home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Number One
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Starte en ny blog, eller prøve lykken med denne
Starte en ny blog
- 7 (53,8%)
Fortsætte i Blackburn
- 6 (46,2%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Number One  (Læst 28012 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: Número Uno
« Svar #75: 18 Jan 2009, 21:48 »

Smuk lyrik om en kedelig nyhed. Fantastisk skrevet, det må jeg give dig. Fortsætter du bloggen med en ny klub?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #76: 18 Jan 2009, 22:25 »

Smuk lyrik om en kedelig nyhed. Fantastisk skrevet, det må jeg give dig. Fortsætter du bloggen med en ny klub?

Tak. Ja, det regner jeg med. Først skal jeg have fundet mig en klub, hvilket skal godt og vel gennem overvejes, derefter håber jeg at fortsætte med mere succes. (i FM delen)
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #77: 18 Jan 2009, 22:25 »

Jeg håber, at du tager til Italien. Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #78: 18 Jan 2009, 23:07 »

Jeg håber, at du tager til Italien. Thumbs Up

Min plan er, at vente til sæsonen er ovre, og tage den derefter. Palermos manager er under pres, bl.a., og da jeg gerne vil til endnu et mellem-stort hold, kunne de være en muligheden.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AFC
Gæst
 
Sv: Número Uno
« Svar #79: 19 Jan 2009, 13:39 »

Trist du blev fyret. Nu venter jeg bare på en ny klub fra dig af. Håber du vælger det rette hold!O0. KIU
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #80: 19 Jan 2009, 15:02 »

Trist du blev fyret. Nu venter jeg bare på en ny klub fra dig af. Håber du vælger det rette hold!O0. KIU

For god ordens skyld: Jeg blev ikke fyret, men så ingen anden ud vej. Realt var jeg ikke under pres fra ledelsens side, men ingen andre brød sig længere om mig og gernalt var det et fandens kaos der herskede. Jeg han allerede fundet en ny klub, og en updates hvor de bliver præsnteret vil snart blive præsenteret.

_

Mange tak til LFC iøvrigt! Vigtigt feed-back, mht. til opsigelsen og den nye arbejdesplads. Tak!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #81: 19 Jan 2009, 15:11 »



Number One
Lange monotone skridt, hilste på sin helt egen vis klubben. Den mørke gang, ledte ham mod det lys han havde opgivet at finde i hans hjertens klub, Real Betis. Mørket dækkede næsten de stjerne-spiller og stunder, der blev hylet i billeder på gangen. Hans øjne mødte dem alle, mens lyset kom stadig nærmere. Det først møde skulle snart stå. Han følte sig klar, om end nervøsiteten kunne æde ham op indefra.

Mens de sidste trin blev passeret og gangens mørke fortid, fyldte spillernes energiske indstilling ham med håb. Den grønne plæne der stod i perfekt kontrast til den nedslidte træningsbane hvor på hans sidste gerning som Real Betis træner havde stået. Han følte igen gnisten, håbet og troen. Alt skulle nok blive godt, om end det ikke helt var startet ud på hans vilkår.

Mens han spadserede på tværs af træningsbanerne, mødte assistentens hans. Han var givetvis informeret, men fik alligevel en præsentation med. Henry, Bojinov og Van der Vaart tænkte han ved sig selv, da han spejdede efter ansigter han kendte. Med undtagelse af Henry, var det alle spiller han havde forsøgt at hente til Betis, uden held. Alle tre havde de været afgørende for hans interesse i klubben. Alene navnene fik det til at løbe ham ned af nakken. Han glæde sig ligefrem, til de to resterne kampe. Den følelse havde Betis’ ellers fjernet hurtigere end en orkan, på ødelæggelse turne.

Afbrød gjorde han ikke. I omklædningsrummet efter træning ville han blot introducer sig selv, men indtil videre lod han assistenten beholde diagent stokken. Hans Armani jakkesæt måtte vige, for hans Rolex ur skulle finde plads. Endnu to timer til han skulle sidde ved hans chefs side og fortælle den sultne formiddags presse om hans skæbne. En sidste tanke løb gennem hovedet på ham, inden han bad sin kommende højrehånd om at sende spillerne ned i omklædningsrummet. Nu galt det. ”Velkommen til Rovers,” tænkte han. Det var John Williams ord. ”Velkommen til Blackburn”.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Number One
« Svar #82: 19 Jan 2009, 15:15 »

Rigtig god update Smiley
Håber du får en god tid i blackburn, men laver du ikke en gennemgang af truppen da vi jo ikke ved hvem de har købt, i den tid du var i betis Wink
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Number One
« Svar #83: 19 Jan 2009, 15:23 »

Rigtig god update Smiley
Håber du får en god tid i blackburn, men laver du ikke en gennemgang af truppen da vi jo ikke ved hvem de har købt, i den tid du var i betis Wink

Tak. Ja, jeg håber også på en god tid i det engelsk - om end det slet ikke startede som håbet: Jeg ville helst ikke til England og jeg ville helst overtage efter sæsonen, men da jeg først havde rådført mig med LFC var jeg sikker.

Jeg laver et par gennemgange, faktisk bliver det sådan her:

Truppen - én update (Kun med navne på - i den nye sæson laver jeg en mere taktik præget update)
De forgående tre sæsoner - én update
Denne sæson - én update

- og derefter venter transfer. Tunge
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Number One
« Svar #84: 19 Jan 2009, 15:26 »

Tak. Ja, jeg håber også på en god tid i det engelsk - om end det slet ikke startede som håbet: Jeg ville helst ikke til England og jeg ville helst overtage efter sæsonen, men da jeg først havde rådført mig med LFC var jeg sikker.

Jeg laver et par gennemgange, faktisk bliver det sådan her:

Truppen - én update (Kun med navne på - i den nye sæson laver jeg en mere taktik præget update)
De forgående tre sæsoner - én update
Denne sæson - én update

- og derefter venter transfer. Tunge
Lyder godt Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Number One
« Svar #85: 19 Jan 2009, 15:37 »

super flot grafik og godt sat op sammen med teksten.
håber du får en god tid i blackburn,
så vi kan få nogle positive updates :0)
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Number One
« Svar #86: 19 Jan 2009, 16:23 »

super flot grafik og godt sat op sammen med teksten.
håber du får en god tid i blackburn,
så vi kan få nogle positive updates :0)
Jeg takker og bukker.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #87: 19 Jan 2009, 19:13 »



Number One
Goalkeeper
1. Paul Robinson
27. Mark Bunn

Defenders
3. Stephen Warnock
4. Christopher Samba
6. Ryan Nelsen
13. Zureb Khizanishvili
19. Billy Jones
21. Brett Emerton
25. Christophe Berra
28. Tony Kane

Midfielders
7. Luciano Galletti
8. David Dunn
12. Morten Gamst Pedersen
14. Alan Judge
16. Keith Treacy
19. Billy Jones
20. Valeri Bojinov
21. Brett Emerton
22. Balázs Dzsudzsák
23. Rafael Van der Vaart
24. Andrea Russotto
30. Borja Valero
31. Andrian Ropotan

Attackers
9. Roque Santa Cruz
11. Thierry Henry
14. Alan Judge
20. Valeri Bojinov
23. Rafael Van der Vaart
-. Oliver Fuller

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Cesc
Gæst
 
Sv: Number One
« Svar #88: 19 Jan 2009, 19:17 »

Uh, fantastisk spiller du har i nummer 25.

Har været lidt stille i denne blog, men den er god - og jeg glæder mig til de kommende updates!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Number One
« Svar #89: 19 Jan 2009, 20:34 »

Uh, fantastisk spiller du har i nummer 25.

Har været lidt stille i denne blog, men den er god - og jeg glæder mig til de kommende updates!

Hvilken overraskelse du siger det om en Hearts-knægt.  Tunge

Ej, jeg takker naturligvis...
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010