home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Number One
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Starte en ny blog, eller prøve lykken med denne
Starte en ny blog
- 7 (53,8%)
Fortsætte i Blackburn
- 6 (46,2%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Number One  (Læst 27971 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #45: 03 Jan 2009, 02:33 »



Número Uno

22-08-2011 - Marca
- Betis køber Valencias dyre fejl

Med et sidste desperat håb om at forbi glemmebogen, har den unge og skandale ramte Ever Banega skrevet under med Real Betis. Efter blot to sæsoner i Boca skiftede den pure unge argentiner Banega til Valencia for en sum der blev 135 mio. danske kroner. En mand for fremtiden var købt, men endnu inden Banega overhovedet tørnede ud for Valencia, ramte den første skandale. Siden da har Ever Banega bare aldrig fundet det påkrævet og håbet nivuea i Valencia. Dette har medført en degradering, og efter blot én kamp i sidste sæson stod Betis klar i kulissen.
For under tre millioner er Banega hentet til Betis.

Om Banega bliver endnu en karriere der blev ”genoplevet” i Real Betis, eller Banega flopper igen, kan kun tiden vise.


Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #46: 03 Jan 2009, 02:33 »

Jeg beklager meget de korte updates, men da jeg gerne vil i gang med sæsonen og samtidig mener i skal vide hvem jeg henter til hus, må dette blive måden… Så fremt der ikke kommer flere af denne slags små updates, vil den netop overstået pre-season være næsten updates mål…
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #47: 03 Jan 2009, 02:54 »

Har lige fået læst bloggen igennem og syntes det er n mega god bog du har igang i...

Du skriver dejligt og holder niveauet og billederne er bare kanone, så alt i alt det er bare en KANON blog.. Smiley
Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #48: 03 Jan 2009, 02:58 »

Det gør mig ikke noget at du laver nogle korte updates, så får vi vide hvem du køber ind, og selv om Banega floppet i Valencia, så får vi da håbe at han gør det bedre hos dig i Betis Wink
Logged


knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #49: 03 Jan 2009, 11:23 »

Nu har jeg lige brugt en halv times tid på at lase hele bloggen igennem og jeg måtte da lige kommentere, selvom det ikke er noget jeg plejer at gøre.

WOW! Så kan man da lige prøve det! Virkelig fantastisk rent grafisk, og det viser sig bare at teksten er mindst ligeså godt! Fantastisk måde du har sat det hele op og brugt god tid på at skrive om hver af de tidligere sæsoner, og grafikken med alle transferne er jo fryd for øjet. Det er virkelig flot arbejde, og jeg glæder mig til at se om du kan holde niveauet når bloggen ændrer sig til nutid. For det gør den vel?
Skulle jeg alligevel lige sætte en enkelt finger på en ting eller to, så ville en vurdering af truppen være dejligt.
Rent sprogligt har du også nogle fejl. Det er især ord du skriver i to ord, som skal være i et (det lød underligt). Som fx. 'Sevilla truppen'. Det er nu 'Sevilla-truppen' eller 'Sevillatruppen'. Og sådanne ord som 'sejrs stime' hedder nu 'sejrsstime'. En måde jeg huske om det er i et eller to ord er at jeg tænker på om ordet kan deles når det er sat sammen. Desuden er en tommelfingerregel at når man er i tvivl, er det næsten altid i et ord alligevel. Men det er kun småfejl og absolut ikke noget, der skader bloggen.
Fortsæt endeligt sådan der!
Logged

Vuelve la ilusión

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #50: 03 Jan 2009, 16:12 »

Har lige fået læst bloggen igennem og syntes det er n mega god bog du har igang i...

Du skriver dejligt og holder niveauet og billederne er bare kanone, så alt i alt det er bare en KANON blog.. Smiley

Jeg takker - en utrolig dejlig kommentar at få Tunge

Det gør mig ikke noget at du laver nogle korte updates, så får vi vide hvem du køber ind, og selv om Banega floppet i Valencia, så får vi da håbe at han gør det bedre hos dig i Betis Wink

Nej, jeg håber godt nok heller ikke han flopper hos mig, da hans årsløn er på ca. 10 millioner Tunge

Nu har jeg lige brugt en halv times tid på at lase hele bloggen igennem og jeg måtte da lige kommentere, selvom det ikke er noget jeg plejer at gøre.

WOW! Så kan man da lige prøve det! Virkelig fantastisk rent grafisk, og det viser sig bare at teksten er mindst ligeså godt! Fantastisk måde du har sat det hele op og brugt god tid på at skrive om hver af de tidligere sæsoner, og grafikken med alle transferne er jo fryd for øjet. Det er virkelig flot arbejde, og jeg glæder mig til at se om du kan holde niveauet når bloggen ændrer sig til nutid. For det gør den vel?
Skulle jeg alligevel lige sætte en enkelt finger på en ting eller to, så ville en vurdering af truppen være dejligt.
Rent sprogligt har du også nogle fejl. Det er især ord du skriver i to ord, som skal være i et (det lød underligt). Som fx. 'Sevilla truppen'. Det er nu 'Sevilla-truppen' eller 'Sevillatruppen'. Og sådanne ord som 'sejrs stime' hedder nu 'sejrsstime'. En måde jeg huske om det er i et eller to ord er at jeg tænker på om ordet kan deles når det er sat sammen. Desuden er en tommelfingerregel at når man er i tvivl, er det næsten altid i et ord alligevel. Men det er kun småfejl og absolut ikke noget, der skader bloggen.
Fortsæt endeligt sådan der!

Ja, bloggen ændre sig til nutid... Jeg takker for roseren, og kan godt se hvad du mener med 1/2 ord... Jeg skal nok prøve at tænke over det næsten gang - mange, mange tak iøvrigt Wink
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #51: 05 Jan 2009, 20:26 »



Número Uno
Nok var det paranoiaen der spillede ham et pus, men han følte presset omkring sig. Ungdommen skulle have sit indtog, mange penge var brugt og få stjerner var købt. Metal var minimummet, men nu havde han også europæisk fodbold af højeste kaliber at overveje. Grupperne var stadig ikke udtrykket, men mareridtet havde vågnet ham mange nætter. Han frygtede at en skuffende Champions League ville ødelægge hvad han havde brugt tre sæsoner på at opbygge. Hvis de skuffende internationalt, var de jo nok bare ikke bedre. Alene tankerne gjorde ham stresset, og klubben syntes uendeligt. Hvordan han skulle have kontrol over det hele, var ham et mysterium. Nok stod hans drøm stærkere end noglesinde, men personligt smuldrede han.

West Ham, West Bromwich Albion, AZ Alkmaar, Chelsea samt Cádiz. Den perfekte kombination mente hans assistent, men Alfonso Pérez selv var i tvivl. Kun mod Chelsea kunne de overraske positivt, kun da kunne de vinde lidt selvtillid. Nuvel, de mange nye spillere skulle naturligvis indspilles og derfor havde Alfonso blot taget imod sin assistent råd. Fordelt på blot tolv dage lå de kampe, meddelte Mariano Suárez efter han havde fået det aftalt. Kun mod Chelseas stjerner var hjemme foran egne fans. De tre engelske hold var alle fysiskbetonet hold, og frygten for skader blev han hellere ikke helt fri af. Sjældent havde klubben stået stærkere, men stabiliteten udeblev altid. Nu skulle en stor trup opbygge den, dog med en grundlæggende ellever.


Da dagen, den anden august, så oprandt følte han sig også klar. Den berygtede ”green street elite” havde holdt sig i ro, og han så det som et fredstegn fra West Ham. En total dominans af kampen ville han have, og det fik han. Allerede efter ti minutter var et par chancer dukket op, men forbigået. De var alle opbygget, gennemspillet og brændt. Efter 13 minutter kom Insua dog først til en bold, frem til JÔ røg den, og med en følt aflevering fra midten af banen kunne Bendtner blot løbe bagom forsvaret. De var aldrig tæt på at stoppe danskeren, men alligevel følte Alfonso frygten for endnu en brændt chance. Men nej, han angrebs duo var i gang og ekstase var hans tilstand.
Men ligeså flot angrebs fodbold det var, ligeså skammeligt var det rent forsvar mæssigt. Han skreg sin lunger ud, men Kahlenberg så Ricardson først. Et kæmpe hul var opstået i Betis’ forsvar og uden én pressede ham, kunne brasilianeren udligne. En time til at sikre sejren, for det skulle den. Dette var nok meget godt, for 59 minutter skulle Betis bruge inden nyindkøbet Hatem Ben Afra bankede bolden i mål. Et utroligt opspil stod forude, og nok engang var det stolthed der fyldte hans hjerte.
Tre dage senere bankede helvedsporte dog igen på til hans sind. Nok scorede hans  danske guldfugl to gange, men Ustari måtte se sig forbigået hele fire gange. Forsvaret sejlede og stresset meldte sig igen. Mindre end 48 timer til næsten kamp og en anden taktik skulle udtænkes.

I kampen mod AZ var en ny taktik udtænkt. Intet fungerede dog og hvis det ikke havde været for to Xisco scoringer i det 47. & 49. minut havde endnu et sensationel nederlag været et faktum. I stedet var det en 2-1 Betis kunne fejre, om end han på ny måtte udtænke en taktik. Med blot fire dage til Chelsea kampen fik stressen for alvor fat i ham, og kampen der skulle kaste stjernestøv på Betis måtte blive uden holdets manager. Sygdomme holdt ham fra stadion, og 1-3 blev resultatet. Tre dage senere var han dog med igen. Cádiz stod for skud, og denne gang måtte holdet ikke fejle.

Og med 3-0 som resultat havde holdet da hellere ej gjort det. Atter fyldte stolthed ham, om end der også var ærgrelse. Opskriften var stadig ikke helt fundet, og nu bankede sæson virkeligt på. Ikke flere træningskampe, nu gjaldt det point.

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #52: 10 Jan 2009, 16:09 »



Número Uno
Sommeren går på hæld og vinter glimter så småt. Datoen siger 14/11-2011, og La Liga er ti runder gammel. Vanen tro, har Alfonso Pérez’ tropper skuffet fælt i opstarten og efter tredve mulige point, er blot fjorten sat på kontoen. Endnu inden sæsonen for alvor er i gang, syntes en forbedring af sidste sæsons tredje plads umulige.

Efter de sidste års skuffende sæson starter, var det ikke just en glad Alfonso Pérez der fik afvide man skulle starte med to udekampe. Den fjerde mod Deportivo og to uger senere mod Sporting. Men da dagen oprandt var det dog en optimistisk Betis’ træner der tog i mod pressen.

- Vi har mistet Aimar, men vi har hentet mange nye og meget talentfulde spiller ind. Vi vinder måske ikke liga’en, men vi kæmper til sidste blodsdråbe. Og dét er nok til metal.
 
Sæsonen startede da også som den forrige sluttede. Efter seksten minutter slog Caffa et højt hjørnespark, som det danske fænomen Bendtner køligt headede ind bag Justo Villar. Dermed så en stor sæson ud til at have taget sin start, og da Betis efterfølgende vedholdte presset blev håbende blot større. Et håb, som nyindkøbet Zuiverloon dog enhændigt smadrede. En ufarlig lang bold blev losset ned mod ham, men da hans tæmning slår fejl, ender bolden hos Adrián, der via en 1-2 med Verdú sikkert gør det til kampens resultat; 1-1.

Da Sporting tog imod Betis, blev det et angrebs rus. Næsten tyve afslutninger inden for målets rammer, delte de to hold imellem sig, inden Betis kunne fejre en fortjent 3-1 ude-sejr. De tre Betis målscore, Bendtner, JÔ samt Kompany, spillede alle fremragende og det samme gjorde målmand Ustari. Otte dage senere blev den første af to 0-0 kampe påbegyndt, inden de royale fra Madrid kørte Betis over. To mål i kampens første seks minutter, og så udeblev en hver for spænding. End ikke én chance skabte Betis, og nederlagets stank fyldte gæsternes omklædning på Bernabéu.

Efterfølgende blev endnu to gange uafgjort resultanterne, da Betis først spillede 1-1 med Espanyol og siden 0-0 mod Villareal. Den defensive midtbane, Ramires, blev i øvrigt enlig Betis målskytte med et fantastisk landskud. Som det sidste i oktober, led Betis en pinefuldt nederlag til Valencia. 1-3 stod måltavlen på, efter to Villa scoringer, ét mål af den tidligere Betis fløj Mark Gonzalez samt en flot scoring af brasilianeren JÔ, der i øvrigt har fået spansk statsborgerskab. ”Pinefuldt men fortjent,” beskrev Mariano Suárez det som. Og så kom han i mod vind. Assistent trænerens kommentar blev ikke godt modtaget af klubbens fans, men en fyring ville dog ikke blive aktuel, sagde Alfonso Pérez.

I de to sidste kampe blev formen fundet langt bedre, og til trods for angrebs esset Bendtner måtte udgå med en skade – for anden gang i denne sæson – ved stillingen 0-0 mod Recreativo, endte kampen 4-0 til hjemmeholdet, Betis. Fire forskellige, men ingen angriber, scorede og et nyt håb blev tændt i Betis’ fans’ hjerter. I sæsonens tiende kamp, forsvandt mere end elleve timers måltørke med sejres målet sat ind to minutter før tid. Efter tre forsøg, prikkede Ben Afra på fantastisk vis en bold bag Zaragozas bagkæde, og Sergio Garcia bragte Betis på sejrskurs – mod den klub han selv tidligere tørnede ud for.

Dermed er ti La Liga kampe fortid, og sæsonen var rigtigt i gang. En skuffende niende plads er hvad Betis må tage til takke med, men grundet scoringskrise fra de to frontløber – Bendtner og JÔ – har Betis blot lavet 11 mål. De angrebs duoen har hver lavet 2 mål, mens Sergio Garcia blot har lavet ét, til trods for han har spillet i ni ud af de ti kampe.



« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 16:22 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

rasjt
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #53: 10 Jan 2009, 16:30 »

Synes virkelig det er en fed blog. Virkelig fedt design, og suverænt skrevet. :-)
Logged

Manchester United - PSN: rasjt

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #54: 10 Jan 2009, 17:15 »

Synes virkelig det er en fed blog. Virkelig fedt design, og suverænt skrevet. :-)

Jeg takker. En utrolig dejlig kommentar at få, tak.  Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #55: 10 Jan 2009, 20:45 »



Número Uno
Det var med højt løftet pande og æren i behold, Betis kunne takke af fra årets Champions League. Nok blev holdet sidst i sin gruppe, men det var efter spænding for alle penge.
     Da Betis’ i forrige sæson blev treer i La Liga, var vejen til det forjættet land, Champions League, banet. Alfonso Pérez lagde ikke skjul på en angst der indebar et total kollaps, når kampene på den store internationale scene skulle spilles.

20/09-2011 – Real Betis Vs. Celtic 2:3
Real Betis’ første Champions League kamp længe, hvilket resultatet også bar præg af. Til trods for Betis dominerede fuldkommen, havde tre gange så mange skud inden for mål rammen og generelt bare var bedre, blev ingen point sat på tavlen. Celtic udnyttede deres tre chancer, og derfor scorede angriberen David Clarkson hattrick da han stod for alle skotternes scoringer. David Odonkor blev desuden udvist, men inden da var han dog kommet på måltavlen. Supertalentet Lucas Trecarichi scorede desuden han hidtil eneste mål for Betis.

05/10-2011 – Porto Vs. Real Betis 2:1
Hatem Ben Afra bragte Betis foran efter halvtimes spil, men minuttet efter måtte Ustari pille bolden ud af nettet. Forsvarsdrama er den korrekte beskrivelse, af kampen hvori der blev uddelt seks gule kort og begået 39 frispark. Rabiola kom ind i halvlegen – og afgjorde kampen ét minut efter. 0 point efter to kampe, og skæbnen syntes at være imod Betis.

26/10-2011 – Real Betis Vs. Liverpool 2:0
En chok start, gav en af årets største overraskelser. Alle havde forventet ”The Reds” ville sejre, men da den defensive midtbanemand Ramires havde scoret to gange i kampens første kvarter, var Betis’ sejr en realitet. En meget lige kamp hvor danske Agger blev sendt af banen fem minutter inde i dommernes overtid, gav som sagt en overraskelse af de større.

08/11-2011 – Liverpool Vs. Real Betis 0:0 
Efter sidste kamps chok, tog Liverpool ikke nær så nemt på kampen. Endnu en helt lige kamp tog form på Anfield, men til trods for flere spiller var tæt på at afgøre det, endte kampen 0-0.

30/11-2011 – Celtic Vs. Real Betis 2:1
Mens det var Clarkson der sænkede Betis i holdenes første indbyrdes kamp, var det her Scott McDonald. To scoringer – efter syvogtredve samt fire minutter inde i anden halvlegs overtid – kunne McDonald glæde sig over, og dermed kunne JÔ’s scoring ikke gøre den store forskel. Inden da ventede dog en høj-eksplosiv kamp, der først blev afgjort fire minutter inde i dommernes overtid – på et yderst omdiskuteret mål.

04/12-2011 – Real Betis Vs. Porto 0:2
Et Betis’ mandskab uden noget at kæmpe for, blev kørt over at Porto der fightede for at beholde gruppens dukseplacering. Da de halvfems minutter var ovre, havde Alfonso Pérez og resten af Betis blot at se tilbage på en Champions League, hvori der kun var tre højdepunkter: Deltagelsen, de to Liverpool kampe samt at det frygtede kollaps udeblev.

”We Will be back next year,” afsluttede Alfonso Pérez Betis’ Champions League eventyr med at sige.



Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #56: 10 Jan 2009, 21:08 »

Ærgeligt med CL exit, men positivt at du vandt hjemme over Liverpool, og fik point på Anfield.
Jeg syntes bloggen er helt igennem utrolig fantastisk! Opstemt
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #57: 10 Jan 2009, 21:47 »

Ærgeligt med CL exit, men positivt at du vandt hjemme over Liverpool, og fik point på Anfield.
Jeg syntes bloggen er helt igennem utrolig fantastisk! Opstemt

Som du selv så perfekt siger, ærger exitet mig, mens pointende mod "The Reds" glæder mig. Jeg takker!  Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #58: 11 Jan 2009, 13:50 »



Número Uno
Det startede så smukt: Betis sejrede 2:0 mod Elche, og sikrede tredje sejr i streg. Men december måned 2011 må for altid stå som en kollaps for Betis. Hvad der bare lignede en langsom start, blev i årets slutning til regulær krise.

1:1 blev kampen mod Salamanca, inden tre nederlag på række blev til virkelighed. To uger før juleaften, fik Real Sociedad en af årets største gaver. Betis’ led et kollektivt kollaps og til trods for hjemmebane, en fremragende form samt en kæmpe favorit værdighed, led holdet fra Sevilla et nederlag. 0:1 stod skrevet med Betis’ hjertens blod, da kampen blev fløjtet af. Spillet flød til tider, men oftest var det to mandskaber der ikke fortjente en plads blandt Spaniens bedst der spillede. Ever Banega – der har fået i alt seks kampe for Betis – spillede hele kampen, og hans fighter hjerte var det eneste der holdte Betis fra den totale ydmygelse.

Blot seks dage før jul, gæstede Alfonso Pérez’ tropper Madrids Atlético. Et halvt reservehold, grundet skader, var hvad Alfonso Pérez havde at gøre godt med, og dette afspejlede resultatet da også. 3:1 til hjemmeholdet, Atlético Madrid. Dette til trods, spillede Betis faktisk lige op med Atlético. Uheldet ville ingen ende tage, og inden december og året var omme var endnu ét nederlag påført Betis’ sæson total. Kæmperne fra Barcelona havde ingen problemer med at vade over Betis, hvilket også blev bevist i resultat; 4:1 til Katalanerne. Dermed kunne Betis gå til fjortens dages vinterpause, med en skuffende elvte plads i bagagen. Mange ting skulle rettes op, inden det nye år skal tages med storm. De tre første kampe i 2012 er rival-opgør mod Sevilla – ét i liga sammenhæng, og to i pokalturneringen.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #59: 11 Jan 2009, 14:16 »



Número Uno
Det krise ramte Betis mandskab, fik få dages varsel inden de skulle møde op på Manuel Ruiz de Lopera. I første omgang var det klubbens andet-hold der var offer, mens det to dage senere var Arces.

De næsten fyrre tusinde der har sæsonkort til Real Betis hjemmekampe, blev to dage inde i året kontaktet. Informationen om de to træningskampe blev delt ud, og så fremt de mødte op med deres sæsonkort, kunne de komme ind at se dem begge. Lige over fjorten tusinde tog imod dette tilbud, i begge kampe – og de blev bestemt ikke skuffet. Om end temperaturen lå lavt for Andalusien, var Betis spil eksotisk.

Først var det Betis ”B”, som de kaldes, der fik en fodbold lektion. 6:0 endte kampen, og JÔ stod for fire af scoringerne. Sergio Garcia og Hatem Ben Afra for de to sidst. 22-1 hed skudstatistikken i øvrigt. Ikke overraskende blev JÔ hædret som kampens spiller.

I den næste kampen, mod Arces, blev endnu en lektion givet. 6:0 endte også denne kamp, dog måtte JÔ tage til takke med to scoringer. Igen scorede Ben Afra og Sergio Garcia et mål hver, mens Arturo Lupoli og Luigi Morello begge scorede for først gang i det nye år – den sidst nævnt som første gang i klubben. Talentet på atten år, var nemlig hentet til Betis blot to dage tidligere. Angrebs esset Nicklas Bendtner fik iøvrigt comeback efter længere en længere skade.

Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010