home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 989 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26970 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #15: 19 Nov 2008, 16:49 »

Endnu en velskrevet update, men glæder mig nu til at se, hvordan du klarer de herlige FM2009 taktiske udfordringer Smiley

Hehe det kommer, det kommer. Alt til hver sin tid Smiley
Logged


eucalyptus
Gæst
 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #16: 19 Nov 2008, 16:51 »

Godt arbejde indtil videre Shaft. Er specielt vild med dit klubvalg og det har blandt andet selv inspireret mig til at starte min blog om Sunderland. Glæder mig som et lille barn på 3 år til næste opdatering fra dig. Fortsæt det gode arbejde!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #17: 19 Nov 2008, 17:08 »

Godt arbejde indtil videre Shaft. Er specielt vild med dit klubvalg og det har blandt andet selv inspireret mig til at starte min blog om Sunderland. Glæder mig som et lille barn på 3 år til næste opdatering fra dig. Fortsæt det gode arbejde!


Mange tak for rosen - Glæder mig til at følge dit færd i Sunderland. Din julegave kommer her senere i aften Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #18: 19 Nov 2008, 17:50 »



Fulham F.C skal så småt i gang med årets Premier League. Her får du oversigten over deres hold.

Målmand
1. Mark Schwarzer - 19. Pascal Zuberbühler.

Erfaring er et most på målmands posten. Specielt hos Fulham F.C. De to målmand på henholdsvis 35 og 37 år, er et sublimt makkerpar for et bundhold. Men Fulham må snart kigge sig om efter nye og yngre målmand til fremtiden.


Forsvar
3. Paul Konchesky - 4. John Pantsil - 5. Brede Hangeland - 18. Aaron Hughes - 22. Fredrik Stoor - 27. Marcin Wasilewski - 33. Toni Kallio - 34. Chris Baird.

Forsvaret er også pænt besat hos Fulham. Med Konchesky, Hangeland, Wasilewski og Hughes har man et rutineret firebacks kæde som alle har optrådt for deres respektive landshold. Der er også talent at finde i backup spillerne.

Midtbane
6. Andranik - 7. Seol Ki-Hyeon - 11. Zoltán Gera - 13. Danny Murphy - 16. Lee McCulloch - 17. Selcuk Sahin - 20. Dickson Etuhu - 21. Jimmy Bullard - 23. Clint Dempsey - 24. Julian Gray - 25. Simon Davies - 26. Leon Andreasen.

Midtbane hos Fulham og også stærk besat, og især midt på midten bliver der kamp om pladsen. Det må forventes at anføre Danny Murphy starter med danske Leon Andreasen, men også Simon Davies og Selcuk Sahin presser voldsomt på. På fløjene virker Gera og Bullard som sikre valg, men med dejlige afløsere som backup.

Angreb
8. Andy Johnson - 9. Bobby Zamora - 10. Erik Nevland - 14. Carlton Cole.

Et stærkt angreb, ført godt an, af landsholds aktuele Andy Johnson. Zamora, Nevland og Cole må forventes at skulle kæmpe om den sidste plads som er meget åben, dog med en lille fordel til Zamora.

Alt i alt virker Fulham godt rustet til de første kampe i Premier League, og måske er det, dette hold som kommer til at overraske i år.






Igen tak til Ben92 for alt grafik.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 17:59 af Shaft » Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4Fulham F.C
« Svar #19: 19 Nov 2008, 17:57 »

Der er to småfejl i grafikken - men det overlever vi nok.. Jeg havde ti rigtige ud af elleve.. jeg havde gerne set Stoor starte ind.. er han højre eller venstre back?

Godt hold - glæder mig til at se hvad dine drenge kan præstere..

Melder mig hermed ind i "SHAFT'S FULHAM SUPPORT ON FMF.DK" med et KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4Fulham F.C
« Svar #20: 19 Nov 2008, 18:00 »

Der er to småfejl i grafikken - men det overlever vi nok.. Jeg havde ti rigtige ud af elleve.. jeg havde gerne set Stoor starte ind.. er han højre eller venstre back?

Godt hold - glæder mig til at se hvad dine drenge kan præstere..

Melder mig hermed ind i "SHAFT'S FULHAM SUPPORT ON FMF.DK" med et KIU


Hehe ja vi overlever jo nok. Stoor spiller sådan set alle positioner i forsvaret. Han kan både dække højre og venstre back, og spille inde centralt. Smiley

Haha, jamen tak skal du have for den support gruppe Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4Fulham F.C
« Svar #21: 19 Nov 2008, 22:26 »



Den hårde start


Ellevilde tilskuere hver lørdag og søndag. Klubber som flyver rundt omkring i landet, skuffelser og overraskelser. Kort sagt. Premier League er begyndt.


For Lars Aanæs, og hans undertippet Fulham mandskab har det langt fra været en dans på roser, i de første ni kampe. Det på trods af, man kun har mødt Liverpool af de mandskaber som er forventet vil ende i top fire. Mål problemer, skader, og underpræsterede spillere har været deres største problem. Et problem som Fulham håber er blevet løst nu, for ellers bliver det en lang og svær sæson.

De første to kampe, gav Fulham et fingerpeg om de var den forkerte vej. Ingen mål blev scoret, og da først Wigan scorede et og Newcastle to, lå man til i bunden efter kun to kampe. I kampen mod Newcastle måtte målmand Mark Schwarzer endda udgå med en skade. En skade som holdte ham ude resten af måneden. Den rutinerede Pascal Zuberbühler imponerede ikke i den efterfølgende kamp mod West Ham, og var direkte skyld i de to af målene som gik ind, i Fulhams 3-1 nederlag. Senere måtte man også tage imod to store nederlag, begge på udebane. Først vandt Tottenham 5-1, og senere slog Liverpool til med en 4-1 sejr, efter to straffespark. Og det på trods af Andy Johnson havde givet Fulham føringen efter 10 minutter.

Fulham har dog også hentet point efter de første ni kampe. Først fik man 0-0 mod Hull og Blackburn, inden man spillede 1-1 mod West Bromich. I sæsonen niende kamp, kom så den forløsende sejr, da Andy Johnson i det 49 minut scorede til slut resultatet 1-0, hjemme mod Portsmouth, som kort forinden ved Niko Kranjcar havde brændt et straffespark. Et straffespark som desuden var det femte begået af Fulham. Derfor må Fulham tage til takke med en 18 plads, med seks point efter de første ni kampe.


"Det har været en svær start, men jeg er forhåbningsfuld inden resten af sæsonen. Vi har spillet godt, og på trods af to store nederlag kan vi være tilfredse med vores indsats. Nu skal vi bare over oprykningsstregen." Siger Lars Aanæs til de lokale medier.

Som altid starter Liga Cuppen også omkring sæsonstart. Her er det gået bedre for Fulham, som har kvalificeret sig til fjerde runde. Det skete efter sejre over Walsall på 3-0 og Bristol Rovers på 2-1. Bristol Rovers slog desuden Hull ud i anden runde. For Fulham blev amerikaneren, Clint Dempsey helten mod Bristol Rovers, da han med kun et minut tilbage, satte et indlæg ind i mål, fra tæt hold. Det skete kun tre minutter efter Rovers havde fået udlignet Bobby Zamoras scoring til 1-0. Nu venter en svær udekamp, mod Newcastle. Newcastle slog jo som bekendt Fulham 2-0 i starten af sæsonen, og må derfor også regnes som de helt store favoritter.

"Uden tvivl bliver det en svær kamp på St. James´ Park i november måned. Men jeg har tiltro for vi har lært af vores sidste fejl, og kan lave en overraskelse denne gang."






Tak til Ben92 og Erzael for billeder.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5Fulham F.C
« Svar #22: 19 Nov 2008, 22:36 »

Jeg ville gerne se et bette SS til sidst af ligaen.. En skidt start, men det er jo igen ret realistisk for Fulham.. Håber du kommer længere op.. hvad er du tippet til og hvad forventer du selv?

Synes stadig det ser godt ud.. et par sjove kommaer hist og her, men ikke noget man dør af.. KIU Peace

EDIT: Stadigt et stolt medlem af  "SHAFT'S FULHAM SUPPORT ON FMF.DK"
« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 22:37 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5Fulham F.C
« Svar #23: 19 Nov 2008, 22:39 »

Jeg ville gerne se et bette SS til sidst af ligaen.. En skidt start, men det er jo igen ret realistisk for Fulham.. Håber du kommer længere op.. hvad er du tippet til og hvad forventer du selv?

Synes stadig det ser godt ud.. et par sjove kommaer hist og her, men ikke noget man dør af.. KIU Peace

Havde helt glemt det, tak for reminderen Wink

Er tippet til en 18 plads, og mit mål er bare at overleve første sæson.


Stillingen efter 9 kampe
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5Fulham F.C
« Svar #24: 19 Nov 2008, 22:41 »

Elsker din grafik. Og det skriftlige er også fantastisk. Det ser noget kun lovende ud. KIU Peace
btw der er en lille fejl på dit tacticbord, da der står Schwerzer i stedet for Schwarzer Smiley
EDIT: Hughes skal vel også stå med stort.
« Seneste Redigering: 19 Nov 2008, 22:43 af alek9000 » Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5Fulham F.C
« Svar #25: 19 Nov 2008, 23:39 »

Elsker din grafik. Og det skriftlige er også fantastisk. Det ser noget kun lovende ud. KIU Peace
btw der er en lille fejl på dit tacticbord, da der står Schwerzer i stedet for Schwarzer Smiley
EDIT: Hughes skal vel også stå med stort.

Hehe som Jimmy har påpeget var der to fejl Smiley

Mange tak for kommentaren, den varmede  Thumbs Up
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5Fulham F.C
« Svar #26: 20 Nov 2008, 11:15 »



Det første halvår


Sneén er begyndt at dale, folk har tømmermænd, masser af affald på gaderne. Jo man kan godt se, at det lige har været nytårs aften. Masser af kampe er spillet, og vi er nu halvvejs gennem sæsonen. Det gør også vi kan få os et indtryk af hvordan holdene klarer sig til hinanden. Det giver også holdene den sidste mulighed for at hente erstatninger. Det skal være gjort nå kalenderen viser februar.

Fulham var sidst kommet til fjerde runde af Liga Cuppen, hvor Newcastle ventede. Også ligesom forvente var Newcastle en for stor modstand, og kørte det stakkels Fulham hold midt over. Lars Aanæs´ tropper måtte tage hjem med et 4-1 nederlag, og gøre sig klar til en masse liga kampe. Der er nemlig blevet spillet otte kampe i ligaen siden sidst. Blandt andet har Newcastle været på besøg ligesom Aston Villa og Manchester United, mens man selv havde taget turen til Arsenal og de store rivaler fra Chelsea. Inden kampen mod Manchester United havde Fulham dog tabt to kampe, med 1-0 cifre mod Everton og Middlesbrough, mens der var blevet spillet 0-0 mod Bolton. Derfor var United også den store favorit, ligesom modstanderne ville være alle de næste kampe. United havde dog undervuderet Fulham, og var presset i bund i store dele af kampen. Men ind ville bolden ikke, og så viste United hvorfor de er et tophold, da de slog til på en chance ud af ingenting, og gjorde det til slutresultatet 1-0. Det havde
dog givet Fulham lyst til mere, og da Aston Villa kom på besøg, viste de stor moral. For selvom det stod 2-0 til Aston Villa ved pausen, formåede Fulham ved først Clint Dempsey og sidst Bobby Zamora at udligne til slutresultatet 2-2. At man så fik de forventede nederlag på udebane til Arsenal og Chelsea gjorde dog ikke det store. Arsenal vandt 3-0 og Chelsea 4-1. Sidste chance for sejr til Fulham inden 2009, var hjemme mod Newcastle som blot måneden forinden havde slået Fulham ud af Liga Cuppen. Fulham viste dog stor gejst og bragte sig foran 2-0 inden Newcastle reducerede. Andy Johnson scorede sit andede mål i kampen til 3-1, så det gjorde ikke det store at Jonás reducerede på et straffe med fem minutter igen. Fulham havde fået deres kun anden sejr i år, og det mod det hold som lå nummer fire inden kampen.

Udover Liga Cuppen, er der også Fa Cuppen i England. Den begynder vanen tro tidligt, men Premier League holdene tiltræder først i tredje runde. Fulham skal derfor spille den første kamp, tre dage efter år skiftet, hvor man har trukket topholdet fra Coca-Cola Championship i Reading. Kampen finder sted på The Madejski Stadium, hvor hjemmeholdets fans vil håbe at de kan overraske. Reading er desuden stadig med i Liga Cuppen efter at havde slået Sunderland ud i kvartfinalen. De skal nu møde Chelsea over to kampe.

Fulham har også taget afsked med to spillere. Jimmy Bullard som har skuffet dybt, er solgt for den sølle pris af fem millioner til Sheffield United, hvor han skal forsøge at genfinde sin form. Bullards kontrakt udløb til sommer, så Fulham benyttede lejligheden til at få nogle penge for ham. Også venstreback Toni Kallio er rejst fra Fulham. Kallio er blevet lejet ud resten af sæsonen til romanske CFR Cluj, med option på en handel hvis han imponere.






Tak til Ben92 og Erzael for billederne.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: #6Fulham F.C
« Svar #27: 20 Nov 2008, 12:24 »

Rigtig god blog, og du skriver rigtig godt også. Hvis jeg fulgte med i blogs ville jeg i hvert fald følge med i din (ja, det var en kompliment!) Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6Fulham F.C
« Svar #28: 20 Nov 2008, 13:22 »

Rigtig god blog, og du skriver rigtig godt også. Hvis jeg fulgte med i blogs ville jeg i hvert fald følge med i din (ja, det var en kompliment!) Smiley

Jamen mange tak for komplimenterne så Wink
Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #6Fulham F.C
« Svar #29: 20 Nov 2008, 13:25 »

Du fremstiller det vel saadan set selv som flere, Hawk1nZ: "Rigtig god blog, og du skriver rigtig godt også. "
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010