home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 108837 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #135: 16 Feb 2009, 17:07 »

Indeed we do Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #136: 16 Feb 2009, 17:09 »

Tørster folket efter en update?

Øøøøhhmmm..... Det spørgsmål bør du ikke engang stille? crazy
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 17# 200 - Real Zaragoza
« Svar #137: 16 Feb 2009, 17:15 »

JAAA!!!! Tunge Tunge Tunge Tunge Tunge crazy crazy crazy Shockeret Shockeret Shockeret

Godt så Thumbs Up

Indeed we do Opstemt

Igen godt så Thumbs Up

Øøøøhhmmm..... Det spørgsmål bør du ikke engang stille? crazy

Ahhh.. ville da bare lige mærke efter.. hehe Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #138: 16 Feb 2009, 17:15 »



18# De sidste seks - Real Zaragoza



Et overkommeligt slutprogram er endelig overstået for oprykkerne fra Real Zaragoza og sæsonen 2009/2010 i Primera Dívision er færdigspillet. Prædikatet oprykkere holder ikke længere og holdet kan nu kalde sig overlevere og overraskelse i stedet. Zaragoza har spillet en flot sæson og slutplaceringen er langt over forventet, da de hvidklædte ”Blanquillos” sluttede i top10 og nu skal i høre hvordan det gik for José Solers tropper i de sidste seks kampe.
Sporting Gijón - Zaragoza 1-2
0-1 Oliveira '4
0-2 Ruben '10
1-2 Bilic '51

Zaragoza - Betis 3-3
0-1 Odonkor  '8
0-2 Pavone '28
1-2 Parades '31
2-2 Moraes '47
3-2 Arizmendi '62
3-3 Nélson '90

Espanyol - Zaragoza 1-1
1-0 Tamundo '32
1-1 Arizmendi '81

Zaragoza - Real Madrid 0-1
0-1 Huntelaar '47

Athletic Bilbao - Zaragoza 3-2
1-0 Ustaritz '4
1-1 Oliveira '27
2-1 Llorente '29
2-2 Di María '33
3-2 Iñigo '39

Zaragoza - Racing Santander 2-0
1-0 Moratón (selvmål) '81
2-0 Moratón (selvmål) '86


På et proppet stadion i Gijón kom Zaragoza hurtigt foran på mål fra Ricardo Oliveira og Marco Ruben inden kroatiske Mate Bilic fik reduceret i anden halvleg. Stillingen holdt kampen ud og med tre point kunne Zaragoza rejse hjem til La Romareda for at gøre klar til kampen mod Betis. Det blev en nervepirrende kamp med masser af mål, action og dramatik, hvor hjemmepublikummet var igennem hele følelsesregisteret. Betis sendte i dem gulvet med to scoringer, men tre scoringer fra deres helte blev de sendt i himlen.  I dommerens overtid var det dog gæsternes skytsengel, der lukkede og slukkede med en helt fortjent udligning til 3-3. Den sene scoring sendte påvirkede moralen i omklædningsrummet og det påvirkede også spillet i den efterfølgende kamp mod Espanyol, hvor Zaragoza heldigt reddede et point med hjem.

La Romareda bød endnu gang indenfor til topkamp, da Real Madrid kom forbi og en yderst kedelig kamp blev afgjort to minutter inde i anden halvleg, da Klass-Jan Huntelaar fik prikket bolden over stregen. Den dårlige stime blev fuldt op på San Mamés, hvor et yderst veloplagt hjemmehold bød op til salsa og Zaragoza blev neddanset i første halvleg. Athletic Bilbao fik hul på bylden efter bare fire minutters spil og selvom Zaragoza desperat forsøgte at danse tilbage kunne Zaragoza-spillerne ikke helt de baskiske dansetrin. En sprudlende Fernando Llorente sendte sit 22. ligamål og hjalp uden tvivl sit hold til en vigtig sejr, der i sidste ende var med til at sikre niendepladsen for baskerklubben.

Et presset og rystet hjemmehold trådte ind på et næsten fyldt stadion og der blev virkelig heppet igennem for de hvidklædte helte. Zaragoza skulle have alle tre poin, hvis Solers tropper skulle sikre sig sjettepladsen og et veloplagt hjemmehold pressede ihærdigt på for at få bolden ind bag målmand Toño.

Det skulle ikke lykkes for Zaragoza-spillerne, men forsvarsspilleren José Moratón forlod La Romareda, som den mest populære spiller, da han sikrede Zaragoza sejren med to selvmål i kampens sidste ti minutter. Zaragoza slutter derfor overraskende på en flot sjetteplads og det betyder at Zaragoza indtager Europa og UEFA cuppen i den kommende sæson, hvor der er tårnhøje forventninger til Solers drenge. Josep Guardiola nuppede titlen som Årets Manager foran Juande Ramos og José Soler snuppede en flot tredjeplads. Derudover har Zaragoza meddelt, at La Romareda bliver udvidet i løbet af sommeren og om tre måneder er der plads til 5300 mere.


Logged

- Veni, vidi, vici -

sindsygt
Gæst
 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #139: 16 Feb 2009, 17:23 »

HolD kæft en klasse update, Jimmy,,,
Det holder virkelig klasse, det går!

Glæder mig til at høre mere om næste sæson Opstemt
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #140: 16 Feb 2009, 17:26 »

Haha fedt at Moráton laver dobbelt selvmål der i din kamp mod Racing Santander Thumbs Up. Ej, men Jimmy. Det her er sku en dejlig update også. Dejligt tekstmæssigt osv. Og så syntes jeg personligt det er dejligt med et overblik over Primera Division osv. efter hver dine updates. Og med spillere osv. Rigtig godt. Fortsæt bare Jimmy. Det er godt du hænger på i toppen.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #141: 16 Feb 2009, 17:51 »

Jamen super Jimmy!

Det var tæt på gummibenene, som du selv har udtrykt bange anelser for, som var ved at koste. Men selvom jeg regnede med du kun ville tabe mod Real, er jeg tilfreds, hvilket Zaragoza og du selv nok også er. En fantastisk sæson i La Premier Division, og næste år, går du vel efter Champions League?

I øvrigt dejligt bestyrelsen har udbygget dit stadion Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #142: 16 Feb 2009, 18:21 »

HolD kæft en klasse update, Jimmy,,,
Det holder virkelig klasse, det går!

Glæder mig til at høre mere om næste sæson Opstemt

Mange tak sindsygt..
Igen mange tak Thumbs Up

Det gør jeg skam også - glæder mig meget til at blogge om den Thumbs Up

Haha fedt at Moráton laver dobbelt selvmål der i din kamp mod Racing Santander Thumbs Up. Ej, men Jimmy. Det her er sku en dejlig update også. Dejligt tekstmæssigt osv. Og så syntes jeg personligt det er dejligt med et overblik over Primera Division osv. efter hver dine updates. Og med spillere osv. Rigtig godt. Fortsæt bare Jimmy. Det er godt du hænger på i toppen.

Ja det var lidt grineren, men den ene burde Di María burde være noteret for.. Men det tror jeg ikke jeg har prøvet før.. Mange tak for de flotte ord.. Wink

Ja nu er sæsonen jo slut, men jeg skal forsøge at hænge på i næste sæson.. Wink

Jamen super Jimmy!

Det var tæt på gummibenene, som du selv har udtrykt bange anelser for, som var ved at koste. Men selvom jeg regnede med du kun ville tabe mod Real, er jeg tilfreds, hvilket Zaragoza og du selv nok også er. En fantastisk sæson i La Premier Division, og næste år, går du vel efter Champions League?

I øvrigt dejligt bestyrelsen har udbygget dit stadion Thumbs Up

Mange tak lars Wink

Ja det var jo det jeg frygtede.. Skuffet Jeg er også meget tilfreds med sæsonen.. Nej jeg går stadig på en UEFA-cup plads..  Wink

Ja det er superfedt..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #143: 16 Feb 2009, 19:08 »

Super duper sæson Jimmy..

Det glæder mig, at du er kommet ud i Europa.. Jeg ønsker dig al held og lykke næste sæson, og glæder mig til at se, om der er nye ansigter at se i Zaragoza efter sommermånederne.

Ps. Håber også der kommer en trupgennemgang inden 3. sæson (:

KIU Thumbs Up

/superpew
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #144: 16 Feb 2009, 19:10 »

Hvordan ser økonomien på dette kommende storhold egentlig ud? Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #145: 16 Feb 2009, 21:56 »

Super duper sæson Jimmy..

Det glæder mig, at du er kommet ud i Europa.. Jeg ønsker dig al held og lykke næste sæson, og glæder mig til at se, om der er nye ansigter at se i Zaragoza efter sommermånederne.

Ps. Håber også der kommer en trupgennemgang inden 3. sæson (:

KIU Thumbs Up

/superpew

Mange tak - jeg er helt enig.. det er sgu sygt.. Thumbs Up

Det er sgu fedt.. glæder mig helt vildt.. Mange mange tak.. Det gør jeg også.. jeg har ingen anelse om hvad der skal handles, men jeg må jo bare kigge på hvem der forlader klubben, hvilke muligheder der er i klubben og hvilke midler jeg får stillet til rådighed.. Wink

Til dit ps.. selvf. gør det der.. med start 11'er, ss og det hele..  Thumbs Up

Det vil jeg gøre Thumbs Up

Hvordan ser økonomien på dette kommende storhold egentlig ud? Thumbs Up

Tja.. jeg kender ikke noget til transferbudgetet endnu - går ud fra de 140 jeg fik i sidste sæson.. men har vist overskud på 100.000.000 kroner.. men jeg må hellere spare lidt på transfers i år.. Skuffet
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #146: 18 Feb 2009, 11:58 »

Gode transfers, hvis man selv skal sige det.. Men det ser i nok først i aften.. Der kommer handler og trupgennemgang...
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #147: 18 Feb 2009, 17:33 »

VI VIL SE VILLA ELLER SILVA PÅ ROMAREDA!!!!!!! Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #148: 18 Feb 2009, 17:44 »

VI VIL SE VILLA ELLER SILVA PÅ ROMAREDA!!!!!!! Wink

Så gode er handler heller ikke - de er desværre lidt for dyre for mig de to.. Men jeg håber Villa vender "hjem" inden han slutter karrieren.. men han er selvf. kun 28.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 18# De sidste seks - Real Zaragoza
« Svar #149: 18 Feb 2009, 17:46 »

Så gode er handler heller ikke - de er desværre lidt for dyre for mig de to.. Men jeg håber Villa vender "hjem" inden han slutter karrieren.. men han er selvf. kun 28.. Wink

Skulle han vende "hjem", skulle det da være til Sporting Gijón! Wink
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010