home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 79146 gange)
lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #90: 18 Dec 2008, 21:53 »

Taget*
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #91: 18 Dec 2008, 21:55 »

lautrup de der spontane kommentarer med fem ord er forbeholdt chatten.
Og du behøves ikke skrive et nyt indlæg bare for at ændre et ord.

Smiley
Logged


lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #92: 18 Dec 2008, 21:59 »

Okay, det husker jeg fremover så! Smiley
Undskyld
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #93: 18 Dec 2008, 22:07 »

Modric!!!!!
Logged


FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #94: 18 Dec 2008, 22:14 »

Huddlestone!!!
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #95: 18 Dec 2008, 22:27 »

Det er fanme vigtigt - specielt fordi NEC nu er foran med 2!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Heitmann
Gæst
 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #96: 18 Dec 2008, 22:35 »

I er bagud 2-0 til Spartak Smiley

Hvorfor skriver du det ?
Som om folk ikke er klar over at de er det ? Især hvis man som Spurs-fan kigger i denne tråd. ticked off
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #97: 06 Jan 2009, 11:03 »

defoe tilbage Opstemt:D:D:D:D:D:D:D:D
Logged

maaahhh-h-h-h

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #98: 25 Jan 2009, 02:14 »

Hvad synes Spurs-fansene herinde om Harry's forsøg på at få en angriber mere til WHL, og hvem ville i foretrække af realistiske mål?

De nyeste rygter går på Kenwyne Jones fra Sunderland, i en form for byttehandel der involverer Darren Bent. Den er jeg lidt skeptisk overfor...
Logged

Long Live Spurs!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #99: 25 Jan 2009, 02:18 »

Jeg synes ikke det er i angrebet det halter mest, så det mener jeg overhovedet ikke at Harry skulle koncentere sig om... Det er forsvaret der skal forstærkes, da vi kun har Dawson og Woody med noget niveau. Derudover har vi King som, desværre, altid er skadet og derfor må betegnes som en færdig mand på WHL uanset hvor trist det er at skrive!

En ny central forsvarsspiller og en målmand, så tror jeg nok det skal gå. Evt. en ny venstreback også.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #100: 25 Jan 2009, 02:29 »

Jeg synes ikke det er i angrebet det halter mest, så det mener jeg overhovedet ikke at Harry skulle koncentere sig om... Det er forsvaret der skal forstærkes, da vi kun har Dawson og Woody med noget niveau. Derudover har vi King som, desværre, altid er skadet og derfor må betegnes som en færdig mand på WHL uanset hvor trist det er at skrive!

En ny central forsvarsspiller og en målmand, så tror jeg nok det skal gå. Evt. en ny venstreback også.

Vi tænker nogenlunde ens må man sige. Jeg fatter ærligt talt heller ikke hvorfor Harry er ude efter en angriber mere lige nu. Vi har 4 med et vist niveau (Pavs, Defoe, Bent, Fraizer), og forsvaret bliver ved med at halte. Der skal et eller andet til dernede.

Men generelt mener jeg ikke vi skal lave flere indkøb lige nu. For at kunne komme sikkert over stregen i denne sæson, har vi brug for noget kontinuitet, og det får man bare ikke ved at købe nye spillere hele tiden.

Lad os køre resten af sæsonen med nuværende ressourcer, og så kigger vi på holdet derefter
Logged

Long Live Spurs!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #101: 26 Jan 2009, 22:53 »

Man kan ikke ligefrem sige, at vi ligger på den lade side i dette transfervindue. Et par gamle kendinge er hentet ind eller måske på vej.

Pascal Chimbonda
Den franske højreback skal, imo, være velkommen tilbage, selvom han forlod os på en lidt kedelig måde! Jeg er dog ikke i tvivl om, at han er en meget kompetent højreback, hvor Hutton aldrig slog igennem. Jeg mener alligevel stadig, at Corluka skal være vores førstevalg, når han ikke skal dække af i midterforsvaret.

Palacios
Kender ikke så meget til ham, men hvis han kan levere noget råstyrke til midtbanen skal han være mere end velkommen.

Carlo Cudicini
En ny keeper der kan presse Gomes. Det kan kun være godt. For Alnwick er ikke den skarpeste kniv i skuffen og har bevist, at det bestemt ikke er en der skal satses på. Jeg mener dog at Gomes skal fortsætte med at være førstevalg, da han har leveret flere fremragende præstationer inden han blev skadet.

Robbie Keane
Nok mere ønsketænkning end reel chance for dette indkøb. Men spørgsmålet er om det ville være klogt. Jeg savner Keane, ingen tvivl om det, men vi har Defoe og Pavlyuchenko som begge leverer fine præstationer, samtidig med vi har en Bent på bænken. Derudover har vi, lejede, Frazier Campbell som vi dog ikke får med på sigt. Men hvordan Harry vil sætte angrebet op med Keane, Defoe og Pav at vælge mellem, det ved jeg ikke. En mulighed kunne være Defoe og Pav i angrebet, og så med Keane bagved. Og igen, det er desværre nok bare ønsketænkning. Vi skal i hvert fald ikke smide 200 millioner efter ham!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #102: 26 Jan 2009, 23:19 »

Jeg kan ikke skjule at jeg aldrig var en stor fan af Chimbonda, og jeg var meget tilfreds da han blev solgt. Da min ven så igår siger til mig at vi har købt ham tilbage, går jeg lidt i chok. Han er ikke en ringe spiller, tag ikke fejl, men jeg mener heller ikke han er decideret god, og hans personlighed er jeg ikke vild med (ifølge de interviews osv jeg har set med ham).

Palacios har jeg ikke set spille mere end et par gange, og han har ikke været en der har imponeret mig helt vildt. Han er sikkert en fin spiller at købe, men hold kæft en overpris for det jeg ikke tror bliver mere end en middelspiller for os.

Cudicini - Ja tak! Fantastisk keeper at få ind nu hvor Cesar skred. Han har kendskab til England og spillestilen, og er udover det en god keeper.
Logged

Long Live Spurs!

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #103: 02 Feb 2009, 17:18 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N163107090202-1550.htm

Tjah, vi må vel snart have det dyreste angreb i verden, og vi ligger stadig hvor vi gør.

Men okay, han har gjort det fint før, han kan gøre det igen.
Logged

Long Live Spurs!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #104: 02 Feb 2009, 20:21 »

Det er da dejligt med Keano tilbage... Må jeg henvise til et indlæg fra Chivers på Spurs.dk
Citat
Lad mig - som var ganske rasende på RK - henlede opmærksomheden på Lukasevangeliet, kapitel 15, vers 11-32, lignelsen om den fortabte søn, se www.bibelselskabet. dk

Et Bibelcitat er her passende, Lukas k15 v25-32

"Men den ældste søn var ude på marken. Da han var på vej hjem og nærmede sig huset, hørte han musik og dans,
og han kaldte på en af karlene og spurgte, hvad der var på færde.
Han svarede: Din bror er kommet, og din far har slagtet fedekalven, fordi han har fået ham tilbage i god behold. Da blev han vred og ville ikke gå ind. Hans far gik så ud og bad ham komme ind.

Men han svarede sin far: Nu har jeg tjent dig i så mange år og aldrig overtrådt et eneste af dine bud; men mig har du ikke givet så meget som et kid, så jeg kunne feste med mine venner.

Men din søn dér, som har ødslet din ejendom bort sammen med skøger (se Liverpool, red anm) – da han kom, slagtede du fedekalven til ham.
Faderen svarede: Mit barn, du er altid hos mig, og alt mit er dit.

Men nu burde vi feste og være glade, for din bror her var død, men er blevet levende igen, han var fortabt, men er blevet fundet.

AMEN!!!!


Og så til holdopstillingen. Det kunne være frækt at tage en 3-5-2 i brug med det hold vi nu har!
Cudicini/Gomes
Corluka - Woody - Daws/King
Bentley/Lennon - Huddlestone/Palacios - Modric - Bale
Keane
Pavlyuchenko - Defoe
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010