home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26872 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17Fundet det nye mandskab (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #90: 25 Nov 2008, 22:15 »



Det nye hold er fundet


Lars Aanæs skulle blot gå lidt over en måned uden job, inden han igen kunne sætte sig ved et pressemøde, og blive prænsenteret som manager. Som der tidligere blev skrevet, så havde Morten Olsen sagt sin post op, som landstræner for det danske landshold. Og meget uventende blev det Lars Aanæs som blev valgt af bestyrelsen. DBU lagde vægt på, de ønskede en manager som kunne fokusere 100 procent på det kommende VM, og ikke stod bag et klubhold. Derfor kan Lars Aanæs´ fyring af Fulham F.C, godt sige at komme på rette tidspunkt.
Det var ellers forventet at Roald Poulsen eller Erik Rasmussen ville havde været prænsenteret, men de var begge optaget af deres respektive klubber.

På trods af Lars Aanæs forholdsvis korte karriere, som ikke har budt på så stor succes, så er bestyrelsen sikker på de har truffet det rigtige valg. Således udtalte Lars Berendt til Ekstra Bladet - "Vi er helt sikre på Lars Aanæs er det rigtige valg. Han står for det, som kendetegner det danske landshold. Nemlig masser af offensiv vilje til at vinde fodbold kampene, og en fight som man ikke finder hos mange managere."

Lars Aanæs var også, som forventet, meget glad for sit nye job, som han betegner som et drømmejob. "At være landstræner for dette smukke land, og spille i et fyldt Parken, er enhver træners drøm. Jeg er meget bearet over den tillid som DBU har vist mig, og er sikker på vi nok skal komme langt til det kommende VM."

Lars Aanæs og Danmark skal spille to venskabskampe inden VM. Først kommer San Marino på besøg i Parken, og kørt inden VM, tager Danmark til Cádiz og møder Spanien.






Tak til Erzael som stod for grafikken denne gang
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17Det nye mandskab (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #91: 26 Nov 2008, 00:24 »

Det er med et hak i hjertet jeg videre skal læse din blog. Det må jeg være ærlig og sige... Blog med landshold har aldrig sagt mig så meget, men håber da du er ham der kan ændre det...

Håber du ikke gør som alle andre, og kun skriver om landskampene, for så er der ikke nok at skrive om.... Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17Det nye mandskab (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #92: 26 Nov 2008, 00:34 »

Det er med et hak i hjertet jeg videre skal læse din blog. Det må jeg være ærlig og sige... Blog med landshold har aldrig sagt mig så meget, men håber da du er ham der kan ændre det...

Håber du ikke gør som alle andre, og kun skriver om landskampene, for så er der ikke nok at skrive om.... Smiley

Jeg håber nu engang de hjerte overlever Wink

Landstræner jobbet er en perfekt mulighed for at promovere mig selv - Og det er kun tiltænkt at jeg skal være landstræner i et par måneder indtil VM er overstået. Derefter vil jeg tilbage til et klubhold. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Så hvis du nu, ikke orker at læse om DK, så er der om et par måneder i spillet, igen et klubhold som jeg står i spidsen for, forhåbentligt Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17Det nye mandskab (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #93: 26 Nov 2008, 00:40 »

Jeg håber nu engang de hjerte overlever Wink

Landstræner jobbet er en perfekt mulighed for at promovere mig selv - Og det er kun tiltænkt at jeg skal være landstræner i et par måneder indtil VM er overstået. Derefter vil jeg tilbage til et klubhold. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Så hvis du nu, ikke orker at læse om DK, så er der om et par måneder i spillet, igen et klubhold som jeg står i spidsen for, forhåbentligt Smiley

Er jeg glad for at hører Smiley er især vild med den instilling; lad Morten få holdet til VM, lad mig kører dem hele vejen Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #94: 26 Nov 2008, 15:22 »



Optakt mod San Marino


Onsdag den 31 marts 2010 skal Lars Aanæs for første gang stå i spidsen for det danske landshold. Derfor havde man også set frem til hans første udtagelse, som skete en fugtig søndag eftermiddag.
Efter den normale velkomst og lidt snak hist og her, skulle Lars Aanæs presentere sin trup. Og pressen var måbene efter udtagelserne som hverken bød plads til anfører Jon Dahl Tomasson og forsvarer Martin Laursen. I stedet så truppen sådan her ud.

Målmand:

Thomas Sørensen (Stoke) - Stephan Andersen (Brøndby) - Jesper Christiansen (Fc København)

Forsvar:
Mikkel Rask (Silkeborg) - Martin Spelmann (Ac Horsens) - Michael Jakobsen (Aab) - Daniel Agger (Liverpool) - Simon Kjær (Palermo) - Magnus Troest (Parma) - Kasper Bøgelund (Aab) - Martin Pedersen (Aab) - Jan Frederiksen (Brøndby)

Midtbane:
Anders Due (Aab) - Leon Andreasen (Fulham F.C) - Christian Poulsen (Liverpool) - Rasmus Würtz (CFR Cluj) - Thomas Kristensen (Rapid Wien) - William Kvist (Fc København) - Mikkel Thygesen (Fc Midtjylland) - Tommy Bechmann (Freiburg) - Jonas Borring (Fc Midtjylland) - Henrik Hansen (Ob)

Angreb:
Søren Larsen (Toulouse)* - Mads Junker (Vitesse) - Nicklas Bendtner (Arsenal) - Morten Nordstrand (Fc København)

Alle folk i truppen spiller fast, hvilket Lars Aanæs også slog fast på pressemødet at man skulle gøre hvis man skulle udtages. Det var blandt andet af den grund Martin Laursen blev droppet, da han kun har deltaget i fire liga kampe i løbet af i år. Lars Aanæs tør også give folk chance i venskabskampene. Det viser udtagelserne af Mikkel Rask, Martin Spelmann og Henrik Hansen, som pressen alle var overrasket over. Men det er rent faktisk de respektive spillere skyld, at Silkeborg og Ac Horsens ikke ligger til nedrykning, og at Ob lige for tiden ligger til at tage bronze.

Aanæs havde denne kommentar til sin trup.
"Det er en trup med spændende navne. Nå hele 14 spillere kommer fra den hjemmelige liga, må man sige at den danske superliga virkelig har udviklet sig. Der har aldrig været så stort et potientale i den, og jeg glæder mig meget til at se mine folk spille mod San Marino."

Det er værd at lægge mærke til Thomas Kahlenberg render rundt med en brækket ankel, og er ude den næste måned. Derfor er han ikke udtaget til denne kamp, men kan altså nå at komme i spil om en plads til VM.

*Søren Larsen blev skadet kort efter udtagelsen, og blev erstattet af Dennis Sørensen fra tyske Cottbus.




Tak til Erzael for grafik
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #95: 26 Nov 2008, 16:15 »



Tæt på kickoff


Parken skulle meldes tæt på udsolgt, og fodbold feberen raser i det lille land. Danmark skal for første gang i seks år igen med til en stor fodbold turnering. Derfor er der ekstra fokus på den nye danske landstræner, Lars Aanæs, og hans udvalgte i kampen mod San Marino.

Danmark har mødt San Marino en enkel gang før, og det møde fandt sted for kun en måned siden. Det skulle også vise sig at være Morten Olsens sidste landskamp. San Marino blev slået, i San Marino 3-0 dengang, hvor Nicklas Bendtner, Christian Poulsen og Søren Larsen stod for målene foran 4000 tilskuere.

Inden kampen havde mange spekuleret på, hvem der skulle være Danmarks nye anfører. Under Morten Olsen var det Jon Dahl Tomasson som havde den ære, mens Christian Poulsen var vice-anfører. Lars Aanæs havde dog valgt at forbigår den 30 årige centrale midtbane spiller som den nye kaptajn, og må acceptere han stadig er vice-anfører. I stedet har Aanæs udpeget Christian Poulsens holdkollega i engelske Liverpool, Daniel Agger som kaptajn. Agger som er 25 år har spillet i 31 landskampe og scoret 3 mål. Han fik sin debut tilbage i 2005 imod Finland i starten af juni.

Imod San Marino har Lars Aanæs valgt at stille op i en 4-4-2 formation, med følgende spillere. T. Sørensen - K. Bøgelund - D. Agger - M. Jakobsen - M. Pedersen - T. Bechmann - M. Thygesen - C. Poulsen - J. Borring - N. Bendtner - M. Junker.
På bænken er S. Andersen - M. Rask - S. Kjær - L. Andreasen - A. Due - T. Kristensen - D. Sørensen - H. Hansen - M. Norstrand.

San Marino har udtalt de stiller op i en 4-5-1, så det bliver spændende at se om den danske offensiv kan åbne op for den defensiv som San Marino uden tvivl vil lægge vægt på.
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #19Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #96: 26 Nov 2008, 16:18 »

Jaja eller også er de mange superligaspillere et tegn på den lidt sløve talentmasse de seneste år Smiley

Men ikke så meget at sige om updaten udover, at jeg glæder mig til at se, hvordan superligaens "stjerner" klarer det :p

Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #97: 26 Nov 2008, 17:06 »



Danmark 4 - 0 San Marino


Skuffende 25.000 var mødt frem til Lars Aanæs´ debut kamp mod San Marino i Parken. Men de tilskuere som havde valgt at tage turen ind og støtte deres helte i denne lune forårsaften blev underholdt for første fløjt.

Action fra starten.

Der var kun spillet fem minutter før Danmark havde fået tilskuerne op af stolen. Det skete da kampens spiller, Mikkel Thygesen tog turen og skød 25 meter udefra feltet. Målmand Aldo Junior Simoncini havde ikke en chance, da bolden gik direkte i krogen til Thygesens første landskamps mål. Det var dog kun starten til en hæsblæsende offensiv af Danmark. Efter et lille kvarter stod Mads Junker nemlig fri fra et indlæg leveret af Jonas Borring, og kunne gøre det til 2-0. Det var også Junkers første scoring for det danske landshold, i hans anden kamp. Nicklas Bendtner viste også sit værd efter 22 minutter da han fik prikket bolden forbi Simoncini, til 3-0. Danskerne føresatte den kontrolerende offensiv, og var uheldig ikke at score flere gange inden pausen.

Masser af udskiftninger i pausen.
Lars Aanæs foretog også hele fem udskiftninger i pausen, og de fik forståeligt nok kvaliteten til at falde. Blandt dem der kom på banen kan nævnes de to debutanter, Mikkel Rask og Henrik Hansen. Henrik Hansen skulle ikke bruge mere end et halv minut, før han havde gjort det til slut resultatet 4-0, på et drøn af et langskud. Samme Hansen havde også et 25 meter langt frispark som ramte overliggeren med få minutter tilbage af kampen.
Mikkel Rask som Lars Aanæs er blevet kritiseret meget for at udtage, efterlød et positivt indtryk, og kan nu måske se VM komme nærmere.

Det gik som det skulle.
"Kampen foregik præcist som jeg havde forventet og håbet. San Marino er en god modstander at starte med, og nu har gutterne fået lidt selvtillid. Vi ser nu frem til kampen mod Spanien, og det derefter kommende VM."
Lars Aanæs´ kommentar til Tv2 efter kampen.

Ekstra Bladet leverede også deres vudering af spillernes indsats, og her kan i se deres vudering på den gamle 13-skala.

Thomas Sørensen (Ud 45. min) - 8 - Han tog den ene friløber som San Marino fik i hele kampen. Havde ikke det store at lave.
Kasper Bøgelund (Ud 45. min) - 7 - Bidrog ikke med så meget offensivt. En ret anonym kamp af backen.
Martin Pedersen (Ud 45. min) - 8 - Leverede stabilt spil gennem hele kampen. Flot assist til Nicklas Bendtners mål.
Daniel Agger - 8 - Var sikkerheden selv. Spillede bolden godt rundt.
Michael Jakobsen - 8 - Spillede sikkert ved siden af Daniel Agger. Virker klar til udlandet.
Tommy Bechmann - 8 - Tog nogle gode ture op af kanten. Leverede masser af gode indlæg, og havde et par enkelte farlige langskud.
Jonas Borring (Ud 69. min) - 8 - Tog nogle gode ture ned af venstre kanten, og var også til tider synlige i højre side. Det var blandt andet der han lagde op til Mads Junkers scoring.
Mikkel Thygesen (Ud 45. min) - 9 - Kampens spiller. Styrede og fordelte det danske spil sublimt. Åbnede scoringen efter fem minutter.
Christian Poulsen - 7 - Fandt sig ikke så godt til rette som håbet. Måske var det movitations problemer.
Nicklas Bendtner - 7 - Brændte flere oplagte chancer, og lavede nogle dumme fejl afleveringer i ny og næ. Scorede dog et enkelt mål.
Mads Junker (Ud 45. min) - 8 - Scorede sit første mål på landsholdet. Var generalt energisk.

Stephan Andersen (Ind 45. min) - 7 - Tog de indlæg der kom. Havde ikke det store at lave.
Mikkel Rask (Ind 45. min) - 8 - Lukkede ned i højreside af banen. Bidrog godt i det offensive spil.
Anders Due (Ind 45. min) - 7 - Fik ikke leveret det store ude på venstre kanten. Overbeviste ikke om han skulle have en plads til VM.
Thomas Kristensen (Ind 69. min) - 7 - Fik små 20 minutter på banen, og kom ikke frem til det store.
Henrik Hansen (Ind 45. min) - 8 - Sammen med Mikkel Thygesen, Danmarks bedste. Scorede efter et halvt minut i sin debut kamp.
Morten Nordstrand (Ind 45. min) - 6 - Danmarks dårligste. Fik intet ud af sine løb i front. Virkede meget uskarp.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #98: 26 Nov 2008, 18:00 »



Truppen mod Spanien - VM Lige rundt om hjørnet


VM i Sydafrika står for døren, og hele fodbold verden er spændt over hvilket land, af de 32 deltagende som står, som vinder nå finalen er spillet. Lille Danmark har for engang skyld også kvalificeret sig. Lars Aanæs skal lede de 26 udvalgte spillere, og sætte dem op, så de kan levere mod topnationerne.
Inden Danmark ligger ud ved at møde Nigeria i Johannesburg, skal Danmark lige et smut til Cadiz for at spille mod de evige rivaler fra Spanien. Spanien som er blevet udråbt som en af favoritterne til at stå som vindere sidst, da de kun giver 5.00 igen. Danmark har fået fornøjelsen af at give pengene hele 19.00 igen, så der er gode penge at hente hvis Danmark overrasker.

Inden afrejsen mod Spanien, skulle Lars Aanæs dog lige udtage den endelige trup til VM. De store overraskelser er der ikke. Dog er Mikkel Rask blevet droppet igen, sammen med Morten Nordstrand. I deres fravær er Dennis Sørensen og Thomas Kahlenberg blevet udtaget. Derfor er truppen der skal reprensentere Danmark sådan her. Der vil dog blive fjernet 3 spillere, efter kampen i Spanien.


Målmand:
Thomas Sørensen (Stoke) - Stephan Andersen (Brøndby) - Jesper Christiansen (Fc København)

Forsvar:
Martin Spelmann (Ac Horsens) - Michael Jakobsen (Aab) - Daniel Agger (Liverpool) - Simon Kjær (Palermo) - Magnus Troest (Parma) - Kasper Bøgelund (Aab) - Martin Pedersen (Aab) - Jan Frederiksen (Brøndby)

Midtbane:
Anders Due (Aab) - Christian Poulsen (Liverpool) - Rasmus Würtz (CFR Cluj) - Thomas Kristensen (Fc København) - Williams Kvist (Fc København) - Mikkel Thygesen (Fc Midtjylland) - Tommy Bechmann (Freiburg) - Jonas Borring (Fc Midtjylland) - Thomas Kahlenberg (Wolfsburg) - Henrik Hansen (Ob) - Leon Andreasen (Fulham F.C)

Angreb:
Dennis Sørensen (Cottbus) - Mads Junker (Vitesse) - Nicklas Bendtner (Arsenal) - Søren Larsen (Toulouse)

Det er blandt andet værd at lægge mærke til, at årets vinder i superligaen, Brøndby, kun har to spillere med, mens nummer to, Aab har hele fire spillere med. I alt kommer 13 spillere fra den bedste danske række, hvilket må siges at være et godt udstillingsvindue for spillerne. Også en enkel nedrykker, i Ac Horsens har fået udtaget en spiller. Nemlig Martin Spelmann, som har sagt han vil have en ny klub. Derfor bliver det spændende at se om han kan imponere nogle talentspejdere.
En af de bedste spillere i Danmark, Mikkel Thygesen, er eftersigende jagtet af flere spanske og engelske klubber, og er nok den spiller flest vil lægge mærke til i Sydafrika.




Tak til Erzael for grafik
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #99: 26 Nov 2008, 18:56 »



Tæt på kickoff

Spanien - Danmark


Danmark koger - Fodbold feberen raser. Det vidner de mange fans i Spanien om, hvor der skulle være op imod 10.000 danskere. Så kan man kun tænke sig frem til, hvor mange der står nede i Sydafrika, nå Danmar Begynder VM turneringen om syv dage.
Tre spillere fra Danmark 26 mands store trup, er dog blevet fjernet, og kommer ikke til at spille nede i varmen. De tre spillere som har måtte forlade landsholdslejren er Jesper Christiansen, William Kvist og Dennis Sørensen. Alle tre spillere er selvfølgelig skuffet, men er klar, hvis en af deres landsholdskollegaer nu skulle rende ind i en alvorlig skade.

Kampen mod Spanien er den fjerde i nyere tid. Siden 3-0 nederlaget i Parken, er der blevet spillet en enkel kamp, som Spanien igen vandt, denne gang bare med 1-0. Derfor er der også lagt op til revance, når Danmark som er placeret som nummer 29 på den seneste verdensrangliste skal møde Spanien, som har en flot tredje plads at forsvare.

Danmark forventes at stille op i en 4-1-3-1-1 formation, og slå til på kontraerne.
Den forventede startopstilling lyder.
T. Sørensen - M. Spelmann - M. Pedersen - D. Agger - M. Jakobsen - C. Poulsen - T. Bechmann - T. Kahlenberg - T. Kristensen - M. Thygesen - N. Bendtner.

På bænken sidder, S. Andersen - S. Kjær - L. Andreasen - K. Bøgelund - J. Frederiksen - R. Würtz - J. Borring - H. Hansen - S. Larsen.

Spanien stiller op i en 4-1-4-1 med følgende spillere.
I. Casillias - C. Puyol - A. López - G. Piqué - S. Ramos - X. Alonso - P. León - S. Cazorla - Xavi - F. Fábregas - D. Villa.
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #22Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #100: 26 Nov 2008, 19:46 »

En god start med en 4-0 sejr, men glæder mig til at se om du kan overkomme Spanien uden en kæmpe røvfuld.

Igen en god update, men glæder mig endnu mere til du kommer tilbage til en klub.. Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #101: 26 Nov 2008, 19:57 »

Tror godt du kan levere et flot resultat mod Spanien - men du har vidst ikke fortalt hvem den tredje modstander i puljen er ... tror jeg
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #102: 26 Nov 2008, 20:00 »

Tror godt du kan levere et flot resultat mod Spanien - men du har vidst ikke fortalt hvem den tredje modstander i puljen er ... tror jeg

Hmm ja nu hvor du siger det - Gruppen er i hvertfald - Danmark, Tjekkiet, Nigeria og Chile. Smiley

En god start med en 4-0 sejr, men glæder mig til at se om du kan overkomme Spanien uden en kæmpe røvfuld.

Igen en god update, men glæder mig endnu mere til du kommer tilbage til en klub.. Smiley

Tak, og klubholdet vender tilbage efter VM Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #103: 26 Nov 2008, 21:26 »



Spanien 4 - 2 Danmark


Det blev ikke til den ønskede general prøve som Danmark havde håbet på. Som ventede var de spanske værter en tand for stærke for det danske mandskab som først rigtigt i anden halvleg bed fra sig. Derfor var det også fortjent at Spanien sejrede med cifrene 4-2.

Dårlige start.

Danmark blev fra starten af, sat under et stort pres. Det var dog først efter lidt over en halvtime at den første scoring blev sat til. David Villa som skulle have en stor aften, fik foræret bolden af Michael Jakobsen, og skød sikkert læderet ind bag Thomas Sørensen. Den eneste chance som Danmark kom frem til, var et forkølet langskud af Nicklas Bendtner.

Spanien og David Villa show i starten af anden halvleg.
Havde man håbet de to udskiftninger som Lars Aanæs foretog ville hjælpe tog man fejl. Knap var anden halvleg begyndt, før venstrebacken Antonio López havde gjort det til 2-0 på et kraftigt langskud. David Villa begyndte herefter en show, da han viste hvorfor han er blandt verdens bedste angribere, da han scorede på to friløbere i træk. Spanien var nemlig foran hele 4-0 med godt og vel 20 minutter tilbage af kampen, og det lignede en afklapsning af de store.

De sidste indskiftninger hjalp.
Danmark fik dog pyntede på resultatet, da først Søren Larsen scorede på en nedfaldsbold, og siden Iker Casillias måtte lave selvmål på Henrik Hansens hårde frispark. Tættere på kom Danmark hellere ikke, og kan nu bruge den sidste uge, på at gøre sig klar til at møde Nigeria.

Ekstra bladet givet igen karaktere efter 13-skalaen.

T. Sørensen - 6 - Reddede ikke det store i kampen, og måtte lade sig passere hele fire gange.
M. Spelmann (Ud 61. min) - 7 - Fik et gult kort tidligt i kampen, og virkede hæmmet af det. Bidrog ikke med noget offensivt.
M. Pedersen (Ud 73. min) - 6 - Blev løbet over enden på venstre kanten. Ligner Danmarks helt store problem.
D. Agger - 6 - Fik slet ikke fat i David Villa. Fejlede sammen med resten af forsvaret.
M. Jakobsen - 5 - Gav Villa en gratis chance. Lavede mange fejl. Utroligt han fik lov til at spille hele kampen.
T. Bechmann - 7 - Løb en masse ude på højrekanten, og kom frem til to friløbere. Manglede lige det sidste.
T. Kahlenberg (Ud 61. min)  - 5 - Blandt holdets dårligste. Viste ikke noget der retfærdige gjorde han udtagelse til VM.
M. Thygesen - 7 - Han forsøge og løb som en gal. Heldet var bare ikke på hans side denne aften.
T. Kristensen (Ud 57. min) - 6 - Gjorde ikke noget væsen af sig inden på midtbanen. Blev løbet over af Xabi Alonso og Fábregas.
N. Bendtner (Ud 45. min) - 5 - Udrettet intet oppe i front. Svært at se han skal score målene for Danmark.
C. Poulsen (Ud 45. min) - 6 - Forsøgte at rydde op på midten. Kom i undertal for ofte med sine beslutninger.

K. Bøgelund (Ind 61. min) - 7 - Fik stabiliseret højre kanten, og virkede rolig i sit spil.
J. Frederiksen (Ind 73. min) - UB - Fik ikke nok tid på banen til bedømmelse.
R. Würtz (Ind 45. min) - 7 - Fik lidt bedre styr på midtbanen, på trods af de mange mål lukket ind.
J. Borring (Ind 57. min) - 7 - Fik skabt en masse på venstre kanten. Ligner mere og mere en starter. Danmarks bedste.
H. Hansen (Ind 61. min) - 7 - Kom ind med en masse gejst. Fik skabt et mål, da Casillias ikke kunne holde hans frispark.
S. Larsen (Ind 45. min) - 7 - Fik scoret et mål, og dominerede luftspillet. Klart bedre end Bendtner.
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #104: 26 Nov 2008, 21:27 »

Fantastisk at du er blevet landstræner!
Og fantastisk at du kører videre med bloggen trods din fyring i Fulham!
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010