home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 83986 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Tottenham tråden
« Svar #150: 31 Jan 2011, 22:56 »

Bilbao er jo sjældent ude at spille i Europa, har de en pengemand bag sig? Real betaler vel ikke 300 for ham? Hvad skal de med ham når de har Higuain?

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #151: 31 Jan 2011, 22:57 »

Han har jo længe været rygtet til Real, han er spanier, og så tror jeg Ade ryger tilbage. Måske spiller de så med to angribere og med en Benzema som reserve.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #152: 31 Jan 2011, 22:59 »

Så han er faktisk ligesom Andy Caroll, prismæssigt og spillestil.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #153: 31 Jan 2011, 23:01 »

Så han er faktisk ligesom Andy Caroll, prismæssigt og spillestil.
Bare endnu bedre. Og formentligt også dyrere. Mener at Goal skrev at Tottenham havde budt 38,5 millioner pund på ham.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #154: 31 Jan 2011, 23:03 »

Hvordan har Bilbao råd til at sige nej til sådan et beløb for en af deres spillere Shockeret

Man er også nødt til at tænke på, at der ingen oplagt erstatning er. De kan jo ikke bare gå ud og hente hvem som helst. De må udelukkende købe baskere, så hvad skal de med så mange penge, hvis de ikke kan bruge dem til noget? 

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #155: 31 Jan 2011, 23:12 »

Man er også nødt til at tænke på, at der ingen oplagt erstatning er. De kan jo ikke bare gå ud og hente hvem som helst. De må udelukkende købe baskere, så hvad skal de med så mange penge, hvis de ikke kan bruge dem til noget? 

Vi snakker altså 300 mio eller mere! Og ja deres transfer politik gør de ikke kan hente en ordentlig erstatning, hvilket vel er grunden til de ikke kæmper med i toppen.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #156: 31 Jan 2011, 23:29 »

netop som man sad og diskuterede, kan man læse at endnu en angriber er lejet ud.

held og lykke, gio

maaahhh-h-h-h

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #157: 31 Jan 2011, 23:46 »

Vi snakker altså 300 mio eller mere! Og ja deres transfer politik gør de ikke kan hente en ordentlig erstatning, hvilket vel er grunden til de ikke kæmper med i toppen.

Ja, det ved jeg godt, at vi gør. Men hvad skal de bruge dem til? De mister deres bedste angriber, og de har ikke mulighed for at købe en spiller i nærheden af hans klasse.

JKJ
Gæst

« Svar #158: 28 Maj 2011, 16:31 »

Gode nyheder for Spurs fan. Bale bliver hos jer også næste sæson.

Alt i alt en rigtig beslutning imo.
Han er stadig ung og har masser at lære endnu. Lidt modgang i en ny klub hvor han så evt ender på bænken har man før set har været med til at sætte et super talent tilbage.

Nu bliver han i en klub han kender og hvor han har tillid fra hele klubben.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/bale-fastslar-bliver-i-tottenham-naeste-saeson

JKJ
Gæst

« Svar #159: 18 Jul 2011, 11:09 »

Hmmm det er ikke meget vi har hørt til Spurs fan de seneste mdr  Huh

Hvad siger til til rygterne om Modric?
Han har angiveligt bedt om at blive solgt nu, bliver han så det elelr vil klubben holde fast i hans kontrakt?

Personligt har jeg det sådan at når en spiller ikke ønsker at blive i klubben mere så må han væk. Det skaber kun splid hvis man modsætter sig hans ønske.
Men det kan selvfølgelig være forskelligt fra klub til klub og spiller til spiller.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7040969,00.html

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #160: 18 Jul 2011, 11:18 »

Naturligvis nytter det ikke noget at holde på en mand der vil væk, men derfor skal vi jo stadig ha den rette pris.

Altså når liverpool har betalt 20 for downing koster modric jo ikke kune de skallede 25 chelski har budt
« Seneste Redigering: 18 Jul 2011, 11:19 af Sunbao » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #161: 18 Jul 2011, 11:26 »

Naturligvis nytter det ikke noget at holde på en mand der vil væk, men derfor skal vi jo stadig ha den rette pris.

Altså når liverpool har betalt 20 for downing koster modric jo ikke kune de skallede 25 chelski har budt

Mon ikke i kan få 30 for ham. Hvis Chelsea eller City virkelig vil have ham vil de helt sikkert også betale for det.
Men ja, prisen skal da være den rigtige, helt enig.

Jilech
Gæst

« Svar #162: 19 Jul 2011, 03:18 »

skarby united
Lilleputspiller
*

« Svar #163: 20 Jul 2011, 12:19 »

Hvis Modric skal væk, skal de ikke få ham billigt! Peace

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #164: 21 Jul 2011, 21:20 »

Jeg har samme mening som Skarby skal Modric sælges skal han koste det samme som Cesc skal koste Barcelona.
Vi skal have penge nok til at hente en på hans niveau som der ikke er mange der er, men der må kunne findes nogen.

Hvad mener i om at vi forsøger at hente Adebayor (leje) eller Vucinic?

Jeg syntes bestemt Adebayor skal holdes så langt som overhovedet muligt væk fra White Hart Lane, jeg kan ikke lide hans attitude og da han ikke har spillet fast de sidste 2 sæsoner er han ikke i form, han har en fortid i Arsenal som også gør jeg mener han skal holde sig væk. Jeg kender ikke meget til Mirko Vucinic, men jeg er mere åben over for ham end for Adebayor. Måske en Tomas Necid, ham kunne jeg godt tænke mig at se i den hvide puma trøje. Smiley

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010