home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: #The End - Parma (Tidligere Fulham F.C og DK)  (Læst 26790 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #135: 28 Nov 2008, 15:10 »



Præcis som i Fulham F.C er Lars Aanæs ikke bange for at sætte sine spor. Både hvad det drejer sig om spillerkøb, men så sandeligt også hvad det drejer sig om trænerstaben. Alle trænere blev fyret, inklusiv den tidligere assistent manager. I stedet har Aanæs været inde og hente en ny assistent, tre trænere og en ny målmandstræner.
Manden der skal sørge for Parmas målmand er klar til kamp, er den 42 årige italiener, Nino Nosdeo som er hentet Ascoli. De tre trænere som skal stå for alt hvad der nu engang ellers skal trænes er 34 årige Stefano Serra som starter sin træner karriere i Parma. Den ligeledes 34 årige italiener Domenico Guerrini som også starter hans træner karriere i Parma. Sidste mand er den 37 årige Bruno Fantini som også påbegynder sin karriere som træner hos Parma.

Den sidste mand som er blevet ansat, er Lars Aanæs nye højre hånd. Der er her tale om en 52 årig mand, som tidligere har været træner hos selveste Real Madrid og ved siden af hans assistent job, også er træner for det engelske landshold. Det er Massimo Neri der er blevet ansat til at hjælpe Lars Aanæs i år.

Parma skulle også gøre sig klar til Serie B start, og har derfor deltaget i seks venskabskampe hvor det blev til to uafgjorte kampe og fire sejre. Det lykkedes VVV og Fiorentina at spille uafgjort, begge gange 1-1. Ellers lukkede Parma ingen mål ind, og vandt over FC Den Bosch, Monza, Sassuolo og til sidst Fidenza. I de fire kampe scorede man sammenlagt ni mål, og lukkede som sagt ingen mål ind.

Man har også været med i to kval runder til den italienske pokalturnering. Først blev Livorno besejret 3-0 og siden da vandt man på straffespark, efter 1-1 hjemme mod Vicenza. I næste runde bliver det endnu en hjemmekamp. Denne gang bare imod det stærke Seria A hold, Palermo som har profiler som Simon Kjær, Fabio Liverani og Fabrizio Miccoli.




Tak til Bave for grafik
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #136: 28 Nov 2008, 21:47 »



Som i Fulham F.C har Lars Aanæs ikke været bange at bruge løs af klubbens penge, nå det drejer sig om forstærkninger. Parma gav manageren lidt over 100 millioner at købe ind for, og med salg af folk som Vitaly Kutusov, Jos Hooiveld og Stefano Morrone var der godt med penge til overs.

Den første position som Lars Aanæs var ude og hente erstatning til, er den bagerster skanse. Målmands positionen var et af Parmas store problemer. Derfor er den tidligere landsholds målmand, Ivan Pelizolli hentet tilbage til klubben fra russiske Lokomotiv Moscow for omkring syv millioner. Ivan Pelizzoli er 29 år, og har stået to gange på det italienske landshold. Han startede sin karriere hos Triestina, inden han gennem Atalanta kom til Roma. Han tilbragte fire år i Roma, inden han tog til Reggina som er hans sidste italienske klub. Her spillede han i to år, inden Lokomotiv Moscow hentede ham tilbage i 2007. Da Pelizzoli næsten er to meter høj, er hans styrker også at dominere luftspillet. Desuden har han også nogle sublime reflekser inde på stregen.

En 19 årige angriber som blev droppet af Roma inden sæsonstart, blev opdaget til den kamp, hvor alle folk på fri transfers deltager. Marco D´Alessandro fik i den kamp scoret tre mål, og blev bedømt som et stort talent som engang i fremtiden vil kunne gøre sig i Serie A. Derfor hentede Parma den 191 centimeter høje angriber til klubben på en tre årige kontrakt. Han starter dog hos reserverne og skal derfra spille sig op gennem hirakiet.

To danskere er også blevet hentet til det italienske, og overraskende nok er den ene spiller en 25 årig fløj, som ikke kom med til VM under samme træner. Simon Poulsen er hentet for 18 millioner i hollandske AZ. Simon Poulsen hvis styrke er hans enorme hurtighed, forventes at starte inde fra start. Poulsen startede sin karriere tilbage hos Sønderjyske i 2001, og kom fem sæsoner til FC Midtjylland, som efter tre sæsoner solgte ham til hollandsk fodbold.

En tidligere Chelsea spiller er også tiltrådt hos Parma. Chelsea hentede ham fra Grasshopper tilbage i 2004, og havde ham derefter to år i stalden, inden han tog tilbage til sit hjemland igen. Nærmere betegnet Schweiz og Aarau. Her har han spillet i tre sæsoner, inden turen nu går til Italien. Der er tale om en 22 årig venstreback som har spillet 15 U-21 landsholdskampe og scoret to gange som har kostet klubben omkring 16 millioner. Jonas Elmer er manden som skal hussere på venstre kanten.

En angriber med otte landskampe for Brasilien må uden tvivl betegnes som en stjerne spiller. Han er efterhånden 25 år gammel, men det ændre ikke ved, at han blev proffesional tilbage i år 2000, for sin barndomsklub Corinthians. Her var han dog ikke længe, og kom hurtigt til Internacional, hvor han spillede i seks sæsoner, inden det spanske vejr og Real Betis ventede på ham. Målene udeblev dog i de to sæsoner han var i Spanien, og to derfor til de Forenede Arabiske Emirater og spillede for Al-Jazeera. Her har han nu spillet i tre sæsoner, inden han gerne ville begå sig i europæisk fodbold igen. Da Parma var villig til at smide 34 millioner på bordet, slog Al-Jazeera til og solgte Rafael Sobis.

Den sidste spiller, er en spiller som Lars Aanæs oplevede på nærmeste hold under VM. Manden der var eftertragtet af en masse klubber kostede 42 millioner for Parma at hente. Manden kan spille i højre side, men fortrækker nu at spille inde centralt på midtbanen. Han har tidligere haft et mislykket ophold i tyske Gladbach hvor han kun var i en sæson inden han ventede tilbage til Fc Midtjylland. Det er selvfølgelig Mikkel Thygesen som der skal spille i Italienen fremover.




Tak til Bave for topbanner og RCD for billeder
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #137: 28 Nov 2008, 23:44 »

Umidelbart spændende køb, og som hele tiden fint opbygget og ikke for beskrivende.. Lige tilpas Peace

KUTGW
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #138: 29 Nov 2008, 01:28 »

Umidelbart spændende køb, og som hele tiden fint opbygget og ikke for beskrivende.. Lige tilpas Peace

KUTGW

Hehe mange tak for det  Thumbs Up
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #139: 29 Nov 2008, 02:05 »

Shaft: Det er for lækkert - lækker - lækker.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #140: 29 Nov 2008, 12:08 »

Shaft: Det er for lækkert - lækker - lækker.. KIU Thumbs Up

NEJ! Du skal ikke bruge et Nik & Jay hit i min blog Tunge

Men ellers takker Wink
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #141: 29 Nov 2008, 13:12 »

Endnu engang dejlige updates, med et nyt dejligt hold!

Fantastiske indkøb, men forstår dog ikke hvorfor i er klædt ud som svenskere.. Opstemt
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

enged
Gæst
 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #142: 29 Nov 2008, 13:31 »

Super god update, rigtig god indkøb Smiley Så må vi håbe at Mikkel Thygesen slår i gennem i Italien, især for den pris Peace

Til sidst synes jeg det er godt sat op med billederne i siderne også at man kan gå ind og se SS af de forskelige spillere, super godt.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #143: 29 Nov 2008, 23:31 »

NEJ! Du skal ikke bruge et Nik & Jay hit i min blog Tunge

Men ellers takker Wink

"Lad os se Shaft gå frem og tilbage - fra side til side - lad mig se dig gå op og ned - kom nu bliv ved.. Temperaturen stiger for Shafts blog er hot, hot, hot... "

Update?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #32Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #144: 30 Nov 2008, 10:17 »

Jaja tak tak Jimmy, og tak til Steeval og enged også Smiley

Kommer nok ik en update idag, da jeg lige er kommet hjem fra byen og skal flytte nå jeg engang vågner senere..
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #145: 01 Dec 2008, 17:33 »



Målmænd:
1. Gottardi - 22. Pelizolli

Den tidligere landsholds målmand, Ivan Pelizolli er en klar starter her. Brasilienske Gottardi agere backup. Pelizzoli må betegnes som en af Serie B, hvis ikke bedste, så en af de bedste på hans position.

Forsvar:
2. Tordoya - 5. Halliche - 7. Castellini - 12. Pelé - 13. Rossi - 24. Elmer - 25. Ricksen

En stærk fire mands kæde. Halliche og Tordoya dominere inde centralt, mens Elmer og Ricksen tager sig af fløjene. Castellini, Pelé og Rossi udgøre en solid backup.

Midtbane:
6. Budel - 8. Cigarini - 10. Thygesen - 11. Pisanu - 14. Dakson - 15. Poulsen - 17. Mariga - 18. Todorov
En skræmmende midtbane som Parma kan præsentere. De to nye danskere, Thygesen og Poulsen gør sit sammen med Cigarini og Budel. Det store talent, Todorov holder sig klar til at tage chancen, hvis den skulle byde sig.

Angreb:
4. Lucarelli - 16. Palmiteri - 20. Budan - 26. Sobis
Angrebet er helt klart Parmas store styrke. Sobis og Budan danner front, men med Lucarelli og Palmiteri som backup, er man sikker på der nok skal blive scoret mål.






Tak til Bave for banner og Ben92 for startopstilling billede
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #33Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #146: 01 Dec 2008, 17:53 »

Du har sgu et udmærket hold, det må man sige. Det skriflige fejler bestemt heller ikke noget, så det er jo som det skal være. Forstår dog ikke købet af Thygesen, Poulsen og Alessandro - jeg mener ganske enkelt, at du kunne have købt bedre spillere, sågar også til mindere priser. Dog aligevel fedt, da det giver lidt dansk islæt i Seria A, Continue, dude.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #147: 01 Dec 2008, 18:03 »

Du har sgu et udmærket hold, det må man sige. Det skriflige fejler bestemt heller ikke noget, så det er jo som det skal være. Forstår dog ikke købet af Thygesen, Poulsen og Alessandro - jeg mener ganske enkelt, at du kunne have købt bedre spillere, sågar også til mindere priser. Dog aligevel fedt, da det giver lidt dansk islæt i Seria A, Continue, dude.

Mikkel Thygesen imponerede mig virkelig under min korte tid som landsholds manager. Desuden havde han enormt højt gennemsnit hos Fc Midtjylland.

D´Alessandro imponerede mine talentspejdere, derfor tog jeg chancen og skrev kontrakt med ham. Det er jo vel og mærket en lille kontrakt han har fået Smiley

Poulsens hurtighed, håber jeg kan gøre ham til den bedste venstre midt i Serie B, og han vil nok sagtens kunne klare sig i Serie A.

Mange tak for rosen ellers, glad for du læser med.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #148: 02 Dec 2008, 00:02 »

Spændende hold du har fået dig efterhånden.. Dansk kantduo Opstemt.. Tvivler dog på at lige den del af det holder, da jeg ikke finder thygesen og poulsen gode nok!

Men ellers fint nok, specielt er sobis klasse Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #33Parma på vej tilbage (Tidligere Fulham F.C og DK)
« Svar #149: 02 Dec 2008, 00:48 »

Hmm... Dine to seneste opdates... Hmm...

De er rigtig godt skrevet. Kan godt lide din præsentation af dine indkøb. Og det er spændende indkøb. Din trup ser også stærk ud, mon ikke du kan klare en oprykning med dem i den kommende sæson?

Forsæt det gode arbejde, jeg læser med Wink
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010