home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 895 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hunde-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hunde-tråden  (Læst 21644 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Hunde-tråden
« Svar #30: 17 Dec 2008, 21:47 »

Det er godt nok min forældres hund Wink

Navn : Aico
Race : Rottweiler
Alder : 8 år
Manøvre : Jeg har lært ham at gø og vise tænder når man siger "Brøndby-fan" - det er sgu da sjovt.
Andet : Han giver potte når man siger "Dav" eller "Hej." Eller "Fjernsyn", eller "tæppe"  - tror han giver potte på alt.
(Problemer) : Kun når han er ved at vælte bordet, fordi han ikke aner hvor stor han rent faktisk er.
Gode oplevelser : Vi har aldrig haft en roligere hund, som har været så sød og kærlig.
Dårlige oplevelser : Tja, han er ved at udvikle gigt, i hoften, så hvis det forværes må det nok konstateres at han skal aflives Skuffet

Men til alle der har en fordom om at rottweilere er biske og aggresive hund, skulle møde ham. Han opfører sig som en kæmpe bamse, og jeg har aldrig set noget ondt i ham. Og jeg mener ALDRIG! Men han har også vist lige fra hvalp at han var nederst i heirakiet, og når han har prøvet på at se, om han kunne tage magten, blev han sat på plads.

AFC
Gæst

« Svar #31: 17 Dec 2008, 21:48 »

Navn : Kingo
Race : Labrador
Alder : 7
Manøvre : Ligge og dovne den af, løbe i ring.
(Billede) : Nej
Andet : ?
(Problemer) : Ikke lige hvad jeg kan komme på.
Tips&tricks til andre : ?
Gode oplevelser : Har været ude og svømme med den engang
Dårlige oplevelser : Nej

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 17 Dec 2008, 22:09 »

er der nogen der ve hvad man kan gøre for at få sin hund til at holde op med at slikke på alt og hele tiden.... bare jeg går kan hun finde på at gå ved siden af og slikke mine bukser...

men det værste er faktis at hun spise væge altså hun spiser maling og tapet

vesperGT
Manager

« Svar #33: 17 Dec 2008, 22:10 »

Navn : Gismo
Race : Finsk Lapphund
Alder : 6½
Manøvre : AD, skal en hund trænes?
(Billede) : Ja, men ikke lige nu
Andet : -
(Problemer) : Snotdum hund, men elsker den køter
Tips&tricks til andre : Take care out there
Gode oplevelser : Som sagt, elsker min hund, så der er kun go'e oplevelser
Dårlige oplevelser : Ja, men ikke med denne hund. Jeg har totalt været oppe på at have 3 andre hunde, hvoraf den ene blev aflivet grundet alderen (Læs: 13 for en Schæferhund), nummer 2 for racerent spidsavl og den sidste for at have efterladt 7 bidemærker spredt over under- og overarm på min venstre side....... TAG DEN

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #34: 17 Dec 2008, 22:23 »

er der nogen der ve hvad man kan gøre for at få sin hund til at holde op med at slikke på alt og hele tiden.... bare jeg går kan hun finde på at gå ved siden af og slikke mine bukser...

men det værste er faktis at hun spise væge altså hun spiser maling og tapet

kan ha noget at gøre med at din hund er tørstig og ikke har vand nok, min gjorde det samme, indtil hun fik 3 forskellige steder at drikke vand fra

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

absalonsen
Gæst

« Svar #35: 17 Dec 2008, 22:35 »

Jeg havde engang hund. Hun blev desværre aflivet den 4/12-06 pga. en sygdom. Højst sandsynligt kræft. Hun fik en stor svuls på indersiden af venstre lår. Mærkeligt nok lod det ikke til at irriterende hende på nogen måde. Klagede ikke, haltede ikke når hun løb eller andet.
En fredag aften havde min mor, jeg og hende været de eneste, der var hjemme. Vi var alle på mit værelse, hvor vi så en film i tv. Der var godt gang i hunden, som der altid var. Masser af energi. Men næste morgen var alt anderledes. Hendes venstre ben rystede. Hun ville ikke gå. Faktisk lå hun bare i sin kurv hele dagen. Søndagen blev ikke meget bedre. Hele den dag tilbragte hun i haven, hvor hun lå på den samme plet i flere timer uden at røre specielt meget på sig. Der var ikke så meget at gøre.. Inden alt dette havde dyrlægerne lavet undersøgelser af svulsen - dog uden at kunne fastlægge hvad der var galt.
Derfor var der ikke så meget at gøre. Mandag morgen havde hun det ikke bedre, og senere på formiddagen kom dyrlægen... Hun blev knap 10 år.

Det viste sig dog at være værre end vi troede, idet der løb blodklumper ud ad numsen på hende, da hun havde fået den sidste sprøjte.

Græder

vesperGT
Manager

« Svar #36: 17 Dec 2008, 22:37 »

Jeg havde engang hund. Hun blev desværre aflivet den 4/12-06 pga. en sygdom. Højst sandsynligt kræft. Hun fik en stor svuls på indersiden af venstre lår. Mærkeligt nok lod det ikke til at irriterende hende på nogen måde. Klagede ikke, haltede ikke når hun løb eller andet.
En fredag aften havde min mor, jeg og hende været de eneste, der var hjemme. Vi var alle på mit værelse, hvor vi så en film i tv. Der var godt gang i hunden, som der altid var. Masser af energi. Men næste morgen var alt anderledes. Hendes venstre ben rystede. Hun ville ikke gå. Faktisk lå hun bare i sin kurv hele dagen. Søndagen blev ikke meget bedre. Hele den dag tilbragte hun i haven, hvor hun lå på den samme plet i flere timer uden at røre specielt meget på sig. Der var ikke så meget at gøre.. Inden alt dette havde dyrlægerne lavet undersøgelser af svulsen - dog uden at kunne fastlægge hvad der var galt.
Derfor var der ikke så meget at gøre. Mandag morgen havde hun det ikke bedre, og senere på formiddagen kom dyrlægen... Hun blev knap 10 år.

Det viste sig dog at være værre end vi troede, idet der løb blodklumper ud ad numsen på hende, da hun havde fået den sidste sprøjte.

Græder

Nedern..... Var du med til selve aflivelsen? For det står for mig som det værste nogensinde..... Se livet forsvinde fra en hund man elsker, selvom den til tider har snappet efter en mm.

absalonsen
Gæst

« Svar #37: 17 Dec 2008, 22:49 »

Nedern..... Var du med til selve aflivelsen? For det står for mig som det værste nogensinde..... Se livet forsvinde fra en hund man elsker, selvom den til tider har snappet efter en mm.

Nej, jeg sad med et vådt ansigt på mit værelse på første sal, mens det hele skete i stuen..

plutonium
Manager

« Svar #38: 17 Dec 2008, 23:05 »

Race : Labrado, Schæfer, Kleimünsterländer (aner ik hvad det er for en  crazy Grin )

Sådan en hunderace kaldes en 'younameit itsgotit'. Eller en gammel dansk møghund, hvis du mere er til sådan et sprog  crazy

Men ved I hvad der er sjovt? Hvis nogen spørger jer hvad jeres hund er for en, og du så siger 'younameit itsgotit' hurtigt, så har jeg faktisk i flere omgange oplevet, at folk svarede: 'det er sådan en sød hunderace'. Men ikke for sjov! De mener det sgu  funny

Men okay, siger man det hurtigt, så kunne det godt lyde som en hunderace (itsgotit kunne godt lyde som scottie fx)

Hvis I ikke kan se det sjove i  'younameit itsgotit', så udtaler I det enten forkert, eller har en meget dårlig form for humor, når det kommer til flabede svar  Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GudenEricsson
Gæst

« Svar #39: 17 Dec 2008, 23:24 »

Navn : Pippi ! Opstemt

Race : Øhm.. Havaneser? Kan ikke lige huske det..

Alder : Bliver to år til vinter Thumbs Up

Manøvre : Hun kan sætte sig ned, ligge og rulle. Hun kan også stå på bagben og give pote Smiley

(Billede) : Har ikke lige noget på computeren Tunge

Andet :

(Problemer) : Synes det er et lille problem, at hun knurre af en når man skal tørre hendes poter (og hun er i knæhøjde, selvom hun tror hun er farlig. Så kan hun heller ikke blive flov, når hun bliver opdaget i noget slemt. Har engang fanget hende til en fødselsdag, hvor hun stod med hele snuden nede i en skål smør. Med bagbenene på sofaen og forpoterne på bordet  og lumskede smør i sig!! funny Skuffet Min mor blev simpelthen så sur, og smed hende ud i haven. Men Pippi slikkede sig bare om munden, og så ret godt tilfreds ud Grin Skide irriterende hun ikke bliver flod i sådanne situationer!! xD

Tips&tricks til andre : Vær bestemt når, der er ting hunden ikke må - man behøves ikke råbe, bare være bestemt i stemmen. Og så som vk siger, skal man skælde hunden ud i øjeblikket, den gør noget forkert - ellers forstår den ikke, hvad den gør galt Smiley

Gode oplevelser : Bare det hele! Turene, når man leger med hende, og så når hun sover i sengen Thumbs Up

Dårlige oplevelser : Ja hun er ikke så god til at køre i bil, og brækker sig af og til Skuffet

Mit råd: Anskaf jer en hund - det er det hele værd!!!! Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #40: 18 Dec 2008, 16:53 »

Kort sagt: Dejlig hund, det kan jeg da skrive under på Wink

Kommer lige i tanke om en negativ ting ved min hund...

Hun er simpelthen UMULIG når hun skal have klippet negle ticked off

I går prøvede vi at holde hendes fast, for det skal jo gøres, men vi kunne sku ikke... Hun begyndte næsten og pive til sidst..

Pisse irriterende ticked off... Nå men bortset fra det er hun dejlig Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 18 Dec 2008, 18:06 »

haha min hund nyder at får klippet negle og klippet hår i og på ørene og mellem potterne og bag på benene... hun nyder også at få ret sit hår

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 18 Dec 2008, 18:39 »

Navn : Freja
Race : Mops med stamtavle.
Alder : 8 1/2 måned
Manøvre : High five (med begge forpoter og en enkelt), Gi' pote, Sit og Dæk, danse,
Andet : En utrolig flot mops
Problemer : Ikke rigtig noget.
Tips&tricks til andre : Aktivér din hund.
Gode oplevelser : Elsker at snakke med mennesker og andre hunde. Utrolig lækker, og en rigtig puttetrold. Og rigtig lærenem!

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

verdenskrig
Manager

« Svar #43: 18 Dec 2008, 18:43 »

Nååååhr hun er fin Kys...

Det hedder min hund btw også Wink... Ja helt enig i den med at aktivere, det er utroligt vigtigt, at man tager sig af sin hund.. at gå tur er ikke nok... Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #44: 18 Dec 2008, 19:13 »

Nååååhr hun er fin Kys...

Det hedder min hund btw også Wink... Ja helt enig i den med at aktivere, det er utroligt vigtigt, at man tager sig af sin hund.. at gå tur er ikke nok... Smiley
[/quote

Ja, hun er sgu vores lille dejlige pige. Og de er sgu lidt skøre de mopper, det var en kongehund i gamle dage og er kendt for at være hundenes klovn Smiley Så også lige, at din hund hed Freja.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010