home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 27032 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
#The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
« : 18 Nov 2008, 19:07 »



Fulham Football Club blev grundlagt tilbage i 1879, og kan derfor i år fejre 129 års jubilæum. Som ethvert nyt hold, skal man bruge nogle år før man bliver proffesionel, for Fulham skete det i 1898, da man rykkede op i Southern League. To år inden oprykning blev en realitet, skiftede Fulham til deres nuværende hjemmebane, det berømte Craven Cottage, hvor de stadig spiller den dag idag. Craven Cottage måtte dog forlades i to år, da stadiumet skulle leve op til Premier League reglerne. I mellemtiden spillede man på Loftus Road.
Fulham Football Club har aldrig leveret de store resultater. En enkel FA Cup finale er det blevet til, tilbage i 1975 hvor man tabte til West Ham United. En enkel UEFA Cup deltagelse blev det også til i 2002, da man havde vundet Intertoto Cuppen ved at slå Bologna samlet 5-3. Man røg dog ud efter to runder, da man tabte til Hertha Berlin. I Premier League hvor man har spillet siden 2001/2002 sæsonen er ens bedste resultat en ottende plads.

Blandt holdets store navne, kan den tidligere Liverpool spiller, Danny Murphy nævnes. Også angriber Andy Johnson og forsvarer Aaron Hughes er værd at nævne. Fulham har også to spillere som danskere nok kender. Center forsvarer, Brede Hangeland kom til Fulham fra Fck, og Leon Andreasen kom fra Werder Bremen.






Velkommen til min første 09 blog. Dette var bare en kort intro.
Tak til Ben92 for banneret.

Ligaer
England, Italien, Danmark, Spanien, Tyskland, Frankrig og Holland.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 22:17 af Shaft » Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fulham F.C
« Svar #1: 18 Nov 2008, 19:11 »

Dejlig enkelt, kort, og kontant, så man har et godt overblik fra start...

Tror godt jeg kunne læse med her, for hvis jeg skal læse blog, skal det være noget ala det Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fulham F.C
« Svar #2: 18 Nov 2008, 19:22 »

Så kom den.. dejligt.. glæder mig til at læse mere..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fulham F.C
« Svar #3: 18 Nov 2008, 19:30 »

Kanon intro!
Jeg læser med...
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fulham F.C
« Svar #4: 18 Nov 2008, 19:57 »

God damn.. Det er jo faktisk udemærket det her..

Så må jeg jo give en bajer d. 29..
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fulham F.C
« Svar #5: 18 Nov 2008, 21:25 »

Dejlig enkelt, kort, og kontant, så man har et godt overblik fra start...

Tror godt jeg kunne læse med her, for hvis jeg skal læse blog, skal det være noget ala det Thumbs Up

Så kom den.. dejligt.. glæder mig til at læse mere..

Kanon intro!
Jeg læser med...

God damn.. Det er jo faktisk udemærket det her..

Så må jeg jo give en bajer d. 29..

Jamen mange tak til jer alle. Dejligt i læser med og kommentere  Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2Fulham F.C
« Svar #6: 18 Nov 2008, 22:01 »



Den nye træner for Fulham, Lars Aanæs, havde kun været i klubben i kort tid inden de første fyringer kom. Hele træner staben blev fyret, heriblandt den tidligere assisterende manager Ray Lewington. Eneste træner som forblev i klubben var målmandstræner Mike Kelly.

I stedet har Lars Aanæs de seneste par dage hentet seks nye trænere til klubben, heriblandt den nye assistent. Brasilieneren Zé Mário skal fremover være Aanæs nye højre hånd. Som kun 44 år gammel, er Zé Mário ligesom Aanæs selv forholdsvis ny i gamet. Fulham købte ham fri af sin tidligere klub Palmeiras hvor han var ungdomstræner. Zé Mário kommer til at stå for den offensive træning.
De resterende trænere er franskmanden Patrick Paillot, 50 år, hentet i Lyon og står for den defensive træning i truppen. Italienske Vincenzo Pincolini, 53 år, hentet i Dynamo Kiev. Pincolini kommer til at stå for den taktiske træning som skal holde os i ligaen. Brasilienske Radolfo Mehl, 54 år, hentet i Fortaleza og skal sørge for folkene er i fysisk form. Tyske Bernhard Peters, 48 år, hentet i Hoffenheim og skal hjælpe både Mehl og Pincolini med henholdvis den fysiske træning og den taktiske træning. Til sidst er engelske Terry Pashley, 51 år, hentet i Burnley og skal stå for det tekniske.

Til pressemødet kom den nye trænertrup også med deres målsætninger. Helt som forventet satser Lars Aanæs og resten af teamet på at overleve i første sæson, og desuden komme så langt som muligt i begge Cups.

"Jeg er meget tilfreds med den trænerstab som jeg har fået mig, og er bearet over de vil hjælpe mig igang med min første sæson i klubben. Jeg forventer klart at forblive i Premier League, ligesom bestyrelsen har sat det som det store mål. Desuden kunne det være sjovt at komme langt i enten Liga Cuppen eller FA Cuppen."




Igen, Tak til Ben92 for banneret. Dette vil desuden være den sidste update uden billeder. Så håber i kan læse jer igennem denne update.
Logged


Ben92
Gæst
 
Sv: #2Fulham F.C
« Svar #7: 18 Nov 2008, 22:28 »

Spændende, kender dog ingen af dem. Kan man få et ss af Ze mario?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2Fulham F.C
« Svar #8: 18 Nov 2008, 22:36 »

Spændende, kender dog ingen af dem. Kan man få et ss af Ze mario?

Jo - Værsgo

http://i245.photobucket.com/albums/gg69/larsaanaes/ZMrioCrispim.png
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #2Fulham F.C
« Svar #9: 18 Nov 2008, 23:12 »

Så længe du skriver på det niveau er billeder ikke et problem.. Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2Fulham F.C
« Svar #10: 19 Nov 2008, 08:35 »

Så længe du skriver på det niveau er billeder ikke et problem.. Smiley

Mange tak du :=)
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #11: 19 Nov 2008, 11:21 »



Sæsonen står lige for døren, for Fulham F.C og deres nye manager, Lars Aanæs. Venskabskampene har givet Fulhams fans håb om bedre tider. Fulham har valgt en taktik, som går på kun at spille fire venskabskampe inden sæsonstart, og i stedet satse på masser af hård træning.
I den sidste kamp tog man hjemme imod det portugiske hold Porto, men inden da havde man spillet tre udebane kampe. Luton var besejret 5-0, Smederevo 2-0 og Motherwell havde klaret 0-0. I den store kamp mod Porto havde Fulham spillet, og måtte lidt ufortjent forlade banen efter en uafgjort kamp. Portugiserne formåede nemlig at holde en 1-1 kamp, efter en tidlig føring af Tarik Sektioui.

Fulham F.C har også forstærket sig inden sæsonstart. Fire spillere er blevet hentet til indtil videre, og skal give holdet bredde.


Carlton Cole Cole er lejet fra West Ham United. Cole som tidligere har spillet for Fulhams rivalerne Chelsea, var blevet degraderet til reserve holdet hos West Ham. Hos Fulham forventer man han konkurrere med Nevland og Zamora om start pladsen ved siden af Andy Johnson.

Marcin Wasilewski Den stærke forsvar spiller, er hentet i Belgien, nærmere betegnet Anderletch. Med 30 landskampe på bagagen kommer han med stor rutine, og man regner med han træder direkte ind i startopstillingen ved siden af Brede Hangeland. Marcin har kostet Fulham omkring 10 millioner.

Selcuk Sahin Tyrkisk landsholds spiller som er lejet i Fenerbache. Skal kæmpe med Leon Andreasen om at erobre den defensive midtbane. Sahin har optrådt 16 gange for sit fædreland.

Lee McCulloch Den 30 årige skotte er hentet hos Rangers, og gør dermed comeback i Premier League efter tidligere at havde spillet for Wigan Atletic. Det er forventes at McCulloch, som er lejet, skal agere backup til venstre midt.

Lars Aanæs havde følgene at sige om handlerne.
"Jeg er helt sikker på vi nu har fået den perfekt trup, som kan levere i alle årets kampe. Jeg glæder mig til sæsonen går igang, og dette smukke hold, kan få deres velfortjente sejre"





Tak til Ben92 for banner. Og tak til ZaZZal for billede af Marcin Wasilewski.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #12: 19 Nov 2008, 13:52 »

Far er hverken sur eller skuffet - han er meget tilfreds.. To flotte updates siden jeg sidst kommenterede og det er ser rigtig ud Shaft.. Trænervalget passer mig ganske udemærket og jeg ser frem til at se hvad den uprøvede dansker kan levere i Premier League..

Dine handler virker ret "Fulham-agtige" i mit hoved og jeg glæder mig til at se en start 11'er og selvfølgelig hvordan det kommer til at gå.. Gode handler og en lovede preseason tegner godt.. Du skriver godt og jeg kan godt lide opsætningen.. KUTGW Champ Thumbs Up

EDIT: Starter Leon inde eller er han stadig reserve?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #13: 19 Nov 2008, 14:06 »

Far er hverken sur eller skuffet - han er meget tilfreds.. To flotte updates siden jeg sidst kommenterede og det er ser rigtig ud Shaft.. Trænervalget passer mig ganske udemærket og jeg ser frem til at se hvad den uprøvede dansker kan levere i Premier League..

Dine handler virker ret "Fulham-agtige" i mit hoved og jeg glæder mig til at se en start 11'er og selvfølgelig hvordan det kommer til at gå.. Gode handler og en lovede preseason tegner godt.. Du skriver godt og jeg kan godt lide opsætningen.. KUTGW Champ Thumbs Up

EDIT: Starter Leon inde eller er han stadig reserve?


Mange tak for den dejlige kommentar Smiley
Du får en start 11 i næste update, og der finder du også ud af hvad planen er med Andreasen til at starte med Smiley
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #3Fulham F.C
« Svar #14: 19 Nov 2008, 15:26 »

Endnu en velskrevet update, men glæder mig nu til at se, hvordan du klarer de herlige FM2009 taktiske udfordringer Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010