home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 50516 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #90: 18 Feb 2009, 23:26 »

Hvis der er nogen der vil forsøge at lave et banner til Rusland, gerne i samme stil som Fiorentina-banneret, ville det være rigtig dejligt. Smiley

På forhånd tak Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #91: 19 Feb 2009, 21:20 »

Pre-Season 2011/2012



Handler


>>Ind

Vi har igen hentet stort ind for selvfølgelig at styrke truppen så meget som muligt. Der er brugt hele 550 millioner på indkøb, og det er jo ikke småpenge. Reafael van der Vaart er hentet for 62.500.000 i Liverpool, hvor han var tilovers. Vores højreside er blevet styrket af altmuligmanden Valon Behrami, der kommer til fra Manchester City. Ezequil Garay er hentet ind til forsvaret fra Valencia, hvor han var utilfreds. Også portugisiske Ricardo Quaresma har sluttet sig til truppen. Han blev hentet for små 50 millioner i Atletico Madrid. Sommerens dyreste køb er brasilianeren, Keirrison, der kommer fra Cruzeiro. Angriberen har kostet hele 225.000.000, hvilket nogen nok vil mene er for meget. Jeg er dog sikker på, at han er det hele værd. Derudover er der kommet 5 spillere på fri transfer, bland andet Obafemi Martins, og så har jeg i øvrigt signet to stortalenter(Mikko Hautala & Renzo Greco).

César Villaluz - Cruz Azul - Fri transfer
Henri Saivet - Bordeaux - Fri transfer
Leandro Grimi - Sporting CP - Fri transfer
Bartosz Salamon - Sampdoria - Fri transfer
Rafael van der Vaart - Liverpool - 62.500.000
Valon Behrami - Manchester City - 60.000.000
Obafemi Martins - Newcastle - Fri transfer
Mikko Hautala - HSV - 115.000.000
Ezequiel Garay - Valencia - 23.000.000
Keirrison - Cruzeiro - 225.000.000
Renzo Greco - Roma - 13.000.000
Ricardo Quaresma - Atletico Madrid - 49.000.000



<<Ud

Vi har solgt ud for hele 510 millioner i dette transfervindue. Det er blevet til salg af bla. Vagner Love(60mio), som var utilfreds over manglende spilletid. Han rejste derfor til Napoli. Kuzmanovic var blevet overhalet i hierarkiet af Ignacio Camacho, hvilket han selvfølgelig ikke var tilfreds med. Han er solgt til Inter fra 80 millioner. Felipe har også forladt klubben, til fordel for Roma. Vi fik 85 millioner for brasilianeren. Det største salg jeg har gjort må siges at være salget af Paloschi. Blot et år efter hans ankomst er han rejst videre, denne gang til toppen af spansk fodbold, nemlig Real Madrid. Vi fik 205 millioner for den unge stjerne, som ikke har spillet tilfredsstillende i sidste sæson. Nyindkøbet Salamon er blevet udlejet, da der ikke er plads til ham i førsteholdstruppen, før han har udviklet sig mere.

Hugo Campagnolo - Sampdoria - Fri transfer
Vlada Avramov - Genoa - Fri Transfer
Vagner Love - Napoli - 60.000.000
Zdravko Kuzmanovic - Inter - 80.000.000
Kazenga LuaLua - Wolves - 35.000.000
Jefferson - Lecce - 21.000.000
Bartosz Salamon - Kaiserslautern på lejeaftale - 4.000.000
Felipe - Roma - 85.000.000
Alberto Paloschi - Real Madrid - 205.000.000
Jack Rodwell - West Bronwich - 23.000.000







Trup

Målmænd
Marco De Bellis
Sébastien Frey
Kasper Schmeichel

Det er de samme 3 målmænd som sidste sæson, så der er vel ikke grund til nogen yderligere præsentation. Frey er fortsat førsteholdsmålmand, men Schmeichel ånder ham hårdt i nakken. Unge De Bellis spiller kampe for reserveholdet, men er med når der er afbud fra en af de andre keepere.

Forsvar
Ezequiel Garay
Patri Pasanen
Cristian Zaccardo
Leandro Grimi
Vincent Kompany
Manuel Pasqual
Valon Behrami
Davide Santon

Et stærkt besat forsvar, med flere gode kandidater til startopstillingen. Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvem der skal indgå i startopstillingen, men jeg forventer at rotere meget, så alle får spillet. Som det ser ud nu, ville jeg dog vælge et forsvar der hedder: Behrami-Zaccardo-Kompany-Pasqual, men meget kan nå at ændre sig.

Midtbane
Maurizio Armelin
Juan Manuel Vargas
Ignacio Camacho
Alex
Mikko Hautala
Ricardo Quaresma
Franco Semioli
Simon Vukcevic
Juan Manuel Mata
Rafael van der Vaart

Det er en meget stærk midtbane vi har. En blanding af "mindre stjerner" som van der Vaart og Quaresma og unge talenter som Alex og Armellin. Armellin er et af de talenter jeg hentede for et par somre siden, og han har udviklet sig så meget, at jeg mener han er klar til førsteholdsfodbold. Som det ser ud nu er de fire startene Alex-Camacho-Vukcevic-Vagas, men der kan jo ske meget, og der er meget kamp om pladserne.

Angriber
John Fleck
Keirrison
Lukas Podolski
Obafemi Martins
Giampoalo Pazzini

Vagner Love og Paloschi er byttet ud med Keirrison og Martins. Angrebet er stadig rigtig stærkt og de skal nok score en masse mål. Pazzini og Podolski er umiddelbart frontduoen, og de er begge garante for en del mål.

Vigtige reserver

Mehmet Ekici
Endnu en vraget førsteholdsspiller. Han fik aldrig slået igennem på førsteholdet, men han kan stadig få sin chance.

Rodney Sneijder
Han har ikke helt udviklet sig som han skulle på det fysiske plan, så jeg agter at sælge ham. På det tekniske område er han derimod super, så han har stadig en chance for at bryde igennem på førsteholdet.

Marco Ezio Fossati
Han har endnu ikke fået sin chance på førsteholdet, men det kan han meget vel få, i løbet af de næste sæsoner. Potentialet er der i hvert fald.

Marco Capuano
Den unge fløj blev hentet til klubben for et par somre siden men har endnu ikke fået sin chance. Han er efterhånden blevet 18 år og er ved at være klar til sin debut.

Renzo Greco
Nyindkøbt stortalent der nok skal slå igennem. Det bliver måske ikke i denne sæson, at stortalentet skal bevise sit værd, men så bliver det helt sikkert en af de næste. Jeg har i hvert fald store forventninger til ham.

Giovanni Morelli
Sidste sæsons indkøb forbedrer sig kraftigt og er snart klar til førsteholdet. Han må dog nøjes med en plads hos reserverne, da han stadig mangler det sidste.

Luca Tremolada
Fløjspilleren er som mange af de andre på vej til sit gennembrud men mangler stadigvæk det sidste fysisk og mentalt.

Césat Villaluz
Han er skadet i omkring 3-4 måneder, men derfor skal han ikke glemmes. Hvis det ikke var for skaden ville han nok være omkring førsteholdet.

Georginio Wijnaldum
Han har aldrig slået rigtigt igennem og jeg prøver at få ham solgt. Det er dog ikke lykkedes i dette transfervindue, så han må bide i det sure æble og spille reservefodbold.

Henri Saivet
Talentet havde også spillet førsteholdsfodbold, hvis det ikke havde været for en skade, der holder ham ude i et stykke tid.

Daniele Giampaolo
Shit siger jeg bare! Jeg opdagede tilfældigvis denne fyr på mit u/20-hold og det viser sig, at han har større potentiale end alle mine andre angribere. I kan selv dømme ham her.






Kampe

I årets første træningskamp blev Karlsruhe slået med 3-2 i en meget jævnbyrdig kamp. Pazzini scorede to hurtige kasser efter 6' og 8' minutter, mens vores nye finne, Mikko Hautala scorede det sidste mål. Kampen efter blev det til 2-2 mod Newcastle. Pazzini og Podolski scorede et mål hver.

For at komme med i Champions League skulle vi slå skotske Rangers i 3. kvalifikationsrunde . Vi fik en sikker 1-0 sejr hjemme, hvor unge Alex blev matchvinder. I den omvendte kamp var vi mere oplagte og med to scoringer fra Pazzini, og en enkelt af Podolski fik vi en samlet 4-0 sejr. Det sender os videre til Champions League-gruppespillet, hvor vi skal møde Benfica, Galatasaray og Maccabi Tel-Aviv.




Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #92: 19 Feb 2009, 22:36 »

gode opdates, men jeg syntes dog du godt kunne sælge dine spillere for en højrere pris Smiley
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #93: 19 Feb 2009, 22:54 »

gode opdates, men jeg syntes dog du godt kunne sælge dine spillere for en højrere pris Smiley

Ja det kan godt være, mener i hvertfald, at en spiller som Kuzmanovic skulle have været solgt for mere. Men ellers er jeg selv godt tilfreds med handlerne, når man ser på spillerners værdi for holdet. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #94: 19 Feb 2009, 23:00 »

R u s l a n d

EM-kvalifikation


26 spillere på en skærm. Det var hvad jeg havde til rådighed, da jeg skulle sætte mit første hold med Rusland. Jeg valgte en 4-4-2, faktisk denne samme opstilling som med Fiorentina, dog skal Rusland spille lidt breddere. Jeg skulle sætte hold til kampene mod Israel, Island og Slovenien, tre kampe der skulle vindes.

Roman Pavlyuchenko
Vi kom godt fra start mod Israel. Der skulle ikke gå mere end 3 minutter, før vores lynhurtige fløj, Yury Zhirkov, scorede til 1-0. På trods af flere gode chancer fik vi ikke scoret mere i første halveg. Selv ikke den farlige angrebsduo Pavlyuchenko-Kerzhakov kunne få bolden i mål. Der skulle en udskiftning til, før der skete noget. Georgy Belyaev, der til dagligt spiller i Frankfurt, kom ind på en af frontpladserne, og det var et smart træk. Med to mål på 3 minutter sikrede den 20-årige angriber os 3 point.

Belyaev havde overbevist mig om, at han skulle have chancen fra start mod Island. Han svigtede ikke og scorede således 2 mål. Island kunne slet ikke hamle op med os og resultatet på 9-0 var ikke overraskende. Pavlyuchenko scorede hele 3 mål, mens Artem Molodtsov og Alejandro Dominguez scorede 2 kasser hver.

Efter storsejren var moralen selvfølgelig høj, men vi kom hurtigt ned på jorden igen. Slovenien overraskede os og fik en lidt overraskende 1-0 sejr. Vi levede slet ikke op til niveauet idag. Spillerne virkede som om de ikke gad mere efter storsejren mod Island.

Vi har spillet 8 kampe og ligger pt. nummer 3. Vi er 2 point efter Slovenien, der dog har spillet en kamp mere end os. Frankrig ligger solidt placeret på gruppens føreplads. Stillingen kan ses her.






Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #95: 22 Feb 2009, 11:13 »

Godkendt Sæsonstart
September 2011

Lukas Podolski

Vi har spillet 6 kampe, 5 i Serie A og en enkelt i Champions League. Vi startede sæsonen med en kamp mod oprykkerholdet Mantova, som vi ganske enkelt skulle vinde. Det var dog lettere sagt end gjort. Vi havde store problemer med at skabe chancer, og vi skulle helt hen i overtiden før Podolski scorede kampens enes mål.

På trods af godt spil kunne vi ikke følge med Inter, som vi mødte i anden runde. David Suazo scorede kampens første og eneste mål efter en halv times spil. Vi havde flere gode mulgiheder mod slutningen af kampen, men de blev ikke udnyttet godt nok.

Catania var næste udfordring i Serie A. Vi kom hurtigt foran, da Pazzini scorede efter kun 9 minutter. Catania udlignede efter 27 minutter, selvom vi havde haft alt spillet. Endnu engang skulle vi vente helt til overtiden før vi kunne afgøre kampen. Igen var det Podolski der sikrede os de 3 point.

Vi kom i modvind, da vi spillede mod Galatasaray, på udebane. Galatasaray er rygtet for at have nogle voldelige og meget engagerede fans, og selvom det "kun" er et computerspil, var det som om, at mine spillere blev påvirkede af det alligevel. Vi blev sendt fra banen med et 20 nederlag. Lincoln og Milan Baros scorede tyrkernes to mål.

Vi kom foran efter kun tre minutter mod Napoli. Pazzini var manden bag målet. Kort før pausen udlignede Napoli uheldigvis. Cristian Zaccardo var så uheldig at heade bolden ind bag sin egen målmand. Derfor blev det ikke til tre point i denne kamp.

Mod Palermo gik det straks lidt bedre. Podolski scorede til 1-0 efter en halv time, men der skulle ikke gå mere end fem minutter, før Igor Budan bragte balance i regnskabet. Stillingen så længe ud til at holde, men ti minutte før tid flugtede indskiftede Keirrison bolden i mål, til resultatet 2-1.

Vi indtager i øjeblikket en 4. plads i Serie A. 2-5 pladsen ligger a'point mens Inter på førstepladsen af 3 point foran.

1-0 Mantova     #     0-1 Inter     #     2-1 Catania     #     0-2 Galatasaray     #     1-1 Napoli     #     2-1 Palermo

Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #96: 22 Feb 2009, 18:34 »

R u s l a n d

De afgørende kampe



4 kampe skulle der spilles, inden vi kunne afgøre, om det bliver til EM-deltagelse næste sommer. Første udfordring var Estland. Vi spillede en fin kamp og vi vandt 2-0, bla. fordi Estland's Alo Bärengrub fik det røde kort, midt i anden halveg. Andrey Arshavin og Vladimir Bystrov scorede vores to mål.

Gruppens klare nummer et, Frankrig, var næste modstander. Selvom vi spillede en god kamp, og kom tilbage flere gange i kampen, lykkedes det alligevel Frankrig at hive en 3-2 sejr hjem, da Anelka scorede i overtiden. Vladimir Bystrov og Roman Pavlyuchenko scorede begge et mål i kampen.

Næstsidste kamp der skulle spilles var mod Armenien. Vi spillede langt fra det normale niveau, og vi fik slet ikke gang i spillet. Derfor var det ikke overraskende, at vi kun fik 0-0.

Den sidste over afgørendene kamp var mod Island, som vi tidligere har slået 9-0, så der var ingen tvivl om, at kampen skulle vindes. Uheldigvis kom Island foran efter et kvarters spil, og jeg blev lidt små urolig. Det var der dog ingen grund til. Inden der blev fløjtet til pause havde Pavlyuchenko scoret hattrick. I anden halveg scorede Dmitry Torbinskiy og Pavel Pegrebnyak et mål hver, til slutresultatet 5-1.

Med sejren har vi nu kvalificeret os til EM 2012, hvilket også var mit mål. Planen er, at jeg skal få et godt resultat ved EM og så derefter trække mig tilbage, eller evt. finde et bedre landshold, at tage til VM 2014 med. Men lad os nu se hvad der kommer til at ske. Indtil videre bliver der fokuseret på EM 2012.

Slutstillingen kan ses her.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #97: 22 Feb 2009, 21:34 »

Oktober 2011


Vores tidligere angriber, Alberto Gilardino, bragte sin nye klub foran efter 21 minutter, da Udinese kom på besøg. Heldigvis var vi oppe på tæerne og svarede igen, ikke bare én gang men hele 4 gange. Vargas, Pazzini og Mata scorede et mål hver, mens vores sidste mål var et selvmål, scoret af Handanovic fra Udinese.

Efterfølgende skulle vi møde Maccarbi Tel-Aviv i CHL. Også her blev det til en fortjent sejr. Vukcevic åbnede ballet efter 8 minutter, Midt i halvegen formåede Eli Zizov at score selvmål, og kort før pausen scorede Giampaolo Pazzini til 3-0. Midt i 2. halveg blev Vargas macth-winner med sin scoring til 4-0.

Podolski og Semioli nåede begge at score et mål før pausen, da vi spillede mod Sampdoria. Desværre kunne vi ikke holde det ellers så høje niveau, og da dommeren fløjtede kampen af stod det 2-2.

Vi fik oprejsning mod oprykkerne AlbinoLeffe, som vi mødte på hjemmebane. Efter de første 20 minutter stod der 3-1 på måltavlen. Podolski havde scoret to mål, mens Vargas havde lavet en enkelt basse. I anden halveg scorede Carlo Gervasoni selvmål til vores fordel. Det gav os en sluttotal på 4-1.

Tredje og sidste hold vi skulle møde i Champions League var Benfica. Vi kom hurtigt foran 2-0, da Podolski og Vargas scorede efter henholdsvis 8' og 11' minutter. Cardozo reducerede midt i halvegen. 2 minutter efter pausen scorede Pazzini til 3-1 efter en fejl i Benfica-forsvaret. Cícero reducerede med et kvarter igen, men det var også alt Benfica nåede. Vi hentede 3 point mere.

Vi sluttede måneden af med en svær udekamp mod Roma. Det blev ikke ligefrem en succesoplevelse for os, selvom vi kom først ud af starthullerne. Efter en kedelig første halveg, gik der ikke mere end 4 minutter af 2. halveg før Pazzini bragte os foran. Føringen holdt desværre ikke mere end 3 minutter inden Taddei udlignede. Inden slutfløjtet nåede Roma at score yderligere 2 gange. Det var Rosina og Quagliarella der scorede målene.

Vi indtager i øjeblikket en 5. plads med 17 point. Føreholdet Inter har 22 point.

4-1 Udinese     €     4-0 Maccarbi Tel-Aviv     €     2-2 Sampdoria     €     4-1 AlbinoLeffe     €     3-2 Benfica     €     1-3 Roma
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #98: 22 Feb 2009, 21:46 »

Kan jeg få et nyt SS af Kerlon
Logged

FMFreaks inside you.

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #99: 22 Feb 2009, 22:26 »



Han har slet ikke udviklet sig som han burde desværre Skuffet
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #100: 22 Feb 2009, 22:57 »



Han har slet ikke udviklet sig som han burde desværre Skuffet
Jeg synes da han er god
Logged

FMFreaks inside you.

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #101: 22 Feb 2009, 23:16 »

Han er langt fra god nok til mit førstehold. Specielt på det fysiske plan er der meget langt endnu, og i de kampe han har spillet har han heller ikke spillet synderlig godt. Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #102: 24 Feb 2009, 23:30 »

Slut på 2011

November & december


1-1 Torino

2-3 Benfica

1-2 AC Milan

2-2 Siena

1-0 Cagliari

3-0 Galatasaray

4-1 Reggina

2-0 Siena

2-0 Brescia

2-0 M. Tel-Aviv

2-3 Genoa

Efteråret har været fyldt med både successer og skuffelser. De to sidste måneder i 2011, november og december, var dog hovedsageligt fyld med succes. Det blev til 6 sejre, 2 uafgjorte og 3 nederlag. Vi er videre til kvartfinalen i Coppa Italia efter en 2-0 sejr over Siena, hvor Lukas Podolski scorede begge vores mål. Bestyrelsen forventer en plads i semifinalen, og det bliver ikke let, eftersom vi skal møde Roma i kvartfinalen.


Det blev til en samlet 2. plads i vores CL-gruppe kun ét point efter Benfica, der også slog os, i den anden inbyrdes kamp. Selvom Pazzini scorede to gange var det ikke nok til at sikre point mod et storspillende Benficahold, der bla. havde Bojan på scoringstavlen. På trods af nederlaget gik vi videre, efter en flot afslutning med to sejre i træk. Først vandt vi 3-0 over tyrkiske Galatasaray, hvor Pazzini, Hautala og Pasqual kom på måltavlen, og til sidst fik vi hevet en 2-0 sejr i land mod Maccarbi Tel-Aviv, hvor Vargas stod for begge kasser, den ene på straffespark. I 1. knockoutrunde venter der os en kæmpe udfordring. Vi skal til Spanien og spille mod selveste Real Madrid, der råder over spillere som f.eks. Robben, Guardado og vores tidligere stjernefrø Paloschi. Det bliver bestemt ikke let, men jeg mener bestemt, at vi har en chance.


I Serie A har vi fået nogle blandede resultatet før jul. Vi fik både flotte sejre bla. mod Reggina(4-1) og Brescia(2-0). Desværre blev det også til et par skuffende resultater. Der kan bland andet nævnes årets allersidste kamp, hvor det blev til et 2-3 nederlag til Genoa, samt uafgjorte resultater md Torino og Siena. Vi tabte i øvrigt 1-2 til Milan, et resultat jeg normalt ville være tilfreds med, men vi havde alt spillet i kampen, og vi havde fortjent mindst et uafgjort resultat. Vi ligger ved vinterpausen nummer 6, med tre point op til 5. pladsen. Den placering skal helst forbedres i løbet af foråret.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #103: 25 Feb 2009, 00:01 »

Transfers

Januar 2012 - del 1

IND

Stefano Merlo - ANG
Gabriele Bosi - OM C
Giorgio Conti - F C
Matteo Loddo - F H
Piero Massa - DM/M C
Franco Quintieri - M V


I løbet af januar har det primært handlet om at sælge ud af de overflødige spillere, og så hente nogle unge talenter ind. Det er iøvrigt samme strategi jeg vil bruge, når vi engang når sommerens transfervindue. Vi har hentet 6 unge talenter mellem 16 og 18 år ind fra andre italienske klubber. Der er samlet blevet brugt 82 millioner kroner på de seks stortalenter. Jeg havde sendt en spejder ud for at finde talenter i Italien, og dette var de seks heldige, der blev hentet, ud fra en liste på 30-40 navne. De har alle, ifølge min talentspejder, potentiale til at blive en af de bedste i Serie A på deres respektive positioner. Større præsentation af spillerne vil kommer, når de engang kommer op i førsteholdstruppen. Navnene kan ses til højre.


UD

Marco De Bellis - Villarreal

Henri Saivet - West Ham(leje)

Mehmet Ekici - Köln

Rodney Sneijder - Basel

César Villaluz - Cagliari(leje)

Jeg har kigget alle 3 hold igennem og valgt at skille mig af med de spillere, der efter min mening ikke kan bidrage med mere til holdet. Det unge målmandstalent Marco De Bellis er rejst til spanske Villarreal, for 16 millioner. Jeg kan ikke bruge en 3. målmand, der ikke har udviklet sig nok, og dermed ikke har niveauet til mit hold, og samtidig ikke er tilfreds, fordi han ikke spiller nok kampe. Mehmet ekici er en anden spiller der har forladt os. Han var også skuffet over manglene spilletid, så derfor røg han til Köln, for 21 millioner. Jeg har i forvejen for mange centrale midtbanespillere, sp det var en lettelse, da jeg fik solgt ham. Det unge talent fra Holland, Rodney Sneijder har også forlad klubben, til fordel for Basel. 11 millioner fik jeg for hollænderen. Som jeg tidligere har nævnt var hans fysiske stats alt for ringe, og ligemeget hvor meget jeg prøver at forbedre dem, sker der ikke noget. Derfor er det ud af vagten med ham. Deruderover er Henri Saivet og César Villaluz blevet sendt til udljening i henholdsvis West Ham og Cagliari, for resten af sæsonen. Jeg får samlet 11 millioner for udlejningerne, så jeg er godt tilfreds. Spillersalgene kan ses til højre.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #104: 26 Feb 2009, 18:18 »

Foråret 2012 - del 1




Januar - Hårdt program
Ja januar blev ingen dans på roser, og selvom vi spillede godt fik vi desværre kun 7 point ud af 15 mulige. Vi var tæt på 3 point med Juventus, men desværre spillede vi kun 2-2. Lukas Podolski var manden bag begge vores scoringer. Vi hev en 2-1 sejr hjem mod Atalanta, som trods alt ydede god modstand. Podolski og Rafael van der Vaart scorede begge i kampen. Næste modstander, Lazio, blev også besejret. Der skulle dog en del held til for at få de tre point hjem. Van der Vaart og Fleck scorede vores to mål, efter at vi havde været bagud. I månedens sidste kamp, mod Inter, satte vi point til. Vi spillede en okay kamp, men desværre for os var Robert Acquafresca i storform, og med 3 mål vandt han kampen for Inter. Pazzini scorede et enkelt mål i 1-3 nederlaget.








Februar - Pazzini, Pazzini og atter Pazzini
det er navnet på manden, der scorede i alle seks kampe i februar. Italieneren har været i forrygende form i denne sæson, så det ville ikke overraske mig, hvis han bliver topscorer. Han startede målscoringen allerede den første dag i måneden, da vi slog Catania 2-1. Podolski scorede vores andet mål i en kamp, vi sagtens kunne have vundet større. 1-0 vandt vi over oprykkerne Mantova. Igen var det Pazzini målscoreren for vores hold. Vi havde en svær udekamp mod Napoli, som vi heldigvis kom godt ud af. Napoli's back, Maggio, hjalp os godt på vej med et selvmål, efter 30 minutter. Med en halv time igen blev Pazzini matchwinner med sin scoring til 2-0. Det blev desværre slut med sejrene for denne måned. Vi spillede 1-1 med Palermo og 2-2 med Udinese. I de to kampe kom Pazzini på måltavlen to gange, mens Kierrison blev noteret for et enkelt mål. I Champions League skulle vi spille mod Real Madrid. Vi kom godt fra start, da Pazzini scorede efter kun 14 minutter. Føringen så ud til at holdt helt til slut, men desværre nåede Real Madrid at udligne. Det var Alberto Paloschi, som jo tidligere har spillet for os, der udlignede, med 7 minutter igen.








Marts - God mod de gode, dårlig mod de dårlige
Sådan kan man god beskrive vores måned. Vi startede skidt mod Sampdoria, som vi ellers skulle have vundet over. John Fleck bragte os ellers foran i starten af kampen, men tre forsvarsfejl førte til tre mål, og derfor måtte vi indkassere et skuffende 1-3 nederlag. I den efterfølgende kamp blev det igen til et skuffende nederlag, denne gang til AlbinoLeffe. Returkampen mod Real Madrid endte 0-0, så desværre måtte vi forlade turneringen pga. reglen om udebanemål. Så var det blevet tid til en svær kamp mod Roma. Vi så ud til at få en god start, da vi fik straffespark efter 18 minutter. Uheldigvis valgte John Fleck at brænde det tredje straffespark i fire kampe, og stillingen var fortsat 0-0. Efter en halv time kom vi alligevel foran. Det var vores topscorer Giampaolo Pazzini der stod for målet, der blev kampens sidste. Det var tre vigtige point til os. Det blev også til en 1-0 sejr i kampen mod Torino. Pasqual scorede kampens eneste mål efter 20 minutter. AC Milan blev slået godt og grundigt, da vi i månedens sidste kamp vandt 2-0 over milaneserne. Det var brasilianske Kierrison der scorede begge vores mål, først efter 30 minutter, og til sidst efter en times spil.







Kampe i januar, februar og marts.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010