home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26909 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #75: 24 Nov 2008, 19:49 »



Afskeden


Alt nyt skal også have en slutning. Det måtte Lars Aanæs idag sande. Bestyrelsen kaldte her den 17. Februar til pressemøde, og det var ikke overraskende for at fyre manager Lars Aanæs, som endnu ikke havde fået holdet på spor. Dagen idag, ligger holdet stadig på en 17 plads, og det uden at kunne se nogle kommende ændringer. Derfor måtte Mohammed Al Fayed idag fortælle den unge dansker at det var slut for denne gang og ønske held og lykke i fremtiden. Vi har her samlet nogle kommentarer omkring fyringen.


"Vi troede virkelig på Lars var den rette mand. Desværre er tingene ikke blevet bedre, og vi kan ikke være det bekendt overfor vores fans, ikke at lave en ændring."
Bestyrelse formand Mohammed Al Fayed.

"Jeg er selvfølgelig dybt skuffet, men tager det som en mand. Kigger man på resultaterne har de simpelthen bare ikke været gode nok, og derfor er det også forståeligt. Jeg ønsker Fulham F.C held og lykke i fremtiden."
Tidligere manager Lars Aanæs.

"Vi er selvfølgelig kede af, at den nuværende manager ikke har formåede at føre os til tops. Men vi har ligeså en stor del af ansvaret. Nu må vi præstere under den kommende træner."
Fulham F.C anfører Leon Andreasen.

"Denne beslutninger kommer alt for sent. I vores øjne skulle en så uerfaren manager aldrig været blevet ansat. Nu er Fulham F.C en tidligere Premier League klub som er en synkende skude."
Fulham F.C fans gruppes formand, David Affort.

"Jeg har nydt at arbejde under Lars Aanæs, og jeg skylder ham alt. Jeg var bare en helt normal ungdomstræner, da jeg for et halvandet år siden blev hentet til England. Nu står jeg som assistent træner, og håber på snart at få mit eget hold at styre."
Fulham F.C assistent manager, Zé Marió, som ikke afviste han kunne være den nye manger.






Tak til Brandborg, Ben92 og Erzael for grafik.
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #76: 24 Nov 2008, 20:02 »

Trist med fyringen, men det lå vel i kortene?

Hvad så nu, ny klub eller stopper bloggen?   Ubeslutsom
Logged

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #77: 24 Nov 2008, 20:22 »

God bolg, men ikke de bedste resultater, jeg er selv lige startet med Fulham, og det bliver også lidt af en mission impossible.
men jeg blev sku lidt overrasket over at du valgte at investere i steffen kielstrup, da jeg ikke mener han passer ind i fulham, men okay.
håber det flasker sig anderledes i dine andre manager spil Smiley
Logged

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #78: 24 Nov 2008, 21:07 »

Trist med fyringen, men det lå vel i kortene?

Hvad så nu, ny klub eller stopper bloggen?   Ubeslutsom

Hvad synes du? Wink

Jeg er frisk på at føre bloggen videre, men gider kun hvis der er stemning for det  Thumbs Up

God bolg, men ikke de bedste resultater, jeg er selv lige startet med Fulham, og det bliver også lidt af en mission impossible.
men jeg blev sku lidt overrasket over at du valgte at investere i steffen kielstrup, da jeg ikke mener han passer ind i fulham, men okay.
håber det flasker sig anderledes i dine andre manager spil Smiley

Jeg vil nu sige han passer glimrende ind i Fulham, som backup spiller. Især nå man ser på prisen.

Tak for kommentaren, og held og lykke i din egen Fulham F.C karriere!
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #79: 24 Nov 2008, 21:13 »

Hvad synes du? Wink

Jeg er frisk på at føre bloggen videre, men gider kun hvis der er stemning for det  Thumbs Up

Jeg vil nu sige han passer glimrende ind i Fulham, som backup spiller. Især nå man ser på prisen.

Tak for kommentaren, og held og lykke i din egen Fulham F.C karriere!

Syntes da at du skulle tage og spille videre hvis lysten er til det. Det er en rigtig god blog - både skriftligt med også opsætningsmæssigt.   Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #80: 24 Nov 2008, 23:11 »

Tja jeg kan da godt starte en ny fanklub, hvis det er.. Ærgerligt at det skulle blive til en fyreseddel.. Men jeg håber da du kører videre.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #81: 25 Nov 2008, 08:07 »

Syntes da at du skulle tage og spille videre hvis lysten er til det. Det er en rigtig god blog - både skriftligt med også opsætningsmæssigt.   Thumbs Up

Tja jeg kan da godt starte en ny fanklub, hvis det er.. Ærgerligt at det skulle blive til en fyreseddel.. Men jeg håber da du kører videre.. Peace

Jamen takker for rosen, gange to  Thumbs Up

Så må vi se om jeg kører den videre  Wink
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #82: 25 Nov 2008, 16:38 »

Endnu en fantastisk update, endnu en gang lorte resultater..

Nok den bedste blog på siden P.T. (Min helt egen subjektive holdning, der muligvis af præget af 15 års venskab, men den er sku fantastisk).

Synes helt sikkert du skal fortsætte, for hvis dine resultater bare tilnærmelsesvis nærmer sig dine typografiske evner bliver det fantastisk.. Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #83: 25 Nov 2008, 16:47 »

Syntes også det kunne være fedt hvis du kørte videre Wink!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #84: 25 Nov 2008, 16:58 »

Endnu en fantastisk update, endnu en gang lorte resultater..

Nok den bedste blog på siden P.T. (Min helt egen subjektive holdning, der muligvis af præget af 15 års venskab, men den er sku fantastisk).

Synes helt sikkert du skal fortsætte, for hvis dine resultater bare tilnærmelsesvis nærmer sig dine typografiske evner bliver det fantastisk.. Smiley

Jamen mange tak (Jeg havde nu gerne været foruden de 15 år Tunge)

Syntes også det kunne være fedt hvis du kørte videre Wink!

Og så kan jeg sige til jer begge to, at bloggen kører videre Wink Jeg er igang med at lægge en sidste hånd på næste update Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15Fulham F.C - Tiden er ovre
« Svar #85: 25 Nov 2008, 17:34 »

Nu har jeg fået læst din blog igennem... Og er faktisk imponeret over at du ikke har klaret det bedre i anden sæson. Det er jo nogle klasse indkøb du har lavet til det niveau? Men sådan kan det jo desværre gå... Ellers er opsætningen god, dog kan der i nogle af dine updates godt være for mange billeder der skaber lidt rod...

Men forsæt da Peace keep fighting!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16På udkig efter nyt job (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #86: 25 Nov 2008, 18:45 »



På udkig efter job


Den tidligere Fulham F.C manager, Lars Aanæs har nu gået i så småt en måned uden at styre et hold, og det er noget der ikke passer den nu 32 årige manager.
Lars Aanæs er blevet set til flere danske superliga kampe, og især på Brøndby Stadion er det blevet til et par kampe på det seneste.

I marts måned er der masser af frie sæder rundt omkring i fodboldens verden. Man skulle måske ikke tro en mand som blev fyret uden den store succes for Fulham F.C skulle være særlig eftertragtet, men spørger du hovedpersonen selv, er virkeligheden en helt anden.

"Jeg har fået en del muligheder, men jeg venter på det helt rigtige kommer. Der har været klubber både i England, Danmark og Frankrig efter mig, men jeg har endnu ikke følt det var det rigtige. Derfor står jeg stadig uden job."
Sagde Lars Aanæs til Onside, som fik en snak med manager i studiet inden kampen, Brøndby - Esbjerg, som Brøndby desuden vandt 3-1 på mål af Farnerud, Kristiansen og Abreu.

Så sent som få dage efter, kom der også et chok i den danske fodbold verden. Landstræneren Morten Olsen havde valgt at gå af, kun tre måneder inden VM, hvor man er havnet i gruppe med Chile, Tjekkiet og Nigeria. DBU sagde at det var pga. personlige problemer der havde gjort at Olsen måtte forlade pladsen. Ellers var de meget sparsommelige med informationen. Lars Aanæs nævnes også som en mulighed som landstræner, men det forventes nu, at enten Brøndbys Roald Poulsen eller den tidligere FC Midtjylland manager, Erik Rasmussen tager over. Det der kan være Lars Aanæs´ fordel, er han ikke er optaget af nogen klub, og derfor kan fokusere på den kommende slutrunde i Afrika.

Lige her og nu, står klubber som franske Lens, danske Aab, engelske Blackburn og tyske Hertha Berlin uden manager. Ingen af klubberne frister dog Lars Aanæs, som hellere vil gå efter landstræner jobbet.
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: #16På udkig efter nyt job (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #87: 25 Nov 2008, 19:33 »

Lad mig først og fremmest sige, jeg er meget ked af du ikke er i Fulham mere. Følte nærmest selv jeg var i Fulham, da bloggen er sublim! Det er rigtig smukt af dig Shaft, og du kan være meget stolt af dit værk. Uden tvivl.

For at pifte bloggen op, skal der egentlig ikke gøres ret meget, for synes allerede det ser smukt ud. Dine billeder er rigtig fede med en supersej ramme og det kører bare. Dog synes jeg at dine bannere ikke står ret godt til hinanden. Det øverste banner er genialt, vel et værk af Brandborg - men det nederste er for tykt i mine øjne og burde ikke være der. Du er dog ikke i Fulham mere, men det er bare et råd, hvis du har tænkt dig det samme i din kommende klub.

Jeg vil endnu engang gerne sige mange tak til dig, for læsningen er ikke noget man får hver eneste dag på FmFreaks. Du har skabt en rigtig god og spændende blog, som helt sikkert vil blive med mig som læser hele tiden! Det er så godt at læse med, især fordi det hænger godt sammen med dine billeder og det.

Stor respekt herfra Shaft. Du kan være meget stolt af dette værk!
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #16På udkig efter nyt job (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #88: 25 Nov 2008, 19:58 »

Tror helt ærligt ikke du skal forholde dig så kritisk til kommende job muligheder.. Har svært ved at se en fyret Fulham manager som træner for det danske landshold, men igen er det FM så man ved jo aldrig..
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16På udkig efter nyt job (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #89: 25 Nov 2008, 20:12 »

Tror helt ærligt ikke du skal forholde dig så kritisk til kommende job muligheder.. Har svært ved at se en fyret Fulham manager som træner for det danske landshold, men igen er det FM så man ved jo aldrig..

Hehe ja, hvem havde også regnet med jeg havde overlevet første sæson som klar nedrykker? Alt kan ske i FM har jeg fundet ud af Tunge

Lad mig først og fremmest sige, jeg er meget ked af du ikke er i Fulham mere. Følte nærmest selv jeg var i Fulham, da bloggen er sublim! Det er rigtig smukt af dig Shaft, og du kan være meget stolt af dit værk. Uden tvivl.

For at pifte bloggen op, skal der egentlig ikke gøres ret meget, for synes allerede det ser smukt ud. Dine billeder er rigtig fede med en supersej ramme og det kører bare. Dog synes jeg at dine bannere ikke står ret godt til hinanden. Det øverste banner er genialt, vel et værk af Brandborg - men det nederste er for tykt i mine øjne og burde ikke være der. Du er dog ikke i Fulham mere, men det er bare et råd, hvis du har tænkt dig det samme i din kommende klub.

Jeg vil endnu engang gerne sige mange tak til dig, for læsningen er ikke noget man får hver eneste dag på FmFreaks. Du har skabt en rigtig god og spændende blog, som helt sikkert vil blive med mig som læser hele tiden! Det er så godt at læse med, især fordi det hænger godt sammen med dine billeder og det.

Stor respekt herfra Shaft. Du kan være meget stolt af dette værk!

Sikke en dejlig kommentar at få Cesc! Smiley

Jeg skal selvfølgelig forsøge at kigge nærmere på det med billederne, nå jeg har fundet det næste hold jeg styrer Smiley Og du har skam ret. Brandborg har leveret et af mine topbanner  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010