home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Number One
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Starte en ny blog, eller prøve lykken med denne
Starte en ny blog
- 7 (53,8%)
Fortsætte i Blackburn
- 6 (46,2%)
Antal Stemmer: 13

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Number One  (Læst 27899 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Number One
« : 23 Dec 2008, 21:09 »



Número Uno
Oftest er det, det mindste håb der afføder den største drøm. ”Número Uno” har siden min karriere i Betis tog sin start, stået som målet. Selvom kalenderen skriver 2011, står det stadig klart som de stjerne der oplyser den mørke natte himmel. Efter fire sæsoner er maksimum for ”de øvrige” nået, nu skal to blive til tre. Real Betis skal være ”Número Uno”.



"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly


« Seneste Redigering: 15 Mar 2009, 00:26 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Numero Uno
« Svar #1: 23 Dec 2008, 21:10 »



Número Uno

Per 06-08-'11




KEEPER
Oscar USTARI
CASRO

FORSVAR
Gianni ZUIVERLOON
NANO
Fernando VEGA
Emiliano INSÚA
David RIVAS
JUANITO
XABIER
Daniel LUQUE
Vincent KOMPANY
ARZU
Oscar LOPEZ
Timothée ATOUBA
DAMIÀ
David ODONKER

MIDTBANER
Marko BABIC
Mehmet AURÉLIO
RAMIRES
Jose Luis MARTÍNEZ
JUANMA
Hatem Ben AFRA
Juan Pablo CAFFA
VICENTE
CAPI

ANGRIBER
Sergio GARCIA
Thomas ALLEN
XISCO
Alberto RIVERA
Nicklas BENDTNER
Arturo LUPOLI


TRANSFER

2008/09
» Indkøb
Diego Ribera - fri
Oscar Ustari - 45.000.000,-

« Salg
René - 1.600.000,-
Juande - 15.000.000,-
Lima - 47.000.000,-

2009/10
» Indkøb
Pablo Aimar - 52.500.000,-
Timothée Atouba - Fri
JÔ - 105.000.000,-

« Salg
Mariano Pavone - 70.000.000,-
Edú - 41.000.000,-

2010/11
» Indkøb
Nicklas Bendtner - 45.000.000,-
Vicente - 50.000.000,-
Vincent Kompany - 26.000.000,-
Arturo Lupoli - 5.250.000,-

« Salg
Branko Ilic - 25.000.000,-
Jose Maria - Fri
Achillie Emana - 50.000.000,-
Melli - 50.000.000,-
Mark Gonzales - 142.000.000,-
Dani - Fri
Nélson - 100.000.000,-
Ricardo - 100.000.000,-

2011/12
» Indkøb
Emiliano Insúa - Fri
Gianni Zuiverloon - 27.000.000,-
Ramires - 182.500.000,-
Lucas Trecarichi - 2.400.000,-
Thomas Allen - Fri
Hatem Ben Afra - 120.000.000,-

« Salg
Pablo Aimar - 60.000.000,-





Number One
Goalkeeper
1. Paul Robinson
27. Mark Bunn

Defenders
3. Stephen Warnock
4. Christopher Samba
6. Ryan Nelsen
13. Zureb Khizanishvili
19. Billy Jones
21. Brett Emerton
25. Christophe Berra
28. Tony Kane

Midfielders
7. Luciano Galletti
8. David Dunn
12. Morten Gamst Pedersen
14. Alan Judge
16. Keith Treacy
19. Billy Jones
20. Valeri Bojinov
21. Brett Emerton
22. Balázs Dzsudzsák
23. Rafael Van der Vaart
24. Andrea Russotto
30. Borja Valero
31. Andrian Ropotan

Attackers
9. Roque Santa Cruz
11. Thierry Henry
14. Alan Judge
20. Valeri Bojinov
23. Rafael Van der Vaart
-. Oliver Fuller

« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 19:14 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Numero Uno
« Svar #2: 23 Dec 2008, 21:12 »

Velkommen. Jeg kan hermed byde velkommen til en blog jeg af flere omgange har overvejet. Som sagt skriver kalenderen 2011, og holdet er mit højt elsket Betis mandskab. For at I, læserne, kan få et indblik i sæsonerne der gik, har jeg planlagt en artikel serie. Alt lige fra transfer, til økonomi, til en artikel om manageren.

Hvorvidt denne blog overhovedet vil komme i gang, må tiden vise. Jeg har ingen updates skrevet, men lysten til at fortælle er stor. Så nu håber jeg blot i tager godt imod denne fortælling om en drøm. En fortælling om et holdets vej til at være ”Numero uno”.

Spiller profiler vil blive uploadet så fremt I spørg efter dem
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Numero Uno
« Svar #3: 25 Dec 2008, 09:13 »

Det er flot skrevet og flot sat op.. glæder mig rigtig meget til at høre mere fra dig.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Numero Uno
« Svar #4: 25 Dec 2008, 09:28 »

Lyder spændende, og det er sgu et godt hold du har fået opbygget må man sige. Dog har du lavet en KÆMPE fejl, tjek bannerets overskrift, så finder du nok ud af det! Wink

Men held og lykke med Real 'Beits', glæder mig til mere.
Logged


Arsenal Football Club


-Benja-
Gæst
 
Sv: Numero Uno
« Svar #5: 25 Dec 2008, 11:21 »

Synes ikke det gør spor at du starter i år 2011, slet ikke når du kommer med sådan et flot overblik over spillere, indkøb og salg. Ser meget frem til artiklerne, og bliver spændende og se om du har vundet nogle titler. ;-)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Numero Uno
« Svar #6: 25 Dec 2008, 13:58 »

Lidt klassisk at sige nummero uno, hvis du forstår (Wink) men alligevel en blog, som så tit fra dig Nibali, bliver spændende at følge. Dine blogs er generelt blandt sidens mest undervurderede blogge, men jeg er i hvert fald med. (:
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Numero Uno
« Svar #7: 25 Dec 2008, 14:01 »

Super flot opsætning. Har du selv lavet grafikken?

Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Numero Uno
« Svar #8: 25 Dec 2008, 14:23 »

Flot grafik og spændende liga og hold.

Dog er der trykstreg over u'et i número, men mindre detalje. Peace

Jeg følger med i bloggen Smiley
Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Numero Uno
« Svar #9: 25 Dec 2008, 23:03 »

Det er flot skrevet og flot sat op.. glæder mig rigtig meget til at høre mere fra dig.. KIU Thumbs Up

Mange tak, Jimmy.  Smiley

Lyder spændende, og det er sgu et godt hold du har fået opbygget må man sige. Dog har du lavet en KÆMPE fejl, tjek bannerets overskrift, så finder du nok ud af det! Wink

Men held og lykke med Real 'Beits', glæder mig til mere.

Hader når man bare stirre sig blind for at finde fejl, og så overser den slags åbenlyse... Jeg ændre det hurtigest muligt, da det er for pinligt at have "hængende" Tunge

Holdet er opbygget via spiller der er blevet "frosset" ude, men jeg er også meget tilfreds med det.

Mange tak.  Smiley

Synes ikke det gør spor at du starter i år 2011, slet ikke når du kommer med sådan et flot overblik over spillere, indkøb og salg. Ser meget frem til artiklerne, og bliver spændende og se om du har vundet nogle titler. ;-)

Mange tak. Som sagt kan I bare bede om SS af spillerne, så skal i nok få.

Lidt klassisk at sige nummero uno, hvis du forstår (Wink) men alligevel en blog, som så tit fra dig Nibali, bliver spændende at følge. Dine blogs er generelt blandt sidens mest undervurderede blogge, men jeg er i hvert fald med. (:

Meget klassisk, det ved jeg udemærket. Men da titlen var det sværeste i opstarten, måtte jeg ty til noget mere orginalt. Om mine blogs er undervurderet skal jeg ikke kunne sige, men jeg er da glad for du er følger. Desuden må denne gerne holde lidt længere end normen for mine blogs. Dét har skuffet mig hver gang.

Super flot opsætning. Har du selv lavet grafikken?



Tak.  Smiley Ja, jeg laver altid selv min grafik Wink

Flot grafik og spændende liga og hold.

Dog er der trykstreg over u'et i número, men mindre detalje. Peace

Jeg følger med i bloggen Smiley

Tak.

Jeg havde dte faktisk i starten, men - for det ikke skal være løgn - grundet en Suspekt sang valgte jeg at skippe det fra. Også dette ændre jeg snarest.  Smiley

Super  Smiley

BTW. Jeg beklager de manglende updates, men sygdom, jul, og de dertilhørende frokoster, har i den grad sat en dæmper for tiden. Jeg kan kun håbe jeg når en i aften Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #10: 26 Dec 2008, 01:44 »



Número Uno
Da Paco Chaparro i december 2007 overtog Real Betis’ førstehold, var hoved-prioteten at få det kriseramte hold op over nedryknings-stregen. Bl.a. via en sejr over Villareal i første kamp lykkedes dette for Chaparro. Faktisk blev det via en god række resultater til en 13 plads i liga’en.



Som SPILLER
1990-1995 - Real Madrid 88 (13)
1995-2000 - Real Betis 152(57)
2000-2002 - Barcelona 21 (2)
2002 - Marseille (på lejemål) 11 (4)
2002-2005 - Real Betis 45 (10)

1992-2000 – Spanien 38 (11)

Som MANAGER
2008- - Real Betis 145
Lidt mindre end otte måneder efter han overtog styringen, følte han dog alderens pres og den første juli 2008 lød beskeden. ”Paco Chaparro takker af”, var overskriften da spise sedlen løb rundt. Chaparro var næsten 70 da han sagde stop og besluttede en pension var på tide.
Da der få timer efter blev holdt pressemøde på Manuel Ruiz de Lopere var emnet indlysende, men budene på en ny lederfigur mange. Dog havde kun få nævnt manden der trådte ind i lokalet: Alfonso Pérez Muñoz.

Med en karriere der har budt på over 300 liga kampe, næsten 100 mål samt 38 landskampe, var Pérez måske nok et ukendt og ubeskrevet blad i træner faget, men meget rutineret i ’gamet’. Alfonso Pérez’ første professionelle kontrakt er dateret 1990 og bandt ham til konge klubben Real Madrid. I fem år blev Getafe knægten i hovedstaden, inden Real Betis sikrede sig hans underskrift. Med en titel i slutåret, må man sige han fik smukkeste farvel med Madrid, om end han ødelagde det i starten af det nye årtusinde. Efter endnu en fem årig periode, som sagt i Real Betis, skiftede angriberen nemlig til Real Madrids ærke-rivaler, Barcelona. Efter to horrible år, der kun medførte seks scoringer, hvorfra de fire var fra hans lejeophold i franske Marseille, fik han nok. Inden Barcelona’ kontrakten blev underskrevet, var Pérez fast mand i landsholds regi og var bl.a. med til at vinde OL i 1992 – ironisk nok netop i Barcelona, men efter 2000 trak Alfonso Pérez aldrig i national dragten igen. Dette fik ham i 2002 fik ham til at søge tilbage til der hvor han havde oplevet mest succes: Real Betis.

Efter tre relativt anonyme år, med 45 kampe og 10 dertil følgende scoringer, trak en 33 årig Alfonso Pérez sig tilbage. Siden da han har igen båret Real Madrids hvide trøje, i og med klubbens senior hold har taget hans tid. Da Real Betis dog foreslog ham træner sædet, var følelserne for stærke og et nej umuligt. I dag, mere end 2 årtier siden hans professionelle karriere tog sin start, har Alfonso Pérez gået på banen til præcist et halv tusinde kampe, hvorfra de 355 har været i spillertrøjen mens de resterne 145 har været som Betis manager.

Alfonso Pérez Muñoz har desuden en bror, Ivan, som ligeså er tidligere fodbold spiller på højt nivuea, men han stoppede sin karriere i 2005 – dette til trods for han endt ikke var fyldt tredve. Ydermere er Getafes stadion, Coliseum Alfonso Pérez, faktisk opkaldt efter drengen fra Getafe, dette til trods for han aldrig har båret byens farver på professionelt nivuea.




Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #11: 26 Dec 2008, 01:56 »

Meget sjovt, at han har fået stadionet opkaldt efter sig uden at have spillet for klubben, men okay: Der fødes jo næppe mange spanske landsholdsspillere i selve byen Getafe. Opstemt Meget fangende update du fik lavet om hans karriere. Jeg var med uden at blinke fra start til slut. Flot! Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #12: 26 Dec 2008, 17:15 »

Meget sjovt, at han har fået stadionet opkaldt efter sig uden at have spillet for klubben, men okay: Der fødes jo næppe mange spanske landsholdsspillere i selve byen Getafe. Opstemt Meget fangende update du fik lavet om hans karriere. Jeg var med uden at blinke fra start til slut. Flot! Thumbs Up

Ja, det virker noget mærkeligt. Jeg blev også fint tilfreds, om end det tog et par forsøg. Mange tak Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ben92
Gæst
 
Sv: Número Uno
« Svar #13: 26 Dec 2008, 17:24 »

Rigtig flot og velskravet, du har fået mig som fast læser.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Número Uno
« Svar #14: 26 Dec 2008, 18:01 »

Rigtig flot og velskravet, du har fået mig som fast læser.

Mange tak.  Smiley
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010