home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 58332 gange)
T1de
Førsteholdsspiller

Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« : 08 Jan 2009, 18:30 »

Så har jeg valgt at lave min første, og måske eneste FM2009 blog. Faktisk er det mit første FM 09 spil overhovedet, så det bliver rigtig spændende for mig, både at spille og skrive. Jeg vil ikke skrive fast, altså hver måned. Nogle gange vil mine updates måske kun omhandle en enkelt men vigtig begivenhed, og andre gange kan den strække sig over flere måneder. Jeg håber i vil følge med. Smiley

PS: Jeg tager hellere end gerne mod ris/ros og konstruktiv kritik.

ACF Fiorentina

KLUBINFO:

- ACF Fiorentina
- Stiftet i 1926
- Firenze, Italien
- Spiller på Artemio Franchi(47350 tilskuerpladser)
- 2 Italienske mesterskaber
- Ingen Europæiske sejre
- 6 sejre i Coppa Italia
- 1 sejr i Den Italienske Super Cup

ØKONOMI

Balance: DKK 107.500.000
Transferbudget: DKK 79.157.000
Lønbudget: DKK 3.134.770
Løn i brug: DKK 3.025.410

FORVENTNINGER

SERIE A
Klub: Bestyrelsen forventer at klubben kvalificerer sig til Uefa Cup gennem placering i ligaen.
Personlig: Jeg har nogenlunde de samme forventninger, men jeg håver meget på en placering i top 4, der giver adgang til Champions League.

COPPA ITALIA
Klub: Klubben forventer en plads i semifinalen.
Personlig: Jeg vil ikke gå så meget op i denne turnering. Det bliver her reservespillerne skal få deres chance.

CHAMPIONS LEAGUE
Klub: Klubben forventer at vi kommer videre fra gruppespillet.
Personlig: Jeg er tilfreds, bare vi kommer videre i en af de europæiske turneringer, så minimum en 3. plads i gruppespillet.

Trofæskab

Klubber

Fiorentina: 2008-2012
2009/2010 - Vinder af Uefa Cuppen(Fiorentina 3-2 Paris-SG)
2010/2011 - Vinder af Den Europæiske Supercup(Fiorentina 2-0 Barcelona)

Ajax Amsterdam: 2012-2013
2012/2013 - Vinder af Eresdivisionen
2012/2013 - Vinder af Den Hollandske Pokalturnering(Ajax 3-0 Heerenveen)

Sevilla: 2013-2014
2014/2015: Vinder af Uefa Cuppen(Sevilla 2-1 Porto)
2015/2016: Vinder af Primera Division

Lande

Rusland: 2011-2012

Danmark: 2014-2015

Portugal: 2015-2016

« Seneste Redigering: 24 Jun 2009, 01:11 af T1de » Logged

kie
Landsholdsspiller

Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #1: 08 Jan 2009, 18:41 »

Det ser godt ud og glæder mig til at se hvad du kan få ud af Fiorentina.. Smiley

Held og lykke!! Wink
« Seneste Redigering: 08 Jan 2009, 18:43 af kie » Logged

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 08 Jan 2009, 19:14 »

Pre-season 2008/2009

HANDLER

Jeg valgte at trodse mine normale vaner og tænke klogt på transfermarkedet. I stedet for bare at købe løs, ville jeg se truppen grundigt efter, for at finde de pladser, hvor der skulle forstærkes. Vi rådede kun over en offensiv midtbanespiller så der skulle helt sikkert forstærkes med en eller to mere. Forsvaret var også ret tyndt besat. 3 centrale forsvarer, og en kampklar højreback(som endda er lejet) er simpelthen ikke nok. Udover det var der ikke nogle synlige mangler i truppen. For at få lidt ekstra penge valgte jeg et sælge et par af truppens overskudsspillere. Massimo Gobbi blev sendt til Stade Rennais FC for 17 millioner kroner mens den italienske midtbanemotor Marco Donadel skifter til Genoa for 22 millioner kroner. Til sidst er Manuel Da Costa blevet udlejet til Vit. Guimarães, for resten af sæsonen.

Til forsvaret valgte jeg at hente to spillere. Første spiller der kom til var Petri Pasanen, som bla. har spillet i sæsoner i både Ajax og senest Werder Bremen. Han kan spille alle pladser i forsvaret, og jeg er sikker på, at han bliver en stor gevinst for os. Argentineren Hugo Campagnaro er hentet i Sampdoria. Han spiller primært i højre side af forsvaret, men kan også spille centralt.
Forsvaret var styrket, og nu manglede vi bare et par spillere til offensiven. Til det blev Fernando Arce hentet i Santos Laguna for sølle 14 millioner kroner. Han kan spille centralt, men jeg vil umiddelbart sige, at hans styrker passer bedre til højrekanten, hvor han også kan spille. Sidste forstærkning blev hentet for 24 millioner i Lazio. Der er tale om den alsidige Pasquale Foggia, der kan spille på begge kanter, og på den offensive midtbane.

TRUP

Så var truppen på plads, og forhåbentlig klar til sæsonstarten. Jeg føler vi er dækket godt ind på alle pladser, og vi vil kunne klare skader på de fleste pladser.

Målmænd:
Sebastian Frei
Vlada Avramov
Marco Storari

Forsvar:
Luciano Zauri
Dario Danielli
Alessandro Gamberini
Per Krøldrup
Gianluca Comotto
Manuel Pasqual
Juan Manuel Vargas
Petri Pasanen
Hugo Campagnaro

Midtbane:
Felipe Melo
Riccardo Montolivo
Zdravko Kuzmanovic
Martin Jørgensen
Mario Santana
Franco Semioli
Pablo Osvaldo
Stevan Jovetic
Pasquale Foggia
Fernando Arce

Angreb:
Adrian Mutu
Alberto Gilardino
Giampaolo Pazzini

*Spillere med blå skrift er på lån.

VENSKABSKAMPE

Vi startede op med 4 venskabskampe, for lige at finde formen frem. Vi lagde ud med en 6-0 sejr over italienske Prato. Derefter blev det til et lidt skuffende nederlag til Athletic Bilbao, på 2-3. Vi sluttede opstarten af med flotte sejre mod henholdsvis La Louvière og Union SG. Vi spillede godt i alle kampene, men havde alligevel små perioder hvor spillet ikke flød rigtigt. Jeg føler dog at vi er klar til sæsonstart.

6-0 Prato
3-2 Athletic
8-0 La Louvière
3-0 Union SG

Nieki
Gæst

« Svar #3: 08 Jan 2009, 19:39 »

Det bliver godt med at høre fra ACF Fiorentina.
Er selv Fiorentina fan Smiley Wink

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 08 Jan 2009, 21:33 »

Efteråret 2008

Jeg har valgt at starte ud med en update, der omhandler hele efteråret. Fremover vil mine updates blive kortere, men nu havde jeg spillet det meste, så jeg kan lige så godt fortælle alt hvad der er sket indtil nu. Det kan godt være, at det er hård læsning, men det ville da være dejligt, hvis i vil læse det alligevel.

UEFA CHAMPIONS LEAGUE

Vi skulle møde Atletico Madrid i 3. kvalifikationsrunde . Det spanske tophold er et hold vi burde kunne slå. Vi kom dog i problemerr i første kamp, på Vicente Calderón. Spanierne angreb fra første minut, og havde flere gode chancer. Efter godt en halv times spil, bliver Diego Forlan sendt i dybden. Frey parrerer flot Forlan's skudforsøg, men desværre opsnapper vidunderdrengen, Sergio Aguero, returen og sender bolden i kassen, til 1-0. Vi kom bedre med i 2. halveg, men det blev ikke til flere scoringer i kampen.
Returopgøret i Firenze blev mere målrigt. Jeg valgte at starte mere offensivt, og det gav pote allerede efter 4 minutter. Efter lidt klumpspil i feltet fik Adrian Mutu sendt bolden i kassen. 1-0! Kort før pausen lykkes det så for Atletico at udligne. Ujfalusi sender en lang bold i dybden, som Agüero opfanger. Han løber let fra Dainelle og resten af forsvaret, og sætte bolden ind bag Frey. Den stilling holdt til pausen, hvor jeg fortalte holdet, at de skulle spille mere agressivt, end de havde gjort indtil nu. Vi startede også godt efter pausen. Der var spillet omkring de 60 minutter, da Gilardino sætter hovedet på et indlæg fra Martin Jørgensen, og sender os foran. Der gik ikke mere end 10 minutter før Gilardino igen var på spil. Denne gang var det Mutu, der med en fræk aflevering sendte Gilardino afsted mod mål. Han viste stor kølighed, og hamrede bolden ind bag en chanceløs Coupet. Atletico var dog ikke færdige, og med 10 minutter igen reducerede Forland, med et flot hovedstød. 3-2 blev kampen, og trods sejren gik Atletico Madrid videre på reglen om udebane mål.

0-1 Atletico Madrid
3-2 Atletico Madrid

SERIE A

0-0 Cagliari
2-3 Torino
4-1 AC Milan
1-0 Bologna
2-0 Catania
1-1 Udinese
1-0 Atalanta
0-0 Sampdoria
1-1 Napoli
2-2 Lazio
0-2 Juventus
0-2 Inter
1-0 Reggina
2-2 Lecce
1-1 Chievo
0-0 Siena
1-0 Palermo
Efter en uafgjort med Cagliari og et nederlag til Torino i sæsonens to første Serie A kampe var vores selvtillid ikke i top, da vi i 3. runde skulle møde AC Milan, hjemme på Artemio Franchi. Alligevel var det som om, at det bare motiverede spillerne endnu mere. Gilardino skulle ikke bruge mere end 7 minutter, før han sendte os foran, til stor jubel. Efter en halv times spil var det endnu engang Gilardino, der flot driblede Nesta, og sendte bolden i kassen, til 2-0. Stillingen holdt til pausen. Jeg var mega glad, men kunne alligevel ikke lade være med at tænke, at Milan nok skulle komme tilbage og vinde kampen. Kaká havde måske læst mine tanker, ihvertfald reducerede han, kun 5 minutter efter pausen. 4 minutter efter var det så Milan's målmand, Abbiati der scorede. Heldigvis for os var det i eget net, og vi havde igen en god føring med 2 mål. Med et kvarter igen fuldbyrdede Juan Manuel Vargas så ydmygelsen af Milano-klubben, med en flot frisparksscoring, til slutresultatet 4-1.
I de efterfølgende kampe blev det til sejre over både bologna og Catania, inden vi hjemme tog imod Udinese. Vi spillede en fin kamp, men vi skulle helt hen i det 57. minut, før der blev scoret. Det blev sæsonens hidtil mest scorende spiller, Alberto Gilardino, der scorede kampens første mål. Stillingen holdt helt til slut, men i overtiden skete det, som alle managere frygter. Petri Pasanen laver en fejlaflevering, der ender i fødderne på en Udinese-spiller, og et par afleveringer efter banker Antonio Floro Flores bolden i nettet, og vi må nøjes med en uafgjort.
Efter en sejr over Atalanta, oplevede vi en slem stime med først uafgjort mod Sampdoria, Napoli og Lazio, tabte vi 2-0 til både Juventus og Inter. Vi var ellers godt med i begge kampe, men i sidste ende måtte vi sande, at vi ikke var på niveau med de to topklubber.
Efterårets sidste kamp var mod Palermo. Vi havde forinden haft en række dårlige ligaresultater med 3 uafgjorte og kun en sejr, i de sidste 4 kampe. Palermo lagde hårdt ud og kom til flere store chancer. Vores forhåbninger blev ikke bedre da Gilardino blev skadet efter en halv times spil. Alligevel var det os, der kom foran kort før pausen. Det var godt nok et heldigt mål, hvor Almelia og Nocerino går fejl af hinanden, og Nocerino endte med at lave selvmål. Det blev kampens eneste scoring, og vi sluttede således efteråret af med 3-0 point, hvilket gør, at vi overvintrer på ligaens 5. plads.

UEFA CUP

Da vi røg ud af Champions League, skulle vi spille i 1. runde af UEFA Cuppen, mod Maritimo. Det var en overkommelig opgave og vi kom da også videre efter en samlet sejr på 5-2. I gruppespillet skulle vi spille mod Saint-Etienne, AEK, Dortmund og Tottenham. En halvsvær gruppe, og vi lagde da også ud med et nederlag til Saint-Etienne. Vi var ellers foran 2-0, men efter et godt comeback vandt franskmændene 3-2. I de følgende 3 kampe vandt vi 1-0, og sikrede os derfor videre deltagelse. I 1. knockout runde skal vi møde Braga, i 2 kampe vi skal vinde. Vinderen af den kamp skal så møde endten Rosenborg eller Sporting CP, så man må sige, at vi har fået en god lodtrækning.

3-1 Maritimo
2-1 Maritimo
2-3 Saint-Etienne
1-0 AEK
1-0 Dortmund
1-0 Tottenham

POKALTURNERINGEN

Der er kun spillet en enkelt kamp pokalturneringen indtil videre. Vi skulle møde Brescia i 1. runde(svarer til 1/8-finalen). 2 kasser af Mutu og en enkelt af Gilardino sendte os videre til kvartfinalen, med en sikker 3-0 sejr i bagagen.

3-0 Brescia

« Seneste Redigering: 08 Jan 2009, 21:36 af T1de » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #5: 10 Jan 2009, 00:23 »

Fin update ingen tvivl!
Et dejligt enkel layout.

Jeg savner dog du skriver til sidst i dine updates hvem der har scroret målene osv så man har styr på det.   
Men ellers KOTGW - Keep on the good work

:-)

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 10 Jan 2009, 14:22 »

Fin update ingen tvivl!
Et dejligt enkel layout.

Jeg savner dog du skriver til sidst i dine updates hvem der har scroret målene osv så man har styr på det.   
Men ellers KOTGW - Keep on the good work

Tak tak Smiley

Jeg havde tænkt mig at lave en update efter hver sæson, hvor man kunne se lidt facts, bla. målscorere, osv. Wink

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #7: 10 Jan 2009, 15:17 »

Åhh okay på den måde :b

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 10 Jan 2009, 21:29 »

Januar 2009

Vi havde brugt vinterpausen på en tur til Danmark, hvor det både var blevet til en flot 3-0 sejr over FC Midtjylland, og et skuffende nederlag til FC København, hvilket ikke ligefrem gav os store forhåbninger, da vi startede op mod Genoa(nr. 4). Alligevel vandt vi kampen sikkert, godt nok kun med 1-0, men vi havde kampen under kontrol i alle 90 minutter. Det var Mutu der stod for årets første officielle scoring.
AS Roma var en alt for stor mundfuld for os, og vi måtte, i årets 2. kamp, gå fra banen med et 3-1 nederlag. Vi blev godt nok snydt for et mål, da vi var foran 1-0 i starten af kampen, og jeg tror det kunne have ændret kampens forløb meget.

Køb:
Rodney Sneijder - Ajax
Georginio Wijnaldum - Feyenoord
Alex(16 årig brasillianer, som dog
først kommer om 2 år)

Salg:
Gianluca Comotto - Newcastle(leje)

Kampe:
3-0 FC Midtjylland
1-3 FC København
1-0 Genoa
1-3 Roma
0-2 Milan
2-2 Torino
2-2 Milan

I Coppa Italia skulle vi møde AC Milan, som vi tidligere på sæsonen havde slået 4-1. Denne gang var Milan os dog overlegne. Kaka sendte dem i front efter godt 20 minutters spil, og den hjemvendte Shevchenko afgjorde så kampen med et kvarter igen. Ikke en synderlig spændende kamp, og Milan sendte os ud uden større besvær.

Anderledes spændende blev det da vi, efter en uafgjort med Torino, igen mødte Milan, denne gang i Serie A. Jeg havde justeret taktikken, efter hvad der var gået godt og hvad der var gået skidt mod dem sidste gang, og det så ud til at lykkes, da vi efter en halv time kom foran. Det var Pazzini, der elegant headede et indlæg i kassen. Stillingen holdt i lidt over en halv time. AC Milan fik et straffespark, som Shevchenko sikkert sendte ind bag Frey. Med 6 minutter tilbage af kampen valgte Gamberini at fælde Ronaldinho, og det udløste et rødt kort til Italieneren. En mand i undertal kæmpede vi for at holde resultatet. Shevchenko ville det dog anderledes, og han sendte Milan i front, lige som vi kom ind i overtiden. Der mistede jeg fuldstændig troen på at få et point i hus, men miraklet skete, da vores hollandske nyindkøb, Georginio Wijnaldum, tog bolden fra en forsvarer, og efter 2 træk sendte et langskud forbi Abiatti. Derved sikrede han os det ene point mod storholdet.
Resultaterne i januar, sendte os ud af pokalturneringen, og ned på en 7. plads i Serie A. Det skal forbedres, hvis vi skal opfylde de krav, som bestyrelsen har sat for sæsonen.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9: 10 Jan 2009, 23:43 »

SS af Alex kunne være dejligt!

kie
Landsholdsspiller

« Svar #10: 11 Jan 2009, 00:13 »

Det er en god blog som du har i gang i..
Du skriver rigtig godt, jeg savner dog nogle billeder..

Det er dog ikke den bedste start du har fået resultatmæssigt.. :/

Men glæder mig til at læse mere fra Firenze  Smiley

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 11 Jan 2009, 01:02 »

Resultaterne svigter...
Februar 2009

Mutu har ingen grund til
at være tilfreds med resultaterne.

Mod Bologna gav Adrian Mutu sit bidrag til, at vi kunne tage hjem til Firenze med 3 point i bagagen. Således scorede angriberen begge mål i 2-0 sejren. Det første blev sat ind efter en flot solotur i starten af kampen. Mutu's andet mål blev scoret på straffespark, efter Wijnaldum var blevet slagtet i feltet.

I månedens 3. kamp led vi et slemt nederlag, da det lykkedes for Catania at besejre os hjemme i Firenze. Pablo Ledesma stod for kampens eneste scoring. Det var en af de slags kampe, hvor begge hold spiller dårligt, og det var således også en fejl i vores forsvar, der gav dem, den målgivende chance.

Det blev til en kedelig 0-0 kamp, da vi var taget til Portugal, for at spillet Uefa Cup fodbold mod Braga. Vi havde ellers et par gode chancer for at score, men på grund af manglende målfarlighed, måtte vi nøjes med det ene point.

Mod Udinese virkede spillerne helt umotiverede, og det var kun held der gjorde, at vi holdet nullet i over en times spil. Der skulle dog ikke gå meget længere inden Udinese, skruede tempoet op, og de kom foran, efter en dødbold. Damiano Ferronetti var målscoren. Fabio Quagliarella afgjorde kampen med små 16 minutter igen, med en scoring, direkte på frispark.

I returkampen mod Braga havde vi fundet motivationen igen, og ikke nok med det havde vi også fået en god portion held. Ihvertfald blev Alberto Rodríguez udvist efter kun 11 minutter, hvilket tegnede godt. Vi havde flere chancer, men vi skulle vente helt til 15 minutter inde i 2. halveg, inden vi fik scoret. Stevan Jovetic satte hovedet på et inlæg fra Mutu, og sendte os i front. Sølle 3 minutter efter var rollerne byttet om, da Jovetic sendte Mutu afsted med en lang aflevering. Mutu nåede bolden før målmanden, og kunne let score til 2-0. Og for at gøre det hele være for Braga blev også Luis Aguiar udvist, i de sidste minutter af kampen.

Vi er videre i Uefa Cuppen, og vi skal i 2. knockout runde(1/8-finalen) måde endnu et Portugisisk hold. Denne gang er det Sporting CP, som jeg mener er en del stærkere end Braga. Det er dog alligevel et hold vi burde kunne slå. Lige nu ligger vi kun nummer 8 i Serie A, men der er ikke langt til toppen, så jeg tror stadig på det. Så længe tager os sammen er det bestemt også muligt at nå kvalifikation til næste års Uefa Cup.

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 11 Jan 2009, 01:06 »

her er lige et SS af Alex:

Skal lige siges, at jeg er ret så sikker på, at han er regen.

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 11 Jan 2009, 20:29 »

Videre i Europa...Spanien venter
Marts 2009

3-0 Napoli
1-0 Cannavaro(Selvmål)
2-0 Mutu
3-0 Semioli

0-0 Atalanta

1-3 Sporting CP
0-1 Liedson
1-1 Montolivo
1-2 Liedson
1-3 Liedson

0-0 Sampdoria

5-0 Sporting CP
1-0 Pazzini
2-0 Gilardino
3-0 Gilardino(Straffe)
4-0 Grimi(selvmål)
5-0 Gilardino

0-0 Lazio

I den første af de to kampe ydede Sporting CP god modstand, og de kom således foran efter kun 8 minutter, da brasilieneren Liédson scorede kampens første mål. Montolivo udlignede efter 40 minutters spil, men der skulle ikke gå mere end 4 minutter, før Liédson igen var på spil, og sendte Sporting CP foran. Liédson fuldførte sit hattrick kort før tid og sender os hjem fra portugal med et 3-1 nederlag.

Det krævede minimum en sejr på 2 mål, hvis vi skulle gå videre. Det stod i baghovedet på spillerne, da de trådte ind på et fyldt Artemio Franchi, til returopgøret mod Sporting. Vi startede kampen som lyn og torden, og efter sølle 27 sekunder satte Pazzini hovedet på et indlæg fra Semioli, og bragte os i front. Trods flere store chancer holdt stillingen helt til pausen. I halvegen valgte jeg at sende Gilardino på banen, til fordel for en svagt spillende Jovetic, og det gav pote allerede efter 3 minutter. Gilardino modtog bolden fra sin angrebsmakker, Pazzini, og hamrede bolden direkte i kassen. Små 10 minutter efter scorede Gilardino igen, denne gang på straffespark. Leandro Grimi stod for kampens næste mål, efter 65 minutter. Et fejlagtigt hovedstød fra argentineren endte i eget net, og gav os et forspring på 4-0. I kampens overtid blev afklapsningen total, da Gilardino på flotteste vis fuldførte sit hattrick, og sendte os videre med en samlet 6-3 sejr.

Paolo Cannavaro lagde ud med at score selvmål, da Napoli kom til Firenze, først på måneden. Et kvarter efter udbyggede Adrian Mutu føringen til 2-0. Franco Semioli scorede kampens sidste mål, 10 minutter inde i 2. halveg. Vi kontrollerede begivenhederne fuldstændigt, og det var utroligt, at vi ikke scorede flere mål.De følgende 3 kampe i Serie A endte alle med samme resultat. Selvom modstanderne var meget forskellige niveaumæssigt,
endte kampene mod Atalanta, Sampdoria og Lazio
alle 0-0. Efter resultaterne i marts forbliver vi på en 8. plads, og med kun 9 kampe tilbage, skal vi virkelig til at stramme op, hvis vi vil i Uefa Cuppen næste år.

Efter sejren mod Sporting CP, skal vi i kvartfinalen måde det spanske storhold Valencia, i hvad der forventes at blive 2 meget svære kampe. hvis det skulle ske, at vi vinder sammenlagt, skal vi op mod endten Bayern München eller Borussia Dortmund i semifinalen.

« Seneste Redigering: 11 Jan 2009, 20:34 af T1de » Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #14: 11 Jan 2009, 21:11 »

Dejligt at du har taget det til dig!
- Det med at beskrivelse af kampene!
KIU

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010