home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 926 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 112516 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #165: 21 Feb 2009, 03:36 »

Ligefør jeg jubler af lykke. Jeg tror det er første gang, du ikke bare vinder derud af Opstemt

Det skriftlige er jo som altid godt, og så er det dejligt med den defensive stabilitet i Uefa Cuppen. Du skulle også meget gerne være der, hvor du er i pokalen, med de modstander du har mødt indtil videre. Nu glæder jeg mig så bare til at se om du kan besejre Valencia Smiley
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #166: 21 Feb 2009, 08:35 »

Tja, Copa'en skal du ryge ud af nu, hvor du skal møde Valencia Wink

Men jeg er da sikker på at du minimum ryger op på europa cup pladserne efter sæsonafslutningen! Thumbs Up

Er Uefa Cup'en lavet om, så det er gruppespil ligesom Champions League? Rullende Øjne
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 20# Tromsø & Preseason - Real Zaragoza
« Svar #167: 22 Feb 2009, 17:00 »

Spændende spændende start på sæsonen Jimmy..

Som jeg nævnte for nogle updates siden, så er det jo spændende som sagt, hvor meget et hold som Tenerife har klaret sig .. 6'er pt. er slet ikke dårligt hehe.. Nu er det dog Zaragoza det handler om, og jeg synes det er en flot start du har fået i Europa.. Jeg ønsker dig al held og lykke trods ligaplaceringo en.. Det gør jo bare bloggen mere spændende..

KIU Jimmy Thumbs Up!

Mange tak.. det er desværre bare ikke godt nok..  Skuffet

Ja jeg synes det er lidt vildt - jeg tvivler bare på at de kan holde fast.. Det er jo det Peace Thumbs Up

Det vil jeg gøre Thumbs Up

Uha det bliver spændende om du går videre. Men en rigtig god update. Godt at se du bruger mit banner Smiley

Held og lykke med de resterende kampe i gruppen. Glæder mig til mere.. KIU!

Jeg skal videre når det skal afgøres på La Romareda.. Mange tak.. det var da så lidt Peace

Mange tak.. det er jeg glad for at høre Peace

Ligefør jeg jubler af lykke. Jeg tror det er første gang, du ikke bare vinder derud af Opstemt

Det skriftlige er jo som altid godt, og så er det dejligt med den defensive stabilitet i Uefa Cuppen. Du skulle også meget gerne være der, hvor du er i pokalen, med de modstander du har mødt indtil videre. Nu glæder jeg mig så bare til at se om du kan besejre Valencia Smiley

Hehe.. Det er sgu bare i orden - fedt at prøve det.. jeg går dog taktsk amok de næste par kampe for at vende den dårlige stime..

Mange tak - ja det er fedt - gid det var såen i ligaen.. Det gør jeg også.. tror det skal afgøres på La Romareda - tror ikke vi har styrken til at vinde på Nuveo Mestalla... Wink

Tja, Copa'en skal du ryge ud af nu, hvor du skal møde Valencia Wink

Men jeg er da sikker på at du minimum ryger op på europa cup pladserne efter sæsonafslutningen! Thumbs Up

Er Uefa Cup'en lavet om, så det er gruppespil ligesom Champions League? Rullende Øjne

Vi får se.. En god kamp hjemme og så er der gode muligheder for os.. Thumbs Up

Jep jep.. skal jo "bare" bliver 7'er.. Wink

Det er da det det er.. det bliver det også IRL.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #168: 22 Feb 2009, 17:14 »

Fra sæsonen 10/11 eller hvad?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #169: 22 Feb 2009, 17:22 »

Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #170: 22 Feb 2009, 17:28 »


Uha, det vidste jeg ikke...... Tak for infoen! Har turneringen så også ændret navn i spillet?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #171: 22 Feb 2009, 17:41 »

Uha, det vidste jeg ikke...... Tak for infoen! Har turneringen så også ændret navn i spillet?

Det var så lidt..  Thumbs Up Øhh.. er jeg ikke klar over.. jeg har hentet en ting, der ændrer turneringsnavnene - så pas Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #172: 22 Feb 2009, 17:44 »

Det er jo i og for sig også ligegyldigt, så længe reglerne og gruppespillet er ændret! Thumbs Up
Fight on, jimbo Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21# Ikke godkendt - Real Zaragoza
« Svar #173: 22 Feb 2009, 18:02 »

Det er jo i og for sig også ligegyldigt, så længe reglerne og gruppespillet er ændret! Thumbs Up
Fight on, jimbo Thumbs Up

Det er jo det.. Jeg kunne faktisk godt lide formen med fem hold, der kæmper om tre pladser, men det skulle vi ikke have længe.. Sur Før var der fire kampe, nu er der seks.. Sur ticked off

Right back at you Vespo..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #174: 23 Feb 2009, 12:43 »



22# Transfers - Real Zaragoza



Real Zaragoza har været igennem et yderst stille transfervindue, hvor det længe så ud til at Zaragoza ikke ville hente en eneste spiller. Men efter en rejse til Brasilien kom der andre boller på suppen og klubben forhandlede med flere talenter til u19-holdet. Det var dog svært at nå til enighed med talenternes klubber og derfor blev u19-holdet kun forstærket med enkelt spiller, mens en anden først slutter sig til i 2013. Den offensive midtbanespiller Lairson er hentet for 1.400.000 kroner i Botafogo og den 18-årige menes at havde niveauet til at kunne overgå Angel Di Marís niveau på den offensive midtbane. Hans tidligere holdkammerat Sebastião skifter til Zaragoza den 2. januar 2013 og det skyldes at venstrebacken kun er 16 år gammel. Det er to meget spændende talenter, som i den grad forstærker et allerede talentfuldt ungdomshold og hvis de to kan leve op til deres potentiale bliver det uden tvivl to spillere, som kommer til at optræde på førsteholdet i fremtiden.

José Soler har dog også set de barske realiteter i øjnene og det er da hans angribere heller ikke i denne sæson har scoret nok mål. Topscoreren er Ricardo Oliveira med blot femten træffere i alle turneringer efterfulgt af Javier Saviola, Javier Arizmendi og Marco Ruben, som har scoret otte, fem og fire mål. Soler har derfor investeret i endnu en angriber, som er 22 år og fra Brasilien. 22-årige Keirrison har længe været i Zaragozas søgelys og angriberen, som har kostet 107.500.000 kroner og er hentet i Valencia. Her har han det sidste halve år stået i skyggen af David Villa, Fernando Morientes og Juan Manuel Mata, som alle har fået spilletid på bekostning af stortalentet. Angriberen har skrevet en 5-årig kontrakt med Zaragoza og har overtaget trøjenummer 18, hvilket betyder at Pablo Albarracín er blevet degraderet til u19-holdet, hvor han skal spille resten af sæsonen.


Der har nu i lidt over en måned stået 2011 på kalenderen og Zaragoza har sammen med resten af holdene i Primera Dívision overstået de første tyve runder. Det betyder at der er atten runder tilbage og det er på tide at gøre status over den første halvdel. Zaragoza startede elendigt ud med dårligt spil i første tredjedel, men en lille rejsning til Solers tropper resulterede i en ikke godkendt elvteplads. Ti kampe senere ser det endnu bedre ud for Soler & Co, da man har spillet sig op på en godkendt femteplads efter flot spil, hvilket har betydet otte sejre, en enkelt uafgjort mod Betis og et enkelt nederlag til Real Sociedad på udebane. Zaragoza ligger yderst stabilt på femtepladsen med fire point op til Valencia på fjerdepladsen og med fire point ned til Atlético Madrid på sjettepladsen.

Zaragoza - Valencia 0-0

Valencia - Zaragoza 0-1
0-1 Oliveira '43

Zaragoza - Almería 3-2
1-0 Oliveira (pen) '12
2-0 Diogo '43
2-1 Negredo '59
2-2 Chechu (pen) '76
3-2 Oliveira '90

Almería - Zaragoza 1-1
1-0 Solari '25
1-1 Oliveira '44

Zaragoza rider i øjeblikket på en bølge af succes, da man for tredje år i træk har spillet sig i Copa del Rey semifinalen, hvor man for tredje år i træk møder FC Barcelona. Semifinalen er kommet i hus efter sejre over Valencia og Almería i femte runde og kvartfinalen, men det er ikke helt ufortjent at Blanquillos er kommet så langt. Holdet kæmper til sidste blodsdråbe i hvert evigt eneste kamp og den moral kan altså flytte bjerge. Det bliver også brug for når Barcelona kommer på besøg og forhåbentlig bliver tredje gang lykkens gang for José Soler og Zaragoza. I den semifinale tørner ærkerivalerne Atlético Madrid og Real Madrid sammen, hvilket er en gentagelse af de sidste to sæsoners semifinaler og hvis både Real Madrid samt Barcelona vider deres kampe er det tredje år i træk at de to giganter skal kæmpe om den spanske pokalturnering. Ricardo Oliveira kan blive Solers bedste våben, da han er Zaragozas topscorer i turneringen med fem mål, men også målmand Sergio Asenjo skal yde hans bedste, hvis håbet om en finaleplads skal blive til virkelighed.

Det er den før omnævnte moral, som har sendt Zaragoza videre i UEFA Cuppen med en 2-0 sejr over Leverkusen og 1-1 mod Tottenham. Tolv point takket være tre sejre og tre uafgjorte har sendt Zaragoza videre i turneringen, hvor man i første knockout runde møder selveste Manchester United, som blev treer i deres Champions League efter Barcelona og Feyenoord. Det ligner lidt en mission impossible for de spanske drenge, men det bliver ingen walkover for Manchester United, der for kamp til sidste fløjt.


« Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 12:45 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #175: 23 Feb 2009, 13:25 »

Godt gået at du igen-igen er i semi mod Barca!

Er den spanske fjerdeplads stadig nok til Champions League, for hvis den er det, er jeg sikker på at du nok skal komme i det fineste selskab fra næste sæson! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #176: 23 Feb 2009, 13:34 »

Godt gået at du igen-igen er i semi mod Barca!

Er den spanske fjerdeplads stadig nok til Champions League, for hvis den er det, er jeg sikker på at du nok skal komme i det fineste selskab fra næste sæson! Thumbs Up

Ja det er lidt vildt.. Det bliver fandeme svært..

Såvidt jeg husker ja.. jeg tager stadig til takke med top7, men jeg vil da gerne overgå sidste sæsons 5. plads.. Mit personlige mål er top7 og UEFA Cup.. Thumbs Up Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #177: 23 Feb 2009, 14:01 »

Ja det er lidt vildt.. Det bliver fandeme svært..

Såvidt jeg husker ja.. jeg tager stadig til takke med top7, men jeg vil da gerne overgå sidste sæsons 5. plads.. Mit personlige mål er top7 og UEFA Cup.. Thumbs Up Tak for kommentaren Thumbs Up

Det var så lidt! Wink

Hvilken plads blev du spået til inden sæsonstart? For første målsætning, må da være at overgå den, før din personlige målsætning kommer? crazy
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #178: 23 Feb 2009, 14:07 »

Det var så lidt! Wink

Hvilken plads blev du spået til inden sæsonstart? For første målsætning, må da være at overgå den, før din personlige målsætning kommer? crazy

Jamen jeg er da rigtig glad for dine mange kommentare.. Det luner altid.. Thumbs Up

Vi er tippet til en 5. plads, så det er jo bare super - en 4. plads i Primera Dívision giver kval til Champions League..

Men min personlige målsætning er altid højere end hvad klubben/medierne forventer.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22# Januar transfers - Real Zaragoza
« Svar #179: 23 Feb 2009, 14:08 »

Så rundede vi sgu 4000 læste.. det er sgu fedt.. Tak for de mange klik Gutter & Gutinder...  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010