home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hunde-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Hunde-tråden  (Læst 21645 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Hunde-tråden
« Svar #15: 17 Dec 2008, 17:31 »

Fed signatur Wink

Hahahaha lyder godt nok ulækkert, specielt ned med frøen Grin

Min hun har op til flere gange guffet en hundelort i sig, og jo mere flydende den er, jo bedre, og så giver hun en et kys når man kommer hjem.. Skål skipper Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

barcaknejt
Gæst

« Svar #16: 17 Dec 2008, 17:33 »

Navn : Kokos
Race : Gadekryds. Omkring 7 forskellige racer.
Alder : 6 til Januar
Manøvre : High five, Gi' pote, Sit og Dæk
(Billede) :
Andet :
Ikke særlig stor, men skide hurtig, og pelset. Jager hele tiden fugle og katte. Han hader vand.
(Problemer) :
Tips&tricks til andre :
Gode oplevelser
: Elsker at lege og løbe med ham ude i haven. Vældig hyggeligt.
Dårlige oplevelser : Den eneste dårlige oplevelse skete for ikke særlig lang tid siden. En af min lillesøsters veninde løftede ham op, og blev måske bidt eller slået. Mine forældre ville have ham aflivet, men fik overtalt om ikke at gøre det.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 17:51 af barcaknejt » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 17 Dec 2008, 17:35 »

Nååår han er fin Kys... Generelt må det vel også være ret nemt med en lille hund right ? Smiley

Jeg har dog den oplevelse af at en stor hund, ejer en smule mere personlighed, end små, med undtagelse af GE's hund Grin.. Den er sku dejlig!

Hvor meget skal sådan en lille sag, egentlig ud og gå tur Smiley?

Ja, han er ganske nemt.. Man kan sagtens klare når han har et uheld indenfor, og han er jo nem at tage med, når man skal nogle steder, eller tage op hvis der er ét eller andet. Så kan man også selv bestemme om han må komme op i sofaen/sengen plus at katten bare kan springe op et sted, hvis hun vil være fri for ham, hehe.

Jeg tror at det med personlighed kommer an på racen. Jeg kender mange som har store hunde som synes at Lenny har helt vildt meget personlighed, og det synes jeg da også selv. Man siger at chihuahuaer er store hunde i små kroppe, og det kan jeg da kun give dem helt ret i Smiley.

Vi går ture med ham 3-4 gange dagligt. Når vi står op, et par gange i løbet af dagen, og en gang før vi går i seng. Han behøver ikke at gå ret langt, men Lenny er en hund med fut i, så han elsker at gå og jeg har før haft ham ude at løbe hvor han faktisk skulle overtales til at gå, da han åbenbart har sygt meget energi, hehe. Længden af gåturene kommer dog an på hvor meget tid vi har, men hvis vi bare skal hurtigt ud og så et eller andet sted hen, er han god til lige at klare hvad han skal på 5-10 minutter.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 17 Dec 2008, 17:37 »

3) Nok den klammeste af dem alle.. Jeg ved ikke, om det er noget mange hunde gør, men hun spiste sku en kattelort - det skete faktisk to-tre gange, vidst nok..

Det er i hvert fald noget chihuahuer gør. Vi har en støvsuger hund, og det viser sig også når vi er udenfor. Vi har en naturlegeplads ved en skov lige udenfor, men vi er stoppet med at lade ham rende løs derhenne, for der er en hare i skoven og harelorte er åbenbart super godt, for han snuser rundt i græsset indtil han finder en og æder den. Vi går derfor ikke med ham løs, da vi ikke kan få ham til at lade være... Håber at den hare bliver skudt her til jul Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #19: 17 Dec 2008, 17:44 »

Navn : Basse

Race : flat coat retriever

Alder : 2 år

Manøvre : sit, dæk, giv pote og drikke øl

Andet : Den har miste 5cm af sig hale.

(Problemer) :Er efter vores nabos to katte Figo og Misy, som den vil "lege" lidt med.

Tips&tricks til andre : Var god mod din hund, skæld den kun ud hvis du ser den gør noget den ikke må på færsk gerning og gå altid tur med den

Gode oplevelser : Vi sad og så Bayern München mod Stuttgart hvor vi tabte 3-1 og hver gang Gomez fik boldet gøer Basse som 1 i helvede.

Dårlige oplevelser : Basse lade sit fjæs på bordet vil smage min øl, desværre  kunne han lide det og tigger altid når jeg har en øl i hånden.

Hawk1nZ: fed hund har selv haft en Chihuahua med navn Bob hold kæft en sur lille satan, men god til at fanger mus

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 17 Dec 2008, 18:01 »

jeg glemte at skrive når min hund Emma ska tisse har vi lært hende at hun skal gø... og det gør hun

.::TheDutchman::.
Gæst

« Svar #21: 17 Dec 2008, 18:09 »

Navn : Felix (Også kendt som Filur)
Race : Irsk Sætter
Alder : 5år
Manøvre : At se sød ud :p og at kunne kravle op på selv de højeste borde.
Andet : Næh ..
(Problemer) : Til tider meget ulydig(Er det et ord?)
Gode oplevelser : Han er altid parat på sjov Opstemt
Dårlige oplevelser : Han stak engang af på en mark der lå lige op ad en motorvej. Heldigvis valgte han at blive på marken.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/fqJ33594.jpg
(Hvordan var det man fik billedet direkte ind?)

alek9000
Manager

« Svar #22: 17 Dec 2008, 18:12 »

Navn : Felix (Også kendt som Filur)
Race : Irsk Sætter
Alder : 5år
Manøvre : At se sød ud :p og at kunne kravle op på selv de højeste borde.
Andet : Næh ..
(Problemer) : Til tider meget ulydig(Er det et ord?)
Gode oplevelser : Han er altid parat på sjov Opstemt
Dårlige oplevelser : Han stak engang af på en mark der lå lige op ad en motorvej. Heldigvis valgte han at blive på marken.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/fqJ33594.jpg
(Hvordan var det man fik billedet direkte ind?)

Haha fedt billede.
Du skriver [*img ]DITLINK[/img*]
Glem stjernerne, dem satte jeg bare ind for at vise dig.

.::TheDutchman::.
Gæst

« Svar #23: 17 Dec 2008, 18:14 »

Haha fedt billede.
Du skriver [*img ]DITLINK[/img*]
Glem stjernerne, dem satte jeg bare ind for at vise dig.

Det har jeg prøvet .. Men en boks med et "X" i højre hjørne kommer bare frem.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #24: 17 Dec 2008, 18:42 »

Har i nogle tips til at jeg får min hun til at lade være med at snerre af de folk som kommer ind? -for det meste er det af dem der har en hund, som han ikke har mødt før, også er det han begynder med at gå og luske rundt/fofrølge personene, det er møgirreterende!!!

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #25: 17 Dec 2008, 18:58 »

Har i nogle tips til at jeg får min hun til at lade være med at snerre af de folk som kommer ind? -for det meste er det af dem der har en hund, som han ikke har mødt før, også er det han begynder med at gå og luske rundt/fofrølge personene, det er møgirreterende!!!

Ingen som har en idé? -skal siges at det er en Westie det har med at gøre. Smiley Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 17 Dec 2008, 19:10 »

Vi havde samme problem, men jeg holder ham bare i kort snor og siger "rooolig" med en stille stemme når vi nærmer os, og så siger hårdt "NEJ!" hvis han gøer.. Hvis han gør det igen går jeg ned i knæ til ham, og fixer hans opmærksomhed.

Vinokourov
Manager

« Svar #27: 17 Dec 2008, 20:08 »

I dit tilfælde, Hawkinz, skal du meget langt ned for at fixe hans opmærksomhed. Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

BenMusalho
Gæst

« Svar #28: 17 Dec 2008, 21:32 »

Fed signatur Wink

Hahahaha lyder godt nok ulækkert, specielt ned med frøen Grin

Min hun har op til flere gange guffet en hundelort i sig, og jo mere flydende den er, jo bedre, og så giver hun en et kys når man kommer hjem.. Skål skipper Peace
Tak.. Wink

Hov, jeg glemte lige at skrive en ting: Vi har i flere omgange haft problemer med ræve i vores have. Og de ræve har, som mange andre ræve, haft skab. Det blev hun så også smittet med. Det betød, at hun i et par gange blev barberet - meget synd, at hun skulle gå rundt halv-nøgen.. Til jer, der ikke ved, hvad skab er, er det nogle små "dyr", der sætter sig ind under huden og gnaver helt vildt. Lidt ligesom lopper vidst nok.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #29: 17 Dec 2008, 21:46 »

Navn : Baja

Race : Puddel, shiatzu og pekingeser

Alder : 1 år

Manøvre : at tigge, løbe i ring og se fjernsyn

(Billede):

(Problemer) :
Tips&tricks til andre :
hvis i skal af ha hund for første gang, så lån en stak bøger om hunde og læs dem, til i finder en hund der passer til jer, hva angår opdragelse, pelspleje og aktivitets behov og ikke en stor hund hvis man bor i en mindre lejlighed.
Gode oplevelser : Hun er bare glad for børn, der findes ikke noget bedre end når de er nede i hendes højde :p og så er hun evig legesyg

Dårlige oplevelser :
hun er nysgerrig, hvilket har resulteret i at vi måtte ud og lede efter hende engang og fandt hende hos en vi ikke kendte.
og engang ude foran vores lokale fakta, skulle hun lære at stå alene, mens min kæreste var inde og handle, jeg stod lidt derfra og holdte øje med hende, da et ungt par kom og tog hende og ville stikke af med hende, heldigt at jeg var derude
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 22:06 af Buschaka » Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010