home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 50517 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #105: 26 Feb 2009, 21:44 »

Med chance for at virke for desperat vil jeg gerne lige sige, at selvom jeg skriver fordi jeg godt kan lide det, ville det da være meget rart med en kommentar eller to engang i mellem, evt. med kritik så jeg ved hvad jeg kan gøre bedre. Også hvis i bare vil kommentere bloggen eller spillet. Husk, det er jo med til at holde min skrivelyst oppe Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #106: 27 Feb 2009, 00:45 »

Foråret 2012 - del 2


April - Resultaterne skuffer
I april var der udsigt til 5 nemme kampe, som alle skulle vindes. Det blev dog ikke tilfældet. Vi formåede kun at vinde 2 kampe, hvilket må siges at være utroligt skuffende. Især nederlaget til Siena var helt utilgiveligt. Det var ikke bare et lille nederlag. Scoren lød på 3-5, og det er nærmest uhørt at lukke så mange mål ind i en kamp. Mod Cagliari formåede vi end ikke at score, og måtte indkassere endnu et skuffende nederlag, denne gang på 0-1. Skuden blev vendt for en stund, da vi sikrede os 6 point mere til kontoen, med sejre over Reggina og Brescia, der lød på henholdsvis 2-0 og 2-1. Vi sluttede en halvdårlig måned af med et halvdårligt resultat. Vi kunne kunne spille 0-0 mod Genoa, og vi måtte derfor nøjes med et enkelt point.


Maj - De afgørende kampe
Det blev slet ikke den mindeværdige afslutning på sæsonen, som vi havde håbet på. Selvom Van der Vaart scorede et mål mod Atalanta måtte vi alligevel inkassere et skuffende 1-2 nederlag. Efterfølgende blev det til endnu en 1-2 kamp, denne gang i Lazio's favør. Sæsonens sidste kamp blev heller ingen succes. Juventus var modstanderen, og de kunne, uden de store problemer, tilspille sig en 2-0 sejr. Vi slutte sæsonen af på en skuffende 7. plads, der kun lige præcis giver adgang til Uefa Cuppen. Det er jeg virkelig ikke tilfreds med.






Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #107: 27 Feb 2009, 01:36 »

Med chance for at virke for desperat vil jeg gerne lige sige, at selvom jeg skriver fordi jeg godt kan lide det, ville det da være meget rart med en kommentar eller to engang i mellem, evt. med kritik så jeg ved hvad jeg kan gøre bedre. Også hvis i bare vil kommentere bloggen eller spillet. Husk, det er jo med til at holde min skrivelyst oppe Wink

Jeg synes bestemt det er en god blog, og håber at den fortsætter langt ude i fremtiden  Thumbs Up
KIU!  Smiley
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #108: 27 Feb 2009, 01:46 »

Jeg synes bestemt det er en god blog, og håber at den fortsætter langt ude i fremtiden  Thumbs Up
KIU!  Smiley

Det var dejligt at høre Wink Jeg kan ikke garantere det, men jeg vil da gøre hvad jeg kan for at den fortsætter lang tid endnu Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #109: 27 Feb 2009, 01:58 »

Nå så begav jeg mig ud i at læse din sidste update. Og det nød jeg. Nu har jeg ikke læst dine tidligere updates igennem, men det gør jeg nok en af de nærmeste dage, da de ikke kan være helt dårlig, siden den blev kåret til månedens blog (:

Håber på en CHL plads til dig næste år Wink
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #110: 27 Feb 2009, 02:03 »

Nå så begav jeg mig ud i at læse din sidste update. Og det nød jeg. Nu har jeg ikke læst dine tidligere updates igennem, men det gør jeg nok en af de nærmeste dage, da de ikke kan være helt dårlig, siden den blev kåret til månedens blog (:

Håber på en CHL plads til dig næste år Wink

Tak du. Jeg er da glad for at du nød det Smiley

Ja, en CL-plads ville være dejlig, men så skal resultaterne sgu også forbedres en del i forhold til denne sæson. Wink
Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #111: 27 Feb 2009, 13:38 »

det er den bedste blog jeg har læst længe!  Smiley
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #112: 27 Feb 2009, 17:30 »



Vi var kommet i en svær EM-gruppe med Serbien, Holland og Polen. Serbien har et godt hold, og de bliver ikke lette at vinde over, men hvis vi spiller en god kamp er det helt bestemt muligt. Holland er gruppens stærkeste hold, og det bliver uden tvivl svært at få noget ud af den kamp. Polen er gruppens svageste hold, og dem skal vi vinde over, hvis vi vil videre fra gruppespillet. Til EM 2012 har jeg udtaget følgende trup:

Igor Akinfeev - Mm
Vyacheslav Malafeev - Mm

Dmitry Belorukov - F HC
Vasily Berezutskiy - F HC
Nikita Chicherin - F HVC
Sergey Ignashevich - F HC
Yuri Ledebev - F HC
Sergey Yefimov - F HC
Alexey Berezutskiy -  F V
Alexandr Anyukov - F/WB H

Yuri Zhirkov - WB/OM V
Viktor Boudianski - DM, MC
Artem Molodtsov - DM, MC
Marat Izmailov - M HVC
Vladimir Bystrov - OM H
Andrey Asharvin - OM HVC, AC
Alejandro Dominguez - OM HVC, AC
Dmitry Torbinskiy - OM VC
Alan Dzagoev - OM C

Georgy Belyaev - AC
Alexandr Kerzhakov - AC
Roman Pavlyuchenko - AC
Pavel Pogrebnyak - AC







1. kamp: Rusland v. Serbien

Hold da helt kæft. Jeg nævnte i starten af denne update, at Serbien kunne blive en svær modstander. Dog havde jeg ikke regnet med, at vi ville løbe ind i så meget modstand som vi gjorde. Vi stillede op således:

I. Akinfeev - A. Anyukov - N. Chicherin - V. Berezutskiy - S. Yefimov - A. Arshavin - Y. Zhirkov - A. Molodtsov - D. Torbinskiy - G. Belyaev - R. Pavlyuchenko

Der gik ikke mere end 3 minutter, før vi kom bagud. Det var Inter-spilleren Dejan Stankovic der scored målet. Serbien stormede fremad banen, og efter en halv time scorede de igen. Det var endnu engang Stankovic, der scorede for serberne. Kun 4 minutter efter pausen kom Serbien på 3-0. Denne gang var det Danko Lazovic der scorede målet. Den unge Valencia-spiller, Gojko Kacar var næste mand  på målscoreren. Han scorede til 4-0 med 5 minutter tilbage af kampen. Indskiftede Slavko Perovic scrorede kampens sidste mål i kampen i overtiden.

Det er simpelthen en skandale det her! Hvordan kan vi være så ringe. Jeg tror ikke jeg så et eneste godt angreb fra vores side i løbet i kampen. Hvis skal virkelig oppe os, hvis vi ikke vil sendes hjem på en sidsteplads.

0-1 Dejan Stankovic
0-2 Dejan Stankovic
0-3 Danko Lazovic
0-4 Gojko Kacar
0-5 Slavko Perovic


Resultat: 0-5






2. kamp: Polen v. Rusland

Kampen her skal vindes, hvis vi vil videre, ingen undskyldninger. Efter ydmygelsen mod Serbien har jeg ændret i taktikken, og holdinstillingerne. Jeg har dog kun byttet en enkelt spiller ud i forhold til sidste kamp. Det er Alejandro Dominguez, der har taget Torbinskiy's plads på den offensive midtbane. De 11 startere er:

I. Akinfeev - A. Anyukov - N. Chicherin - V. Berezutskiy - S. Yefimov - A. Arshavin - Y. Zhirkov - A. Molodtsov - A. Dominguez - G. Belyaev - R. Pavlyuchenko

Vi kom godt fra start mod Polen, og vi spillede generelt en god kamp. Problemet var bare angribernes skarphed. Det var slet ikke muligt for os at ramme målet, og det blev derfor ikke til nogen scoringer i denne kamp. heldigvis for os havde Polen samme problem, så kampen endte 0-0.

Vi fik et enkelt point, men det er slet ikke nok. For at nå 2. pladsen, der jo giver videre deltagelse skal vi, pga. vores ekstremt ringe målscorer, vinde med minst 6 mål over hold i sidste kamp, samtidig med, at Serbien og Polen spiller uafgjort. Vi kan derfor bare håbe på, at vi kan lave et flot resultat mod Holland, for at redde lidt af æren.

Resultat: 0-0





2. kamp: Rusland v. Holland

Jeg havde igen justeret lidt i instillingerne før denne kamp, for at prøve noget lidt nyt, i forhold til, hvordan jeg normalt spiller. Vi kan nok ikke nå at gå videre, så det er mere eller mindre en hyggekamp, hvor vi bare skal skabe et flot resultat. Der er genvalg til de 11 startende fra sidste kamp, og de kan ses herunder.

I. Akinfeev - A. Anyukov - N. Chicherin - V. Berezutskiy - S. Yefimov - A. Arshavin - Y. Zhirkov - A. Molodtsov - A. Dominguez - G. Belyaev - R. Pavlyuchenko

Kampen startede i et intenst tempo, med mange chancer til begge hold. Hollands spillestil var, ligesom vores, meget offensivt præget, og det kunne ses. Deffensiven haltede i begge ender. Georgy Belayev udnyttede en forsvarsfejl fra Mathijsen til at score vores første mål ved denne slutrunde, efter 24 minutter. Desværre var Holland hurtigt på benene igen, og kun tre minutter senere rettede Mathijsen op på sin fejl, og udlignede med et flot hovedstød.

Efter 35 minutter kom Holland så i front. Det var Liverpools farlige angriber, Klaas-Jan Huntalaar, der fintede begge mine centrale forsvarsspillere, og sendte bolden i nettet efterfølgende. Med 13 minutter igen fik vi udlignet. Det var Pavlyuchenko der kom først på et inlæg og headede bolden i mål, til 2-2. Det blev kampens sidste mål, og det var derfor en realitet, at vi ikke kom videre.

1-0 Georgy Belayev
1-1Joris Mathijsen
1-2 Klaas-Jan Huntelaar
2-2 Roman Pavlyuchenko


Resultat: 2-2





Fortsættes i en del 2, om resten af turneringen, der dog forløber uden russisk deltagelse...
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #113: 27 Feb 2009, 17:32 »

det er den bedste blog jeg har læst længe!  Smiley

Det er jeg sgu rigtig glad for at høre Opstemt Men så må der da været et par blog's her på sitet du har overset, mener jeg Opstemt
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #114: 27 Feb 2009, 19:08 »



Kvartfinaler


Holland 4-3 Tyskland
0-1 Sergej Albrecht
0-2 Sergej Albrecht
0-3 Sergej Albrecht
1-3 Wesley Sneijder
2-3 Klaas-Jan Huntelaar
3-3 Wilfred Bouma
4-3 Klaas-Jan Huntelaar


Serbien 1-0 Ukraine
1-0 Danko Lazovic


Portugal 1-2 Frankrig
0-1 Philippe Mexes
0-2 Philippe Mexes
1-2 Nani


Tyrkiet 0-1 England
0-1 Gabriel Agbonlahor




Semifinaler


Holland 3-2 England
1-0 Wesley Sneijder
1-1 Wayne Rooney
1-2 Frank Lampard
2-2 Dirk Kuyt
3-2 Jeremain Lens


Serbien 0-2 Frankrig
0-1 Philippe Mexes
0-2 Thierry Henry



Finale


Holland 0-3 Frankrig
0-1 Karim Benzema
0-2 Karim Benzema
0-3 Philippe Mexes








Priser


Topscorer
Wesley Sneijder(Holland) - 7 mål


Flest mål i én kamp
Wesley Sneijder(Holland) - 3 mål


Flest assists
Robin van Persie(Holland) - 5 assists


Højeste gennemsnitlige bedømmelse
Wesley Sneijder(Holland) - 8.18


Flest gange Man of the Match
Wesley Sneijder(Holland) - 3 gange


Dårligste disciplin
Cristian Chivu(Rumænien) - 3 gule & 1 rødt kort


Yngste spiller
Adem Ljajic(Serbien) - 20 år


Ældste spiller
Andriy Shevchenko(Ukraine) - 35 år






Jeg har nu, efter turneringens afslutning, valgt at trække mig fra jobbet som russisk landstræner. Det var en beslutning jeg tog allerede da jeg tog imod jobtilbuddet, at jeg ikke ville være træner for Rusland længere end til VM 2012 var slut, og sådan blev det også.
« Seneste Redigering: 27 Feb 2009, 20:07 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #115: 27 Feb 2009, 19:10 »

Hvad skal der ske?


Det er spørgsmålet jeg har stillet mig selv et par gange, gennem den netop overståede sæson. Efter fire år i Fiorentina, med blandet succes, tror jeg desværre snart jeg går død med holdet, så jeg har gået lidt og tænkt på, måske at finde en ny klub, for at holde spillelysten igang. I øjeblikket er der en del spændende mulgiheder for at finde en ny klub. Der er mange klubber, hovedsageligt i England og Spanien, som jeg kunne finde på at skifte til, hvor manageren for tiden er under pres. Jeg kan bla. nævne, at Rafa Benitez's job i Liverpool hænger i en ny tråd, og det kunne være en muglighed for mig. Der er også andre spændende muligheder både hos top- og midterhold, som kunne være interessante. Men somsagt ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Så kom med jeres mening, syntes i jeg skal finde en ny klub, eller tage en sæson mere i Fiorentina? Jeg kan ikke love, at jeg fuldstændig retter mig efter jeres meninger, men de kommer helt sikker med i mine overvejelser. Smiley

Men kom med jeres mening - Hvad skal der ske?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #116: 27 Feb 2009, 19:17 »

Syntes det vil være en god ide at finde et nyt job Smiley Foreksempel som du nævner i Liverpool Smiley
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #117: 27 Feb 2009, 19:58 »

Liverpool har sagt, at Benitez kan beholde sit job :/ Men en anden klub, ikke en topklub, men en klub lige under de bedste, er i øjeblikket uden træner, så der er en mulighed der. men nu må vi se Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #118: 28 Feb 2009, 02:01 »




Ja så fandt jeg mig en ny klub. Det blev hverken en klub i Spanien eller England, men derimod en af de største klubber i Holland. Jeg syntes Ajax er en meget spændende klub, og selvom jeg ikke gør mig så meget i hollansk fodbold, er Ajax mit favorithold i Eresdivisionen. Klubben er dog langt fra sig selv, efter 4 åri spillet. Holdet har ændret sig en del, økonomien er blevet mere eller mindre ødelagt og så er resultaterne i Eresdivisionen udeblevet. Til gengæld har de haft mere succes i Europa, hvor det er blevet til enkelt point. Det er derfor noget af en udfordring der ligger foran mig, og jeg ser virkelig frem til, at gøre Ajax til en rigtig storklub igen. I denne update vil jeg prøve at give jer et bedre indblik i klubben.







Historie



Sæson 2008/2009
I denne sæson var Ajax meget overlegne i den hjemlige liga. Selvom der ikke bliver spillet mere end 34 runder i Eresdivisionen formåede Ajax at vinde med 83 point, og med hele 16 point ned til PSV på 2. pladsen. På det europæiske plan gik det okay for Ajax. De kom videre fra Uefa Cuppens gruppespil, på en 3. plads, men måtte i den efterfølgende runde lade livet til AC Milan, med et samlet nederlag på 4-0. i den hollandske pokalturnering blev Ajax slået ud i semifinalen af AZ Alkmaar, der senere gik hen og vandt turneringen.



Sæson 2009/2010
Ajaz deltog i Den Hollandske Supercup, eftersom de vandt ligaen sæsonen før, og her vandt de 2-0 over AZ Alkmaar. Det var ikke en tilfredsstillende sæson i ligaen, hvor det kun blev til en skuffende 3. plads. Ajax endte med 6 point op til Feyenoord, som vandt ligaen, og kun 1 point til PSV, der endte som nummer 2. I Europa var der anderledes stor succes. Ajax deltog i Champions League, og efter en smal 2. plads i gruppespillet blev Inter, Sporting CP og Manchester United slået ud, inde man tabte til Barcelona i finalen. I pokalturneringen røg klubben ud allerede i 2. runde mod RKC.


Sæson 2010/2011
Ajax nåede til finalen i pokalturneringen, hvor man dog blev slået af Volendam, med 2-0. Klubben var tæt på at blive ligamestre, og det var således kun 1 point der skildte dem fra Feyenoord, der blev nummer 1. Ajax nåede 2. knockoutrunde i Uefa Cuppen, hvor man blev slået ud af Schalke 04. Forinden havde man bla. slået skotske Rangers ud af turneringen.


Sæson 2011/2012
Dette var en stor sæson for Ajax, ude i Europa altså. Efter en 1. plads i gruppespillet slog de henholdsvis Lens, CSKA Moskva, AC Milan og Chelsea ud af turneringen, inden det i Uefa Cup-finalen blev til en straffesparkssejr over Udinese. Ajax blev slået ud af Feyenoord i pokalturneringens semifinale, og det gik desværre ikke bledre i ligaen. PSV, AZ, Feyenoord og SC Heerenveen endte alle over Ajax i Eresdivisionen, og klubben havde hele 10 point op til 1. pladsen.


Pokaler
- Vinder af Eresdivisionen i 08/09
- Vinder af Den Hollandske SuperCup 09/10
- Vinder af Uefa Cuppen 11/12








Økonomi



Økonomien i klubben er virkelig ikke noget at råbe hurra for, og det bliver en af mine store opgaver, at forbedre den. I øjeblikket er der røde tal i klubbens kassebeholdning, hvilket desværre betyder et begrænset lønbudget, og ingen penge til transfers. Hvis jeg vil ud og lave nogle handler skal der sælges, før der kan købes. Heldigvis er der en del overskudsspillere i klubben, som jeg regner med at sælge, for at forbedre klubbens økonomi. Der er et overblik over økonomien herunder.


Balance: -12.531.934 kroner

Transferbudget: -

Transferindtægter til rådighed: 75%

Lønbudget: 6.870.758 kroner

Løn i brug: 6.367.992 kroner







Trup & taktik



Jeg kender ikke mange af spillerne i truppen, så jeg har ikke noget stort kendskab til truppen. Det kan heldigvis komme til min egen fordel, for når man ikke kender så mange af spillerne sætter man ikke bare sine ynglingsspillere på banen. Det er dog ikke sådan, at jeg ingen spillere kender. Jeg vil herunder komme med en kort gennemgang af trup og taktik.


MÅLMÆND
Roy Ouwerkerk
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer

Vi er okay besat på målmandsposten. Stekelenburg er klar førstevalg, som han har været i en årrække nu. Skulle han blive skadet er det Kenneth Vermeer der skal vikarriere for ham, men på længere sigt skal både han og Ouwerkerk udskiftes med bedre målmænd Ouwerkerk er kun med på holdt for at skabe bredde, og han er ikke i nærheden af at have evnerne til at spille på holdet.



FORSVAR

Onyekachi Apam - F HVC, WB HV
Dante - F VC
Ivan Ivanov - F VC
Thomas Vermaelen - F VC
Gijs Luirunk - F C
Abdoulay Konko - F/WB/M H
Arnoud Meijer - F/WB/M H
Urby Emanuelson - F/WB/M V

Jeg er tilfreds med forsvaret. Vi har to kompetente spillere på hver plads, så jeg har ikke i sinde at forstærke holdet her. Apam og Emanuelson tager sig af en back hver, mens Vermaelen og Ivanov starter i midterforsvaret. Der skal dog ikke så meget til, så er Dante, Luirink, Konko og Meijer klar til at overtage deres pladser. Der bliver ihvertfald hård konkurrence om pladserne.


MIDTBANE
Rasmus Lindgren - DM, M VC
Cheik Tioté - DM, M C
Eyong Enoh - M C
Roy Beerens - OM HV
Berry Dekker - OM H
Ignacio Scocco - OM HC, A C
Ismail Aissati - OM VC
Darío Cvitanich - OM V, A C
Miralem Sulejmani - OM VC, A C
Siem de Jong - OM C

Vi er godt besat på den centrale del af midtbanen. her tager Enoh sig af de defensive pligter, mens Aissati står for det offensive spil. Vi har også et par fine reserver til de pladser, så der er jeg ikke nervøs. Det er jeg derimod på kanterne, hvor vi ikke har nogle specielt kompetente spillere, ud over Roy Beerens. Derfor bliver jeg nødt til at bruge Suarez på venstrekanten, og det er jeg ikke tilfreds med. Kanterne er derfor det første sted jeg skal forstærke.


ANGREB
Luis Suárez - OM HV, A C
Kikín Fonseca - OM V, Bo
Ivica Olic - OM V, Bo
Angelos Charisteas - Bo

Vi har et godt angreb, som i første omgang ikke har brug for at blive forstærket, men med tre spillere på 32 år er det ved at være sidste chance, hvis jeg skal hente nogle unge ind, som skal nå at vende sig til spillestilen. i første omgang vil Fonseca og Olic starte på toppen, da de har de klart bedste stats.





For at opsumere er jeg nogenlunde tilfreds med holdet som det ser ud nu, selvom vi godt kunne bruge en eller to kanter mere. Desværre skal der sælges, før der kan købes. Jeg har tilbudt en masse spillere på mit reservehold til andre klubber, og så kan jeg kun håbe på, at nogle kluber tager imod tilbudene.








Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i holland - Ajax Amsterdam
« Svar #119: 28 Feb 2009, 02:11 »

Så er der tilføjet en afstemning, så giv en stemme Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010