home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Nope,ingen dope
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Nope,ingen dope  (Læst 97805 gange)
Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Nope,ingen dope
« : 25 Jul 2008, 20:57 »

Jeg er ved at blive sindssyg af alle de dopingsager,der kører hele tiden.Kunne man ikke for en gangs skyld få et rent Tour De France.Alle ved jo,at hvis man har taget doping,bliver man opdaget på et eller andet tidspunkt,så hvorfor gør de det egentlig?Jeg håber,at I er enige med mig i det,for cykelsporten tager skade af det her.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #1: 25 Jul 2008, 21:07 »

Er der overhovedet ingen der er enige med mig i det
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #2: 25 Jul 2008, 21:07 »

Jeg er ved at blive sindssyg af alle de dopingsager,der kører hele tiden.Kunne man ikke for en gangs skyld få et rent Tour De France.Alle ved jo,at hvis man har taget doping,bliver man opdaget på et eller andet tidspunkt,så hvorfor gør de det egentlig?Jeg håber,at I er enige med mig i det,for cykelsporten tager skade af det her.

Tvivler jeg på du skal regne med. Stort set alle i Touren har jo taget dope. Det  er sindsygt naivt at tro at f.eks. Michael Rasmussen, Carlos Sastre, Evans ikke har taget doping. Hele bundtet er dopede, og tror at det vil være sådan for altid. Tvivler på at man kan slippe for det, men synes ikke det gør så jeg ikke vil følge det. For det kræver trods alt også en god hjerne at kunne køre det. Der er også noget taktik i det jo.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #3: 25 Jul 2008, 21:09 »

Tvivler jeg på du skal regne med. Stort set alle i Touren har jo taget dope. Det  er sindsygt naivt at tro at f.eks. Michael Rasmussen, Carlos Sastre, Evans ikke har taget doping. Hele bundtet er dopede, og tror at det vil være sådan for altid. Tvivler på at man kan slippe for det, men synes ikke det gør så jeg ikke vil følge det. For det kræver trods alt også en god hjerne at kunne køre det. Der er også noget taktik i det jo.
Det er jeg enig med dig i men mener du ikke at 24 år er en ung alder at tage doping i?
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #4: 25 Jul 2008, 21:11 »

Jeg er ved at blive sindssyg af alle de dopingsager,der kører hele tiden.Kunne man ikke for en gangs skyld få et rent Tour De France.Alle ved jo,at hvis man har taget doping,bliver man opdaget på et eller andet tidspunkt,så hvorfor gør de det egentlig?Jeg håber,at I er enige med mig i det,for cykelsporten tager skade af det her.

Hvad har det med Pro Cycling Manager at gøre?

Tror alle er enige med dig i, at det skader sporten - det skader vel alle sporter.
Det er jo kun en brøkdel der bliver tager med fingrene nede i kagedåsen, derfor mener mange nok at det er chancen værd at tage doping. Dog tror jeg sporten er blevet renere, renere end nogensinde før, men jeg er nok bare en naiv cykelfan.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #5: 25 Jul 2008, 21:11 »

Jeg er meget enig med dig for det er simpelthen for dumt at de ikke tænker på andre end sig selv og så lader en af de andre vinde den etape/de etaper som de vinder med noget i blodet. Og så hvis Schleck-brødrene eller nogle andre CSC-ryttere bliver taget for doping så vil jeg ikke kunne li´ cykelsporten særlig meget mere. Bare min mening
Logged


Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #6: 25 Jul 2008, 21:15 »

Jeg er meget enig med dig for det er simpelthen for dumt at de ikke tænker på andre end sig selv og så lader en af de andre vinde den etape/de etaper som de vinder med noget i blodet. Og så hvis Schleck-brødrene eller nogle andre CSC-ryttere bliver taget for doping så vil jeg ikke kunne li´ cykelsporten særlig meget mere. Bare min mening
Den er jeg fuldstændig enig i.Hvis nu Carlos Sastre bliver taget for doping hvilket jeg ikke tror så vil jeg ikke have tillid til sporten mere
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #7: 25 Jul 2008, 21:18 »

Den er jeg fuldstændig enig i.Hvis nu Carlos Sastre bliver taget for doping hvilket jeg ikke tror så vil jeg ikke have tillid til sporten mere
heller ikke mig for så er han simpelthen ikke værdig til at sidde på en cykel i et stort løb
Logged


Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #8: 25 Jul 2008, 21:19 »

heller ikke mig for så er han simpelthen ikke værdig til at sidde på en cykel i et stort løb
Helt enig
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #9: 25 Jul 2008, 21:20 »

Den er jeg fuldstændig enig i.Hvis nu Carlos Sastre bliver taget for doping hvilket jeg ikke tror så vil jeg ikke have tillid til sporten mere

Det er da noget af en tynd holdning, som baade du og mange andre har. Bare fordi, at de to Schleck broedrer og Carlos Sastre koerer for Team CSC Saxo Bank, som er et dansk cykelhold. Hvad med da Ivan Basso blev fanget. Hvorfor ikke stoppe der? Og hvad for Jer til at tro, at lige netop Team CSC Saxo Bank, som er ejet af Riis der tidligere har vundet Tour de France, men indroemmede brug af epo, er saa perfekte og uskyldige?
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 21:22 af vondracek » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #10: 25 Jul 2008, 21:22 »

De ryttere, der kæmper med om den samlede sejr, er alle dopede, og jeg vil tro, at 4/6 af feltet er dopede.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #11: 25 Jul 2008, 21:24 »

Hvad så hvis at C. Ronaldo, Kaka, Ronaldinho og Messi er dopet?Huh - Vil i så også bare lade være med at se fodbold??
-For det er jo den holdning i har til det.. Bare at fodbold er noget større end cyckling, men alligevel..  Peace
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #12: 25 Jul 2008, 21:24 »

Det er da noget af en tynd holdning, som baade du og mange andre har. Bare fordi, at de to Schleck broedrer og Carlos Sastre koerer for Team CSC Saxo Bank, som er et dansk cykelhold. Hvad med da Ivan Basso blev fanget. Hvorfor ikke stoppe der? Og hvad for Jer til at tro, at lige netop Team CSC Saxo Bank, som er ejet af Riis der tidligere har vundet Tour de France, men indroemmede brug af epo, er saa perfekte og uskyldige?

Ikke andet end de har en af de bedste anti-doping programmer - men det er selvfølgelig ikke en garanti. Men det ville være et større slag, hvis en fra enten CSC, Columbia eller Garmin blev taget, netop pgr. af deres store arbejde mod doping.
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #13: 25 Jul 2008, 21:25 »

Det er da noget af en tynd holdning, som baade du og mange andre har. Bare fordi, at de to Schleck broedrer og Carlos Sastre koerer for Team CSC Saxo Bank, som er et dansk cykelhold. Hvad med da Ivan Basso blev fanget. Hvorfor ikke stoppe der? Og hvad for Jer til at tro, at lige netop Team CSC Saxo Bank, som er ejet af Riis der tidligere har vundet Tour de France, men indroemmede brug af epo, er saa perfekte og uskyldige?
Jeg tror heller ikke at alle på CSC er uskyldige,men jeg vil så også sige at jeg heller ikke vil have tillid til sådan en som Cadel Evans og alle de andre hvis de blev taget for doping
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 21:27 af Sulo » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #14: 25 Jul 2008, 21:25 »

Hvad så hvis at C. Ronaldo, Kaka, Ronaldinho og Messi er dopet?Huh - Vil i så også bare lade være med at se fodbold??

Nu er der jo langt flere fodboldspillere, end der er ryttere, og langt flere store boldstjerner...
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010