home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1179 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 52173 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #60: 29 Jan 2009, 21:28 »

Hold da helt op!!
En update der siger spar 2!

Opstemt
Logged

:-)

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #61: 29 Jan 2009, 23:17 »

PRE SEASON 2010/2011



Ja, som optakt til den nye sæson vil jeg da lige skrive lidt om bla. transfers, trup, samt de venskabskampe, der er blevet spillet.






Transfers


AFGANGE

Bosko Jankovic
50.000.000 kroner til Juventus
Han har været i overskud i truppen i år, og da Juventus bød 50mio, slog jeg til med det samme. Det er en god handel, når man tænker på, at vi fik ham gratis for et år siden.

Fred
57.500.000 kroner til Napoli
Basilianeren var utilfreds over manglende spilletid, hvilket undrer mig, da han var den, der spillede næstflest kampe af alle angriberne i truppen. Men man gider jo ikke have utilfredse spillere, så jeg lod ham skifte til Napoli, dog for en del mindre, end vi selv har givet for ham.

Alberto Gilardino
115.000.000 kroner til Udinese
Han havde en mindre god sæson sidste år, hvor det kun blev til sølle 9 scoringer, hvilket ikke er godt nok til mine standarder. I øvrigt havde jeg skaffet et par meget kompetende angribere, som sagtens kan erstatte ham, efter min mening.

Per Krøldrup
19.000.000 kroner til Udinese
Hans stats var blevet betydeligt dårligere, og jeg havde samtidig købt lidt ind, så jeg gav ham lov til at skifte, i sin jagt efter spilletid. Han har ellers gjort det godt i de to sæsoner jeg har spillet med klubben, men jeg tror desværre kun det kan gå ned ad bakke herfra.

Francesco Bolzoni

55.000.000 kroner til Lazio
Den unge italiener var meget skuffet over ikke at spille fast, men det kan man jo ikke forvente, når man kæmper med spillere som Kuzmanovic og Camacho, der begge er betydeligt bedre.

Mario Santana
35.000.000 kroner til AC Milan
Endnu en spiller der var utilfreds over ikke at spille fast. Han spillede ikke mere end 10 kampe i løbet af sidste sæson, så det var forståeligt nok, at han ville skifte.

Derudover er en masse reservespillere blevet fritstillet.

Samlede intægter fra salg: 330.000.000 kroner


TILGANGE

Mehmet Ekici
Fri transfer fra Bayern München
En ung tysker, med et meget stort potetiale. Han er bedst på den centrale midtbane, og mine talentspejdere mener, at han kan blive lige så god som Camacho. jeg glæder mig meget til at se ham i aktion, og jeg tror på, at han kan blive en stor gevinst for os.

Lukas Podolski
Fri transfer fra Bayern München
Endnu et røverkøb fra Bayern München, eller køb kan man nok ikke kalde det, for vi har jo ikke betalt for ham. Det er en rigtig god handel hvis jeg selv skal sige det, og jeg tror han kan blive en stor gevinst for os i denne sæson.

Vagner Love
52.500.000 kroner fra CSKA Moskva
Vi sikrede os brasilianeren allerede i vinters på det jeg troede var en fri transfer. Han havde kontraktudløb her til sommer, og jeg kunne trykke på "tilbyd kontrakt" så jeg tænkte ikke mere over det. Da jeg så senere kiggede inde i "transfercenter" kunne jeg se, at jeg skulle betale 52,5mio for ham. En dum fejl fra min side, men det er der ikke noget ved, og jeg tror da også på, at han kan blive de 52,5 mio værd.

Giovanni Morelli
17.000.000 kroner fra Roma & Cagliari
En ung fløj med et kæmpe potentiale. Han bliver uden tvivl en rigtig god spiller i fremtiden. På trods af hans kun 17 år har han allerede stats der gør, at han så småt kan få et par kampe med 1. holdet, evt. i de mindre vigtige kampe. Han skal dog umiddelbart træne med de andre talenter på B-holdet. Fløjen var delejet af Roma og Cagliari, som vi begge måtte betale 8,5 mio.

Alberto Paloschi
152.000.000 kroner fra Stoke
Sommerens dyreste køb. Spilleren med prædikatet "wonderkid" har i den sidste sæson bombet løs for Stoke i den næstbedste engelske liga. Han er stærk på alle områder, og jeg kan personligt ikke gennemskue hans største svaghed. Han mangler lidt teknisk med hensyn til at tage dødbolde, men det skal nok komme i fremtiden. Han var jagtet af mange storklubber, bland andre Chelsea og Barcelona, men det lykkedes for os at snuppe ham for næsen af storkklubberne.

Jack Rodwell
28.000.000 kroner fra Everton
Central forsvar, defensiv midtbane og central midtbane. Det er de pladser det unge talent kan dække. Han vil i første omgang agere reserve for start-elleveren, men lad os nu se hvordan tingene udvikler sig. Englænderen har i hvertfald talentet til noget stort enten her i Fiorentina, eller i en anden klub.

Juan Manuel Mata
125.000.000 kroner fra Schalke 04
det er en rigtig god spiller vi har fået fat i her. Han kommer til klubben, med store forventninger på skuldrene, man jeg er overbevist om, at han kan indfri dem. Han forventes at skulle kæmpe med Vukcevic om pladsen på den offensivt-centrale midtbane. jeg glæder mig til at se ham i kamp.

Samlede udgifter til indkøb: 375.000.000 kroner







Trup anno 2010/2011


MÅLMÆND

Marco De Bellis
Sébastien Frey*
Kasper Schmeichel

Vi er godt besat på målmandsposten. Frey er førstevalg, men hvis der skulle ske ham noget, er jeg ikke nervøs for, om Kasper Schmeichel kan træde i hans sted. Marco De Bellis er med i truppen for at få noget ordentlig træning, og hans skal nok få et par kampe her og der, hvis der er mulighed for det.

FORSVAR

Felipe*
Petri Pasanen*
Cristian Zaccardo*
Ben Tozer
Jack Rodwell
Manuel Pasqual*
Davide Santon

Pasanen og Pasqual tager sig af de to backpladser, mens Zaccardo og Felipe spiller inde i midten. De unge reserver Tozer, Rodwell og især Santon er dog ikke langt fra holdet, og de skal nok få chancen for at tilspille sig en fast plads. I værste fald, kan både Vargas og Ekici bruges i forsvaret.

MIDTBANE

Mehmed Ekici
Juan Manuel Vargas*
Ignacio Camacho*
Zdravko Kuzmanovic
Kazenga LuaLua
Franco Semioli*
Georginio Wijnaldum
Simon Vukcevic
Juan Manuel Mata*
Kerlon

En stærk og bred midtbane, der vil kunne klare sig mod de rigtig gode hold. Camacho har overhalet Kuzmanovic i kampen om de defensive pligter på midtbanen, men de to vil helt sikkert komme til at veksle en del med hinanden. Den kreative del af midtbanen står mellem Mata og Vukcevic, men som jeg ser det står Mata stærkest i den kamp. Kanterne tager Semioli og Vargas sig af, men de skal ikke gøre meget galt før folk som Wijnaldum og LuaLua byder sig til.


ANGREB

John Fleck
Lukas Podolski*
Vagner Love
Alberto Paloschi
Giampaolo Pazzini*

Vi råder over et rigtig stærkt angreb, med bland andet sidste års topscorer, Pazzini, samt fire andre skarpskyttere, så der vil blive hård kamp om pladserne. Dog ser jeg Podolski-Pazzini som den stærkeste duo i øjeblikket.

TAKTIK OFFENSIV
TAKTIK DEFENSIV







Venskabskampe


Der er spillet 3 venskabskampe, som jeg hovedsagligt har spillet for at teste de nye spillere, formen hos de nye såvel som de gamle, og får at holde kan få lidt kamptræning inden sæson starter. I første kamp mod Vit. Setúbal vandt vi 1-0, på mål af Alberto Paloschi, i overtiden. Efterfølgene formåede vi ikke at vinde mod Feyenoord, selvom Fleck og Vargas scorede et mål hver. Kampen endte 2-2. Vi skuffede også i sidste testkamp, hvor det kun blev til 1-1 ude mod Heracles. Vargas scorede vores mål.





Super Cup


Som forsvarende mester i Uefa Cuppen(jeg elsker at tænke på det) skulle vi spille en kamp mod Champions League-mestrene. Vores modstander var ingen ringere end mægtige Barcelona. Vi lod os heldigvis ikke skræmme, og specielt Mata var flyvende fra start. Den unge spanier scorede kampens første mål efter bare 4 minutter. Derefter sketer der ikke så meget på målfronten, før til allersidst i kampen. Der var det Pazzini, der efter Paloschi's skud på stolpen, sender reposten i nettet. Vi vinder kampen 2-0 og vinder dermed Super Cuppen 2010, trods alle forventninger.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #62: 03 Feb 2009, 00:04 »

Sæsonen skudt igang med succes


Podolski er startet flyvende
Vi var heldige at få et enkelt point, i en ellers kedelig sæsonpremiere mod Parma. Luca Cigarini brændte et straffespark, og var derfor kraftigt medvirkende til, at vi kunne tage fra Parma med en uafgjort.

Podolski var flyvende i udekampen mod Brescia, hvor han med et hattrick, og bla. et mål på straffespark var med til at sikre os en sejr. I en kamp vi vandt 4-1, scorede Davide Zoboli - fra Brescia - et selvmål, til vores fordel.

I Uefa cuppen var vi endt i gruppe A, sammen med Lens, AA Gent og Zenit. Sidstnævnte var første modstander, og vi trak os succesrigt ud af opgøret, i St. Petersborg. 14 minutter gik der, før Franco Semioli fik bolden i mål, til 0-1. Midt i anden halveg kunne Pazzini udbygge føringen, og sejren så nu ud til at være sikret. I overtiden reducerede Kim Dong-Jin for hjemmeholdet, men det blev ikke til mere for Zenit, og vi kunne gå fra banen med en 2-1 sejr.

Sæsonens 3. kamp var mod Catania, en kamp som der skulle vindes. Vi havde, i løbet af kampen, store problemer med at trænge i gennem Catania's defensiv, og det var først til aller sidst i kampen, at det lykkedes for os. Juan Manuel Mata
kom først til bolden, efter et inlæg, og scorede kampens eneste mål.

Souleymane Diamoutene startede med et selvmål, i kampen mod Lecce. Det satte gang i maskineriet for os, og efter godt en halv time kunne Podolski fordoble vores føring, med en scoring på straffespark. Kun 19 sekunder af anden halveg skulle der gå, før Pazzini fik en friløber, som han sikkert omsatte til et mål. 3-0 blev kampens endelige resultat.
Som det ser ud nu, ligger vi nummer 2 i Serie A, med 10 point i 4 kampe, kun overgået af Lazio, med maksimum-point.

0-0 Parma     -     4-1 Brescia     -     2-0 Zenit     -     1-0 Catania     -     3-0 Lecce
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #63: 03 Feb 2009, 14:41 »

Det ser forrygene ud!

KUTFGW!
- Dejligt at du har valgt et nyt layout, fornyelse er aldrig dårligt!
Logged

:-)

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #64: 03 Feb 2009, 16:09 »

Det ser forrygene ud!

KUTFGW!
- Dejligt at du har valgt et nyt layout, fornyelse er aldrig dårligt!

Nu kan jeg ikke selv se forskellen må jeg indrømme? Opstemt Men jeg vil da godt vide hvad jeg har gjort anderledes Opstemt
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #65: 03 Feb 2009, 17:50 »

De nye viser sig


Paloschi er kommet igang
med målscoringen
Et mål hver af to af de nye i truppen, Paloschi og Mata, samt et selvmål fra Sampdoria, var med til at give os en perfekt start på oktober. På trods af, at Vicenzo Iaquinta var farlig for hjemmeholdet, og scorede et enkelt mål, fik vi alligevel de 3 point, der stod på spil.

AA Gent var modstanderen i Uefa Cuppens anden gruppekamp. Vi havde en god dag hvor meget lykkedes for os. Vi kom foran efter 26 minutter, takket være et flot langskud fra den unge hollænder, Georginio Wijnaldum. Alberto Paloschi stod bag scoringen til 2-0, der samtidig satte en stopper for de mange store chancer til os. Vi sikrede os dermed 3 vigtige point.

På 20 dage skulle der spilles fire meget vigtige, men også svære, kampe. Ud over en kamp mod Lens i Uefa Cuppen, skulle vi spille mod både Juventus, Roma og Inter. Juventus var første udfordring, men på trods af rigtig flot spil, tabte vi kampen med 2-1. Wijnaldum scorede vores ene mål.

Mod Roma fik vi knap så meget at sige. De styrede os godt, og da kampen sluttede stod der 2-0 på skærmen, til Roma vel at mærke. Alessandro Rosina og Alberto Aquilani var målscorerne.

Simon Vukcevic
Vi fik oprejsning mod Lens, hvor vi hev en flot 4-0 sejr i land, og så endda på udebane. Podolski og Vagner Lov havde for første gang fået lov at starte på banen sammen, og det gik rigtig godt. De scorede begge 2 kasser. Det giver os en total på 9 point efter 3 kampe, og en sejr mere i de sidste 3 kampe er derfor nok til at gå videre.

Vi spillede igen en rigtig god kamp mod Inter. 2 mål fra Zlatan Ibrahimovic og en enkelt kasse fra Mario Balotelli var ikke nok til at overvinde os. Takket være Vukcevic, Podolski og Paloschi, der alle scorede én gang, kunne vi skrive et point mere på kontoen.

Pazzini scorede hattrick, da vi vandt 3-1 over Riggina, i november-premieren, hvis man kan kalde den det. 3 point blev det også til, da Livorno gæstede vores hjemmebane. Vukcevic og Pasanen scorede de to mål der skulle til, for at vinde 2-1.

Spillede kampe

Ligatabel
Uefa cuppen
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 21:48 af T1de » Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #66: 04 Feb 2009, 14:12 »

fed blog!
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #67: 04 Feb 2009, 14:23 »

Nu kan jeg ikke selv se forskellen må jeg indrømme? Opstemt Men jeg vil da godt vide hvad jeg har gjort anderledes Opstemt

Det er f. eks dine resulter hvordan du nu er stillet op.. :d
Logged

:-)

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #68: 04 Feb 2009, 21:43 »

Efteråret

SERIE A
1-1 Napoli
3-1 Siena
2-0 Palermo
2-1 Genoa
3-1 Torino
0-3 AC Milan

UEFA CUP
0-0 Zenit
1-1 AA Gent
1-2 Lens

Coppa Italia
2-0 Catania

0-0 mod Zenit i fjerde kamp, var nok til at sende os videre fra gruppespillet i Uefa Cuppen. Der skulle dog stadig overstås 2 kampe mere, og det blev med fuld reservehold, hvilket også kunne ses. 1-1 med Gent og et nederlag til Lens er normalt ikke tilfredsstillende. Men det betød ikke så meget for mig.

Kravet i år er mindst en 4. plads, så jeg har valgt at fokusere mere i at vinde kampe i Serie A, end i europa. Ud over et skuffende 0-3 nederlag til Milan og en uafgjort mod Napoli, fik vi maksimum point i årets sidste måneder. Siena, Palermo, Genoa og Torino blev alle slået, uden de store problemer, og det var først i årets sidste ligakamp mod Milan, vi fik problemer.

Jeg har taget en beslutning. Fra næste sæson, hvor jeg regner med at være en del af Champions League, vil jeg ikke satse så meget på at hente talenter til mange penge. Der skal klassespillere til holdet, hvis jeg skal udleve drømmen om succes i europa. Der bliver dog stadig hentet talenter, men det vil primært blive til små penge, evt. på fri transfer.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #69: 04 Feb 2009, 21:44 »

Jeg beklager, at der ingen billeder er i den(ret korte) update, men imageshack var nede, så jeg kunne desværre ikke uploade dem :/
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #70: 04 Feb 2009, 21:45 »

fed blog!

Tak du! Smiley

Det er f. eks dine resulter hvordan du nu er stillet op.. :d

Syntes nu jeg har gjort det tidligere også, men hva faen. Tak for rosen i hver fald Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #71: 05 Feb 2009, 07:32 »

Rigtig dejlig blog du har her, og du holder det gode gennemsnit!

Jeg beklager, at der ingen billeder er i den(ret korte) update, men imageshack var nede, så jeg kunne desværre ikke uploade dem :/

Du kan bare bruge TinyPic.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #72: 05 Feb 2009, 09:08 »

Rigtig dejlig blog du har her, og du holder det gode gennemsnit!

Du kan bare bruge TinyPic.

Mange tak for kommentaren Smiley

Ja det kan jeg jo også Smiley Men imageshack virker igen nu  Tunge
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #73: 05 Feb 2009, 17:50 »

Januar 2011


Vincent Kompany

Efter næsten 3 års venten er den unge brasilianer Alex ankommet til klubben. Den 18-årige kant har udviklet sig en del, siden jeg fik hans underskrift. Hans forcer er hurtighed, indlæg, dribling og teknik, hvilket gør ham til en rigtig god fløj. Til trods for mange andre unge brasilianere har han en rimelig god fysik, som dog stadig skal forbedres lidt. Han er hentet for den sølle sum af 1.600.000 kroner.

Jeg har ment, at forsvaret manglede lidt styrke, hvis Zaccardo eller Felipe er forhindret i at spille. Derfor har jeg været en tur på spillerjagt, og med tilbage har jeg Vincent Kompany. Belgieren kan, udover hans evner i det centrale forsvar, også spille på midtbanen, men jeg regner ikke med at bruge ham der. Kompany's ankomst har sendt Ben Tozer ned på andetholdet, og jeg regner med at sælge englænderen til sommer.

Jeg ha været meget tilfreds med udbyttet af januars kampe. Vi startede det nye år med en kamp mod Lazio, hvor vi hurtigt kom foran, da Pazzini scorede efter 20 minutter. Desværre scorede Pandev under et minut efter og bragte balance i regnskabet. 1-1 blev det derfor, hvilket er månedens dårligste resultat, og det siger ikke så lidt.

Mod Udinese var vi heldige med, at Aleksandar Lukovic brændte hjemmeholdets straffespark, og så kunne vi få 3 point, takket være Paloschi's scoring, sidst i kampen.

Ikke mange kampe efter vores nederlag mod Milan, var de igen blevet vores modstander, denne gang i Coppa Italia. Gourcuff bragte milaneserne foran sidst i 1. halveg, og den stilling så ud til at holde hele vejen, inden Pirlo sidst i kampen lavede en meget klodset aflevering, der endte i eget mål. Kampen gik ud i forlænget spilletid, hvor Milans unge brasilianer, Diogo, scorede for hjemmeholdet, inden Pazzini kort efter udlignede. På straffesparkene viste vi skarphed, og med 4 ud af 5 fuldtræffere vandt vi kampen, og kom videre til semifinalen. YES MAN!

Vi fik hurtigt afgjort hjemmekampen mod Atalanta. Podolski scorede kampens første mål, efter 7 minutter, og godt en halv time inde i kampen, fordoblede Mata så føringen med sit femte mål i den lilla trøje. Det afgjorde kampen, og gav os endnu 3 point.

Vi ligger pt. nummer 3, et enkelt point over Milan, så jeg er mere end tilfreds, så længe vi holder denne sæsons niveau.

Vi har iøvrigt fået solgt Simen Rafn til Rosenborg, for en flot pris på 7,25 mio, som er langt mere end de 700.000, vi selv gav for ham.

€     1-1 Lazio     €     1-0 Udinese     €     2-2 Milan     €     2-0 Atalanta     €
« Seneste Redigering: 15 Feb 2009, 13:01 af T1de » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Et sted i Italien - ACF Fiorentina
« Svar #74: 05 Feb 2009, 18:35 »

Rigtig flot, helt fortjent med "Månedens blog"! KIU master Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010