home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26895 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Sv: #11Fulham F.C
« Svar #60: 22 Nov 2008, 19:34 »

Bryder mig ikke om du har hentet Kielstrup. Han passer OVERHOVEDET ikke på Fulham holdet.
Så må jg
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11Fulham F.C
« Svar #61: 22 Nov 2008, 19:35 »

Bryder mig ikke om du har hentet Kielstrup. Han passer OVERHOVEDET ikke på Fulham holdet.
Så må jg

Han passer fuldstændig ind i FM på et Coca-Cola Champioship Wink

EDIT: Vel og mærket som backup spiller.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #11Fulham F.C
« Svar #62: 22 Nov 2008, 19:37 »

Bryder mig ikke om du har hentet Kielstrup. Han passer OVERHOVEDET ikke på Fulham holdet.
Så må jg

Og hvorfor gør han så ikke det? Smiley

"Så må jg" Rullende Øjne
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12Fulham F.C
« Svar #63: 22 Nov 2008, 21:31 »



De sidste handler er sket, den første bold er sparket op, en ny sæson er begyndt. I engelske Fulham spiller favorit klubben ved samme navn i år, i Coca-Cola Championship hvor man er blevet tippet til at få en tredje plads. De store favoritter til at rykke direkte op er de to andre nedrykkere i Bolton og West Ham. Også klubber som Charlton, Queens Park Rangers og Southampton nævnes som mulige opryknings kandidater.

Fulham F.C har siden sidst også lavet tre handler og rykket en spiller op fra deres andet hold. Først solgte man Toni Kallio som fremover skal trække Birminghams trøje over hovedet. Også den tidligere Newcastle spiller, Aaron Hughes har forladt klubben. Da Reading bød 25 millioner lige her og nu, blev fristelsen for stor for Fulham til ikke at lade Hughes skifte. Hughes havde givet et brændene ønske om at forlade klubben, og det blev derfor opfyldt af Fulham F.C, som ønsker ham held og lykke fremover.

I stedet har Fulham F.C fundet endnu en franskmand som skal erstatte Aaron Hughes. Man har denne gang smidt 43 millioner i FC Sochaux klub kasse for at få den 25 årige Jacques Faty som har optrådt hele 18 gange på det franske U-21 landshold. Det forventes af Faty, som har fået en fire årig kontrakt, træder direkte ind i midterforsvaret i stedet for Aaron Hughes. For at give holdet lidt mere bredde, så de kan håndtere skader. Blandt andet den to måned lange skade som Marcin Wasilewski har pådraget sig, har man rykket et af sine egne talenter op i truppen. Det er den 20 årige britte, Elliot Omozusi som har spillet en U-21 landskamp, som han desuden scorede i, der er tale om.


Ti kampe er der også blevet spillet i ligaen, og det er med en sløv start af Fulham F.C. Man lagde ud med at møde rivalerne fra Q.P.R, og på trods af en scoring til 1-0, kort inden i anden halvleg af Andránik, blev det til et 2-1 nederlag, da Rowan Vine med 10 minutter igen scorede, som følge af en stor fejl af Aaron Hughes. Det var desuden også den sidste kamp for Hughes i Fulham F.C trøjen. Derefter blev det til en lussing på 3-0 til Burnley efter Leon Andreasen lavede straffe til et gult, og derefter brokkede sig så meget at det blev vekslet til rødt. Derefter kom der en stime mod Bolton, Southampton og Plymouth som gav holdet tre uafgjorte kampe, og dermed tre point i alt. Den svage start blev fuldt op af et 2-3 nederlag mod Charlton og et 1-2 nederlag til Watford, inden der kom lidt point på tavlen med en 2-0 sejr over Leicester og 2-2 mod Cardiff.

I Liga Cuppen er det dog gået med bedre for Fulham F.C. Man lagde ud i første runde ved at besejre Barnet 4-0 på udebane, og i anden runde gik det ud over Shrewsbury som blev sendt hjem med et 2-1 nederlag. I tredje runde måtte Fulham F.C dog bruge staffe før de havde besejret 1. Divisionens tophold, Sheffield United efter 1-1 i ordinær tid. Her blev Dudu Aouate den store helt da han tog det afgørende spark.
I fjerde runde, skal Fulham F.C møde sine evige rivaler fra Chelsea. Kampen bliver spillet på Craven Cottage, som med garanti vil være fuld.

Indkøbet Antonio Floro Flores er klubbens topscore. Han har deltaget i alle 13 kampe, og har leveret 5 mål indtil videre. Ham der dog har fået bedste karaktere af de forskellige blade, er Andrés D´Alessandro som har startet 12 kampe. Derfor tyder det på det har været nogle gode indkøb Lars Aanæs har lavet i sommerpausen.








Tak til Ben92 for grafik.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11Fulham F.C
« Svar #64: 22 Nov 2008, 23:12 »

Stærk trup!
Dog syntes jeg at du mangler stjernen i angrebet...
Men den her trup vil helt sikkert blande sig i toppen af Championship.

Det bliver spændende Smiley

Hov, den kommentar overså jeg simpelthen tidligere Skuffet

Jeg håber da Antonio Floro Flores klarer målene oppe i front, sammen med den der nu danner makkerpar til ham. Og ja, der er klasse i truppen Wink

Tak for kommentaren!
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #12Fulham F.C
« Svar #65: 23 Nov 2008, 15:46 »

Igen en herlig update!

Bare irriterende med resultaterne. Pas i hvert fald på, at du ikke bliver hægtet af playoff kampen allerede Smiley

Ellers så KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12Fulham F.C
« Svar #66: 23 Nov 2008, 17:02 »

Igen en herlig update!

Bare irriterende med resultaterne. Pas i hvert fald på, at du ikke bliver hægtet af playoff kampen allerede Smiley

Ellers så KIU

Jo tak, jeg skal forsøge!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12Fulham F.C
« Svar #67: 24 Nov 2008, 09:53 »



Endnu et tætpresset kampprogram i Coca-Cola Championship er igang. Fulham F.C og de 25 andre hold, har spillet ti kampe siden sidst. Og det med et hårdt ramt Fulham mandskab, som kun har skaffet 13 point i de sidste kampe, og har været ude i en maraton kamp mod Chelsea i Liga Cuppen. En kamp der var blevet rykket til Stamford Bridge.

Mandskabet hos Fulham F.C har været ramt af nogle hårde skader. Styrmanden nede i forsvaret, Jacques Faty blev tidligt ramt af en en måned lang skade med problemer i hans arm. Hårdere er det dog gået ud over det store talent, Jean-Pascal Fontaine som er blevet ramt af en overrevet lægmuskel. Sådanne skader kan holde spillere ude i op til et halvt år. I Fulham F.C håber man dog på, at få fjernet den ene måned, så han kan nøjes med at være på sidelinjen i op til 5 måneder.


Fulham F.C lagde ellers godt fra land denne gang, og vandt 1-0 hjemme over et tamt Norwich mandskab, da Bobby Zamora kom højst på et hjørnespark. Derefter besejrede Derby Fulham 2-1 på hjemmebane, i en tæt kamp. Fulham fik dog spillet uafgjort mod Wolves og Crystal Palace inden det næste nederlag kom i træk. Begge kampe havde det samme kendetegn, da Fulham F.C´ modstandere udlignede i overtiden. Man havde håbet på at heldet måske ville vende, men sådan blev det ikke. Sheffied United vandt 1-0 på hjemmebane. Her var det James Beattie som blev matchvinder, med en scoring på friløber efter 52 minutter. Den ene af de tre sejre kom efterfølgene. Det lykkedes Fulham F.C at score hele tre mål, hjemme imod Swansea som ikke formåede at score. Derfor havde man også optimistme med til opgøret mod Chelsea. Det vender vi dog lige tilbage til senere.
Efter Chelsea kampen, kom Fulham F.C´ sidste nederlag indtil videre, da Leeds vandt hele 5-1 på hjemmebane. På trods af Jérémy Berthod havde bragt Fulham foran efter to minutter. Derefter fulgte to kedelige 0-0 kampe mod Coventry og Millwall inden Barnsley blev sendt hjem med et 2-0 nederlag, efter to mål af Bobby Zamora.

Tilbage til Liga Cuppen hvor Chelsea som sagt bød Fulham velkommen til rival opgøret på Stamford Bridge. Fulham stillede op med håb om en overraskelse, efter de havde slået Swansea med 3-0. Didier Drogba gør dog sit til at Fulham F.C ikke får den bedste start, da han dukker op på midten og gør det til 1-0, efter kun et kvarter spillet. Derefter fulgte et hårdt Chelsea pres i resten af halvlegen, men med fantastisk spil af Dudu Aouate, forblev stillingen 1-0 ved pausen. Fulham F.C kom mere med i anden halvleg, men det var stadig Chelsea som havde de bedste og største chancer. Det blev ændret i det 66 minut, da franskmanden Jean-Pascal Fontaine hamrede en retur bold ind i nettet, uden chance for Petr Cech. Fulham havde udlignet og begyndte at tro på chance. Den største chance tilfaldt Federico Poggi i det 85 minut, da hans skud fra kanten af feltet ramte overliggeren. I stedet blev det ved 1-1, og kampen skulle ud i overtiden for at finde en vinder. Her vil Fulham F.C muligvis føle sig godt snydt, da der blev lagt hele tre minutter til i første halvleg tillægstid. Det lykkedes nemlig John Terry at komme højst på et hjørnespark, i en situation hvor Fulham gerne havde set dommeren fløjte til pause for længst. Selvom Fulham F.C prøvede at få udlignet inden tiden løb ud, lykkedes det dem desværre ikke. Chelsea vandt derfor fjerde runde i Liga Cuppen, men det skete på en helt anden måde end forventet, og Fulham spillerne kunne være tilfredse med deres indsats.


Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: #13Fulham F.C
« Svar #68: 24 Nov 2008, 11:59 »

Flotte updates, men ikke specielt imponerende resultater   Skuffet

Iøvrigt, er du blevet fyret?  for ser man på stillingen, så står Fulham ikke længere med blåt som det gjorde i updaten før denne..   Ubeslutsom


Ps. uden at kende noget til din taktik eller noget, så ligner dine resultater noget jeg også var ude for i starten. Men efter at jeg lagde den ene midtbanespiller længere ned i banen ved at sætte hans mentalitet til Defensiv, så begyndte mit spil at hænge meget mere sammen. Så måske det er et forsøg værd?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13Fulham F.C
« Svar #69: 24 Nov 2008, 12:01 »

Flotte updates, men ikke specielt imponerende resultater   Skuffet

Iøvrigt, er du blevet fyret?  for ser man på stillingen, så står Fulham ikke længere med blåt som det gjorde i updaten før denne..   Ubeslutsom


Ps. uden at kende noget til din taktik eller noget, så ligner dine resultater noget jeg også var ude for i starten. Men efter at jeg lagde den ene midtbanespiller længere ned i banen ved at sætte hans mentalitet til Defensiv, så begyndte mit spil at hænge meget mere sammen. Så måske det er et forsøg værd?

Tak.

Ang. stillingen virker det meget underligt :s For jeg er skam stadig manager for dem, hvilket man også kan se i den næste update, som jeg er ved at strikke sammen :s

Og jo, jeg skal prøve at ændre lidt på taktikken. Kan jo være det hjælper..
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13Fulham F.C
« Svar #70: 24 Nov 2008, 13:06 »



Der har været godt gang i svingdøren hos Fulham F.C her i januar måned. Vi er lige påbegyndt Februar måned, så klubbernes mulighed for at hente erstatninger er lukket nu.
Fulham F.C har solgt og lejet en masse spillere ud. Allerede den første solgte man Eddie Johnson til Stoke for 19 millioner. Johnson slog aldrig igennem på Cravan Cottage, og havde offentligt givet udtryk for hans dårlige forhold til klubben. Derfor var det hellere ikke nogen overraskelse at amerikaneren forlod klubben. Johnson nåede at lave to mål og tre assister i 13 kampe i år.


Der gik hellere ikke mange dage før den offensive højre back, John Pantsil havde forladt klubben. Pantsil som havde været backup det meste af sæsonen, og derfor kun fik syv kampe i år, deraf de fem som indskiftere, blev solgt til hollandske Vitesse for 2,5 millioner.
Mere overraskende var det, at Fulham F.C´ eget talent, Elliot Omozusi forlod klubben. Omozusi var tæt på at tilkæmpe sig en start position, men det var ikke nok for det store talent. Omozusi ville væk, og da skotse Hibernian stod klar til at betale lidt over fem millioner, slog Fulham til.
Man har også valgt at leje to spillere ud, hvor lejeren har mulighed for at købe spilleren for en fast aftalt pris. Marcin Wasilewski er den ene af dem. Wasilewski som aldrig rigtigt slog til i Fulham F.C er lejet ud til belgiske Gent, som kan købe ham for den nette sum af to millioner efter sæsonen hvis de skulle have lyst. Også Jérémy Berthod der kom til klubben i sommers er lejet ud. Det er til en belgisk klub også, nærmere betegnet Club Brügge som kan hente ham for 2,3 millioner efter sæsonen hvis han imponere manager Jacky Mathiejssen.

Hvis man sælger spillere må man også hente spillere. Derfor har Fulham F.C også været ude og hente tre spillere. Dog alle talenter, så man regner med den nuværende førsteholdstrup kan slå igennem.
Man hentede først Michael Potts på en lejekontrakt fra Blackburn. Potts er et 18 årige talent, og skal agere som backup, nu hvor Eddie Johnson er væk.
Fra Stoke har man hentet forsvaren Andy Wilkinson for sølle 3,25 millioner. Wilkinson kan spille både højre back, og i midterforsvaret. Man forventer han er hentet som gardering for Marcin Wasilewski og John Pantsil.
Sidst men ikke mindst er 17-årige Mo Harper hentet i Nortingham Forrest. Mo Harper spiller på den centrale midtbane, og skulle være et af englands største talenter i hans årrække. Mo Harper kostede kun Fulham F.C lidt under en million, og eksperter er sikker på Fulham har lavet et røverkøb.

Ni kampe er der også spillet siden i Ligaen. Fulham F.C underpræstere stadig, men er dog på vej fremaf igen. Tre nederlag er det blevet til, et 1-0 nederlag til West Ham, et 2-1 nederlag til Bolton, og så har Charlton vundet 2-1 også. Det er også blevet til tre uafgjorte. Ipswich, Q.P.R og Southampton har alle spillet lige op imod Fulham F.C.
Den hurtige har så regnet ud, det også er blevet til tre sejre. Først blev Doncaster besejret 3-1 blandt andet af to mål som Floro Flores signerede. Plymouth blev sendt hjem fra Cravan Cottage med et 2-1 nederlag, hvor Bobby Zamora scorede det sidste og afgørende mål efter 66 minutter. Burnley formåede hellere ikke at tage point med hjem fra Cravan Cottage og London, da Fulham F.C sejrede 1-0. Antonio Floro Flores blev matchvinder i den kamp.

I FA Cuppen har Fulham F.C været oppe imod Leyton Orient i anden runde. Efter et skuffende 1-1 resultat på Cravan Cottage, skulle afgørelsen findes på Brisbane Road. På trods af en hurtig 1-0 føring efter to minutter af Bobby Zamora, formåede Ryan Jarvis at udligne kort tid efter. Ligesom det så ud til kampen skulle i forlænget spilletid, dukkede danske Steffen Kielstrup op på et indlæg, og headede bolden i det korte hjørne til sejren på 2-1.
Desværre for Fulham F.C trak man Newcastle i tredje runde. Og ligesom forventet, var Premier League mandskabet for en stor en mundfuld da de sejrede 3-1. Collins John scorede reducering med to minutter tilbage.








Tak til Ben92 for grafik.
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14Fulham F.C
« Svar #71: 24 Nov 2008, 14:40 »

Kanon gode updates!
Ærgerligt at resultaterne ikke er med dig, men sæsonen er lang, og de kan sagtens nå at rykke op endnu!

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14Fulham F.C
« Svar #72: 24 Nov 2008, 16:30 »

Kanon gode updates!
Ærgerligt at resultaterne ikke er med dig, men sæsonen er lang, og de kan sagtens nå at rykke op endnu!



Jamen mange tak!

Og ja, sæsonen er lang, og med kun 9 point op til slutspillet, er mulighederne der bestemt!
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14Fulham F.C
« Svar #73: 24 Nov 2008, 17:01 »

Igen fine updates, med gode beskrivelser.. Kunne måske godt tænke mig at du med småt skrev resultaterne ude i siden, det ville gøre det langt mere overskueligt Peace

Men igen til resultaterne.. Det er desværre ikke helt godt nok, at ligge dernede med Fulham Skuffet... Jeg havde godt nok regnet med en hurtig tilbagekomst til pl, men kan se at du har visse problemer..

Jeg må dog også konkluderer at du ikke er for heldig, for hvis jeg ser din målscorer er den faktisk okay.. Så lidt flere clean sheets, og lidt flere mål ville nok gavne Thumbs Up

Du kan btw sagtens nå det så ingen panik Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14Fulham F.C
« Svar #74: 24 Nov 2008, 17:58 »

Igen fine updates, med gode beskrivelser.. Kunne måske godt tænke mig at du med småt skrev resultaterne ude i siden, det ville gøre det langt mere overskueligt Peace

Men igen til resultaterne.. Det er desværre ikke helt godt nok, at ligge dernede med Fulham Skuffet... Jeg havde godt nok regnet med en hurtig tilbagekomst til pl, men kan se at du har visse problemer..

Jeg må dog også konkluderer at du ikke er for heldig, for hvis jeg ser din målscorer er den faktisk okay.. Så lidt flere clean sheets, og lidt flere mål ville nok gavne Thumbs Up

Du kan btw sagtens nå det så ingen panik Cool

Ja jeg har flere problemer end regnet med Skuffet

Og ja det er svært at score mål har jeg erfaret. Defensiven er udemærket.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010