home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26948 gange)
steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #45: 21 Nov 2008, 14:19 »

Må virkelig indrømme, at du formår at rykke ned med stil!!

Heldigvis er du væsentligt bedre til at blogge end til at spille FM, så man virkelig glæder sig til næste update :p

Men held og lykke i Championship. Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #46: 21 Nov 2008, 15:23 »



Klar til den nye sæson



En ny sæson banker på døren. Et skuffende år sidst, skal vendes til noget positivt i år. Fulham F.C er for første gang i ni år, igen at finde i Coca-Cola Championship, hvor man dog er blandt favoritterne til at rykke op. Trænningskampene er blevet spillet, handlerne er blevet lavet. Nu venter vi bare på bolden bliver givet op.
Fulham F.C var et smut til Færøerne inden sæsonstart, og spille fire venskabskampe. Det blev til to kampe mod TB
og to kampe mod VB/Sumba, med en samlet score på 18-1 til Fulham. En enkel kamp er det også blevet til i England. Chesterfield lagde græs til en Fulham sejr på hele 5-0. Derfor har Fulham fået lutter af sejre, dog også mod mindre gode hold.
På transfers delen er der så absolut sket meget mere, og det vil vi også lige kigge på.

Først og fremmest har der været en masse salg. Som tidligere nævnt er Dickson Etuhu røget til West Ham, Simon Davies til Aston Villa og Brede Hangeland til Everton. Siden da, er angriber Andy Johnson blevet solgt til Sunderland for 50 millioner, Paul Konchesky til Stoke for 30 millioner, Lee Cook til Ipswich for 10 millioner, Clint Dempsey til West Ham for 19 millioner og sidst Diomansy Kamara også til West Ham for 23 millioner. Ydligere er sidste års kaptajn Danny Murphy og målmand Pascal Zuberbühler blevet frigivet på fri transfer da deres kontrakt udløb. Det har tvunget Lars Aanæs og staben ud efter nye navne, hvis man skulle rykke op igen. Som sagt som gjort.

Først og fremmest kom de to tidligere nævnte Michael Stewart og Jérémy Berthod til klubben på fri transfers fra Hearts og Auxerre.

En anden franskmand som klubben har hentet, er det kun 19 årige stortalent, Jean-Pascal Fontaine som kostede Fulham F.C 28 millioner og kommer fra Havre Athletic Club. Det forventes at Jean-Pascal vil aggere backup i starten, og så snart tilkæmpe sig en fast plads på holdet.

Fulham F.C har også smidt 10 millioner på den 28 årige argentiner, Federico Poggi som tiltræder fra franske Ajaccio. Poggi som kun måler 1,64 i højden, skal konkurrere om en start position som venstre fløj, men må nok forventes at starte på bænken de fleste kampe. Federico Poggi har ikke deltaget i nogle landskampe, men har spillet 6 U-19 landskampe.
Man har desuden hentet danske Steffen Kielstrup som en gardering på den centrale midtbane. Kielstrup var sat til salg for sølle 2,75 millioner. En pris som Fulham ikke kunne modstå. 24-årige Kielstrup har endnu ikke fået nogen A-landskampe for Danmark, men har deltaget i fem U-21 kampe.

De næste to spillere som Fulham F.C fik hentet, skal kæmpe om at pladserne ude i venstre side af banen. Den tredje og sidste franskmand som er blevet hentet til klubben hedder Olivier Veigneau og kommer fra tyske Duisburg. Med tanke på at Olivier Veigneau kostede 22 millioner, må man regne med han starter fra start. I hvertfald skal han konkurrere med en anden franskmand, nemlig Jérémy Berthod som kom på fri transfers.
Lee McCulloch kender de fleste Fulham fans. Han var lejet fra Rangers sidste sæson, men er nu en fast Fulham spiller. Lee McCulloch kostede 17 millioner. En høj pris med tanke på han efterhånden er 31 år gammel. Han har nu reprensenteret Skotland 22 gange, og har scoret to mål. McCulloch skal enten spille venstre midt, eller bruge sin højde oppe i front.


En mand som har spillet i seks klubber og nu påbegynder et eventyr i sin syvende klub, Fulham, er en mand med erfaring. Til trods for de mange klubber, er han kun 28 år gammel, og har spillet i 23 landskampe for sit land Argentina, hvor han også har scoret tre mål. Manden er Andrés D´Alessandro og har kostet Fulham 50 millioner. Der er ingen tvivl om at Andrés D´Alessandro kommer til at styre Fulhams offensiv, med sin lille krop, og et fantastisk venstre ben. De fleste kender nok D´Alessandro fra hans tid i Wolfsburg og inden da River Plate.

Hvis man troede Fulham F.C havde i Andrés D´Alessandro fundet deres største køb, så tog man fejl. Bare senere på dagen, meldte klubben at man havde skrevet kontrakt med en italiensk angriber, foran klubber som Aston Villa, Juventus og Valencia. Manden er 26 år, men har rent faktisk ikke fået sin debut for det italienske A-landshold. I stedet er det blevet til sølle 4 U-21 landskampe og et enkelt mål. Manden hvis styrke er hans hurtighed og blændene teknik af en angriber kommer fra Udinese, hvor han har spillet fast de to sidste sæsoner. Navnet på spilleren er Antonio Floro Flores og kostede Fulham sølle 32 millioner.

Lars Aanæs virkede meget glad og tilfreds med sine handler, og kom med følgende kommentar til BBC Sports.
" Det er en super trup vi har i år. Måske er den endda bedre end sidste år. Oprykningen må ikke mise, hvilket jeg hellere ikke tror den gør. Vi har fået nogle fremragende offensive kreatøre som nok skal skaffe os sejrene i de tætte kampe, som vi tabte sidste år."







Tak til Brandborg for topbanner. Tak til Erzael for bundbanner. Og et stort tak til Ben92 for billederne.
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #47: 21 Nov 2008, 16:06 »

Man kan roligt sige der er blevet oprustet.. Tror faktisk din trup er stærkere i år end sidste år. Så håber du får en hurtig retur billet til PL, men i FM2009 er ingenting sikkert!! Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #48: 21 Nov 2008, 17:08 »

Man kan roligt sige der er blevet oprustet.. Tror faktisk din trup er stærkere i år end sidste år. Så håber du får en hurtig retur billet til PL, men i FM2009 er ingenting sikkert!! Smiley


Vi har samme mening med truppen. Den virker klart bedre, selvom tabte af Brede Hangeland er stort.

Og ja, FM09 uden en patch 2 er intet sikkert  Tunge
Logged


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #49: 21 Nov 2008, 19:40 »

Er enig med Steeval, truppen ser rigtig fornuftigt ud. Nogle fornuftige indkøb du har gjort dig, og på trods af salget af Hangeland ser holdet stærkere ud - set over hele holdet.

Det burde blive en retur billet til PL i første forsøg, ellers vil jeg blive meget overrasket Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #50: 21 Nov 2008, 20:13 »

Er enig med Steeval, truppen ser rigtig fornuftigt ud. Nogle fornuftige indkøb du har gjort dig, og på trods af salget af Hangeland ser holdet stærkere ud - set over hele holdet.

Det burde blive en retur billet til PL i første forsøg, ellers vil jeg blive meget overrasket Smiley

Hehe tak for det! Håber også på en retur billet i første forsøg!  Thumbs Up
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #51: 21 Nov 2008, 21:17 »

Bliver spændende at se om Fulham kan rykke op til Premier League igen, men det burde Fulham da være i stand til. Kan virkelig godt li' grafikken i din blog :-)!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #52: 21 Nov 2008, 21:27 »

Rigtig fornuftige handler du har gjort dig dér. Dem skulle have lavet i forrige sæson ;-)
Stemmen gik til D'Alessandro, men kunne lige så godt have godt til Fontaine eller McCulloch..

Vi kan vel snart se frem til en update eller to?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #53: 21 Nov 2008, 21:30 »

Bliver spændende at se om Fulham kan rykke op til Premier League igen, men det burde Fulham da være i stand til. Kan virkelig godt li' grafikken i din blog :-)!

Hehe jo det burde vi. Tak for det - Jeg sender rosen videre til dem der har gidet hjælpe mig!

Rigtig fornuftige handler du har gjort dig dér. Dem skulle have lavet i forrige sæson ;-)
Stemmen gik til D'Alessandro, men kunne lige så godt have godt til Fontaine eller McCulloch..

Vi kan vel snart se frem til en update eller to?

Hehe ja, måske kommer de et år for sent Skuffet

Dejligt at høre om din begrundelse! Og det er vel også det mest logiske valg man nu kunne træffe.

Der kommer nok ikke flere i aften - Ikke fordi jeg ikke har tid, men skal bruge noget fra en grafiker, og den første der kunne lave noget, kan først lave det i morgen. Så med mindre der er en grafikker som melder sig på banen, så bliver det først i morgen.

Tak for kommentaren  Thumbs Up

Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #54: 22 Nov 2008, 00:23 »

Igen igen gode Updates..

Trist at du rykkede ned, men som det er blevet sagt har du nu 100 % mulighed for at bygge dit hold op fra bunden.. Tror desværre ikke at a.d.a slår til, tror han er for væver til det hårde spil i the championship Skuffet...

Men vil da med glæde blive overrasket, og kravet bør være oprykning i første sæson.. Medmindre der skal tikke en fint indpakket fyreseddel med rød sløjfe ind med posten Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #55: 22 Nov 2008, 10:01 »

Igen igen gode Updates..

Trist at du rykkede ned, men som det er blevet sagt har du nu 100 % mulighed for at bygge dit hold op fra bunden.. Tror desværre ikke at a.d.a slår til, tror han er for væver til det hårde spil i the championship Skuffet...

Men vil da med glæde blive overrasket, og kravet bør være oprykning i første sæson.. Medmindre der skal tikke en fint indpakket fyreseddel med rød sløjfe ind med posten Wink

Hehe, posten har haft lidt svært ved at finde mig på det sidste, så det bliver nok over mail Tunge

Tak for kommentaren i øvrigt!

Næste update kommer engang i eftermiddag/aften nå jeg får sovet, og når min graffiker forhåbentligt får lavet det han lovede.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #56: 22 Nov 2008, 18:04 »

Lækker, Lækker, lækker... <- Det lyder som en Nik & Jay sang eller en dårlig Matas-reklame, men det er hvad jeg synes om bloggen.. Det er virkelig godt skrevet og til trods for en nedrykning sidder man klisteret til skærmen for at læse dine updates..

Det er virkelig min form for blog det her hvor både det skriftlige og grafiske er i top.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #57: 22 Nov 2008, 19:16 »

Lækker, Lækker, lækker... <- Det lyder som en Nik & Jay sang eller en dårlig Matas-reklame, men det er hvad jeg synes om bloggen.. Det er virkelig godt skrevet og til trods for en nedrykning sidder man klisteret til skærmen for at læse dine updates..

Det er virkelig min form for blog det her hvor både det skriftlige og grafiske er i top.. KUTGW Thumbs Up

Jamen tak tak, så regner jeg også med bloggen snart sælger platin, eller hvad det nu er Nik & Jay sælger Tunge

Den næste update kommer vel indenfor et kvarter Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10Fulham F.C
« Svar #58: 22 Nov 2008, 19:30 »



Målmand
1. Dudu Aouate - 25. David Stockdale

Dudu Aouate viste sidste sæson han var sikkerhedens selv. Han har dog lige været ude i to måneder, så spørgsmålet er om han er helt klar til sæsonstart. Ellers skal backup David Stockdale overtage. Det forventes at 17-årige Marcus Bettinelli som er anden målmand på U-21 landsholdet erstatter David Stockdale i næste sæson, og på sigt Dudu Aouate.
 
Forsvar

2. Marcin Wasilewski - 3. Olivier Veigneau - 4. Aaron Hughes - 5. Fredrik Stoor - 12. Moritz Volz - 13. Jérémy Berthod - 19. Toni Kallio - 22. John Pantsil - 24 Chris Baird

Et forsvar som sagtens burde kunne klare sig i Coca-Cola Championship. Med Moritz Volz og Toni Kallio tilbage fra leje kontrakter, og de to nye venstre backs Jérémy Berthod og Olivier Veigneau burde gøre den side sikker. Så skal Aaron Hughes og Marcin Wasilewski med Fredrik Stoor finde formen, så er det forsvar umulig at bryde igennem.

Midtbane
6. Andranik - 7. Michael Stewart - 8. Franco Semioli - 10. Federico Poggi - 14. Leon Andreasen - 15. Gyan King - 16. Steffen Kielstrup - 17. Lee McCulloch - 18. Jean-Pascal Fontaine - 20. Andrés D´Alessandro - 21. Zoltán Gera

Den nok stærkeste midtbane i hele Coca-Cola Championship. Med defensive styrmænd som Andranik, Michael Stewart, Gyan King og sidste års spiller, valgt af fansene Leon Andreasen. Offensive kreatøre som Andrés D´Alessandro og Franco Smioli, og så den fantastiske bredde som Gera, Poggi, Kielstrup, Fontaine og McCulloch giver holdet er uhørt i Championship. Fungere midtbanen optimalt, så rykker Fulham også sikkert op.

Angreb
9. Bobby Zamora - 11. Eddie Johnson - 23. Collins John - 26 Antonio Floro Flores

Et farligt angreb. Bobby Zamora er den eneste tilbageværende fra sidste års skuffende angreb. Eddie Johnson er kommet tilbage efter et succesfuldt ophold i Cardiff, og Collins John er kommet tilbage efter at havde bombet NEC Breda på en samlet femte plads i holland. Tilføjelen af Antonio Floro Flores gør angrebet fuldendt, men er nok stadig det punkt på holdet som er svagest.






Igen tak til Brandborg og Ben92.
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11Fulham F.C
« Svar #59: 22 Nov 2008, 19:33 »

Stærk trup!
Dog syntes jeg at du mangler stjernen i angrebet...
Men den her trup vil helt sikkert blande sig i toppen af Championship.

Det bliver spændende Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010