home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 642 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26776 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: #29Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #120: 27 Nov 2008, 22:37 »

Bliver nød til at rose din tålmodighed.. Syntes det er flot at du trods så stor modgang resultatmæssigt, stadig formår at holde spillet igang.. Var det mig, så havde både mus og tastetur nok været røget en tur igennem stuen.  Hehe

Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #121: 27 Nov 2008, 22:39 »

Bliver nød til at rose din tålmodighed.. Syntes det er flot at du trods så stor modgang resultatmæssigt, stadig formår at holde spillet igang.. Var det mig, så havde både mus og tastetur nok været røget en tur igennem stuen.  Hehe

 Wink

Hehe tak  Thumbs Up

Den store modgang giver mig bare endnu mere lyst til at knække koden Opstemt Og mit tastatur/mus har endnu ikke lidt nogen skade  Cool
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29Vejen til VM (Tidligere Fulham F.C)
« Svar #122: 27 Nov 2008, 22:52 »



Den tidligere danske landsholds spiller, Lars Aanæs, havde som han tidligere har sagt, fundet sig et nyt hold til den kommende sæson. Lars Aanæs som selv optrådte 61 gange for sin nation, og scorede 13 mål, forlod landstrænerposten efter kun to point, ved det overstående VM. Et VM som Portugal vandt med en 1-0 sejr over Argentina.
Lars Aanæs er taget til Italien denne gang for at varetage sit nye job, som manager for Serie B klubben, Parma.

Parma som tidligere har været Italiensk storklub, ligger nu og kæmper om oprykning til Serie A. Parma fyrede i sommers Christoph Daum, som fik dem rykket ned fra Serie A.
På det relativt korte pressemøde, slog Lars Aanæs fast han vil kæmpe med om oprykningen i år, og var spændt på at komme igang med at styre en klub igen.

Fansene har derimod ikke været så positivt, og mange sætter spørgsmålstegn ved om Lars Aanæs er den rette mand til føre klubben tilbage til landets bedste række.




Tak til Bave for grafik
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 22:57 af Shaft » Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #123: 27 Nov 2008, 22:55 »

Satans.. så skylder jeg jo en pakke skinke.. Sur

Men dejligt at du kæmper videre og håber resultaterne er med dig i Serie B.. Er Magnus Troest stadig i klubben?

Melder mig hermed ind i "SHAFT'S PARMA(SKINKE) SUPPORT ON FMF.DK".. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #124: 27 Nov 2008, 23:00 »

Satans.. så skylder jeg jo en pakke skinke.. Sur

Men dejligt at du kæmper videre og håber resultaterne er med dig i Serie B.. Er Magnus Troest stadig i klubben?

Melder mig hermed ind i "SHAFT'S PARMA(SKINKE) SUPPORT ON FMF.DK".. Thumbs Up

Dejlig med endnu en fangruppe, og jeg ser frem til skinken Wink

Nej Magnus blev solgt inden min ankomst til Genoa for 15 mil.
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #125: 27 Nov 2008, 23:12 »

Super spændende med Parma.. Nu har jeg ikke læst bloggen fra start.. Vil dog følge med fra Parma, da det er et hold som hører hjemme i toppen af Serie A efter min mening, og der vil jeg gerne se dem.. Så held og lykke herfra  Thumbs Up! KIU.

Ps: I dit Parma banner forstår jeg ikke den hæslige gule farve i venstre hjørne? Den hænger slet ikke sammen med Parma logoet.. Ville give min halve balle for at få det fjernet hehe.
« Seneste Redigering: 27 Nov 2008, 23:14 af superpew » Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #126: 27 Nov 2008, 23:14 »

Super spændende med Parma.. Nu har jeg ikke læst bloggen fra start.. Vil dog følge med fra Parma, da det er et hold som hører hjemme i toppen af Serie A efter min mening, og der vil jeg gerne se dem.. Så held og lykke herfra Opstemt! KIU.

Ps: I dit Parma banner forstår jeg ikke den hæslige gule farve i venstre hjørne? Den hænger slet ikke sammen med Parma logoet.. Ville give min halve balle for at få det fjernet hehe Opstemt

Jamen så må du begynde at læse med fremover Wink

Et yderst fristende tilbud om din halve balle, da jeg rent faktisk har et liggende uden den tekst. Jeg kan dog godt selv lide det, men nu må vi se i morgen hvad der kommer Wink
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #127: 27 Nov 2008, 23:17 »

Jamen så må du begynde at læse med fremover Wink

Et yderst fristende tilbud om din halve balle, da jeg rent faktisk har et liggende uden den tekst. Jeg kan dog godt selv lide det, men nu må vi se i morgen hvad der kommer Wink

Hehe.. Well nu er grafik jo også kun en lille brøkdel af en god blog efter min mening, og din måde at skrive på fanger mig. Så that's the point.  Thumbs Up

Nu hopper jeg i seng. Så ser jeg frem til næste update  Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #128: 28 Nov 2008, 01:18 »

Hehe.. Well nu er grafik jo også kun en lille brøkdel af en god blog efter min mening, og din måde at skrive på fanger mig. Så that's the point.  Thumbs Up

Nu hopper jeg i seng. Så ser jeg frem til næste update  Wink

Det er super!

Håber du sover godt så  crazy
Logged


enged
Gæst
 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #129: 28 Nov 2008, 02:25 »

Jeg læste starten af din blog da den handlede om fulham, der tænkte jeg at det var godt skrevet og jeg glædede mig til at høre mere, MEN så blev du landstræner og der tænkte jeg "NO! landshold er så kedelige at høre om!".

Nu er du så heldigvis tilbage i en klub, jeg håber du får succes i Parma, da jeg rigtig godt kan lide din skrive stil.

Held og lykke, måske du kan blive der længere tid end de to andre steder til sammen, det burde ikke være svært Peace
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #130: 28 Nov 2008, 12:37 »

Jeg læste starten af din blog da den handlede om fulham, der tænkte jeg at det var godt skrevet og jeg glædede mig til at høre mere, MEN så blev du landstræner og der tænkte jeg "NO! landshold er så kedelige at høre om!".

Nu er du så heldigvis tilbage i en klub, jeg håber du får succes i Parma, da jeg rigtig godt kan lide din skrive stil.

Held og lykke, måske du kan blive der længere tid end de to andre steder til sammen, det burde ikke være svært Peace

Haha! Ja det burde ikke være så svært Wink

Og ja, var godt klar over landsholdet nok ikke var så eftertragtet, men blev nød til det, for at promovere mig lidt - Og så blev jeg jo også nød til at skrive om det Wink

Er glad for du følger med i Italien, og så skal jeg gøre mit bedste for at få succes  Thumbs Up
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #131: 28 Nov 2008, 12:41 »

Rigtig dejligt at du skifter til et klubhold igen Opstemt Ser frem til at høre mere fra dig
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #132: 28 Nov 2008, 13:12 »

Jo tak! Det er dejligt at være i Italien igen!
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #133: 28 Nov 2008, 14:02 »

Bliver spændende at følge dig i Italien... Smiley Godt VM er overstået, så du kan komme væk fra landstræner tilværelsen Wink , bare surt det ikke gik bedre...

Glæder mig til at se hvad du kan opnå med Parmaskinken... Smiley Og som det er sagt tidligere, er det utroligt at dine mange nederlag, ikke har taget livet af dig... Smiley Mon ikke det vender med Parma? Opstemt
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #134: 28 Nov 2008, 14:55 »

Bliver spændende at følge dig i Italien... Smiley Godt VM er overstået, så du kan komme væk fra landstræner tilværelsen Wink , bare surt det ikke gik bedre...

Glæder mig til at se hvad du kan opnå med Parmaskinken... Smiley Og som det er sagt tidligere, er det utroligt at dine mange nederlag, ikke har taget livet af dig... Smiley Mon ikke det vender med Parma? Opstemt

Ja det var lidt surt Skuffet

Jeg håber da i hvertfald det vender med Parma Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010