home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 954 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hunde-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Hunde-tråden  (Læst 21646 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Hunde-tråden
« Svar #60: 26 Okt 2010, 21:46 »

Jeg har faktisk en sød Collie, som hedder Lilly og hun er 4-5 år gammel - kan ikke helt huske det crazy men, det er en meget renlig og energisk hund og som af en eller anden mærkelig grund elsker at jagte fluer! xD en dejlig, men mærkelig hund! Smiley Collie er jo som regel en hyrdehund, men det har jeg hørt er blevet taget fra dem.. men Lilly er en lidt mere legesyg hund end en som bare doven.. og hun kan give pote, men ikke hente en pind kun enkelte gange Smiley
« Seneste Redigering: 26 Okt 2010, 21:56 af Fernando » Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 26 Okt 2010, 21:54 »

Når det kommer til hunde har jeg været meget uheldig.

Føler virkelig med dig, jeg har haft to hunde igennem tiderne, og har mistet begge, men af forskellige grunde..

Vi fik min første hund da jeg var 6-8 år, navnet var Cesar, en dejlig hund, den gjorde alt og var lydig. En dag da min mor kom hjem, blev den som altid meget glad, hoppede op og ned, og løb rundt i haven, min mor gik ud og kastede lidt med en pind osv. Min mor vendte så rundt i et øjeblik for at skulle ordne noget i værkstedet, og da hun vender sig om ligger vores hund på vejen. Ja den var kørt over, men det værste var at den ikke var død, den var kun blevet "lam" i hele bagpatiet.
Vi smed den ind i bilen og tog til dyrelægen, jeg tog med, for at sige det sidste farvel. Det var rigtig hårdt, da den hund virkelig betød alt for mig.

Så havde vi en anden hund ved navn Nero, den lever muligvis stadig den dag i dag. Landet ligger sådan, at min far arbejder meget og har ikke tid til en hund, og jeg bor i en lejlighed med min mor hvor det ikke er lovligt at have en hund. Så da minne forældre blev skilt, måtte vi give den væk. vi gav den til dem som vi oprindeligt havde købt den af, og som cesar egentlig også kom fra. Jeg kunne godt lide den metode, for jeg havde fået lov til at komme og sige hej til ham når jeg lystede, men det varede selvfølgelig ikke, han blev givet til en familie i Jylland, og jeg ser aldrig den hund igen.

Det er utrolig hårdt at sige farvel til hunde som man har været tæt knyttede til, og det tager tid at vende sig til, at komme hjem til et helt tomt hus. Der går nok noget tid til jeg skal have hund igen, jeg vil meget gerne, men det er ikke muligt hos min mor, og min far har ikke tiden, så det må vente til jeg en dag selv flytter væk.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #62: 14 Nov 2010, 19:23 »

Så har mig og Dalton været oppe til den afsluttende prøve i forbindelse med hvalpetræningen, og gik sku fint nok Smiley Han blev nummer to og fik dermed en flot lille medalje. Dog kunne det være blevet til mere hvis han ikke havde fået en lille hjerneblødning idag. Han nægtede at ligge sig idag, så det trak en del ned Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 14 Nov 2010, 19:25 »

Har en hund der hedder Zino Peace

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #64: 07 Mar 2011, 22:24 »

Dalton står overfor en kastration her på onsdag, han er dog kryptorchid og derfor er det et større indgreb end normalt. Jeg ville derfor lige hører om der er nogle der har nogle erfaringer med dette indgreb Smiley?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #65: 07 Mar 2011, 22:35 »

Dalton står overfor en kastration her på onsdag, han er dog kryptorchid og derfor er det et større indgreb end normalt. Jeg ville derfor lige hører om der er nogle der har nogle erfaringer med dette indgreb Smiley?

Fik selv hevet de to banditter ud forrige år. Jeg vil give dig to råd til Dalton: Isposer og smertestillende!
« Seneste Redigering: 07 Mar 2011, 22:37 af Njaourinho » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010