home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 77029 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #390: 20 Aug 2013, 15:53 »

Erik Lamela får 5 årig kontrakt.
Logged

Fonzie
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #391: 20 Aug 2013, 16:49 »

Erik Lamela får 5 årig kontrakt.

Link? Smiley
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #392: 20 Aug 2013, 17:23 »

Ja, endnu engang har Levy hentet rigtig gode spillere ind, selvfølgelig sammen med Boas. Og med et salg af Bale, ser det ligefrem ud til, at i ender på et samlet overskud transfer mæssigt.
Får i også Willian og Coentrao, har jeg godt nok svært ved at se, hvordan i ikke skal ende i top 4 - uanset om Bale bliver eller ej. Jeg synes ihvertfald, at jeres trup er ved at være noget bedre end jeres ærkerivalers trup, Arsenal.
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #393: 30 Aug 2013, 22:08 »

Så må vi da håbe at i giver ham spilletid.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #394: 30 Aug 2013, 22:41 »

Tillykke med Eriksen!

Jeg tror det er et rigtig godt valg for Christian at tage til Tottenham istedet for en af de allerstørste klubber. Han er jo stadig relativ ung, og spilletid er vejen frem til udvikling. Han kommer til en klub, hvor han vil med tiden kunne blive omdrejningspunkt, og samtidig kan han være den offensive kraft i kontra stødende. Hans løb med bolden vil være rigtig godt for jer at stadig at have, hvis Bale skulle blive solgt (jeg har ikke set det er officielt endnu). De er ikke samme type, men det drev som Bale har fremad banen, kan Eriksen og bidrage med i nogen grad.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #395: 30 Aug 2013, 22:54 »

Tillykke med Eriksen!

Jeg tror det er et rigtig godt valg for Christian at tage til Tottenham istedet for en af de allerstørste klubber. Han er jo stadig relativ ung, og spilletid er vejen frem til udvikling. Han kommer til en klub, hvor han vil med tiden kunne blive omdrejningspunkt, og samtidig kan han være den offensive kraft i kontra stødende. Hans løb med bolden vil være rigtig godt for jer at stadig at have, hvis Bale skulle blive solgt (jeg har ikke set det er officielt endnu). De er ikke samme type, men det drev som Bale har fremad banen, kan Eriksen og bidrage med i nogen grad.

Han er en rigtig vigtig spiller for vores hold! Han har en kreativitet, og kan finde på at lave den frække aflevering, en spiller vi har manglet siden Modric! Håber han for spilletid, og mulighed for at få et godt makkerpar med Soldado
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #396: 31 Aug 2013, 00:47 »

Bliver helt sikkert spændende at se om Eriksen kan gøre sig i PL. Dog får han måske brug for at vænne sig til England før han kan brillere. Glæder mig til at følge ham, og forhåbentligt vil han få spilletid.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #397: 14 Sep 2013, 18:24 »

Lækker sejr i dag! Lækker indsats fra Eriksen. Måske brikken der manglede for at lukke potentialet op i Tottenhams angreb
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Fonzie
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #398: 14 Sep 2013, 18:31 »

Eriksen var jo som en garvet ræv i sin debut! Hold da op han spillede godt, og var med i alting idag. Generelt en rigtig god kamp, masser af chancer og for det meste godt spil. Dejligt at gylfi fik 2 mål på kontoen, det lægger lidt pres på chadli, som jeg ikke synes er kommet helt igang endnu.
Det går fremad!!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #399: 14 Sep 2013, 20:26 »

Det går bestemt fremad!

Enig,i at Chadli ikke helt er kommet i gang, og jeg venter spændt på at se ham for fuld udblæsning. En anden spiller som gylfi, ligger pres på er Lamela. Han kan godtnok begge kanter, men sådan som Townsend er flyvende i øjeblikket, ser jeg ingen grund til at sætte ham af.. Soldado i front, med lamela på venstre kanten, Eriksen i midten og Townsend i højre = giftig offensiv!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #400: 14 Sep 2013, 21:05 »

Eriksen var jo som en garvet ræv i sin debut! Hold da op han spillede godt, og var med i alting idag. Generelt en rigtig god kamp, masser af chancer og for det meste godt spil. Dejligt at gylfi fik 2 mål på kontoen, det lægger lidt pres på chadli, som jeg ikke synes er kommet helt igang endnu.
Det går fremad!!

Et af de bedste køb i PL er det at have hentet Eriksen - når de andre spillere lære ham bedre og kende så blive i farlige og det virker som om at Gylfi får udløst talentet i denne sæson - det bliver interessant at følge Eriksen i denne sæson.
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #401: 20 Dec 2013, 16:16 »

 Ubeslutsom Tottenham står efter fyringen af AVB overfor et dilemma - kan den hidtidige trup at trænere løse opgaven eller skal der nyt blod til - IMO så tror jeg på det sidste og jeg ville ikke blive forbavset hvis Frank De Boer blev hentet til klubben.

Truppen er seriøst en af de mere interessante og der er altså en masse kvalitet at arbejde videre med - herunder at få holdet til at præstere samme og over en hel kamp.
Logged

YNWA

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham tråden
« Svar #402: 13 Maj 2014, 17:05 »

Så er Tim Sherwood fyret, og klubben står nu igen overfor at skulle finde en ny manager!

Jeg har lidt blandede føleleser over sherwood fyringen. Han holdte fast i noget af det jeg har hadet ved tottenham de sidste par sæsoner, hvilket er den høje forsvarslinje. Det har vi ikke forsvarspillerne til. Han var til gengæld god til det offensive, og klubben lavede da også en pæn slat mål, men der er potentiale til mere.
Til gengæld hadede jeg hans holdudtagelser og hans opførsel på banen. Hvorfor sætter manden sig frivilligt op på tilskuer pladserne!? blev rasende!

Med hensyn til ny manager er flere forskellige tankegange. Jeg selv er stor favorit af Frank de Boer og Pochettino fra southampton. De der taler for disse to, er at de er meget mere taktikere end Sherwood og Redknapp som han mindede om. De forstår at taktisk sætte et godt hold på banen, og har nogle rigtige interessante systemer de anvender.
Helst så jeg Frank de Boer, givet han har haft succes i Ajax. Pochettino vil også sagtens kunne gå, men han har bare ikke det samme CV (Hvilket jo ikke burde at være nødvendigt). Vil ikke Rafael Benitez, da jeg aldrig har kunne lidet manden, men hans evner som træner kan man ikke sætte spørgsmålstegn ved.

Ligegyldigt hvem der kommer til at sidde bag roret, så får manden ufattelig svært ved at styre klubben. Med den opsætning de har, og den skaldede mand i toppen (Daniel Levy), vil enhver have svært ved at præstere. Levy kan ikke holde fingere væk, og tålmodighed besidder manden ikke meget af! vil hellere snart have ham væk end manageren

Bliver ufattelig spændende at følge under alle omstændigheder!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 25 26 [27] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010