home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1265 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 52181 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #75: 05 Feb 2009, 19:02 »

Rigtig flot, helt fortjent med "Månedens blog"! KIU master Thumbs Up

Mange mange tak Smiley jeg må nu sige at jeg selv er overrasket over det, da det ikke virker til, at der har været den store opmærksomhed omkring bloggen. Og så syntes jeg selv, at der er nogle andre der er lige så gode, hvis ikke bedre. Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #76: 05 Feb 2009, 19:06 »

Mange mange tak Smiley jeg må nu sige at jeg selv er overrasket over det, da det ikke virker til, at der har været den store opmærksomhed omkring bloggen. Og så syntes jeg selv, at der er nogle andre der er lige så gode, hvis ikke bedre. Smiley
Det kan selvfølgelig godt ske at der ikke har været så meget opmærksomhed omkring bloggen, men det er jo heller ikke dét det handler om. Det vigtigste er jo indholdet. Og indholdet er det da næsten umuligt at sætte en finger på  Thumbs Up
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #77: 05 Feb 2009, 19:53 »

Stor tillikke med prisen, det manglede sku os bare!:b
Logged

:-)

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #78: 05 Feb 2009, 21:09 »

Det kan selvfølgelig godt ske at der ikke har været så meget opmærksomhed omkring bloggen, men det er jo heller ikke dét det handler om. Det vigtigste er jo indholdet. Og indholdet er det da næsten umuligt at sætte en finger på  Thumbs Up

Nej det er selvfølgelig rigtigt. Men jeg havde en idé om, at det var brugerne der stemte, som jeg mener det var engang. Wink

Stor tillikke med prisen, det manglede sku os bare!:b

Tak du! Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #79: 05 Feb 2009, 22:18 »

Februar 2011
Pablo Osvaldo



Seks kampe er der blevet spillet i februar, og jeg er igen nogenlunde tilfreds med resultaterne, selvom det kunne være gået bedre. Vi startede måneden med en sejr over Brescia, hvor vi efter 10 minutter førte 2-0. Det var Paloschi og Pasanen der scorede de tidlige mål. Kort inde i anden halveg udbyggede Vukcevic yderligere, og selvom Brescia reducerede i overtiden, var det ikke nok til at vælte os.

Davide Santon's mål i det 2. minut, blev både første og eneste scoring i kampen mod Catania, som vi derfor vandt 1-0. Det blev dog ikke til sejr i kampen efter, da vi spille 0-0 mod Parma. Vi var lidt heldige med at få det ene point, da Kasper Schmeichel flot nåede ud til et straffespark.

Serie A's bundprop Lecce var næste udfordring. Pazzini sendte os foran efter kun 7 minutter, og det var som om scoringen dræbte kampen. der skete nemlig ikke meget i kampen, indtil Pablo Osvaldo, som jeg tidligere har solgt, udlignede. Jeg fortryder mere og mere at jeg solgte ham, for han har scoret i samtlige kampe vi har spillet mod Lecce! Heldigvis var Pazzini igen på pletten kort før slutfløjtet og italieneren sikrede os dermed sejren.

Sporting CP var modstanderen i Uefa Cuppen, og ligesom tidligere vi har mødt dem, var de en meget svær modstander. Der skulle faktisk et selvmål til, for at åbne deres forsvar. Milan Bisevac sendte ved et uheld bolden i net efter 54 minutters spil, og det gav mig mod på mere. på trods af hvad andre managere måske ville gøre, valgte jeg at smide en offensiv midtbane mere på banen - så vi nu spillede 4-3-1-2 - og det gav pote med det samme. Indskiftede Mata lavede en genial stikning til Pazzini, der let kunne score til 2-0. Det blev kampens resultat, og jeg syntes, at det er et fornuftigt udgangspunkt inden returkampen.

Man skal ikke tage for let på tingene. Det har jeg nu lært. Jeg havde nemlig valgt at spare et par spillere i kampen mod Sampdoria, fordi jeg mente, at det ville blive en let kamp, men 90 minutter, 2 scoringer fra Salvatore Foti, en reducering fra Zaccardo og et selvmål af Schmeichel senere, havde jeg ændret opfattelsen. 3-1 tabte vi månedens sidste kamp. Vi holder dog stadig fast på 3. pladsen, med 1 point med til både Milan og Roma.


#   3-1 Brescia   #   1-0 Catania   #   0-0 Parma   #   2-1 Lecce   #   2-0 Sporting CP   #   1-3 Sampdoria   #

Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #80: 06 Feb 2009, 19:35 »

Så må jeg desværre sige, at bloggen er sat på standby her den næste uge, da jeg skal på skiferie. Jeg vender tilbage engang i næste weekend, så i skal ikke forvente noget nyt herfra indtil da. Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #81: 06 Feb 2009, 19:50 »

"Vagner Love:
52.500.000 kroner fra CSKA Moskva
Vi sikrede os brasilianeren allerede i vinters på det jeg troede var en fri transfer. Han havde kontraktudløb her til sommer, og jeg kunne trykke på "tilbyd kontrakt" så jeg tænkte ikke mere over det. Da jeg så senere kiggede inde i "transfercenter" kunne jeg se, at jeg skulle betale 52,5mio for ham. En dum fejl fra min side, men det er der ikke noget ved, og jeg tror da også på, at han kan blive de 52,5 mio værd."

- Det kaldes kompensation Opstemt
Rigtig flot blog, jeg synes dog godt, at du kunne få et topbanner, og en ramme rundt om dine billeder.
Det er vidst også det eneste, som jeg kan sætte en finger på. KUTGW Smiley
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #82: 11 Feb 2009, 21:09 »

Tillykke med månedens blog prisen. Fuldt fortjent!!!
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #83: 15 Feb 2009, 11:27 »


- Det kaldes kompensation Opstemt
Rigtig flot blog, jeg synes dog godt, at du kunne få et topbanner, og en ramme rundt om dine billeder.
Det er vidst også det eneste, som jeg kan sætte en finger på. KUTGW Smiley

Rammen kan jeg sagtens ordne, det bliver ikke noget problem, selvom det nok bare bliver en simpel ramme, i en farve.

Mht. topbanner:

Hvis der er nogen der har mod på det, er i mere end velkomne til at forsøge at lave et topbanner, og sende det til mig, så skal jeg nok tage det til overvejning. Smiley På forhånd tak Smiley
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #84: 15 Feb 2009, 11:34 »

Mht. topbanner:

Hvis der er nogen der har mod på det, er i mere end velkomne til at forsøge at lave et topbanner, og sende det til mig, så skal jeg nok tage det til overvejning. Smiley På forhånd tak Smiley

Du kan sagtens tage det, som jeg brugte i min tidl. Fiorentina blog.

http://i41.tinypic.com/9hrswg.png  Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #85: 15 Feb 2009, 11:36 »

Du kan sagtens tage det, som jeg brugte i min tidl. Fiorentina blog.

http://i41.tinypic.com/9hrswg.png  Smiley

Mange tak for tilbudet du, det tager jeg lige til overvejning Smiley
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #86: 15 Feb 2009, 11:38 »

Mange tak for tilbudet du, det tager jeg lige til overvejning Smiley

Helt iorden.. Der er ikke nogen baggrund på banneret, så det passer bedre ind Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #87: 15 Feb 2009, 20:56 »

Hårdt kampprogram
Marts 2011


Marts har bestemt ikke været en dans på roser, men snarere en lang og svær vej forbi svære forhindringer. Topholdene stod nærmest i kø for at give os kamp til stregen, og sammenlignet med denne måned, kan fremtiden kun blive lettere.

Lukas Podolski
Serie A
4 kamp er spillet i ligaen, og det er overraskende nok blevet til 3 sejre og kun et enkelt nederlag. Vi viste stærkt spil, da vi mødte Roma, og efter mål af Vargas og Podolski kunne vi kalde os for vindere af et opgør, der endte 2-1.

Vi fik en god gammeldags øretæve, da vi skulle møde "Den Gamle Dame." Juventus tromlede af sted, med brasilianske Amauri som klar frontfigur. De havde et klart overtag, hvilket ses i, at da dommeren fløjtede til pausen stod det 3-0 til hjemmeholdet, og alle 3 mål blev scoret af den store Amauri. Trods bedre spil efter pausen, kom vi ikke tættere på en udligning.

Nederlaget gav ikke store forhåbninger forud for udebanekampen mod Inter. Derfor blev jeg meget overrasket, da Podolski scorede kampens første mål, efter 21 minutter. Godt 7 minutter før pausen scorede Dejan Stankovic, heldigvis i eget net, til 2-0. Selvom Inter satte et højere tempo ved 2. halvlegs start, var vi med hele vejen. Det lykkedes os endda at få endnu et mål, til sidst i kampen. Podolski fordoblede sin måltotal, og sikrede os dermed en 3-0 sejr over de forsvarende mestre.

Vi havde det overraskende nok sværere i kampen mod Livorno, men vi fik alligevel hevet en 2-0 sejr i land. Pazzini scorede det ene mål, mens Livorno's Pasquale scorede selvmål.

Uefa Cup
Efter 2-0 sejren i den første kamp behøvede vi ikke at vinde den omvendte kamp mod Sporting. der blev alligevel gået efter 3 point. Podolski scorede 2 mål, det ene på straffespark, men pga. to Sporting scoringer måtte vi nøjes med 2-2, hvilket egentlig også er fint.

I 2. knockoutrunde ventede Marseille. Første opgør blev tabt 1-0, hvor Demba Ba scorede franskmændenes mål. Jeg lavede nogle ændringer på holdet før returkampen, bla. fik Vagner Love chancen, dog startede han på bænken. Vi havde svært ved at komme frem til chancer og det var først 5 minutter inde i overtiden, at vi kom helt igennem. Love kom på banen og det var brasilianeren der gjorde reklame for sig selv ved at score målet, der sendte os ud i forlænget. Her blev der ikke scoret, så kampen fortsatte i straffesparkskonkur rence. Her var vi meget kølige, og efter de seks første spark var sejren sikret.

Coppa Italia
Vi tabte 4-1 til Inter i en kamp, hvor et par talenter fik chancen. Pasqual scorede vores ene mål, mens Ibrahimovic(1), Stankovic(1) og Balotelli(2) scorede Inters mål.


2-2 Sporting CP  #  2-1 Roma  #  1-4 Inter  #  0-3 Juventus  #  0-1 Marseille  #  3-0 Inter  #  1-0 Marseille  #  2-0 Livorno


« Seneste Redigering: 15 Feb 2009, 20:58 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #88: 15 Feb 2009, 20:56 »

En stor tak til Benjamiin for banneret Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #89: 18 Feb 2009, 23:22 »

Spændende forår
April - Maj - Juni 2011



UEFA CUP
Racing Club de Lens var modstanderen i Uefa Cuppens kvartfinale. Første kamp var på hjemmebane, og det blev en kedelig affære. Der skete ikke det store, og resultatet blev, ikke overraskende, 0-0. Vi viste langt større farlighed i omkampen i Frankrig. Pazzini åbnede ballet efter kun 3 minutter, og bragte os i front 1-0. Første halveg bød på yderligere to scoringer, begge sat ind af vores tyske bomber, Lukas Podolski. John Fleck stod for kampens fjerde og sidste scoring, da han fik bolden i nettet, med 25 minutter tilbage af kampen. En samlet 4-0 sejr sendte os videre til semifinalen.

Engelske Tottenham var modstanderen, og de gav os store problemer. Hjemmekampen i Italien endte 1-1. Modric bragte englænderne foran efter kun 6 minutter. Kort efter får vi straffespark, men desværre kan Podolski ikke få bolden i kassen. Pazzini blev manden med udligningen og kampens sidste mål, der faldt midt i anden halveg.

Returkampen var også meget lige. Giovani dos Santos scorede for englænderne, og det så længe ud til at holde, indtil den brasilianske målmand, Gomes, valgte et fumle bolden ind i eget net. I den forlængede spilletid viste vi træthedstegn, og Tottenham kunne let score 2 mål mere.


COPPA ITALIA
Vi havde tabt den første kamp 1-4 ude, så i returkampen mod Inter, i Coppa Italia,  lod jeg nogle af de mindre spillende få chancen, og det gjorde de godt. 4-4 endte kampen, og jeg er godt tilfreds med insatsen, selvom vi ikke kom videre fra semifinalen. John Fleck, Cristian Zaccardo, Davide Santon scorede et mål hver for os, mens Cristian Chivu scorede selvmål.


SERIE A
Efter en række blandede resultater var der lagt op til et rigtigt drama, da vi i 3. sidste spillerunde mødte Milan. Vi lå pt nummer 5, kun to point bag netop Milan, så en sejr kunne få os op på den 4. plads, vi har jagtet så længe. Vi kom klart bedst fra start. Semioli bragte os foran efter kun 4 minutter, og små 10 minutter senere gjorde John Fleck det til 2-0. Skotten var igen på pletten efter en halv times spil. Inden pausen blev det til yderligere to scoringer. Først reducerede Seedorf, inden Podolski til sidst cementerede sejren med en scoring til 4-1.

I den efterfølgende kamp tabte vi, meget ufortjent, til Udinese, og da Milan samtidig spillede uafgjort lå vi helt lige før sæsonens sidste kamp, selvom vi var bedre indbyrdes. Vi startede kampen mod Atalanta meget skidt, og vi kom bagud efter kun syv minutter. Heldigvis ville spillerne det anderledes, og takket være scoringer fra Fleck og Podolski vandt vi kampen 2-1. Dermed endte vi på 4. pladsen som giver adgang til Champions League næste sæson. Sådan!












Job som landstræner
Midt i maj blev jeg tilbudt landstrænerjobbet i et er verdens største lande, hvis ikke det støreste(min geografi fejler lidt der). Rusland er et af de største lande på mange områder, men ikke inden for fodbolden. Det skal der laves om på. Der er mange spillere med stort potentiale, så jeg er sikker på, at vi kan klare de fleste udfordringer. Forbundets forventninger er, at vi kvalificerer os til EM 2012, hvilket bestemt er muligt, eftersom vi ligger  nummer 2 i en gruppe, hvor der er spillet 5 kampe.




Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010