home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26944 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #6Fulham F.C
« Svar #30: 20 Nov 2008, 13:33 »

Du fremstiller det vel saadan set selv som flere, Hawk1nZ: "Rigtig god blog, og du skriver rigtig godt også. "

Ja? Der var en grund til at jeg slettede indlægget igen KF - STOP LIVING IN THE PAST!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7Fulham F.C
« Svar #31: 20 Nov 2008, 16:05 »



Shopping i januar måned


Endnu en hektisk måned er gået. Januar er kendt som måneden, hvor alle hold som ikke har levet op til forventningerne, går ud på transfersmarket i håb om at finde den rigtige spiller, som løfter ens hold. Fulham har også været aktive denne gang, men det venter vi lige lidt med.


For i Premier League har Fulham F.C spillet fire kampe, to hjemme og to ude. I de to udekampe blev det til to 1-0 nederlag. Først skete det mod West Ham, og siden mod Hull. Altså to klubber som der kæmper sammen med Fulham for at overleve. Tottenham gæstede Craven Cottage, og kom foran 3-0, inden to straffesparks scoringer, sat ind af Leon Andreasen og Andy Johnson fik reduceret til et 2-3 resultat. Stoke som har været en af årets overraskelser, ligger lige pt. nummer 13. Derfor var der også glæde da Fulham formåede at skaffe sig et enkelt point. Da hverken Thomas Sørensen, eller nyindkøbte Dudu Aouate lød sig passere.

Fulham F.C er også færdige i FA Cuppen. Man besejrede ellers Reading i tredje runde, med 3-2, men derefter gik det galt, ude mod Bristol Rovers, som man jo som bekendt slog ud af Liga Cuppen. Bristol Rovers gik uimponeret til værks, og med en solid defensiv formåede de at holde en 1-0 sejr. Derfor kan Fulham nu koncentrere sig om overlevelse i Premier League.

Som tidligere nævnt er der også sket nogle handler i Fulham F.C. Den offensive midtbane spiller, Seol Ki-Hyeon, har forladt klubben til fordel for West Bromich som betalte 12 millioner til Fulham. Seol Ki-Hyeon spillede 15 kampe for Fulham, dog de fleste som indskifter. Det lykkedes ham at score et enkelt mål.
Også nordmanden, Erik Nevland er fortid i Fulham F.C. Erik Nevland som aldrig fik chancen for Fulham, og derfor kun fik spilletid i tre kampe som indskifter, er solgt for 17 millioner til West Ham United. Nevland som efterhånden er blevet 31 år, har spillet syv landskampe for Norge.


Dudu Aouate er blevet hentet til Fulham F.C. Dudu Aouate som varmede bænken i Deportivo, er hentet for sølle syv millioner. Målmandsposten har været et stort problem, hvor det ikke er lykkedes de to ældre herre, Mark Schwarzer og Pascal Zuberbühler at ramme et acceptabelt niveau. Erfaring er også noget som Dudu Aouate har med hele 40 landskampe for Israel. Det forventes af Dudu går direkte ind i startformationen.

Eftersom Erik Nevland blev solgt, manglede Fulham F.C en angriber hvis der skulle komme nogle alvorlige skader. Man ledte længe, men det lykkedes, to dage før transfer vinduet lukkede at hente en hvidrusser, som til dagligt spiller i italienske Parma. Der er selvfølgelig snakke om den tidligere Ac Milan angribere, Vitaliy Kutuzov. Vitaliy har ikke fået meget spilletid for Parma i år. Derfor var det også let for Fulham F.C at hente ham på en lejeaftale resten af sæsonen. Kutuzov har reprænsenteret sit landshold 39 gange, har leveret 13 mål for dem.

Den sidste spiller som Fulham F.C har været ude og hente, skal bruges som erstatning for Seol Ki-Hyeon der jo som bekendt smuttede til West Bromich. Igen kiggede Fulham mod Italien for at hente erstatningen, denne gang kommer han fra Fiorentina. Franco Semioli er manden som skal hjælpe Fulham F.C med at blive i Premier League. Semioli har et blik til at slå de rigtige afleveringer, og så kan han løbe fra de fleste forsvarer. Fulham F.C måtte slippe 13 millioner for denne 28 årige italienske landsholdspiller. Semioli har fået tre kampe for sit landshold.

Mens det ikke går så godt i ligaen, så kan Fulham F.C juble over den positive økonomiske fremgang som klubben levere lige for tiden. Klubben har nemlig kunne levere et smukt overskud for det første halvår på hele 69,3 millioner. Det gør sådan at balancen lige nu ligger stabilt på 86,1 millioner i overskud.





Tak til Ben92 for billeder og Brandborg for Banner
« Seneste Redigering: 20 Nov 2008, 16:27 af Shaft » Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7Fulham F.C
« Svar #32: 20 Nov 2008, 19:13 »

Fremragende blok Shaft Opstemt

Har lige læst den igennem og må sige at dine evner inden for emnet, er tæt på uovertruffende når det kommer til at tilfredsstille min smag Thumbs Up

Grafisk, layoutmæssigt, og den måde du beskriver på er fremragende og får en til at læse mere Peace

Men når det så er sagt, er det simpelthen for dårligt at du ligger på sidstepladsen Peace.. Det skal der ændres på, og det skal ændres med det samme, da vi gerne vil se dit hold i PL Thumbs Up

Men ellers er der intet og udsætte, dog må man rynke i panden over to sejre.. Det er som det eneste simpethen ikke godt nok Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7Fulham F.C
« Svar #33: 20 Nov 2008, 21:09 »

Fremragende blok Shaft Opstemt

Har lige læst den igennem og må sige at dine evner inden for emnet, er tæt på uovertruffende når det kommer til at tilfredsstille min smag Thumbs Up

Grafisk, layoutmæssigt, og den måde du beskriver på er fremragende og får en til at læse mere Peace

Men når det så er sagt, er det simpelthen for dårligt at du ligger på sidstepladsen Peace.. Det skal der ændres på, og det skal ændres med det samme, da vi gerne vil se dit hold i PL Thumbs Up

Men ellers er der intet og udsætte, dog må man rynke i panden over to sejre.. Det er som det eneste simpethen ikke godt nok Peace

Mange tak for al rosen, og risen selvfølgelig også. Jeg håber også på jeg snart kan vende det til min egen fordel, da det ikke er så sjovt at rende rundt hernede i bunden af ligaen. Skuffet
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8Fulham F.C
« Svar #34: 20 Nov 2008, 22:53 »



Nedrykningen næsten en realitet


En sæson lakker mod enden. Premier League og alle de andre ligaer skal havde fundet deres vindere og tabere. For Fulham F.C har det været en skuffende sæson. Problemer med at score mål, har været
hovedårsagen til den dårlige præstation, og grunden til vi formentlig, ser Fulham F.C i Coca-Cola Championsship næste år.

Et tydeligt bevis på de manglene mål, er at siden sidst har Fulham F.C kun nettede tre gange, og det i to forskelige kampe. Alligevel er det endnu ikke blevet til flere point siden sidst, og med 12 point op til overlevelse ser det mere en surt ud for Fulham F.C. Først var det Blackburn som, på trods af to mål af Bobby Zamora vandt 3-2, vel og mærket fortjent. Siden da blev det også til et 0-1 nederlag til Liverpool, 2-1 til West Bromich, 0-2 mod Portsmouth, 0-2 mod Manchester City og sidst 1-0 til Wigan. Og med et kampprogram hvor man i holdet sidste otte kampe, skal op imod blandt andet Manchester United, Chelsea, Arsenal, Everton og Aston Villa kan man ikke se hvor pointene skal hentes.

Lars Aanæs er også selv afklaret med holdets skæbne.

"Det var bare ikke vores år, i år. Nu tager vi et år i Coca-Cola Championship, hvor vi kan udvikle os mere, og vender stærkt tilbage næste år."


Aanæs havde dog ikke lyst til at kommentere angribernes mangle på mål.

"Nej. Selvfølgelig har vi ikke scoret nok mål, men vi kan ikke kun give angriberne skylden. Det er hele holdet der har fejlet i år, inklusiv trænerstaben."

Fulham F.C bestyrelse har endnu ikke udtalt om Lars Aanæs får lov til at blive endnu et år, eller om en ny manager tiltræder klubben.

Om Lars Aanæs får lov til at foresætte næste år, er altså ikke besluttet endnu, men ikke desto mindre har han fået lov til at foretage nogle handler. Man har fået lov til at hente 24 årige franske venstreback, Jérémy Berthod på fri transfers, da Auxerre ikke ville bruge ham mere. Berthod har deltaget 22 gange på det franske U-21 landshold.
Også den 28 årige skotte, Michael Stewart, som tidligere har spillet for Manchester United, og de sidste to sæsoner har optrådt for Heart kommer til klubben til sommer. Michael Stewarts kontrakt udløb til sommer, og har spillet seks landskampe.
Aanæs har dog også lavet to salg. Dickson Etuhu, som i år ikke har deltaget i mange kampe, skal efter sommeren tiltræde i West Ham United som har hentet ham for 14 millioner. Simon Davies, som i år ikke har kunne leve op til forventningerne, ligesom resten af Fulham F.C, er blevet solgt for 32 millioner. Davies havde et ønske om at vinde trofæer, derfor lød Fulham ham skifte til Aston Villa som kom med det rigtige tilbud på det rigtige tidspunkt.






Tak til Brandborg, Ben92 og Erzael for grafik.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8Fulham F.C
« Svar #35: 20 Nov 2008, 23:14 »

Igen et par yderst fremragende updates og jeg er sgu stolt af dig knægt.. Du holder det høje niveau i samtlige updates og for mig er det en meget realistisk blog vi er vidne til her, hvis man kigger på den nuværende situation og trasfers.. Ærgerligt at i måske skal ned i The Championship i næste sæson, men hvis du får lov til at blive i sædet bliver det jo en meget oplagt mulighed for at opbygge sit eget hold og sætte et endnu mere personligt præg på holdet..

Men som sagt er jeg meget tilfreds og det er en blog efter mit hoved.. håber at det bliver en rigtig lang blog og at du kan holde lysten til savet selvom det pt. ser meget sort ud.. KUTGW Champ.. I know U can.. Thumbs Up

I mine øjne har vi en kommende "Månedens Blog", hvis du fortsætter med at spytte updates af denne karat ud.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #8Fulham F.C
« Svar #36: 21 Nov 2008, 07:23 »

Kan rigtig godt lide denne blog, du skriver fedt.
Men det er lidt ærgeligt med mulig nedrykning.
Men KUTGW Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8Fulham F.C
« Svar #37: 21 Nov 2008, 09:36 »

Kan rigtig godt lide denne blog, du skriver fedt.
Men det er lidt ærgeligt med mulig nedrykning.
Men KUTGW Thumbs Up

Hehe ja, men hvis jeg får lov til at forsætte, bliver det forhåbentlig godt næste år.

Igen et par yderst fremragende updates og jeg er sgu stolt af dig knægt.. Du holder det høje niveau i samtlige updates og for mig er det en meget realistisk blog vi er vidne til her, hvis man kigger på den nuværende situation og trasfers.. Ærgerligt at i måske skal ned i The Championship i næste sæson, men hvis du får lov til at blive i sædet bliver det jo en meget oplagt mulighed for at opbygge sit eget hold og sætte et endnu mere personligt præg på holdet..

Men som sagt er jeg meget tilfreds og det er en blog efter mit hoved.. håber at det bliver en rigtig lang blog og at du kan holde lysten til savet selvom det pt. ser meget sort ud.. KUTGW Champ.. I know U can.. Thumbs Up

I mine øjne har vi en kommende "Månedens Blog", hvis du fortsætter med at spytte updates af denne karat ud.. Thumbs Up


Wauw en kommentar  Thumbs Up

Jeg kan kun bukke og takke ydmygt, nå sådan en stor mester siger det.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #38: 21 Nov 2008, 10:36 »



Vejen ned til Coca-Cola Championship


Kravet for overlevelse for Fulham F.C var at skaffe 12 point ind på nærmeste modstandere, i de sidste
otte kampe. Præcis som forventet lykkedes det ikke, da man skulle møde modstandere som Arsenal, Chelsea og Manchester United. Man fik et 1-1 resultat, ude mod Bolton, som sammen med Fulham og West Ham må rykke ned i Coca-Cola Championship. Det lykkedes dog også Lars Aanæs at få en enkel sejr, inden farvellet til Premier League. Sunderland blev nemlig besejret 2-0, hjemme på Cravan Cottage, efter scoringer af Andy Johnson og Brede Hangeland. To spillere som der senere skulle komme i fokus hos pressen.

Brede Hangeland, som er vice anfører, og Andy Johnson, holdets topscorer, har nemlig fortalt Fulham F.C, at de ikke ønsker at blive i klubben efter nedryningen blev en kendsgerning. For Brede Hangelands side er der alleredet fundet en ny klub, da Everton stod klar til at betale 100 millioner over to år, og 20 procent af næste slag. Et tilbud som Fulham F.C ikke kunne takke nej til. For Andy Johnsons vedkommende er der endnu ikke fundet en ny klub, men Newcastle og hans gamle klub, Everton skulle være interesseret.

I toppen af ligaen, lykkedes det Liverpool at tage sejren, foran de evige toer fra Arsenal. Chelsea og Manchester City tog de sidste pladser i Champions League. Det lykkedes Arsenal, som et plaster på såret, at vinde både Liga Cuppen og FA Cuppen. Liga Cuppen blev sikret efter straffespark da Chelsea Blev besejret, og i FA Cuppen blev Manchester United slået 2-1. Ude i europa vandt AC Milan Uefa Cuppen, med en sejr over spanske Valencia på 2-0. Spanien tog sig dog af det største trofæ, nemlig Champions League, da Barcelona besejrede Manchester United på straffe efter 1-1 i ordinær spilletid. Cristiano Ronaldo blev den store skurk der.


Tilbage i Fulham F.C havde man kaldt til pressemøde, og eksperterne var sikker på, at Lars Aanæs var blevet fyret. Inden man overhoved kom så langt, måtte man fortælle den taktiske træner, Vincenco Pincolini, havde taget imod et tilbud af den Italienske Serie B vinder Frosinone, om at blive førsteholdstræner der i stedet.
Da man endelig kom frem til hovedpunktet på dagsorden blev de fleste journalister overrasket. I stedet for en fyreseddel, skrev Lars Aanæs under på en et årige kontrakt forlængelse, så han nu er i klubben de kommende to år endnu.

" Vi er fuldt overbevidste om at Lars Aanæs kan fører Fulham langt. Nu klarer vi os et år i Coca-Cola Championship, og så tager vi Premier League med storm næste år" udtaler Mohammed Al Fayed.

" Jeg er stolt over den tiltro som bestyrelsen og Mohammed Al Fayed viser til mig. Og jeg er sikker på de ikke vil komme til at fortryde det. Nu kigger vi frem mod næste års turnering." udtaler Lars Aanæs.










Tak til Ben92 og Erzael for grafik.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #39: 21 Nov 2008, 11:40 »

Damn, trist du fik så mange tæsk Ubeslutsom

Men fantastisk at du får så lang snor, og nu kan få et lettere år, og så stille og roligt bygge The Cottagers op Thumbs Up
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #40: 21 Nov 2008, 11:49 »

Puha en skidt sæson alligevel, med 15 point op bare til næstsidstepladsen! Lad os da håbe det bliver modsat i den næstbedste række Smiley
Logged



Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #41: 21 Nov 2008, 12:19 »

En meget skidt sæson!
Nu glæder jeg mig dog til at læse om dit færd i Championsship!
En lynhurtig oprykning er kravet!

Jeg læser selvfølgelig stadig med  Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #42: 21 Nov 2008, 12:29 »

Damn, trist du fik så mange tæsk Ubeslutsom

Men fantastisk at du får så lang snor, og nu kan få et lettere år, og så stille og roligt bygge The Cottagers op Thumbs Up

Ja det var ærgeligt, men lærerigt. Og nu venter et forhåbentligt godt år i The Championship.
Puha en skidt sæson alligevel, med 15 point op bare til næstsidstepladsen! Lad os da håbe det bliver modsat i den næstbedste række Smiley

Du skal nødig snakke dit norske anden divisions bold hold.. Tunge
Men tak for kommentaren Wink

En meget skidt sæson!
Nu glæder jeg mig dog til at læse om dit færd i Championsship!
En lynhurtig oprykning er kravet!

Jeg læser selvfølgelig stadig med  Thumbs Up

Det er godt at vide du stadig følger med  Thumbs Up
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #43: 21 Nov 2008, 12:30 »

Du skal nødig snakke dit norske anden divisions bold hold.. Tunge
Men tak for kommentaren Wink

Hey! Det er i Nordirland! Og jeg har i øvrigt aldrig været i nærheden af sidstepladsen.. Tunge
Logged



Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9Fulham F.C
« Svar #44: 21 Nov 2008, 12:32 »

Hey! Det er i Nordirland! Og jeg har i øvrigt aldrig været i nærheden af sidstepladsen.. Tunge

Nordirland eller Norge, det kan være det samme! Nej men du har hellere ikke været i nærheden af oprykningen Tunge
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010