Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1106 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Tottenham tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
27
Forfatter
Emne: Tottenham tråden (Læst 83985 gange)
dissing10
Reserveholdsspiller
Sv: Tottenham tråden
«
Svar #120:
04 Jan 2011, 13:10 »
Jeg har lidt bange anelser, da jeg tror at spillerne er lidt trætte efter juleprogrammet. Jeg tror ikke at Harry han sparer nogle spillere (det gør han forhåbentlig mod Charlton i weekenden). Everton har været utrolig dårlige denne sæson, og uden Cahill, bør det blive en sejr. Jeg håber at Jenas spiller i stedet for Palacios, da Palacios ikke er god nok fremadrettet, og i sådan en kamp, kunne Jenas være god at bruge.
Jeg siger 0-2 på kasser af VDV og Lennon
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #121:
04 Jan 2011, 13:23 »
Jeg kan godt gå med på en 0-2 men det bliver Gareth Bale der tager den ene af kasserne.
De bange anelser du har, har jeg ikke grundet Everton også har været i gennem en hård jule tid.
N17
Manager
«
Svar #122:
04 Jan 2011, 14:47 »
Hvis jeg skal kigge vores hold igennem, så forstår jeg ærligtalt ikke, at man snakker så meget om offensive forstærkninger. Som jeg ser det, så er vi blandt de bedst besatte på de offensive pladser - og også med klassespillere, som mange andre steder vil komme til at starte på banen for de respektive klubber.
Målmænd; Nuno Gomes, Stipe Pletikosa, Carlo Cudicini, Ben Alnwick
Kommentar;
På målmandsposten kommer der formentlig ikke til at ske det store, og det er der vel heller ikke den store grund til. Gomes er vores klare førstevalg, men jeg har mine bange anelser omkring ham. Den ene kamp hiver han klasseredningerne frem, mens han den næste laver mega drop. To kampe i træk var han ved at koste det med hovedløse indgreb. Mod Chelsea reddede han den selv ved at snuppe Drogbas straffespark, mens dommeren mod Aston Villa noget overraskende valgte, at lade fløjten forblive tavs. Men der sker ikke meget her - og vores reserve keepere er da også gode nok.
Forslag til indkøb;
Ingen
Højre back; Alan Hutton, Vedran Corluka, Younes Kaboul
Kommentar;
Alan Hutton har overrasket mig meget i denne sæson. Inden sæsonen var det en plads, hvor jeg mente, at vi manglede en backup for Corluka, men nu må jeg indrømme, at jeg mener Hutton har overhalet Corluka og taget backen. Derfor ser jeg ikke den store grund til, at vi skal gøre noget på denne plads heller. Kaboul kan i værste tilfælde være 3. valg.
Forslag til indkøb;
Ingen
Centerforsvaret;
Ledley King, Michael Dawson, Jonathan Woodgate, William Gallas, Sebastien Bassong, Younes Kaboul, Vedran Corluka
Kommentar;
Kigger vi på navne, så dukker der syv spillere frem, som kan spille i det centrale forsvar. Men jeg synes ikke, at alle har klassen til at gøre det, hvis vi vil være et tophold i Premier League og derudover er et par stykker af dem kronisk skadet og dermed ikke til meget gavn.
Michael Dawson er vores klare førstevalg i midterforsvaret og indtil videre vil jeg sige, at Gallas er manden, som bør spille ved siden af ham. Normalt bør det vel være King, men den mand er desværre så skadet, at jeg synes det er for farligt, at bygge holdet op om ham. Derfor bør han kun være reserve. Bassong har ikke niveauet på nuværende tidspunkt og kunne derfor være en mulighed at leje ud. Kaboul er begyndt at gøre det hæderligt, men bør også kun være reserve, selvom han har en vindervilje, som ikke mange andre. Woody tror jeg desværre ikke vi kommer til at se meget til.
Forslag til indkøb;
Ryan Shawcross(Stoke) eller Gary Cahill(Bolton). Vil rigtig gerne se Cahill i vores klub, men spørgsmålet er om vi vil kunne hamle op med den pris, som Chelsea evt. er interesseret i at smide på bordet for Bolton anføreren. Det er meget vigtigt, at vi her tør smide en hvis potion penge efter forstærkningen.
Venstre back; Benîot Assou-Ekotto, Gareth Bale
Kommentar;
Assou-Ekotto er virkelig ved at finde topniveauet, mens vi i Bale har en god reserve for den camerounske landsholdsspiller. Dog så jeg gerne, at vi hentede en reserve ind for Ekotto, men spørgsmålet er vel om der er nogen spillere af en hvis klasse, som har interesse i at komme for at sidde på bænken. Jeg vil dog mene, at det ikke er et af de steder, hvor vi skal kigge først.
Forslag til indkøb;
Leighton Baines(Everton), men købes han, så er spørgsmålet om Assou-Ekotto kommer til at være i vores klub særlig længe. Derfor er spørgsmålet vel om Baines vil være en forstærkning eller om vi skal blive ved Assou-Ekotto, som efter min mening spiller rigtig godt for tiden.
Højre midt; Aaron Lennon, David Bentley, Niko Kranjcar
Kommentar;
I Lennon har vi i mine øjne en af de bedste kantspillere i verden. Hans hurtighed er der ikke mange, som kan leve op til, det skal da lige være Bale og Walcott. Men jeg ser ikke, at vi har nogen reserver, som kan dække ham ordentlig ind. Bentley og Kranjcar har hver for sig klasse nok, men de er bare for meget skadede til, at de kommer til at presse Lennon for alvor.
Forslag til indkøb;
Ashley Young(Aston Villa) har tidligere været rygtet til klubben - og så meget gerne, at man smed en stor potion penge efter ham. Han kan dække begge kanter, men kan også spille lige bag angriberen. Der går rygter om Becks til klubben, men jeg synes ikke, at vi skal smide så mange penge efter en mand, som kun kommer til at være i klubben i 3 måneder.
Central midt; Tom Huddlestone, Wilson Palacios, Sandro, Luka Modric, Rafael van der Vaart, Jermaine Jenas
Kommentar;
Igen, hvis vi kigger på antallet af navne, som popper op, så er vi godt besat på den centrale midtbane. Men hvem har vi, som for alvor holder klassen. Der har vi Huddlestone, Modric og van der Vaart, som jeg ser det. Og med van der Vaart som den hængende angriber, så kan vi godt komme til at mangle klasse på den centrale midtbane. Palacios er desværre faldet meget i niveau, men spørgsmålet er om han kan finde tilbage til sit gamle jeg. Jenas er en dygtig fodboldspiller og har ved de seneste indskiftninger taget ansvar, spørgsmålet er om han er ved at træde i karakter under Harry Redknapp. Det brasilianske nyindkøb Sandro mangler stadig at vise noget, men forhåbentlig viser han det i den kommende tid - og forhåbentlig får vi snart Hudd tilbage i fulde omdrejninger.
Forslag til indkøb;
Dean Whitehead(Stoke). Han er 28 år og dermed i sin bedste alder, hvilket jeg også synes han viser på banen. Han kan være en mulig forstærkning på den centrale midtbane.
Venstre midt; Gareth Bale, Niko Kranjcar, Luka Modric, Giovani dos Santos
Kommentar;
Vi har i Gareth Bale en af de mest hypede spillere pt. Og med med grund. Den unge waliser viser gang på gang sit store potentiale og spiller virkelig godt for tiden. Ved ikke om der er nogen bedre venstrekant i verden pt. Til at supplerer ham har vi de to kroater Modric og Kranjcer. Derfor mener jeg ikke, at vi behøver at kigge efter de store forstærkninger her, men hvis vi skal, så er det i hvert fald spillere, som er sikre på, at blive reserver. Samtidig har vi en dos Santos, som dog formentlig forlader os i dette vindue.
Forslag til indkøb;
Stewart Downing(Aston Villa) eller Kieran Richardson(Sunderland). Begge spillere er britiske, hvilket for mig er en stor fordel. Jeg vil gerne, at vi holder os så britiske som muligt. Derfor er mine forslag også baseret på spillere, som er af britisk afstamning. For begge disse to spillere gælder dog, at de formentlig ikke kan accepterer en reservetjans.
Angrebet; Roman Pavlyuchenko, Peter Crouch, Robbie Keane, Jermain Defoe, Giovani dos Santos
Kommentar;
Vi er virkelig godt besat i front. For mig at se, så skal der sælges ud før der hentes, hvis vi skal købe ind. Luis Suarez vil ikke være mit førstevalg til angrebet, hvor jeg hellere ser, at vi invisterer i Andy Carroll fra Newcastle eller finder et stort talent fra en anden liga. Måske en Kenny Miller fra Rangers også kunne komme på tale! For mig at se, så er vi dog rigtig godt besat - og det med spillere, som alle ville starte inde i mange andre klubber.
Pavlyuchenko er efter min mening meget overset. Jeg synes altid han bidrager med en masse, når han er på banen. Han er samtidig blevet bedre i presspillet og scorer rimelig ofte mål. Defoe er på vej tilbage fra skade, men virker stærkere end længe. Crouch er en utrolig farlig angriber og har specielt fungeret godt sammen med van der Vaart, men desværre falder vi til, at sparke mange lange bolde, når han er på banen. Spørgsmålet er om vi ville gøre det samme med Carroll?
Keane må desværre se sig om efter en anden klub sammen med dos Santos. Men så kan det godt være, at vi skal ud og finde en angriber mere, men hvem finder vi af ordentlig klasse, men som er villig til at tage plads på bænken?
Forslag til indkøb;
Andy Carroll(Newcastle) er manden, som jeg mener vi skal kaste penge efter. Hvis vi skal kigge efter et billigere alternativ, som formentlig godt kan tage plads på bænken, så mener jeg vi skal til Skotland og hente Kenny Miller.
Det var min gennemgang af holdet....
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #123:
04 Jan 2011, 17:07 »
Thumps up for John
Dog vil jeg mene at vi får en mere alsidig offensiv mand i en Luis Suarez. Han kan spille helt i front, på begge kanter og lige bag angriberen. Jeg kan ikke rigtig se fodbold i Stuwart Downing så syntes han gør mere gavn i Villa.
N17
Manager
«
Svar #124:
04 Jan 2011, 18:04 »
Jeg synes bare at Suares virker for klejn. Han må dog gerne gøre mit udsagn til skamme, da jeg gerne ser spillere, som kan forstærke holdet. Tror som sagt bare ikke, at det er ham, som vi skal sætte vores lid til!!
Ang. Downing, så mener jeg bestemt, at der er mange gode sider i ham - og hvis vi kan få ham tilbage på tidligere niveau, så ville det være super for både ham - og Tottenham! Men kan vi hente Ashley Young i stedet, så vil det være ENDNU bedre
TOTTENHAM HOTSPUR FC
dissing10
Reserveholdsspiller
«
Svar #125:
04 Jan 2011, 18:05 »
Ja, Young ville være genial. Men spørgsmålet er nok om han vil være tilfreds med at være backup til Lennon og Bale.
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #126:
04 Jan 2011, 18:10 »
Helt sikker, er bare ikke sikker på at Downing kommer tilbage til gamle dyder.
N17
Manager
«
Svar #127:
04 Jan 2011, 18:22 »
Citat af: dissing10 04 Jan 2011, 18:05
Ja, Young ville være genial. Men spørgsmålet er nok om han vil være tilfreds med at være backup til Lennon og Bale.
Men det er vel netop nu vi skal slå til... Bale kunne godt bruge en, som kunne supplerer ham lidt - og Lennon er indimellem skadet... Så han kunne få masser af spilletid!!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
JKJ
Gæst
«
Svar #128:
09 Jan 2011, 00:04 »
I skulle være end tæt på Beckham nu, ihf iflg Redknapp.
Han håber han er klar til kampen hjemme mod Man U den 16. jan.
Den handel har jeg altså svært ved at se noget fornuftigt i.
Manden er 35 og kan næppe bidrage med noget i ikke har i forvejen.
Han kan højst spille hos jer i 8 uger og iflg Redknapp selv skal han bruge 1-2 uger til at integrere sig i klubben og London.
Det ligner slet ikke den kære Redknapp at lave sådan en hoved over hals handel. Han vil imo have et navn for at vise han kan. ellers kan jeg slet ikke se noget fornuftigt i handelen.
N17
Manager
«
Svar #129:
09 Jan 2011, 00:10 »
Jeg har tidligere nævnt det, men jeg mener slet ikke, at vi skal gå efter Beckham. Jeg kan ikke se hvad vi skal med ham - og hvad han skal komme med. Det eneste jeg kan se er, at han kommer med noget rutine, som han måske kan give videre til de urutinerede spillere(med tanke på, hvem som har spillet med om trofæer før), men ellers kan jeg slet ikke se nogen mening med det!
Derudover er han alt for dyr til en så kort aftale. Havde det været for sæsonen eller et år eller noget lignende, så kunne jeg måske have set noget fornuft i det - også økonomisk, men jeg tror simpelthen ikke på, at man kan sælge en masse merchandise med så kort en aftale, så skal det da være japanere eller andre asiater, som bare skal have alt hvor Becks haft været.
Så jeg er enig med dig JKJ, jeg kan ikke se idéen med aftalen. Samtidig skal han formentlig være reserve for Lennon og derudover kunne tage en central midt i skadessituationer, men at ofre så mange penge på en reserve er efter min mening NO GO!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Mickelborg
Landsholdsspiller
«
Svar #130:
09 Jan 2011, 00:30 »
Jeg synes også det er NO GO med Beckham, kan heller ikke se nogen fordele i det. Han kan ikke bidrage med noget vi ikke har i forvejen. Men al respekt for Beckhams evner.
Hvad siger i til kampen imorgen? Vi SKAL videre, kunne være dejligt vi snart løftede FA Cup pokalen
Brøndby IF - Tottenham hotspur
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #131:
09 Jan 2011, 00:34 »
Jeg håber virkelig på en sejr i morgen og ingen Beckham.
3-0 på mål af Defoe, Younes og Bale.
N17
Manager
«
Svar #132:
09 Jan 2011, 17:10 »
Efter en sikker sejr over Charlton, hvor vi fik sparet en del spillere, så venter United i næste uges Premier League. Bliver en svær kamp, men hvis vi vil blande os, så skal vi også spille op med United... I øvrigt har vi trukket Fulham på Craven Cottage i næste runde af FA
TOTTENHAM HOTSPUR FC
N17
Manager
«
Svar #133:
10 Jan 2011, 18:29 »
Så er Beckham en del af truppen i den næste måned. Som sagt tidligere, så kan jeg ikke helt forstå denne handel - og da slet ikke, når det kun gælder frem til 10. februar. Det virker som en meget mærkelig handel. Kunne måske se idéen med det, hvis det var resten af sæsonen, men det her virker meget underligt.
Der er ikke andet for, end at håbe, at denne handel bliver god for klubben, selvom jeg har svært ved at finde meningen med den??
TOTTENHAM HOTSPUR FC
JKJ
Gæst
«
Svar #134:
10 Jan 2011, 18:34 »
Citat af: John Spurs 10 Jan 2011, 18:29
Så er Beckham en del af truppen i den næste måned. Som sagt tidligere, så kan jeg ikke helt forstå denne handel - og da slet ikke, når det kun gælder frem til 10. februar. Det virker som en meget mærkelig handel. Kunne måske se idéen med det, hvis det var resten af sæsonen, men det her virker meget underligt.
Der er ikke andet for, end at håbe, at denne handel bliver god for klubben, selvom jeg har svært ved at finde meningen med den??
Ja det er ikke for at provokere... Men det er da nok noget af det mest tåbelige jeg i mange år har set Tottenham lave.
Er han overhovdet i form, og hvis ikke kan han jo knap nå at komme det inden han skal afsted igen...
Jeg har de seneste år fået en stor respekt for den måde i har købt ind, det har været velovervejet og på de rette pladser. Men det her er altså noget af det dummeste jeg længe har set
Edit: Måske jeg er lidt for hurtig her. Men hvorer det blevet bekræftet? Der står intet på Spurs hjemmeside
«
Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 18:35 af JKJ
»
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
27
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »