home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 52174 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #30: 19 Jan 2009, 19:57 »

Det gør jeg skam også?
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #31: 19 Jan 2009, 20:06 »

Det gør jeg skam også?

Det var bare mig der misforstod, troede at din start 11 var det med sort skrift  Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #32: 19 Jan 2009, 20:15 »

Nå ja, det kan sagtens misforsttås nu jeg ser på det igen Opstemt Men Frey er skam klart 1. valg Wink
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #33: 19 Jan 2009, 20:21 »

synes du sætter det kanon godt op Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #34: 19 Jan 2009, 20:25 »

Tak for kommentarerne alle sammen. Det sætter jeg sgu stor pris på. Smiley

Jeg tror jeg kan love en update engang i aften Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #35: 20 Jan 2009, 00:05 »

Super Sæson Start
September 2009



What the fuck??? Det var min første tanke, da jeg efter 2 ligakampe lå på en delt 1. plads med maksimum point. Ummidelbart lyder det ikke meget specielt, men det var det. Grunden til det er, at modstanderne hed AS Roma og Juventus. Roma blev, i sæsonpremieren, sendt hjem fra Artemio Franchi, med et 1-0 nederlag i bagagen. Adrian Mutu var dagens man i skysovs, da han sikrede os sejren, efter kun 13 minutter.

4 minutter...
...var alt, der skulle gå, før Pazzini bragte os foran på Stadio Olympico. Hans angrebsmakker, Gilardino, var manden bag 2-0 målet, der faldt efter 18 minutter. På trods af David Trezeguet's reducering, kort før pausen, kunne jeg efter kampen konstatere, at vi hev endnu en sensationel sejr i land! Jeg må ærligt indrømme, at jeg hoppede op af stolen og kyssede computeren, da sejren var sikret.

Oprykkerne fra AlbinoLeffe blev slået 3-0, og det gav os en samlet pointhøst på 9 point. Pazzini scorede 2 gange, den ene gang på straffespark, mens nyindkøbte Fred scorede det sidste mål, også på straffe.


Vores eventyr i Europa...
1-0 Roma

2-1 Juventus

3-0 AlbinoLeffe

2-0 Aris

0-2 Milan

3-0 Brescia

3-0 Siena
...startede præcis som det skulle. Vi startede ude mod Aris, som sikkert blev besejret, med 2-0. Dario Dainelli bragte os foran efter godt 20 minutter. Kuzmanovic var manden bag det andet og sidste mål i kampan, og han var således stærkt medvirkende til, at vi tog de 3 point idag. Det skal dog lige siges, at Aris fik 2 mand vist ud mellem vores 2 scoringer, og de spillede den sidste halve time, med sølle 9 mand. Efter de store omvæltninger i Uefa Cuppen består den nu af 12 grupper, med 4 hold i hver. Vi er, ud over Aris, endt i gruppe med Steau Bucarest, og danske Brøndby IF, som jeg personligt glæder mig til at spille mod.

Sæsonens første pointtab...
...fik vi i kampen mod AC Milan. Vi fik en uheldig start, da Camacho blev udvist, kort inde i kampen. Det gav Milan overtaget, og de var ikke sene til at udnytte det. Ronaldinho bragte milaneserne i front efter 37 minutter. Kort før kampens slutfløjt, lukkede Seedorf kampen, og vi måtte indse, at sæsonens første nederlag var en realitet.

Hattrick...
...af Gilardino i kampen mod Siena afsluttede en flot måned, hvor vi med to gange 3-0 i de sidste kampe, mod henholdsvis Brescia og Siena, kunne lægge os til rette på en 3. plads med 15 point, 3 point bog Inter og Udinese.


Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #36: 20 Jan 2009, 02:16 »

Ser godt ud, det skal nok blive til en bedre ligaplacering i den nye sæson.. Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #37: 20 Jan 2009, 22:48 »

Hvad er der at sige?

SMUKT! Dit layout er fantatisk.  Du tager den konstruktive kritik til dig, klasse.
Logged

:-)

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #38: 20 Jan 2009, 23:35 »

Jeg siger mange tak Smiley
Det er dejligt at nogen værdsætter det arbejde man lægger i det Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #39: 20 Jan 2009, 23:59 »

Skuffende Måned
Oktober 2009


Med et program på 6 kampe, hvor ingen af modstanderne var deciderede tophold, tegnede oktober sig til at blive en måned med stor pointhøst. Det var dog ikke tilfældet, og da månedens sidste kam var spillet mp vi indse, at det kun var blvet til 9 ud af 18 mulige point.

Månedens første optur...
...kom allede den første dag i oktober, da vi hjemme på artemio Franchi slog Steaua Bucarest med 2-1. Mario Santana scorede begge vores mål, og ved begge scoringer hstod han udækket bagerst i fæltet og lossede de høje indlæg i kassen.

Vi havde store problemer i kampen mod Napoli, der spillede med hele 2 tidligere Fiorentina-spillere i startopstillingen, Pasquale Foggia og Stevan Jovetic. Sidstnævnte var hurtigt ude af starthullerne, og allerede efter 3 minutter sendte han Napoli i front. Det tog os lang tid at komme igen, og det forbedrede ikke vores chancer, da Fred blev skadet, 5 minutter efter pausen. Vi formåede dog at få udligningen 10 minutter før tid. Det var Simon Vukcevic, der sendte bolden i kassen på et flot langskud.

Månedens anden og sidste sejr var mod Empoli. Franco Semioli og Georginio Wijnaldo scorede et mål hver i 1. halveg, og på trods af Empoli's reducering til sidst i kampen, rækte det til en sejr.


Månedens største skuffelse...
...oplevede vi i Uefa Cuppen, hvor vi ikke kunne få mere end et enkelt point med hjem fra kolde Danmark. Brøndby ydede god modstand, og selvom vi havde overtaget var vores to eneste skadesfri angribere, Fred og Kerlon, ikke i stand til at score. Det resulterede til en skuffende 0-0 på Brøndby Stadion.

Fred fik gang i scoringen, da vi hjemme tog imod Genoa. Efter 11 minutter fik brasilianeren bolden i kassen, og sendt os i front. Vi havde sikkert også vundet kampen, hvis ikke Dainelli havde valgt at give Geno en gave og heade bolden i eget net.

Ydmygelsen var total...
...da kampen mod Lazio var spillet færdigt. Stefano Mauri og Tommaso Rocchi var mænden bag målene, der skaffede Lazio en 2-0 sejr, over os. Vi var slet ikke med i kampen, og de var fuldfortjent, at de 3 point gik til hjemmeholdet. På trods af den mindre gode måned, indtager vi stadigvæk en 4 plads i Serie A.



2-1 Steaua          1-1 Napoli          2-1 Empoli          0-0 Brøndby          1-1 Genoa          0-2 Lazio
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #40: 22 Jan 2009, 15:50 »

3 sejre og et nederlag
November 2009



Det var en kort måned...
...hvor der kun skulle spilles 4 kampe. Aris ventede i første kamp. Grækerne blev, uden større problemer, besejret 2-0. Det var en kamp vi kontrollerede og via 2 mål af Pazzini, sikrede vi os de 3 point. Sejren placerede os på en sikker plads i gruppen, og vi skal kun skaffe 1 point mere i en af de to sidste kampe for at gå videre.

Vi slog Torini hjemme i Firenze, i en lidt for tæt kamp, efter min mening. Begge hold havde chancer, men heldigvis var Kerlon den eneste der kunne udnytte det, og den lille brasiliener sikrede os en 1-0 sejr.


Atleti Azzurri d'Italia...
...dannede ramme om en kamp, jeg længe vi huske som kampen, med aller flest målchancer til mit hold. Det blev sendt skud afsted i hver 5. minut næsten, så det var overraskende, at vi kun vandt 4-1. Pazzini satte gang i målscoringen efter 4 minutter, men Atalanta var hurtige til zat svare igen og kort efter vores scoring, udlignede Floccari for hjemmeholdet. Vi blev ikke hæmmet af scoringen, derimod satte vi mere fart på maskinen og gik til pause med en 2-1 føring, målet blev scoret af Semioli. 2. halveg startede med en udvisning til Atalanta, inden Gilardino og Vukcevic scoret et mål hver og sikrede os sejren.

På trods af, at vi var godt med i kampen, og havde et par gode forsøg mod mål, kunne vi i sidste ende ikke følge med Inter, og vi måtte tage til takke med et 0-2 nederlag til milaneserne. Det var David Suazo og Zlatan Ibrahimovic der gjorde det onde ved os, med en scoring hver.

Vi havde ligget på 3. pladsen gennem hele måneden, men efter nederlaget til Inter blev vi overhalet af Udinese.


2-0 Aris          -          1-0 Torino          -          4-1 Atalanta          -          0-2 Inter
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #41: 22 Jan 2009, 15:56 »

Ærligeligt med nederlaget til Inter,hvilken plads skal man have for komme i champions league hvis du da går efter det. God blog KIU!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #42: 22 Jan 2009, 20:21 »

Det er det jeg går efter ja Wink De tre første pladser får direkte adgang, mens 4. pladsen skal spille i 2. kvalrunde. Så jeg forventer minimum en 4. plads Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #43: 24 Jan 2009, 21:25 »

Farvel til 2009
December 2009



Vi sluttede 2009 fint af med 4 sejre i træk. Forinden havde vi dog fået 2 meget skuffende nederlag, først i Uefa Cuppen, hvor Fred scorede i vores 1-2 nederlag til Steaua. Vi fik ikke scoret nogen mål mod Lecce, og måtte derfor indkassere et skuffende resultatet på 0-1.

Formen vendte...
...da det var blevet tid til pokalturneringen. Vi ekspederede Modena ud af turneringen, med en sikker 2-0 sejr. Fred og Simon Vukcevic scorede vores 2 mål i kampen.

Den efterfølgene kamp, mod en af vores største udfordrere, Palermo, blev endnu en succes oplevelse. Vi fandt hinanden med gode pasninger gennem hele kampen, men det førte dog kun til et enkelt mål. Adrian Mutu's mål, efter en times spil, var dog nok til at få de 3 mulige point ind på kontoen, mod holdet fra mafioso-øen.

Inden den afgørende kamp...
...mod Brøndby i Uefa Cuppen, lå vi på en delt 1. plads med netop Brøndby, begge med 10 point. Steaua havde 9 point, så alt tydede på et exit, hvis vi ikke vandt mod danskerne. Med et kvarter igen, af en alt for spændende kamp, blev Brøndby's Bojan Regoje udvist, og det tog os mindre end et minut at udnytte det. På den efterfølgende chance, endte bolden inde foran mål, og der var Giampaolo Pazzini ikke sen til at udnytte muligheden, og score kampens eneste mål, der samtidig sendte os videre i turneringen. I 1. knockout runde, der spilles i februar, skal vi op mod det franske hold Bordeaux.

Trods en uhyggelig start...
...blev årets sidste kamp, mod Catania, alligevel en succesopplevelse for os. Det startede ellers med en skade til Fred, der måtte bytte med Gilardino, efter kun 3 minutter. Gilardino nåede 10 minutter på banen, inden han ligeledes blev skadet, men da vi var løbet tør for angribere på bænken, måtte vi sende Wijnaldum ind som offensiv midtbane. Det betød, at vores eneste angriber var den halvskadede Kerlon. Trods den svækkede offensiv kom vi foran efter 28 minutter, ved Vukcevic. Inden pausen blev det både til et brændt straffespark, som Kuzmanovic må tage på sin kappe, og et mål af vores lille brasser i front. Indskiftede Jankovic scorede kampens sidste mål, og han cementerede dermed vores 3-0 sejr.


1-2 Steaua     -     0-1 Lecce     -     2-0 Modena     -     1-0 Palermo     -     1-0 Brøndby     -     3-0 cagliari







Spillerstatus 09/10

Gennemsnit:
1. Mario Santana - 7.58
2. Juan Manuel Vargas - 7.36
3. Franco Semioli - 7.32
4. Felipe - 7.32
5. Francesco Bolzoni - 7.18

Kampe:
1. Sébastien Frey - 29 kampe
2. Manuel Pasqual - 27 kampe
3. Juan Manuel Vargas - 25 kampe
4. Petri Pasanen - 24 kampe
5. Per Krøldrup - 23 kampe

Mål:
1. Giampaolo Pazzini - 9 mål
2. Alberto Gilardino - 8 mål
3. Adrian Mutu - 8 mål
4. Simon Vukcevic - 5 mål
5. Franco Semioli - 5 mål
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #44: 24 Jan 2009, 21:49 »

Jeg kunne godt tænke mig at se et SS af din taktik, hvis det er muligt.

God blog Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010