erne af ham, kan jeg se tydelige forbedringer. Det er da godt at se, at du kan foremå at gøre ham til en klasse spiller. Han er bestemt en spiller jeg vil kigge nærmere på. Ikke i og med at jeg nu for det første også blev lidt klogere på ham i dit fantastiske interview med ham, om hans kamp nummer 200. Skide godt Jimmy. Det ser bare ud til at køre. Det er ihvf. en udemærket blog du har samlet dig til. Glæder mig til at høre mere om Real Zaragoza og om Alberto Zapater.. Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #132: 16 Feb 2009, 14:30 »

Okay Jimmy. Efter som jeg nu kom tilbage igår efter min 14 dages 'ferie' har jeg overraskende nok ikke fået tid til at læse dette igennem som jeg har lovet jo. Først og fremmest vil jeg sige at de updates jeg har glippet før, er simpelthen bare så højniveauet som det kan være. Du foremår virkelig at fange mig i teksten. Grafikken er også dejlig simpel, så det skal der heller ikke røres ved. Din ligaplacering er da også ganske tilfredsstillende. Ham Zapater ser sku da god ud.

Jeg kender ikke meget til ham, og efter at have kigget på SS'et/erne af ham, kan jeg se tydelige forbedringer. Det er da godt at se, at du kan foremå at gøre ham til en klasse spiller. Han er bestemt en spiller jeg vil kigge nærmere på. Ikke i og med at jeg nu for det første også blev lidt klogere på ham i dit fantastiske interview med ham, om hans kamp nummer 200. Skide godt Jimmy. Det ser bare ud til at køre. Det er ihvf. en udemærket blog du har samlet dig til. Glæder mig til at høre mere om Real Zaragoza og om Alberto Zapater.. Thumbs Up

Mange mange tak for de flotte ord - er jeg rigtig glad for at du synes og igen Tak Thumbs Up

Zapater er en fantastisk spiller, som jeg også var ret glad i 08'eren.. Ja jeg kan også se forbedringer og det er fandeme dejligt.. Gør det.. han er go Thumbs Up

MAnge tak.. det er jeg også glad for a t høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #133: 16 Feb 2009, 17:03 »

Tørster folket efter en update?
Logged

- Veni, vidi, vici -

sindsygt
Gæst
 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #134: 16 Feb 2009, 17:05 »

JAAA!!!! Tunge Tunge Tunge Tunge Tunge crazy crazy crazy Shockeret Shockeret Shockeret
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010