home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Tottenham tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham tråden  (Læst 83980 gange)
N17
Manager

Sv: Tottenham tråden
« Svar #135: 10 Jan 2011, 19:20 »

Ja det er ikke for at provokere... Men det er da nok noget af det mest tåbelige jeg i mange år har set Tottenham lave.

Er han overhovdet i form, og hvis ikke kan han jo knap nå at komme det inden han skal afsted igen...

Jeg har de seneste år fået en stor respekt for den måde i har købt ind, det har været velovervejet og på de rette pladser. Men det her er altså noget af det dummeste jeg længe har set  funny

Edit: Måske jeg er lidt for hurtig her. Men hvorer det blevet bekræftet? Der står intet på Spurs hjemmeside  Huh

Jamen jeg er jo enig i det du skriver, jeg kan ikke se grunden til dette køb, selvom det selvfølgelig ikke er køb. Vil da håbe, at Beckham selv betaler en stor del af det, da jeg ikke kan se, at vi skal bruge en masse penge på dette stunt.. Ser det kun som noget mediestunt for at trække opmærksomhed, ellers kan jeg sgu ikke lige se meningen.

Og jo, det er offentliggjort - og har været det et stykke tid.
http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/beckham-to-join-up-with-squad-090111.html

Har dog lige bemærket nu, at han ikke skal spille med klubben, men kun træne, så giver det trods alt mere mening! Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JKJ
Gæst

« Svar #136: 11 Jan 2011, 11:43 »

Jamen jeg er jo enig i det du skriver, jeg kan ikke se grunden til dette køb, selvom det selvfølgelig ikke er køb. Vil da håbe, at Beckham selv betaler en stor del af det, da jeg ikke kan se, at vi skal bruge en masse penge på dette stunt.. Ser det kun som noget mediestunt for at trække opmærksomhed, ellers kan jeg sgu ikke lige se meningen.

Og jo, det er offentliggjort - og har været det et stykke tid.
http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/beckham-to-join-up-with-squad-090111.html

[b[b]]Har dog lige bemærket nu, at han ikke skal spille med klubben, men kun træne, så giver det trods alt mere mening! Smiley[/[/b]b]

Heldigt for jer.

Men man kan så undre sig over det hysteri der har været om ingenting så.

N17
Manager

« Svar #137: 11 Jan 2011, 19:36 »

Heldigt for jer.

Men man kan så undre sig over det hysteri der har været om ingenting så.

Jamen jeg er helt enig. Men mon ikke klubben arbejder på, at gøre det mere permanent med tanke på al den virak der har været??

Der går i øvrigt masser af rygter om spillere til klubben pt.

Edison Cavani, Napoli
Stor angriber fra Uruguay. Måske han kunne være et godt køb, men det kræver bestemt, at vi skal af med nogle andre angribere inden et evt. køb. Og samtidig forlanger Napoli en høj pris for angriberen.

Luis Suarez, Ajax
Må ærlig talt indrømme, at jeg deler Harry Redknapps spørgsmål om Suares kan begå sig i Premier League. Han er ikke den største angriber, så jeg må have min tvivl, og mener samtidig vi har en klasse angriber i Defoe, som er samme størrelse.

Phil Neville, Everton
Jeg kan slet ikke se hvad vi skal med ham - og håber meget, at det bare er en and, selvom Phil har gjort det okay for Everton, så mener jeg, at vi bør sætte vores overligger højere. Men omvendt, så kan man i Phil Neville få en god squad player, som kan dække begge backs og den defensive midtbane, og han har vel aldrig spillet bedre end i sin Everton tid. Så til bredden kan det måske være et okay køb, hvis vi skal af med Corluka, som angiveligt er utilfreds med den manglende spilletid.

Scott Parker, West Ham
Klubben vil ikke af med ham, men han er en spiller, som Harry længe har været interesseret i, så måske lykkedes det på et tidspunkt. Men spørgsmålet er om det er værd, at have 8 spillere til 2 pladser, når man samtidig har en del unge talenter, som også gerne vil have sin del af kagen. I hvert fald skal der tømmes ud på midten, hvis man vælger at hente ind.

Ellers nævnes følgende spillere i forbindelse med et muligt skifte til Spurs:
Sulley Muntari, Inter
Lassana Diarra, Real Madrid
Andy Carroll, Newcastle
Samba, Blackburn
Steven Pienaar, Everton
Emmanuel Adebayor, Man City
Vincento Iaquinta, Juventus
Daniel Agger, Liverpool
Moussa Sissoko, Toulouse

Og der er flere andre som rygtes til - og Silly Season er kun lige begyndt!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #138: 19 Jan 2011, 17:42 »

Damn Pennant til Spurs, jeg syntes det er lidt af et røverkøb og dejligt at se han vælger os fremfor Chelsea. Wink

Hvad er jeres menning?

verdenskrig
Manager

« Svar #139: 19 Jan 2011, 17:55 »

Luis Suarez, Ajax
Må ærlig talt indrømme, at jeg deler Harry Redknapps spørgsmål om Suares kan begå sig i Premier League.

Hu?

Hvordan kan man betvivle det.. Det er da fuldkommen ligegyldigt hvor stor angriberen er, hvis bare hans teknik, hans spilopfattelse, og hans temposkift er godt nok til at undgå de store forsvarere..
Siger det ikke fordi han er rygtet til os, men fordi jeg synes han er en fantastisk komplet angriber, der har så mange facetter i sit spil, at jeg har svært ved at se ham blive en fiasko Smiley

( Det kan dog ske, kan bare ikke se det ske )

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #140: 19 Jan 2011, 17:59 »

Damn Pennant til Spurs, jeg syntes det er lidt af et røverkøb og dejligt at se han vælger os fremfor Chelsea. Wink

Hvad er jeres menning?

Du mener vel Pienaar Wink
Men fin mand til bænken da, helt ærligt hvor skal han spille er jo ikke plads til ham har heller ikke været fast i everton.

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #141: 19 Jan 2011, 18:44 »

Jeg synes også at Pienaar er en god handel. God back-up til det meste af midtbanen, god i pasningsspillet og god fart, så han også kan tage fløjene. Så mangler vi bare en bomber oppe foran alã  Suarez eller Carrol.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #142: 19 Jan 2011, 18:53 »

Er vi så mange tottenham fans? Dejligt !!

Synes det er en super handel med Pienaar, men endnu vigtigere: vi kan stjæle spillere for næsen af Chelsea, som er en rigtig stor klub!

Nu så jeg gerne Luis Suarez, en rimlig komplet angriber med en god teknik, der virker til at score mål på alt.

Caroll må gerne holde sig langt væk, han siger mig intet som fodboldspiller og har generelt dårlig mavefornemmelse omkring ham.... Kan selvfølgelig overraske mig..

Derudover er jeg lidt i tvivl, som i nævner med midtbanen for vi har rigtig mange dygtige spillere på den midt! Synes palacios skulle sælges, og evt leje kranjcar ud, for jeg tror manden er ekstremt god i form! Også fordi at jeg tror de helt store i verden vil så øjnene op for vores spillere hvis vi ikke hiver en god placering hjem i år.

COYS

maaahhh-h-h-h

N17
Manager

« Svar #143: 21 Jan 2011, 21:09 »

Nogen Spurs fans, som kunne være interesseret i at mødes til nogle kampe(sjælland) eller andet, så evt. arrangerer en tur sammen til WHL en dag? Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #144: 29 Jan 2011, 17:26 »

Det lyder sgu fedt JS, men pga. jeg kun er 15, tror jeg ikke helt mine forældre er med på den.

TT: Newcastle har desværre afvist et bud på ca. 20£ på Carrol. Imo er det virkelig ærgeligt, da jeg tror at han er den bomber vi mangler. Hvad er jeres mening om dette?

Btw hvad tror I morgendagens kamp ender? Jeg tror på en 1-0 sejr, hvor Defoe scorer.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 12:17 af dissing10 » Logged

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #145: 31 Jan 2011, 22:39 »

Phil Neville........ Hvad fanden skal vi med ham?
Jeg er dybt skuffet over vi ikke hente den angriber i dette vindue... Dybt, dybt skuffet!
Er glad for at vi ikke får carroll da jeg ikk tror det er ham vi mangler.. Havde krydset mine fingre hele måneden for Hulk....
pis pis pis, og inde i en lorte stime... må rigtig gerne snart skifte!

mine tanker om tottenham iøjeblikket...

maaahhh-h-h-h

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #146: 31 Jan 2011, 22:42 »

Phil Neville........ Hvad fanden skal vi med ham?
Jeg er dybt skuffet over vi ikke hente den angriber i dette vindue... Dybt, dybt skuffet!
Er glad for at vi ikke får carroll da jeg ikk tror det er ham vi mangler.. Havde krydset mine fingre hele måneden for Hulk....
pis pis pis, og inde i en lorte stime... må rigtig gerne snart skifte!

mine tanker om tottenham iøjeblikket...
Man kan jo ikke sige at i ikke har prøvet. 35-40 mil. pund budt på såvel, Rossi, Llorente og Aguero, samt et bud på Forlan og Carroll.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #147: 31 Jan 2011, 22:45 »

Nej det kan man ikke, men nu står vi alligevel uden den nye angriber, vi er endda en angriber mindre da vi har aflæsset robbie keane. Hvilket jeg egentlig også er tilhænger af, men ikke når der ikke kommer en ny ind.. Vi er altså en chl klub... skuffet Smiley

maaahhh-h-h-h

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #148: 31 Jan 2011, 22:52 »

Man kan jo ikke sige at i ikke har prøvet. 35-40 mil. pund budt på såvel, Rossi, Llorente og Aguero, samt et bud på Forlan og Carroll.

Hvordan har Bilbao råd til at sige nej til sådan et beløb for en af deres spillere Shockeret

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #149: 31 Jan 2011, 22:53 »

Hvordan har Bilbao råd til at sige nej til sådan et beløb for en af deres spillere Shockeret

Fordi Real vil have ham til sommer - uden tvivl. Desuden er han jo vanvittigt dygtig, og i mine øjne en af verdens i øjeblikket bedste angribere.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010