home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1264 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 52180 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #45: 24 Jan 2009, 22:17 »

Din blog kan godt gå hen at blive ensformet snart.

hvis du måske ville begynde at skrive nogle af dine tanker ned. Taktisker overvejelser osv ...

Men din måde at skrive på er stadig perfekt.
Logged

:-)

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #46: 24 Jan 2009, 22:19 »

Selvfølgelig kan du det. Wink

Jeg kunne godt tænke mig at se et SS af din taktik, hvis det er muligt.

God blog Wink



Jeg spiller ikke med nogen fast stamme, spiller med dem i bedst kondition, så derfor er der ingen spillere på positionerne Wink

Din blog kan godt gå hen at blive ensformet snart.

hvis du måske ville begynde at skrive nogle af dine tanker ned. Taktisker overvejelser osv ...

Men din måde at skrive på er stadig perfekt.

Det er hermed taget til overvejelse. Jeg forstår godt hvad du mener, så jeg vil se hvad jeg kan gøre. Smiley
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #47: 24 Jan 2009, 22:31 »

Helt iorden Wink Tak
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #48: 25 Jan 2009, 02:23 »

Vinterhandler


Der har været gang i svingdøren denne vinter, hvor 3 spillere har forladt klubben, mens hele 11 spillere er kommet til. Der er dog i de fleste tilfælde tale om unge spillere, der først er klar til førsteholdet, om et par år.

Spillere ud:

Adrian Mutu - 155.000.000
Vores stjerne-angriber har ikke levet op til forventningerne i denne sæson, og han har længe været utilfreds, med at skulle blive i klubben, fordi han ville til en større klub. Lidt sjov er det så, at han vælger at skifte til Aston Villa, som jeg ikke mener, er større end os. Men en god handel, hvis jeg selv skal sige det.


Dario Dainelli - DKK 44.000.000

Italieneren var kommet i overskud i truppen efter tilgangen af nye spillere, som jeg kommer mere ind på senere, og jeg tilbød ham væk til det dobbelte af hans værdi. Overraskende nok kom der 4-5 bud, og til sidst var det Genoa, der løb af med Dainelli's underskift.


Giacomo Lepri - Leje
Lepri er en god ung spiller, som kan have en fremtid i klubben, men hvis han skal udvikle sig nok, skal han spille på højere plan, end vores U/20-hold. Et halvt år i Bari, vil forhåbentlig give ham erfaring, og styrke ham mentalt.


Kasper Schmeichel
Spillere ind:

Luca Tremolada - 7.000.000

En ung italiensk fløj, der kommer til fra Inter. Hans største styrker er evnen til at sætte sin direkte modstander af, samt sine hårde og præcise langskud. Det er et røverkøb, hvis jeg selv skal sige det, da han har potentiale til at blive en af de helt store spillere. Han vil i første omgang spille på reserveholdet, men han skal nok også få nogle kampe på førsteholdet.


Kasper Schmeichel - 20.000.000
Det måske beste bud på en dansk landsholdsmålmand, når Thomas Sørensen en dag lægger på hylden. Den unge Schmeichel har et stort talent, og selvom han ikke vil være førstevalg på målmandsposten, vil han helt sikkert få sine chancer, hovedsagligt i Coppa Italia, og mod de mindre hold i Serie A. Han har uden tvivl evnerne til at tage over for Frey, hvis han skulle gå hen og blive langtidsskadet.


Simen Rafn - 700.000
Simon Rafn er hentet i Fredrikstad, og den 17-årige kantspiller, hvis største styrke er hans store arbejdskapacitet, er blevet spået en stor fremtid. Han skal have et par år på reserveholdet, hvor han bla. skal forbedre sin fysik, inden han er klar til førsteholdet.


Marco Ezio Fossati - 9.000.000
Endnu et talent der er kommet til fra Inter. Marco er kun 17 år gammel, men har allerede overraskende gode stats, og han skal nok få chancen for at bevise hvad han kan. Den centrale midtbanespiller ser ud til at have en meget lys fremtid i klubben.


Marco Capuano - 18.000.000
Endnu en kant hentet til klubben. med sine bare 16 år, er han den yngste spiller, jeg har hentet til klubben i dette vindue. Han har, trods hans unge alder, utrolig gode stats. Der kan bla. nævnes 16 i straffespark, 17 i flair og 16 i arbejsstyrke. Han er også god fysisk, og jeg tror han ville kunne spille med på Sas Liga-niveau, hvis bare han have lidt mere erfaring. Evnerne har han nemlig.


Kazenga LuaLua - 32.000.000

Afrikaneren er ankommet fra Newcastle, og har med sine 19 år udsigt til en snarlig debut på førsteholdet. Han vil dog i første omgang træne med reservetruppen, men lad os nu se hvad der sker. Talentet er der i hvertfald, det er sikkert.


Ben Tozer - 15.000.000

Grunden til salget af Dainelli, hedder Ben Tozer, og englænderen er en af de få nyindkøb, der kommer med i truppen til Serie A i foråret. Englænderen kommer, ligesom LuaLua, fra Newcastle, hvor han ikke var kommet op på førsteholdet. Jeg har dog taget chancen og indlemmet ham i den trup, der skal sikre os en god placering i Serie A.
John Fleck


John Fleck - 13.000.000
Ulig mange af sine landsmænd har den unge skotte et lille temperament. Til gengæld er hans teknik noget for sig selv, med 16 i både afslutninger og straffespark, som nogle af hans styrker. Han er kommet med i førsteholdstruppen, som en ung afløser for Mutu, da de spiller nogenlunde samme pladser. Den eneste forskel er, at Fleck også kan spille centralt på midtbanen, hvor han også vil blive benyttet mest.


Marco de Bellis - 25.000.000
Et 17-årigt stortalent, der er spået en stor fremtid. Mine talentspejdere mener nemlig, at han kan blive bedre end Sebastien Frey, så jeg blev nødt til at slå til. Det kan godt være, at prisen virker lidt høj, men hvis han kan leve op til sit potentiale, bliver han alle pengene værd.


John Bostock - 29.000.000

Hentet i engelske Tottenham, og skal, i de første sæsoner, forbedre sine egenskaber på reserveholdet, og så må vi se, om han kan kæmpe sig op på førsteholdet. Der skal forbedringer til, men potentialet har han.


Maurizio Armellin - 16.000.000
Central forsvar, defensiv midtbane og central midtbane. Det er de positioner vores nye unge italiener dækker. Han er en 17-årig, hårdarbejdene allrounder, der nok skal blive alle pengene værd. Og mere til. Allrede nu er hans stats gode hele vejen rundt, og med lidt erfaring og nogle flere år på bagen, tror jeg han kan blive en god spiller for os.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2009, 02:27 af T1de » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #49: 25 Jan 2009, 11:31 »

Super duper!

- Grundigt. Velarbejdet.
Logged

:-)

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #50: 25 Jan 2009, 18:57 »

Skuffende Start På 2010
Januar 2010


En sejr var forventet, men vi kun ikke leve op til forventningerne, da vi i forårspremieren skulle møde Cagliari. Selvom Pazzini og Fred scorede et mål hver, var det ikke nok til at sætte en stopper for Cagliari. De scorede det udlignende
Alexis Sanchez
mål med 8 minutter igen, lige da jeg troede, at sejren var sikret. En lidt for ringe start på foråret, og den slags resultater skal simpelthen ikke forekomme.


Kampen mod Udinese...
...var endnu en kampe vi skulle have haft mere ud af, hvis vi skal være med i kampen om de sjove pladser i ligaen. Efter en udvisning til Dainelli fik Udinese overtaget, hvilket resulterede i to mål, fra henholdsvis Alexis Sanchez og Fernando Tissone. Pazzinis reducering i overtiden kunne desværre ikke redde os fra et nederlag, der lød på 2-1. Oven i købet blev, Kerlon skadet, og det er ikke fordi vi er i overskud af kampklare angribere.

NEJ NEJ NEJ! Ikke engang Sampdoria, kan vi vinde over. Da er da for galt, at vi igen skal nøjes med en uafgjort. Vi var endda klart det bedste hold, men alligevel formår Samdoria at holde nullet, og tage to point fra os, som vi burde have haft.


Exit'et blev en realitet...
...da vi for anden gang i 3 kampe mødte Udinese, denne gang i Coppa Italia's kvartfinale. Vi fik igen en mand udvist, denne gang var det dog Zaccardo, og igen var alexis Sanchez stærkt medvirkende til en Udinese-sejr, da han scorede kampens enlige mål. Vi kunne derfor ikke opfylde forventningerne om en plads i semifinalen.[/size]

John Fleck

På Olympico i Rom fik vi endnu et nederlag, denne gang mod Roma. Vi fik ellers en fantastisk start, da vi kom foran efter kun 6 minutter. Det var unge John Fleck, der sendte et flot indlæg ind i panden på Kuzmanovic. der skulle dog ikke gå lang tid, før Cicinho viste, at han ikke er brasiliener for ingenting. Han dribler sig simpelthen fra højre side af midterlinjen og helt ind i målfeltet, hvor han finter Frey og udligner. Det så helt vildt ud, især fordi det er så sjældent, at højre backs gør noget lignende. Perrotta satte den afgørende scoring ind kort før pausen.


Jeg havde bange anelser om endnu et kommende nederlag, da vi skulle spille mod Juventus. Utroligt nok holdt vi stand hele kampen, og kunne gå fra banen med en flot uafgjort.


AlbinoLeffe blev holdet...
...som vi skulle få vores første sejr i 2010 mod. Det var også en kamp, hvor en stjerne i svøb virkelig viste hvad han kan. Det startede dog med, at basseren Fred scorede 2 mål, i 1. halveg. Efter pausen trådte hans angrebsmakke så ud af skyggen. John Fleck scorede sit første mål for klubben, da han eksekverede et straffespark, kort efter pausen. Efter 89 minutter var Fleck igen pletten, da han satte sin direkte modstander af, og cementerede 4-0 sejren. en flot kamp af den unge skotte, og agrebskombinationen Fleck-Fred skal helt sikkert prøves igen.


2-2 Cagliari
1-2 Udinese
0-0 Sampdoria
0-1 Fiorentina
1-2 Roma
0-0 Juventus
4-0 AlbinoLeffe
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 22:28 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #51: 25 Jan 2009, 20:54 »

FANTÁSTICO FLECK!


Kender i det, når man sidder foran skærmen, og bider negle af ren og skær nervøsitet? Sådan havde jeg det før mødet med mægtige Milan. Serie A's førende hold havde før slået os godt og grundigt, og med spillere som Kaka, Ronaldinho og Pato, kunne det meget vel ske igen. Derfor sad jeg trippede på stolen af nervøsitet og spænding, da jeg trykkede på mellemrumstasten, og kampen gik igang.
Frey stod en flot kamp

Begge hold spillede godt i indledningen, men det var Milan der havde lettest ved at komme frem til chancer, bland andet med et flot skud fra Gattuso, som Frey heldigvis reddede. Det kom dog ikke som en overraskelse, da milaneserne kom foran, efter 24 minutters spil. Pirlo sendte en af sine velkendte lange afleveringer i dybden, og der dukkede Pato op. Han løb uden større besvær fra vores forsvar og scorede.

Jeg havde, efter deres flotte samarbejde i sidste kamp, givet genvalg til duoen Fred-Fleck, og det kom jeg ikke til at fortryde. 15 minutter efter Milans føringsmål, opsnappede Vargas en fejlaflevering fra Bonera, og han spillede bolden ind til unge Fleck, der afdriblede Nesta, inden han flot hamrede bolden i mål, bag en chanceløs Abiatti.

6 minutter efter skete et utroligt vellignende scenarie. Igen var det Bonera der mistede bolden, og igen var det Vargas der fik fat i bolden. Denne gang tog han bolden med til baglinjen, og smækkede den ind i hovedet på Fred, der let kunne bringe os foran med 2-1.

Milan havde valgt at starte med Ronaldinho på bænken, men fra anden halvegs start var han også på banen, klar til at skabe problemer for os.
Fleck fik fortjent titlen
som "man of the match"


Det var dog ikke i hans ende af banen, første målgivende chance kom. Efter et flot inlæg til Kuzmanovic, kunne Juan Manuel Vagas fejre sin 3. assist i kampen. Kuzmanovic stod helt alene bagerst i feltet, og efter en hurtig tæmning hamrede han bolden i kassen. Jeg nærmest fløj op af stolen af glæde, da målet blev en realitet. Sejren burde ikke være i fare, når vi nu førte med to mål.

Det var dog en dum tanke jeg fik, for netop som jeg sad og tænkte, at vi nok skulle hive sejren hjem, fik Milan reduceret. Andrea Pirlo pillede bolden fra Fleck ned i Milans forsvar, og efter en lang afleveringen fra kreatøren var Pato helt alene med Frey. Han tøvede ikke og satte reduceringen ind. Han stod helt udækket mellem de to midterforsvarer, selvom jeg havde sat mandsopdækning på ham.

Med 10 minutter tilbage fløj jeg igen op af stolen. Danske Per Krøldrup gjorde Pirlo kunststykket efter, og med en lag aflevering til John Feck, der sikkert scorede, kunne Krøldrup også juble over hans første assist i denne sæson.


Milan pressede på for at score, men vi formåede at holde dem fra fadet, og da kampen blev fløjtet af, kunne jeg konstatere, at vi havde slået Serie A's nuværende førehold, og så endda i overbevisende stil. Samtidig er det blevet bevist, at John Fleck er mere end klar til at træde i Mutu's spor, og give konkurence til de andre angribere i truppen.



Fiorentina 4-2 Milan
0-1 Alexandre Pato
1-1 John Fleck
2-1 Fred
3-1 Zdravko Kuzmanovic
3-2 Alexandre Pato
4-2 John Fleck
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 22:22 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #52: 25 Jan 2009, 20:58 »

Det var så en anderledes blog fra min side. Kom gerne med lidt feedback på, hvad i syntes om den, og også om bloggen generelt. Skal jeg fortsætte den varierede skriveform, eller skal jeg gå tilbage til kun at skrive måned-til-måned opdateringer? Kom med jeres mening Smiley

Det skal lige siges, at jeg selv syntes det blev en for lang kampbeskrivelse her til sidst, og de vil ikke blive så lange i fremtiden.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #53: 25 Jan 2009, 21:00 »

Det ser rigtig fint ud indtil videre Smiley
Jeg foretrækker nok månedsformen, da den anden kan komme til at tage lidt for lang tid. Hvis jeg var dig, ville jeg lave måned-til-måned. Men du skriver godt, og der kan sagtens komme noget fint ud af det her!

KIU!

EDIT: Kan man se et SS af Fleck?
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #54: 25 Jan 2009, 22:20 »

Det ser rigtig fint ud indtil videre Smiley
Jeg foretrækker nok månedsformen, da den anden kan komme til at tage lidt for lang tid. Hvis jeg var dig, ville jeg lave måned-til-måned. Men du skriver godt, og der kan sagtens komme noget fint ud af det her!

KIU!

EDIT: Kan man se et SS af Fleck?

Nu ved jeg ikk om det er sådan du har forstået det, men jeg vil selvfølgelig ikke skrive sådan om alle kampene. Kun de afgørende kampe, altså 4-5 kampe i løbet af en sæson, ikke mere end det. Det er bare for at skrive lidt varieret, i steet for at lave måned til måned hele tiden Wink

Men tak for din mening Smiley

Og du skal da nok få lov at se Fleck Smiley:
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #55: 25 Jan 2009, 23:57 »

KAMP NR. 100

Resultater i marts:

4-2 Milan

1-0 Siena

0-0 Bordeaux

2-1 Brescia

0-0(2-0) Bordeaux

2-4 Napoli

Lige når det begynder at gå godt, så sker der noget skidt. Det har jeg efterhånden erfaret, og i denne måned skete det så igen. Vi startede ellers godt, med den flotte sejr over Milan. I den efter følgende kamp mod Siena, hvor Kasper Schmeichel i øvrigt fik sin debut, hentede vi også 3 point, efter en 1-0 sejr, på mål af Ignacio Camacho.

3 point mod Brescia
Vi fik igen en sejr, denne gang mod Brescia, som ellers har overrasket alt og alle, ved at ligge i den bedste halvdel af tabellen, og det er endda som oprykker. To mål af Gilardino, i starten af kampen, var nok til et sikre os en sejr på 2-1.

I den sidste kamp i måneden og samtidig også min kamp nr. 100 for klubben, ville det være perfekt med en sejr. Det var Napoli desværre mere end opsatte på at forhindre. Da kampen blev fløjtet til pausen valgte jeg at give spillerne en ordentlig sviner, for det er sgu ikke acceptabelt at lukke 4 mål ind, uden selv at score flere. I anden halveg kom vi lidt bedre med, men Gilardino's mål, samt selvmålet fra Mirko Savini, kunne kun pønte på målscoren, i en af de værste kampe, jeg har set i FM 09.
Alberto Gilardino

Uefa Cup v. Bordeaux
Første opgør, der blev spillet i Frankrig, endte i en kedelig 0-0, hvor der ikke var noget at råbe hurra for overhovedet. Ingen af de to hold kom til nogen specielt store chancer.
Returopgøret på Artemio Franchi startede, som det første opgør sluttede, men længere inde i kampen begyndte chancerne at komme. Der blev dog ikke scoret i den ordinære spilletid, og vi skulle derfor ud i forlænget. Indskiftede Pazzini har noget han skal vise, og det var han også opsat på. 2 mål fra italieneren var kraftigt med til, at sende os videre i turneringen.

Alt i alt en okay måned, hvis man ser bort fra den utilgivelige kamp mod Napoli.Vi ligger i øjeblikket nummer 6, med 7 point op til den 4. plads, der giver adgang til Champions League.
I Uefa Cuppen har vi fået en rigtig god lodtrækning, hvor vi, i 2. knockoutrunde, skal spille mod Marítimo, hvor en samlet sejr er kravet.
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #56: 26 Jan 2009, 14:38 »

Jeg har faktisk også en karriere med Fiorentina, hvor jeg netop er startet på 2. sommertransfervindu e, og det skal siges at der er blevet solgt godt ud og blevet købt godt ind. Opstemt
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #57: 27 Jan 2009, 22:02 »

Et Hårdt Forår

Marts - April - Maj



Så har jeg spillet et par måneder uden at opdatere, af en helt enkelt årsag, jeg glemte det. Det er selvfølgelig lidt pinligt, men i kender vel alle sammen til, at blive fanget af spillet, og så bare spiller løs. Men i skal da nok få lov at høre hvad der er sket i løbet af marts, april, og starten af maj. Det er i perioden blevet til 9 sejre, tre uafgjorte og 4 nederlag.
1-0     Napoli

1-1     Genoa

1-0     Lazio

2-1     Torino

1-3     Inter

3-1     Lecce

3-0     Atalanta

0-4     Palermo

2-0     Cagliari

2-2     Catania

I Serie A er det gået nogenlunde som det skulle, dog med enkelte svipsere, som f.eks. 0-4 nederlaget til Palermo, 2-2 mod Catania og 1-1 mod Genoa. Vi har dog også taget nogle vigtige point i topstriden. Blandt andet en vigtig 1-0 sejr mod Lazio, hvor kampens eneste mål faldt efter et straffespark, taget af Vargas. Vi fik også 3 point mod Empoli og Cagliari, som ellers begge gav os problemer. Vi indtager pt. en 5. plads med 2 kampe tilbage, hvor skal møde henholdsvis Udinese og Sampdoria. Vi har 2 point op til 4. pladsen, hvor Roma ligger. Det bliver derfor svært at nå, men ikk umuligt. Det afhænger bare af, om Roma smider point eller ej.






2-2     Marítimo

3-0     Marítimo

1-2     Lazio

1-0     Lazio

0-2     Benfica

3-0     Benfica

I Uefa Cuppen er det gået rigtig godt. Vi var, efter sejren over Bordeaux, nået til 2. knockoutrunde, som også var bestyrelsens mål, og kunne derefter spille nogenlunde frit, uden de store forventninger. 2-2 på udebane mod Marítimo kunne tyde på svaghed, men hjemme i Firenze var vi uhyrre sikre, og 3 scoringe af Fleck, Santon og Vargas sendte os videre med en samlet 5-2 sejr.

I kvartfinalen var der dømt italiensk opgør, da vi skulle møde rivalerne Lazio. I den første af de to kampe, der blev spillet på Olympico i Rom, blev vi overrumplet allerede fra kampens start, og der skulle ikke gå lang tid før Lazio var foran 2-0. Pazzini fik dog scoret et vigtigt udebanemål, der skulle vise sig at blive rigtig vigtigt. I den omvendte kamp scorede Juan Manuel Vargas, endnu engang på straffespark, og vi gik videre til semifinalen, på reglen om flest udebanemål.
Juan Manuel Vargas


Vi har været heldige med lodtrækningen gennem hele turneringen, og det fortsatte i semifinalen, hvor vi blev sat op mod Benfica. Endnu engang fik vi udebane i første kamp, og endnu engang leverede vi en svag insats på fremmed grund. Benfica har fået fat i en vidunderdreng fra Barcelona, og Bojan Krcic var også manden(drengen) bag deres første mål. Angel De Maria scorede det andet mål i vores 0-2 nederlag. Det var et svært resultat at vende, men igen viste vi rigtig flot spil på hjemmebanen. Vargas lagde ud med en frisparksscoring, og da vi senere fik straffe, var jeg sikker på, at han også ville banke bolden i kassen der. Det formåede han dog ikke, og det gjorde ikke ligefrem håbet om et comeback større, Men så skete det, at jeg, med 10 minutter igen, lavede en taktisk genialitet. Jeg sendte Pazzini på banen, og han takkede for tilliden med 2 scoringer på 10 minutter. Det sendte os videre til finalen på Lansdowne Road i Dublin, hvor vi skal måde franske Paris Saint-German.






Glæd jeg til næste update, hvor Serie A og Uefa Cuppen bliver afgjort! Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #58: 28 Jan 2009, 18:37 »

Afgørelsens time

De afgørende kampe i Maj


Så er vi nået til de sidste 3 kampe i sæsonen. Der er tale om to meget vigtige kampe i Serie A, der afgør, om vi skal spille Uefa Cup eller Champions League næste år. Kampene er mod henholdsvis Udinese og Samporia, så det bliver bestemt ikke let. Den aller vigtigste kamp er dog ikke i Serie a men derimod er det Uefa Cup finalen mod den franske hovedstadsklub, Paris Saint-German, som heller ikke bliver en ren walk-over.





Serie A


Vi havde fordel af hjemmebanen i kampen mod Udinese. Det var dog alligevel en meget lige kamp, uden de helt store chancer til nogen af holdene. Første halvegs største chance tilfaldt Pazzini, der ramte overlæggeren. Efter pausen var vi mere tændte, og der skulle kun gå 6 minutter, før Vukcevic sendte bolden i nettet, og bragte os i front. Hans mål var blev sat ind direkte på frispark og var, hvad mange ville kalde, genialt sparket ind. Jeg var i den 7. himmel, men der gik ikke længe før jeg igen fik kontakt med jorden. Udinese's Mauricio Isla blev sendt i dybden, og kunne let udligne vores føring. Jeg sendte alle folk fremad til sidst, men lige lidt hjalp det, og vi mådte nøjes med uafgjort.

Den sidste kamp, mod Sampdoria, var ligeledes på hjemmebane. Vi skulle vinde kampen, men jeg valgte alligevel at spare et par spillere til Uefa Cup finalen, der skulle spilles få dage efter. Det var igen en meget tæt kamp uden de store chancer. Faktisk skulle vi helt hen til kampens sidste minutter før der skete noget. Vi havde fået et hjørnespark, som Vargas skulle tage. Han sendte et godt inlæg ind i feltet, hvor Fred kom bedst op og scorede kampens eneste mål.

Desværre rakte det ikke til mere end en 5 plads, 3 point efter Roma. Derfor skal der spilles Uefa Cup bold næster sæson igen, hvor bestyrelsen igen forventer en plads i 2. knockoutrunde.

Endelig ligastilling





Uefa Cuppen


Så var det tid. Sæsonen sidste kamp. Sæsonens vigtigste kamp. Sæsonens mest afgørende kamp. Finalen, det var hvad det var. Både officielt, men også inde i mit eget hovedet. Det var denne kamp der afgjorde, om sæsonen ville blive en succes, eller en middelsæson. Det var helt bestemt muligt at få en sejr, og jeg mener personligt, at vi er mindst lige så gode som Paris SG.

Kampen startede ikke helt som den skulle for os. Der gik kun et enkelt minut før en fejl i forsvaret resulterede i, at Nicolas Anelka endte alene med Frey, og bragte Paris foran. Det var lidt af en chokstart, men vi lagde os ikke ned, men fortsatte med at spille efter sejren. Vores fortsættende pres gav potte, og efter godt 28 minutter udlignede Fred. Jeg håbede, at scoringen ville være med til at tæmme franskmændene, men tværtimod gav det dem mere blod på tanden. 3 minutter efter vores scoring var Anelka igen på pletten, og scorede sit andet mål i kampen. Igen er jeg tilfreds med, at mine spillere ikke bare opgav, men fortsatte. Kort før pausen fik vi nemlig udlignet endnu en gang. Denne gang var det Vargas der scorede et af sine efterhånden mange frisparksmål.

I anden halveg var vi klart de bedste, og det så lidt ud som om, at PSG ikke gad mere. I hvert fald kom vi foran med 20 minutter igen, på mål af Fred, der dermed kunne fordoble sin måltotal i kampen. Paris lagde et højt pres resten af kampen, og hvis det ikke var for Frey havde vi måske ikke holdt stand. Heldigvis stod franskmanden en super god kamp, og han var en af grundene til, at vi vandt Uefa Cup-trofæet. Det er virkelig fedt, allerede i 2. sæson, at vinde et så stort trofæ.





« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 23:30 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #59: 28 Jan 2009, 22:36 »

Statistik



Fiorentina

Årets spiller kåret af fans:

Juan Manuel Vargas

Bedste gennemsnit:
Juan Manuel Vargas - 7.31

Topscorer:
Giampaolo Pazzini - 19 mål



Serie A

Vinder:
Inter - 90 point

Nedrykkere:
Cagliari
AlbinoLeffe
Empoli

Højeste bedømmelse:
Cristian Zapata(udinese) - 7.38

Topscorer:
Marco Borriello(Napoli) - 25 mål

Flest Mål i en kamp:
Alessandro Rosina(Torino) - 4 mål

Flest Assists:
Frencesco Totti(Roma) - 12

Flest gange Man of the Match:
Marco Borriello(Napoli) - 10 gange

Flest kort:
Cesare Bovo(Palermo) - 13 gule kort & 2 røde kort



Uefa Cuppen

Beste Bedømmelse:
Bojan(Benfica) - 7.64

Topscorer:
Bojan(Benfica) - 13

Flest Assists:
David Silva(Valencia) - 8

Flest gange Man of the Match:

David Silva(Valencia) - 7

Flest kort:
Marek Suchy(Slavia Prague) - 5 gule kort & 2 røde kort









Næste update: Pre-season til 2010-2011
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010